Mun isoin murheenkryynini on kasvojen iho ja sen kuntoon vaikuttaa uskomattoman paljon (en enää ikinä halua olla ilman) piihappogeeli! Sisäisesti nauttituna. Lisäksi vahva monivitamiini ja kalaöljy ovat must, mutta ilman piihappogeeliä en näytä pärjäävän. Lisäksi tietysti riittävä veden juonti vaikuttaa aika nopeasti. Varsinkin talvella se vaan tuppaa herkästi jäämään... Eli tuo vaikuttaa todella järeästi ja kaikkein eniten ihooni mitä suuhuni pistän.
Kasvovoiteista ym olen saanut huomata että silikonit ja mineraaliöljyt eivät ole mun vihollisiani oikeastaan ollenkaan. Enemmän ongelmaa tulee esim jojoba-öljystä. Luottovoiteita on tällä hetkellä usampikin mikä on hyvä - ja mulla suorastaan harvinainen - asia:
Rainbow Hoitovoide - voi käyttää pelkästään, mutta myös loistava pohja kaikille sekoituksille
Aco Canoderm - erittäin hyvä kosteuttaja kuivalle iholle
Dermosil Primo retinol yövoide - aamulla iho on ihanan pehmeä ja väri tasainen
Öljyt - vadelmansiemen, kukuipähkinä, argani ja tietenkin loistava karitevoi. Käyttö vaihtelee sekoituksissa eikä ole päivittäistä. Kesää kohden käyttö vähenee varmaan entisestään.
Brevoxyl on näppylöille ok, joskaan ei HG.
Putsareina öljyistä toimivat hyvin kookos ja manteli.
Lactoline pesuneste on ehdoton luottoputsari.
Orgon suola toimii pelkkänä putsarina aamuisin eikä sen jälkeen tarvitse kasvovettä.
Huomasin edellisen kirjoitukseni tammi-helmikuun vaihteesta ja nyt on kasvojen iho kyllä todella eri tasolla! Kiitos kuuluu kaiketi ensimmäisenä vitskuille ja piihappogeelille ja sen jälkeen em hoitotuotteille