Vanha viesti ei pitänyt enää paikkaansa, joten täytyy tulla päivittämään.
Erisan ja Aqualan ovat vaihtuneen Lactolinen pesunesteeseen ja Humektaniin. Näillä tuotteilla olen tämän talven pärjännyt oikein mainiosti, samanlaisia naamakatastrofeja ei ole tullut ollenkaan verrattuna edellisen vuoden syksyyn ja talveen. Suurin ongelma, josta olen pääsemässä eroon ja joka on vaikuttanut äärimmäisen negatiivisesti naamatauluuni ja itsetuntoon, on kaikenmaailman räplääminen ja repiminen. Olen hyvin harvoin täysin tyytyväinen peilistä näkyvään kuvaan ja siitä johtuen alan etsimään naamasta kuivuneita kohtia, joita sitten revin ja pieniä näppyjä, jotka lopulta ovat vertavuotavia, punaisia, vereslihalla jne. Siinä sitten yrität parannella omia aikaansaannoksia useamman viikon.
Kiitos kuitenkin kuuluu ko. tuotteille, jotka ovat vähentäneet tarvetta rasittaa ihoa. Iho on puhtaampi ja tasavärinen, vaikka pieniä epäpuhtauksia löytyykin. Haluan kovasti palata siihen aikaan, kun naama oli täydellisyyttä hipova, alan nimittäin kohta väsymään tämän tuskastuttavaan ruljanssiin. Täytyy silti olla tyytyväinen, koska suunta on vain parempaan päin.