Kirjoittaja Aihe: Ihosi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet  (Luettu 123381 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: Ihosi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet
« Vastaus #195 : 20.12.08 - klo:20:31 »
^No kaksi noista mainitsemistasi onkin laadukkaita, Liquid soap on todella hellävarainen, ja DDMG monipuolinen ihon kosteuttaja/hoitaja, joka sisältää mm. paljon antioksidantteja.
Ainoa arveluttava on tuo Clarifying >Toner 2, joka on aika tujua tavaraa. Mutta jos ihosi ei osoita kuivumisen merkkejä, mikäs siinä  :)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #196 : 20.12.08 - klo:22:27 »
Body shopin sinimaissinaamio. Näppylät lähtee ja huokoset kutistuu, pitää vaan kosteuttaa hyvin tuon jälkeen.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #197 : 21.12.08 - klo:01:40 »
Eniten on varmaan vaikuttanut Roaccutan-kuuri ::) Mutta jos ihan reseptivapaista tuotteista puhutaan niin nämä:

-Decubalin käsivoide. Ihan pahan hajuista kamaa, mutta pitää käsien ihon tosi hyvänä kun viitsii sipaista tätä.

-Dermalogican Daily Microfoliant kuorintajauhe. Mun isoin iho-ongelma on samea ja elottomaksi menevä iho. Kuorinta tuntuu auttavan, ja tämä on hellävaraisuuteensa nähden tosi tehokasta. Pari kertaa viikossa minuutin hinkkaus ja iho kirkastuu upeasti. Sen lisäksi, mulle tulee leukaan sellaisia pikkaisen ulkonevia mustapäitä, ja tällä ne lähtevät tosi hellävaraisesti raapimatta ihoa.

-Dermalogican Skin Smoothing cream. Tämä. Mä en käytä erikseen yövoiteita tai mitään, vaan aina tätä. Imeytyy tosi äkkiä, toimii meikin alla ja kosteuttaa kuitenkin tosi hyvin. Erisanin kasvovoide kelpaa myös.

-Vartalon iholle kuorintahanskat. Iiiihan parhaat. Suihkussa kun hinkkailee ruhoaan näillä ja viimeistelee jollain vartalovoiteella, on suorastaan uudelleensyntynyt olo.

-Omat sunnuntaiset kasvohoitosetit. Puhdistan, höyrytän ja kuorin kasvot. Jonka jälkeen käytän puhdistavaa naamiota ja viimeiseksi kosteuttavaa naamiota. Joskus kun saa oikein hyvin ihohuokoset auki ja kuorittua kunnolla, mun iho tuntuu jopa vähän rasvoittuvalle kosteuttavan naamion jälkeen. Ja se on siis aika kiva tunne välillä, kun on tottunut kuivaan ja kiristelevään naskiin.

Poissa Nukkumatti

• HAIRahtanut
« Vastaus #198 : 15.03.09 - klo:13:34 »
Aivan selvästi mun ihoni kuntoon on vaikuttaneet Yves Rocherin kamomilla-sarjan kasvovesi sekä puhdistusgeeli. Näitä käyttäessäni iho oli kuulas, finnitön ja kaikinpuolin hyvässä kunnossa.
20 vuotta hiukset päässä!

Poissa slala

• HAIRahtanut
« Vastaus #199 : 17.03.09 - klo:20:56 »
Muutama ihon kuntoon selvästi positiivisesti vaikuttanut juttu ainakin tulee mieleen.

- mineraaliöljyjen käytön vähentäminen entisestään - kasvojen kohdalla tää on melko ehdotonta (poislukien Avenen sy-voide), mutta koskee myös hiustuotteita, vartalovoiteita ym., koska päätyvät tavalla tai toisella helposti kasvoihin kuitenkin

- Erisan 24h ravitseva kosteusvoide aamuin illoin (ei ärsytä ihoa, kosteuttaa riittävästi, ei tuki ihoa)

- punoittaville, ärtyneille silmänympäryksille Avenen rauhoittava sy-voide, ihon ollessa hyvä käy muutkin

- Avenen herkän ihon puhdistusaineet (eivät ärsytä eivätkä juuri kuivatakaan)

- lisäks tää on erilaisten tuotteiden käytön kannalta olennainen asia: uusien juttujen kokeileminen harvoin ja harkiten (koskee sekä meikkejä että ihonhoitoa), ihonhoitorutiinien säilyttäminen
« Viimeksi muokattu: 18.03.09 - klo:11:15 kirjoittanut slala »

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #200 : 25.03.09 - klo:22:49 »
Mun isoin murheenkryynini on kasvojen iho ja sen kuntoon vaikuttaa uskomattoman paljon (en enää ikinä halua olla ilman) piihappogeeli! Sisäisesti nauttituna. Lisäksi vahva monivitamiini ja kalaöljy ovat must, mutta ilman piihappogeeliä en näytä pärjäävän. Lisäksi tietysti riittävä veden juonti vaikuttaa aika nopeasti. Varsinkin talvella se vaan tuppaa herkästi jäämään... Eli tuo vaikuttaa todella järeästi ja kaikkein eniten ihooni mitä suuhuni pistän.

