Kirjoittaja Aihe: Ihosi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet  (Luettu 123403 kertaa)

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
Vs: Ihosi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet
« Vastaus #180 : 16.02.08 - klo:00:33 »
Mua hieman mietityttää ostamani Gatineaun sekaihon putsari. Siellä on incissä heti veden jälkeen Mineral oil ja pelottaa että se tukkii ihon. Reilu viikon käytön jälkeen ei näy mitään muutosta, pesun jälkeen iho tuntuu hieman tahmealta mutta se tasoittuu kasvoveden ja kosteusvoiteen jälkeen hyvin.

Quottaan itseni kuukautta myöhemmin ja tulen kertomaan kokemuksia Gatineaun sekaihon putsarista+kasvovedestä ja purifying clarifying emulsiosta yövoiteena. Iho on siis tykännyt näistä ihan mielettömästi, huolimatta isosta pahasta mineraaliöljystä. Sekaihon rasvaisuus, jopa öljyisyys, on tasoittunut huimasti. Iho ei kiillä päivän mittaan yhtä paljon kuin ennen, ja ennen kaikkea näppylät ovat vähentyneet huimasti. Iho on kaiken kaikkiaan tasavärinen, ei punoita aamuisin eikä ärry niin helposti.
Olen käyttänyt päivävoiteena Clarinsin Moisture quenching hydra-care creamia joka on aivan ihanaa tavaraa, harmi että sarja on uusiutumassa. Saatan joutua hastraamaan voidetta purkin kaappiin, se on muistaakseni silikoniton, imeytyy todella hyvin, jättää mattaisen pinnan mutta kosteuttaa kuin unelma. Olen pikkuhiljaa valmis päättelemään että silikoni ei taida sopia iholleni. Gatineaun voidekin on muistaakseni silikoniton, ja juuri sopivaa yökäyttöön. Se imeytyy täydellisesti ja jättää ihan matan pinnan iholle, ja tuntuu kirkastavan ja puhdistavan ihoa kuivattamatta sitä lainkaan. Päivällä ihoni tarvitsee hieman enemmän kosteutta meikin alle.
Hang out the chick habit

Poissa jensQ

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #181 : 18.02.08 - klo:14:20 »
Vanha viesti ei pitänyt enää paikkaansa, joten täytyy tulla päivittämään.

Erisan ja Aqualan ovat vaihtuneen Lactolinen pesunesteeseen ja Humektaniin. Näillä tuotteilla olen tämän talven pärjännyt oikein mainiosti, samanlaisia naamakatastrofeja ei ole tullut ollenkaan verrattuna edellisen vuoden syksyyn ja talveen. Suurin ongelma, josta olen pääsemässä eroon ja joka on vaikuttanut äärimmäisen negatiivisesti naamatauluuni ja itsetuntoon, on kaikenmaailman räplääminen ja repiminen. Olen hyvin harvoin täysin tyytyväinen peilistä näkyvään kuvaan ja siitä johtuen alan etsimään naamasta kuivuneita kohtia, joita sitten revin ja pieniä näppyjä, jotka lopulta ovat vertavuotavia, punaisia, vereslihalla jne. Siinä sitten yrität parannella omia aikaansaannoksia useamman viikon.

Kiitos kuitenkin kuuluu ko. tuotteille, jotka ovat vähentäneet tarvetta rasittaa ihoa. Iho on puhtaampi ja tasavärinen, vaikka pieniä epäpuhtauksia löytyykin. Haluan kovasti palata siihen aikaan, kun naama oli täydellisyyttä hipova, alan nimittäin kohta väsymään tämän tuskastuttavaan ruljanssiin. Täytyy silti olla tyytyväinen, koska suunta on vain parempaan päin.
« Viimeksi muokattu: 07.04.09 - klo:11:46 kirjoittanut jensQ »

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #182 : 18.02.08 - klo:14:40 »
Silikonisten päivä- ja yövoiteiden (mm. Avon) pois jättäminen sai ihon tasoittumaan hetkessä. On tullut paria kokeiltua sen jälkeen, ja aina palaa hetkessä otsana ja ohimoille sellaista ihan pientä näppyä mikä tuntuu kun kädellä hivelee ihoa. Enpä tiennyt olevani mitenkään erityisen herkkä ihoinen.

Lisäksi siirtyminen mineraalimeikkeihin tuntui rauhoittavan T-alueen rasvoittumista. Toisaalta voi olla että meikki vaan pysyy paremmin normaaleihin nestemäisiin meikkivoiteisiin verrattuna, joka tuo tunteen puhtaammasta ihosta, varsinkaan kun päivän mittaan ei tarvitse lisäillä puuteria mikä kerrostuisi iholle.

