Kirjoittaja Aihe: Ihosi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet  (Luettu 123405 kertaa)

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
Vs: Ihosi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet
« Vastaus #165 : 02.02.08 - klo:22:57 »
Nyt tulee aika hihasta tää veikkaus kun en yhtään muista mutta olisko joku 60€?
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Mitlu

• Hiushörhö
« Vastaus #166 : 02.02.08 - klo:23:18 »
^^Kiitos, no ei kuitenkaan mitään 100e luokkaa, kentältä tmv sen vois sitten ehkä saada lähemmäksi 50 euroa, jos hyvin kävis. :)
Punertavan ruskeaksi värjätyt, olkapäille ulottuvat hyväkuntoiset hiukset, iho vaalea ja kylmän sävyinen, pintakuiva ja herkästi ärsyyntyvä. Silmät perinteisen harmaat, väri vaihtelee hieman valaistuksen mukaan. Suosikkituotteet vaihtelevat, HQt aina etsinnässä...

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #167 : 03.02.08 - klo:08:44 »
Tässä viikkarin hinnat:

Advanced Night Repair Face
-Suojaava ja korjaava tehotippa    50 Ml    66.05

Advanced Night Repair Concentrate Face    30 Ml    69.30
Veni, vidi, Visa.

Poissa Mindy

• Hiushörhö
  • Kauneus tulee sisältäpäin, päästä ;)
« Vastaus #168 : 03.02.08 - klo:08:55 »
Ihon pesu Agualan Lllä on auttanu mua paljon vaikka olenkin sekaihoinen. Se pitää ihon tasasen kosteana.

Tupakoinnin lopettaminen oli BUEno, se näky ihan muillekkin asti, että oli heleämpi ja tummat silmänaluset kaonneet tms.
ja varmaan tykkäs syyäkki paremmin kun makuaistiki palasi ja siten vaikutti ihoon,
 mutta nyt sortunut takaisin, et :P

Hankin kissoja. Kuulostaa hullulta mut ihan oikeasti multa purkaantuu tosi paljon stressiä kun niiden kanssa touhuu  ja stressi vaikuttaa mun ihoon merkittävästi.
Kauneushan tulee sisältäpäin, päästä ;)
« Viimeksi muokattu: 03.02.08 - klo:08:57 kirjoittanut Tummasuklaa »
Hiukset t-ruskeat, luokitus: 2bCiii Mid-Back,  Hyväkuntoiset.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #169 : 03.02.08 - klo:12:36 »
^^Toi tuote mistä minä kirjoitin oli nimenomaan tavallinen Advanced Night Repair, ei se Concentrate-versio, joka on tehokkaampi ja ehkä parempi vähän vanhemmalle iholle. Molemmat on siis tehotippoja, tämä Advanced Night Repair on se alkuperäinen versio. Ja tuosta on 30 ja 50 ml koot, hinta-arvioni oli 30 ml koon arvio. On kyllä todella riittoisaa, älyttömän pieni määrä riittää.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #170 : 03.02.08 - klo:16:34 »
^ Mulla on tuota Advanced Night repairia kanssa 15ml:n pullo ja on kyllä tosiaan riittoisaa. Mä en ole kyllä käyttänyt sitä kun vasta 2 kertaa, joten paha sanoa sen vaikutuksesta vielä mitään.
Veni, vidi, Visa.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #171 : 04.02.08 - klo:22:24 »
Ainakin nämä ovat vaikuttaneet ihoni kuntoon merkittävästi. Mulla on ollut myös akne joskus yläaste aikoina, ja osa näistä vaikutti silloinkin.

Eucerinin pesuneste (akne aikana)
Manteliöljy
Humektan
Agualan L (käytin aknen aikana, mutta en nykyään kasvoihin)
TBS:n merilevä kosteusvoide
TBS:n merilevä kasvovesi
TBS:n kaakaovoi -huulirasva
Lactoline kasvovesi
Lush baby face
Mineraalimeikit
« Viimeksi muokattu: 09.05.09 - klo:11:26 kirjoittanut kiwi »

Poissa latte

• Haiven
  • *
« Vastaus #172 : 05.02.08 - klo:18:07 »
Mun iho on parantunu tosi paljon, kun aloin käyttämään puhdistukseen Lumenen cleansing matt touch geeliä. Ensimmäinen puhdistusaine, jota ostin toisenkin pullollisen, koska se oikeesti tuntuu toimivan. Normaalisti geelit kuivattaa mun naaman, mutta tuo on kyllä ollu just sopiva. :)

Valentine

• Vieras
« Vastaus #173 : 07.02.08 - klo:13:02 »
Minulla varmaan eniten on alkanut vaikuttaa kun aloin käyttämään Favoran ihonhoito sarjaa, se on alkoholiton ja väriäineeton, eikä hajusteitakaan ole ainakaan paljon. Iho ei ole niin kuiva ja siitä huolehtiminenkin on ihan kivaa, kun ei tunnu koko ajna siltä että iho lähtee irti  ;D.