Kasvovoiteista ym olen saanut huomata että silikonit ja mineraaliöljyt eivät ole mun vihollisiani oikeastaan ollenkaan. Enemmän ongelmaa tulee esim jojoba-öljystä. Luottovoiteita on tällä hetkellä usampikin mikä on hyvä - ja mulla suorastaan  harvinainen - asia:

Rainbow Hoitovoide - voi käyttää pelkästään, mutta myös loistava pohja kaikille sekoituksille
Aco Canoderm - erittäin hyvä kosteuttaja kuivalle iholle
Dermosil Primo retinol yövoide - aamulla iho on ihanan pehmeä ja väri tasainen
Öljyt - vadelmansiemen, kukuipähkinä, argani ja tietenkin loistava karitevoi. Käyttö vaihtelee sekoituksissa eikä ole päivittäistä. Kesää kohden käyttö vähenee varmaan entisestään.

Brevoxyl on näppylöille ok, joskaan ei HG.

Putsareina öljyistä toimivat hyvin kookos ja manteli.
Lactoline pesuneste on ehdoton luottoputsari.
Orgon suola toimii pelkkänä putsarina aamuisin eikä sen jälkeen tarvitse kasvovettä.

Huomasin edellisen kirjoitukseni tammi-helmikuun vaihteesta ja nyt on kasvojen iho  kyllä todella eri tasolla! Kiitos kuuluu kaiketi ensimmäisenä vitskuille ja piihappogeelille ja sen jälkeen em hoitotuotteille :)
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #201 : 26.03.09 - klo:07:34 »
Minulla on taas vähän aikaa ollut iho tosi kuljassa kunnossa ja ajattelin ottaa taas käyttöön kasvovede. Ostin herbinan vaaleanpunaisen kasvoveden herkälle/normaalille iholle. Päädyin siihen kun se oli edullisin ja muutenkin käytössä herbinalta kasvojen tuotteita.

Illalla putsailin pesun jälkeen kasvovedellä ja seuraavana aamuna ero oli jo huomattava. Iho oli rauhoittunut ja paljon ''hehkeämpi.'' Nyt parin päivän jälkeen ei ole enää finnejä ollenkaan. Kasvovesi auttaa minulla erityisesti rauhoittamaan kasvojen ihoa, finnien punoitus tasoittuu, ihohuokoset supistuu yms.

Poissa minnaliini

• HAIRahtanut
« Vastaus #202 : 26.03.09 - klo:10:34 »
Mun kasvojen ihon kuntoa paransi huomattavasti mineraaliöljyttömät ja silikonittomat ihonhoitotuotteet. En vaihtais pois mistään hinnasta!

Käytössä on lähinnä Erisania ja lisäks jotain luonnonkosmetiikkaa. Uusin löytö on Rainbown vauvan hoitovoide, joka tuntuu ainakin muutaman  päivän tuttavuuden jälkeen täydelliseltä! (paremmalta kuin mikään kallis hauschka ja se hinta: 100 ml: 2.20e!) ;D
Hiukset tällä hetkellä pitkä polkka, luonnontaipuisat, karheat ja kuivat. Lempparituotteet: Tigi O&H ha ja Tigin silottavat muotoilutuotteet. Ihonhoidossa käytössä Lumene Sensitive touch ja Erisan, meikkipohjana Lily lolo, luomiväreissä/huulipunissa Dior.

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #203 : 05.04.09 - klo:23:14 »
ACO:n Canoderm-lääkevoide. Käsivarsistani löytyy punaisia, finnimäisiä näppylöitä (Keratosis Pilaris Googleen vaan), joista olen kärsinyt vuosia. Ennen kosteutin ihoani joka päivä tavallisilla apteekkirasvoilla, kunnes luin netistä, että karbamidia eli ureaa sisältävät voiteet voivat auttaa näppyihin. Ostin sitten paria oikein reilusti ureaa sisältänyttä voidetta, jotka jäivät tahmaisiksi ihon pinnalle ja haisivat melko pistäville (hehe, ylläri). Sitten ostin Canodermia, ja on varmaan jo neljäs iso puteli menossa. Viime aikoina olen vähän lipsunut tuotteen käytöstä, kun pitkät hihat ovat kuitenkin peittäneet näppyläkädet, mutta jos tuotetta jaksaa laittaa ihoon joka ilta ennen nukkumaanmenoa, näpyt vaalenevat huomattavasti. Huono puoli on hinta (iso, 500 g pullo maksaa melkein 30 e) ja huono riittoisuus. Olen joskus ostanut alle kympin maksaneen pikkutuubin, joka loppui reilussa viikossa. Tuote myös imeytyy hitaasti, joten vaatteiden alle sitä en laita melkein koskaan. Mutta jos joku lukee tämän ja kärsii samasta vaivasta, suosittelen tätä voidetta!