Kuivuutta vastaan ei nyt ole tosiaan oikein päässyt tosissaan taistelemaan kun ei ole kovin kylmää ollut, mutta öljyt yhdessä Humektanin kanssa ovat olleet pelastus kuivimmille alueille ja auttoivat mineraalimeikkeihin siirtymisen yhteydessä esiintyneeseen kuivamiseen. Nyt on kokeilussa Aqualan, josko se ajaisi saman asian kuin Humektan + öljy.
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #183 : 18.02.08 - klo:17:07 »
Mua hieman mietityttää ostamani Gatineaun sekaihon putsari. Siellä on incissä heti veden jälkeen Mineral oil ja pelottaa että se tukkii ihon. Reilu viikon käytön jälkeen ei näy mitään muutosta, pesun jälkeen iho tuntuu hieman tahmealta mutta se tasoittuu kasvoveden ja kosteusvoiteen jälkeen hyvin.

Quottaan itseni kuukautta myöhemmin ja tulen kertomaan kokemuksia Gatineaun sekaihon putsarista+kasvovedestä ja purifying clarifying emulsiosta yövoiteena. Iho on siis tykännyt näistä ihan mielettömästi, huolimatta isosta pahasta mineraaliöljystä. Sekaihon rasvaisuus, jopa öljyisyys, on tasoittunut huimasti. Iho ei kiillä päivän mittaan yhtä paljon kuin ennen, ja ennen kaikkea näppylät ovat vähentyneet huimasti. Iho on kaiken kaikkiaan tasavärinen, ei punoita aamuisin eikä ärry niin helposti.
Olen käyttänyt päivävoiteena Clarinsin Moisture quenching hydra-care creamia joka on aivan ihanaa tavaraa, harmi että sarja on uusiutumassa. Saatan joutua hastraamaan voidetta purkin kaappiin, se on muistaakseni silikoniton, imeytyy todella hyvin, jättää mattaisen pinnan mutta kosteuttaa kuin unelma. Olen pikkuhiljaa valmis päättelemään että silikoni ei taida sopia iholleni. Gatineaun voidekin on muistaakseni silikoniton, ja juuri sopivaa yökäyttöön. Se imeytyy täydellisesti ja jättää ihan matan pinnan iholle, ja tuntuu kirkastavan ja puhdistavan ihoa kuivattamatta sitä lainkaan. Päivällä ihoni tarvitsee hieman enemmän kosteutta meikin alle.

Mulla on ollut molempia voiteita eikä kumpikaan ollut mielestäni silikoniton joten jos ne sopivat sinulle niin kyllä ihosi sitten silikonia kestää  :)
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Nauru

• Haiven
  • *
« Vastaus #184 : 19.02.08 - klo:19:50 »
Mun ihoon on eniten auttanut puhdistus iltaisin oliiviöljyllä ja pesu Orgon-suolalla aamuin illoin.Kosteusvoiteita(paitsi silmänympärysvoidetta) en enää käytä,korkeintaan laitan Favoran kasvovesisuihketta jos iho on ihan koppura.Epäpuhtaudet on vähentyny huomattavasti ja iho on silkkinen.

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #185 : 20.02.08 - klo:01:57 »
Jos noissa on silikonia niin olen kyllä lukenut incit ihan päin mäntyä. Juuri yhtenä päivänä tavasin Clarinsin inciä jälleen enkä bongannut silareita...huomenna siis luen sen jälleen. Gatineaun pakkausta mulla ei ole jäljellä joten en voi tarkistaa, mutta en kyllä muista silikoneja sieltä.
Kumpikin voide jättää ihon niin voiteettoman tuntuiseksi etten voi uskoa että niissä olisi ainakaan suuria määriä silikonia.

Kyse ei ole siitä etteikö iho silikonia kestäisi, tuntuu vaan siltä että määrän pienentäminen vaikuttaa melkein heti positiivisesti.
Hang out the chick habit

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #186 : 24.07.08 - klo:11:09 »
(Liian) pitkään ihon kanssa painineena olen löytänyt suuren onnen muutamasta tuotteesta. Kerrankin tuntuu siltä tuotteessa on ihan kaikki kohdallaan!

Dermosilin Suihkugeeli E ja Ihonhoitovoide E.
Siinä on kombinaatio josta en luovu! Käytän tuoksullisia versioita, koska tuo tuoksu miellyttää todella paljon. Iho jää aivan ihanan pehmeäksi ja täydellisen kosteutetuksi. Voide levittyy ja imeytyy helposti, on riittoisaa ja kevyttä, mutta silti erittäin tehokasta. Sääret, jotka yleensä eivät välitä mistään voiteista ovat nekin oikein hyvässä kunnossa nyt!

Kasvojen iholla toimii parhaiten kaikista kokeilemistani (ja niitä riittää!) Lactolinen pesuneste (hajustamaton) ja kasvovesi. Iho on rauhallisempi kuin aikoihin. Tuntuu että tällä konstilla saan parhaiten liat pois ilman ihon kuivumista.

