Kirjoittaja Aihe: Ihosi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet  (Luettu 123149 kertaa)

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
Vs: Ihosi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet
« Vastaus #150 : 14.01.08 - klo:20:53 »
Minkä hintaista tuo Decubalin face vital on? Onko paljonkin Humektania hinnakkaampaa?

On. Humektan on perusvoide koko kropalle ja Decubalin Face Vital nimensäkin mukaan siis kasvovoide. Face Vital maksaa hiukan päälle 10€ muistaakseni, pumppupullossa on 50ml.

grove

• Vieras
« Vastaus #151 : 14.01.08 - klo:22:04 »
Hemppa Tuosta incistä puuttuu Pentylene Glycolin ja Glycerinin välistä Cetearyl Isononanoate. Moka Decubalin nettisivuilla (ja myös esim. YA:n). Paketin kyljessä se kyllä on.

Poissa Kevätperhonen**

• Hiushörhö
« Vastaus #152 : 14.01.08 - klo:22:12 »
Decubalin face vital!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ikinä en ole käyttänyt mitään näin hyvää kasvovoidetta!!! Ei jätä tahmeeksi ihoa eikä kiiltäväksi mikä on outoa kun voide on aika rasvaista. Kaikki finnit on kadonneet ja poskien punoitus ja ärsytysnäpyt myös. Tätä jos ei yhtäkkiä saisikaan apteekeista en tiedä mitä tekisin :-\. Ihoni on nyt niin hyvässä kunnossa nyt. Ei riitä ees sanat kuvailemaan tätä voidetta :D. Plussaa kun ei ole silikoonia eikä mineraaliöljyjä ja on hajuton  :)

Mielenkiintoista lukea, miten jokin tuote sopii täydellisesti toiselle ja toiselle ei. Itse sain Face vital voiteesta täysin päinvastaiset oireet: pieniä näppyjä varsinkin poskille ja iho meni huonommaksi vaikka aluksi voide vaikuttikin hyvin täyteläiseltä ja toimivalta. Jälleen kerran todistus siitä että kaikkien ihot ovat omalaatuisia ja toisten kokemusten perusteella ei voi tietää toimivuutta itselleen  ;)

Poissa Mitlu

• Hiushörhö
« Vastaus #153 : 16.01.08 - klo:11:04 »
Pohdin eilen, että eipä taida olla tällaista tuotetta, mutta tajusin yhtäkkiä, että on sittenkin. Nimittäin Juvenan Juvedical Serum. Tuote maksaa ihan järkysti, mutta sitä on jo kolmas pullo menossa ja yritän ostaa aina lentokentältä halvemmalla.

Juvedical-voiteista en tykkää (enää) niin paljon, mutta tätä seerumia käytän ihan muiden sarjojen tuotteiden kanssa. En tiedä mikä siinä on, mutta seerumi tuo pintaan esim muhivat näpyt, toisaalta parantaa nopeasti nipistelyarvet ja punoituksen, parantaa karheuden ja muut iho-ongelmat. Ko. teknologiahan perustuu mainospuheiden perusteella siihen, että Juvedical uusii ihoa nopeasti (teknologia on kehitetty jossain palovammasairaalassa tmv) ja pakko sanoa, että en tiedä uskonko teknologiaan, mutta tämä seerumi on kyllä oikeasti hyvää. Se ei ole mitään "ihoa heleyttävää" kamaa, vaan aina jos on joku suuri tai pieni iho-ongelma niin vedän seerumia aamuin illoin kosteusvoiteen alle (tai välillä yksinäänkin) ja olen saanut katastrofit laukeamaan tai korjattua mahd pian.

Muuten käytän luomu- ja ekosarjoja, mutta tämä Juvedical-seerumi on kyllä sellainen, että siitä en halua luopua (ja yritän käyttää säästeliäästi, koska tax freessakin sen hinta on jotain 80-90 euroa...).
Punertavan ruskeaksi värjätyt, olkapäille ulottuvat hyväkuntoiset hiukset, iho vaalea ja kylmän sävyinen, pintakuiva ja herkästi ärsyyntyvä. Silmät perinteisen harmaat, väri vaihtelee hieman valaistuksen mukaan. Suosikkituotteet vaihtelevat, HQt aina etsinnässä...

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #154 : 16.01.08 - klo:11:31 »
^ Mitä toi seerumi sisältää?