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #204 : 06.04.09 - klo:10:41 »
-Baborin Calming sensitive night- voide. Rauhoittaa ja kosteuttaa reippaasti kuivaa ja hieman couperoottista ihoani :l
-Lorkun Hydra-confort- kasvovesi. Ihanan hellävarainen.
-Inci-lukutaito; osaan lukea incejä jonkun verran, auttaa paljon tuotteiden valinnassa.
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa Tanya

• Hiushörhö
« Vastaus #205 : 06.04.09 - klo:10:59 »
Pirkka lastenvoiteen, Lactoline kasvopesun ja Erisanin kasvoveden käyttöönotto paransivat huomattavasti mun ihon kuntoa. Toi pakkasten loppuminenkin on kyllä tehnyt hyvää kasvojen iholle. Joku päivävoide pitäisi vielä löytää joka tasottaisi ihon väriä, kun toi Aqualan Plus ei kyllä mitään huippua ole...
1cFii

Poissa Debs

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #206 : 12.04.09 - klo:23:29 »
Mulla on ollu parin vuoden taisto ihohuokosteni  kanssa, mineraalimeikkeihin ja mahdollisimman mietoihin ja puhtaisiin/luonnonmukasiin hoitotuotteisiin siirtyminen on ollu parasta. Aluksi käytin vain Hauschkaa, mutta oli joskus kirvelyä tms- oli mitä kullonki.  Nyt pakkasten väistyminen tekee tietenkin iholle hyvää, mutta oon myös käytelly Dermosilin uutta luonnonmukasta puhdistusvaahtoa, luonnonmukasilla puhdistusemulsioilla oon aamusin pessy kasvot. Hauschkan kaikki kasvovoiteet on toiminu. =) Nyt on iho paaaljon  parempi...

Poissa Nienna

• Tukkaguru
« Vastaus #207 : 03.05.09 - klo:01:18 »
Humektan on se the voide, jonka korkkaamisen jälkeen iho näyttää jo parin päivän  jälkeen hehkeämmältä. Talvisin pidän tuosta taukoa, ja ai että iho kiittää taas keväisin.

Lumenen turvenaamio on myös suosikki, kirkastaa ja vaikutus kestää pidempään kuin muutaman tunnin.
Erisanin pesugeeli kuuluu tähän listaan kans, se on halpa ja mun iho tykkää siitä, tai ei ainakaan ärsytä yhtään enempää.

Neljäs ja vika on varmaankin askorbiinihappo eli tuttavallisemmin c-vitamiini. Ilmejuonteet vähenivät selvästi. Käyttö on vaan sen verran "vaivalloista" , etten ole saanut tapaa tästä.

Poissa Lingon

• HAIRahtanut
« Vastaus #208 : 08.05.09 - klo:12:14 »
Mulla toimii parhaiten Aqualan L kasvovoiteena ja pesuun Acon normaalin ihon puhdistusvaahto. Ravinnon puolelta runsas veden juonti auttaa huomattavasti ja viime aikoina olen taas muistanut hyvien rasvojen tärkeyden. Muutama ruokalusikallinen öljyä päivässä, esim. rypsiöljyä puuron sekaan aamulla ja päivällä oliiviöljyä salaattiin, ja eron huomaa ihon kunnossa jo parin päivän jälkeen.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #209 : 15.05.09 - klo:13:41 »
Mun ihoon vaikutti ihan ensimmäisenä ja havaittavasti Dr. Hauschkan kasvoöljy. Jätin pois mineraaliöljyt ja silikonit, ja tuon poiston vaikutukset ovat ihan selvät, sillä iho ei ole enää niin huonossa kunnossa kuin se joskus oli. Yksinkertaiset ihonhoitorutiinit ovat myös mielestäni vaikuttaneet positiivisesti ihon kuntoon.Yksittäisistä tuotteista voisin nostaa esiin luumunsiemenöljyn, MUAC:n kemialliset kuorinnat ja C-vitamiinin.