Muutaman päivän kokeilun jälkeen olen vakuuttunut kookosöljyn toimivuudesta kainaloissa. Iho on pehmentynyt ihanasti, ei kutise eikä ole yhtään ärtynyt. Ja mikä ihmeellisintä en haista yhtään hikeä edes. Ja kaikki kiitos vaihteeksi juurikasvulle!! :D

HG!!!
« Viimeksi muokattu: 26.07.08 - klo:19:58 kirjoittanut Jouana »
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Kiivi

• Vieras
« Vastaus #187 : 13.08.08 - klo:19:58 »
Paula's Choice -ihonhoitosarja ja mineraalimeikit.

Kolme viikkoa olen noita käyttänyt ja siinä ajassa ihon kunto on parantunut aivan valtavasti! Rasvoittuva akneiho on muisto vain, aivan kuin olisin juuri syönyt Roaccutan-kuurin. Toivon vain, että muutos on pysyvä eikä iho ala jossain vaiheessa kapinoimaan vastaan.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #188 : 14.08.08 - klo:13:28 »
Minuakin kiinnostaisi nuo Paula's choice -tuotteet. Mitä tuotteita olet käyttänyt?
Minullakin rasvainen iho ja hormonifinnejä pukkaa silloin tällöin.  :(

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #189 : 14.08.08 - klo:13:37 »
Tiesin heti kun ostin Lumenen Natural Coden 24H Moituraising Cream -kasvovoiteen että nyt tein hyvän löydön!
Olen käytellyt n. pari viikkoa ja iho ei ole ikinä ollut näin sileä ja finnitön! Silti mistään ei kiristä yms. Yleensä aina kerran kuussa minulla on ns. finniviikko, jolloin näppyjä pukkaa vaikka mitä tekisi. Tässä kuussa sitä ei tullut! Kiitos tuon kasvovoiteen  :-* Ajattelin kokeilla saman sarjan muitakin tuotteita.

Kiivi

• Vieras
« Vastaus #190 : 14.08.08 - klo:17:11 »
Minuakin kiinnostaisi nuo Paula's choice -tuotteet. Mitä tuotteita olet käyttänyt?
Minullakin rasvainen iho ja hormonifinnejä pukkaa silloin tällöin.  :(

Minulla on käytössä rasvoittuvan ja pintakuivan ihon (oily & flaky surface) tuotteista puhdistusaine, kasvovesi ja kosteusvoide. Yöksi 2% BHA -geeli ja päiväksi 1% -geeli.

Sekin on niin ihmisestä kiinni kuinka nuo toimii. Melkein kaikilla nuo tuottaa ainakin jonkinlaista tulosta, minulla toimii täydellisesti.  :)

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #191 : 14.08.08 - klo:17:26 »
Kasviöljyt ehdottomasti. Niitä ilman ei pysty enään olemaan. Käytän putsariin sekoitettuna tai ilman putsaria ja iltaisin kasvovoiteen sekaan. Tekee kyllä niin hyvää mun herkälle couperosaatooppissekasikiö-iholleni. Lisäksi välttelen silikonisten tuotteitten käyttöä kasvoilla, mikä on myös saanut ihmeitä aikaan.

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #192 : 16.08.08 - klo:14:54 »
Mineraaliöljyttömät ja silikonittomat tuotteet niin ihonhoidossa kuin meikkauksessakin, eli mineraalimeikit, Erisan geeliputsari &kasvovoide.

Poissa olivia

• HAIRahtanut
« Vastaus #193 : 21.08.08 - klo:16:02 »
Lactoline hajustamaton pesuneste, jolla pesen naaman ja Humektan kosteutukseen on pitäny ihon nyt kesällä ainakin kunnossa.
Ennen käytin Erisanin puhdistusgeeliä ja kun vaihdoin Lactolineen niin ihon väri tasaantui huomattavasti ja tolla kun ei tarvi hinkata naamaa niin paljon meikkien poistossa niin iho ei ärsyynny.
Breathe me.

Poissa Seitti_

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #194 : 20.12.08 - klo:19:15 »
Monet varmasti kammoksuvat näitä tuotteita vahvuutensa vuoksi, mutta minulla ne ovat toimineet ainakin nämä pari ensimmäistä kuukautta aivan kuin unelma. Nimittäin Cliniquen 3-step hoitotuotteet. Liquid facial soap mild, Clarifying lotion 2 ja dramatically different moisturising gel.

Ihoni on pintakuiva sekaiho. epäpuhtaudet ovat hävinneet 90% ja iho on paaaljon terveemmän näköinen muutenkin. Olen aivan yltä päältä rakastunut näihin <3