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #155 : 16.01.08 - klo:11:56 »
Face Vital vaikutti täälläkin ensin tooodella hyvältä. Nyt kuitenkin yhden purkin käytettyäni on naama täynnä pieniä näppyjä, joita ei ennen voidetta ollut. Ja ei, nämä eivät ole hormonifinnejä.  ::) mitähän sitä kohta voi naamaansa laittaa kun mikään ei tunnu sopivan.

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #156 : 16.01.08 - klo:12:11 »
^ Iik sanoit sen mitä pelkäsin että kohta käy. Mulla on kans tämä et ensin sopii ja sit ei enää sovikkaan. Pitäs varmaa vaihella vähän tiheemmin kasvovoiteitakin. Ainakin huomasin putsarin kanssa jos vaihtelen erisanin puhdistusemulsion ja decubalin face washin kanssa, ei ihoa edes kuiva niin paljon kuin että käyttäs noista jompaakumpaa pitkän aikaa.
« Viimeksi muokattu: 18.01.08 - klo:11:45 kirjoittanut Hemppa »

Poissa Mitlu

• Hiushörhö
« Vastaus #157 : 16.01.08 - klo:16:46 »
^ Mitä toi seerumi sisältää?

Mä en suoraan sanottuna tiedä.  ::)  EDIT Ohessa on sisällysluettelo, naputtelin sen kotoa löytyneestä laatikosta, kirjoitusvirheistä kannan vastuun. ;)

Hämmästyin, että alkoholi on noinkin ylhäällä, koska ei tämä minun ihoani kuivata, pikemminkin päinvastoin. Alkoholin vaikutuksen ehkä "tuntee" siitä, että seerumi on ohutta geeliä, joka kuivuu nopeasti (ts vähän kuin käsigeeli), mutta ei siis todellakaan ole sellaista kuin monet alkoholipitoiset kasvovedet tmv, joita en voi käyttää yhtään. Muista ainesosista en osaa sanoa juuta eikä jaata, mutta pääasia, että toimii.  :D

Water(Aqua), Glycerin, SD Alcohol 39-C (Alcohol denat.), Panthenol, Chitosan, Biotin, Lysine Hydrochloride, Threonine, Arginine, Serine, Histidine, Glycine, Tryptophan, Folic Acid, Propylene Glycol, Glyceryl Polymethacrylate, Sodium Carbomer, Xanthan Gum, Trisodium EDTA, Citric Acid, Butylene Glycol, Soluble Collagen, Sodium Chloride, Sodium Chondroitin Sulfate, Glucose, Potassium Chloride, Magnesium Sulfate, Calsium Chloride, Calsium Pantothenate, Imidazolidinyi Urea, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben
« Viimeksi muokattu: 16.01.08 - klo:16:55 kirjoittanut Mitlu »
Punertavan ruskeaksi värjätyt, olkapäille ulottuvat hyväkuntoiset hiukset, iho vaalea ja kylmän sävyinen, pintakuiva ja herkästi ärsyyntyvä. Silmät perinteisen harmaat, väri vaihtelee hieman valaistuksen mukaan. Suosikkituotteet vaihtelevat, HQt aina etsinnässä...

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #158 : 16.01.08 - klo:22:57 »
Mua hieman mietityttää ostamani Gatineaun sekaihon putsari. Siellä on incissä heti veden jälkeen Mineral oil ja pelottaa että se tukkii ihon. Reilu viikon käytön jälkeen ei näy mitään muutosta, pesun jälkeen iho tuntuu hieman tahmealta mutta se tasoittuu kasvoveden ja kosteusvoiteen jälkeen hyvin.
Hang out the chick habit

Ninna

• Vieras
« Vastaus #159 : 17.01.08 - klo:09:38 »
^ musta tuntuu, että juuri tuo sama Gatineaun putsari aiheutti mulle pikkunäppyjä sellaisiin paikkoihin kasvoille minne ei ole ikinä ennen tullut mitään.. nyt sitten ongelmana miten päästä näistä eroon.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #160 : 17.01.08 - klo:11:37 »
Hämmästyin, että alkoholi on noinkin ylhäällä, koska ei tämä minun ihoani kuivata, pikemminkin päinvastoin. Alkoholin vaikutuksen ehkä "tuntee" siitä, että seerumi on ohutta geeliä, joka kuivuu nopeasti (ts vähän kuin käsigeeli), mutta ei siis todellakaan ole sellaista kuin monet alkoholipitoiset kasvovedet tmv, joita en voi käyttää yhtään. Muista ainesosista en osaa sanoa juuta eikä jaata, mutta pääasia, että toimii.  :D