Poissa tajuton

• Haiven
  • *
« Vastaus #174 : 09.02.08 - klo:10:48 »
Teininä sitä kokeili vähän vaikka mitä aineita (aina superevil Clearasileja myöten) rasvoittuvan ja finniytyvän ihon hoitoon, mutta tietenkin mitä ärtsymmät aineet oli käytössä, sitä huonompaa tulosta syntyi. Eräänä kesänä sitten Herbinan rasvoittuvan ihon pesuaine ja kasvovesi yhdistettynä ihan vaan Nivean Soft-voiteeseen rauhoitti ihon melkolailla pystyvästi (täysin se "aikuistui" vasta 19 vuotta täytettyäni, maagisesti melkein saman tien).
Tuo Nivean Soft se on yhä kempparikaapin vakioasukas - varmaan niin kauan kuin sitä valmistetaan. Vaikka tulee sitä käytettyä muitakin rasvoja, niin ei vaan ole tuon voittanutta (suurena plussana tietenkin myös hinta  ;)).

Kirppu

• Vieras
« Vastaus #175 : 11.02.08 - klo:20:59 »
Eucerinin geelimäinen kosteusvoide on ihan täydellistä sekaiholleni, imeytyy hetkessä ja ihoa ei ole kertaakaan kiristänyt sen jälkeen kun muutama kuukausi sitten käytön aloitin, tosi freshiä tavaraa.

Karmeinta mitä olen naamalleni tehnyt oli Humektan, niitä patteja ja suoranaisia paiseita paranneltiin kuukausitolkulla, niiden arpia sitten vieläkin kauempaan :(

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #176 : 11.02.08 - klo:21:05 »
Eucerinin geelimäinen kosteusvoide on ihan täydellistä sekaiholleni, imeytyy hetkessä ja ihoa ei ole kertaakaan kiristänyt sen jälkeen kun muutama kuukausi sitten käytön aloitin, tosi freshiä tavaraa.

Hmm, ehkä pitäisi kokeilla. Onkohan riittävän kosteuttava talvella?
I wake up, it's a bad dream,

Kirppu

• Vieras
« Vastaus #177 : 11.02.08 - klo:21:12 »
Hmm, ehkä pitäisi kokeilla. Onkohan riittävän kosteuttava talvella?

Noh, en voi vannoa kun tämä "talvi" on tätä +5 astetta joka päivä [  :P ], ei ole kunnon pakkasilla vielä päässyt testaamaan, mutta tökötin nimi on siis Hydro-Balance Refreshing Hydrating Cream (normaalille/combo-iholle).

Poissa aini

• HAIRahtanut
« Vastaus #178 : 11.02.08 - klo:21:17 »
Erisanin ihonhoitotuotteet näyttävät tehonneet näin lyhyellä ajalla. Ennen käytin sekaihon tuotteita, jotka näin talvella ainakin kuivattavat liikaa (Dermalogica sekä Biotherm). Käytössä Erisanilta on puhdisgeeli sekä alkoholiton kasvovesi. Itselläni on/oli rasvoittuva sekaiho, mutta nyt se näyttää tasaisen väriseltä ja kuulaalta sekä vain vähän näppyjä ja mustapäitä. Se tykkää kyllä edelleen rasvoittua.. Hyvänä kasvovoiteena olen pitänyt Biothermin Multi recharge norm./sekaihon voidetta. Kosteuttaa ja lisäksi suojakerroin 15.

Poissa porsas

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #179 : 12.02.08 - klo:16:39 »
Ehdottomasti Nivean Hydrating Cleansing Milk puhdistusaineena. Mun iho on kai sekaiho tai rasvoittuva, ehkä jotain niiden välimaastosta. Tuo on ainut aine joka pitää finnit minimissä ja kosteuttaa just sopivasti.