Mitlu, tuossahan näyttää olevan useita erilaisia aminohappoja heti alussa, joten ne ehkä vaikuttavat ihon uusiutumisprosessiin. Alkoholi on tuossa varmaan "liuottimena" tai pohjana, joka parhaiten säilyttää tehoaineiden toimivuuden. (?) Ehkei sitä olekaan tarkoitettu käytettäväksi ainoana kosteuttajana, vaan nimenomaan toisen tuotteen kanssa. Kuulostaa kyllä toimivalta ja mielenkiintoiselta  :)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #161 : 17.01.08 - klo:11:55 »
Estee Lauderin Advanced Night Repair seerumi on kyllä kulttimaineensa arvoinen. Olen käyttänyt tätä nyt kolmisen kuukautta yövoiteen alla ja iho on tosi kuulas ja heleä. Edes pakkasilla ei tullut minkäänlaista pintakuivuutta vaikka ulkoilen koiran kanssa tunnin tai kauemminkin päivittäin.

Mulla kiinnostaisi itsekin koittaa tuotetta, hinta on vaan tosi suolainen. Onko seerumia siis tarkoitus käyttää koko kasvoille joka ilta yövoiteen alla, ja onko yövoiteen valinnalla kuinka suuri merkitys lopputulokseen?

Poissa Mitlu

• Hiushörhö
« Vastaus #162 : 17.01.08 - klo:23:28 »
Mitlu, tuossahan näyttää olevan useita erilaisia aminohappoja heti alussa, joten ne ehkä vaikuttavat ihon uusiutumisprosessiin. Alkoholi on tuossa varmaan "liuottimena" tai pohjana, joka parhaiten säilyttää tehoaineiden toimivuuden. (?) Ehkei sitä olekaan tarkoitettu käytettäväksi ainoana kosteuttajana, vaan nimenomaan toisen tuotteen kanssa. Kuulostaa kyllä toimivalta ja mielenkiintoiselta  :)

Joo, itsekin vasta tota INCIä naputellessani hoksasin, että siellähän tosiaan on foolihappoa, kollageenia ja vaikka mitä. Eli ei toi lista vaikuttanut yhtään pahalta (jos ei noita säilöntäaineita lopusta oteta huomioon), vaan pikemminkin kuten sanoit, aika mielenkiintoiselta. Oli aika eri tyyppisiä aineita kuin monissa muissa seerumeissa, ja tosiaan tämä ei ole yksinään käytettävä vaan tarkoitus on yhdistää se kosteusvoiteeseen.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #163 : 01.02.08 - klo:11:10 »
Estee Lauderin Advanced Night Repair seerumi on kyllä kulttimaineensa arvoinen. Olen käyttänyt tätä nyt kolmisen kuukautta yövoiteen alla ja iho on tosi kuulas ja heleä. Edes pakkasilla ei tullut minkäänlaista pintakuivuutta vaikka ulkoilen koiran kanssa tunnin tai kauemminkin päivittäin.

Mulla kiinnostaisi itsekin koittaa tuotetta, hinta on vaan tosi suolainen. Onko seerumia siis tarkoitus käyttää koko kasvoille joka ilta yövoiteen alla, ja onko yövoiteen valinnalla kuinka suuri merkitys lopputulokseen?

On tarkoitus käyttää joka ilta yövoiteen alla. Mä olen käytellyt eri yövoiteita tänä aikana (yritän käyttää kasaa näytteitä ja matkakokoja pois) enkä ole huomannut että voiteella olisi juuri merkitystä. Olen käyttänyt ihan kosteusvoiteita, ei siis mitään anti-age tyylisiä, ettei tule mitään esim. liian hoitavaa yhteisvaikutusta (varmaan aika epätodennäköistä mutta kuitenkin).
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Mitlu

• Hiushörhö
« Vastaus #164 : 02.02.08 - klo:22:48 »
Onkos toi Lauder minkä hintainen maissa? Taitaa olla edullisempaa ostaa esim Hki-Vantaalta, jos noilla tota on, mutta hintaluokka noin suurin piirtein kiinnostais.