Kirjoittaja Aihe: Ihosi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet  (Luettu 123003 kertaa)

Poissa Lalla

• Tukkaguru
Vs: Ihosi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet
« Vastaus #210 : 16.05.09 - klo:20:13 »
Renin Glycolactic Skin Renewal Peel Mask on kyllä todella hyvää tavaraa varsinkin talvella kun alkaa ihoa karheentua. Yleensä kuorinnat ei oikein saa pintaa kuntoon, mutta tällä kyllä iho pehmiää. Lisäksi pieni kokeilu/matkakokoinenkin puteli riittää tosi pitkäksi aikaa  :D Renin tuotteista tykkään kyllä muutenkin.

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #211 : 21.05.09 - klo:17:04 »
Havahduin pari päivää sitten siihen että kasvojen iho on vaihteeksi yllättävän hyvässä kunnossa. Mitään muuta syytä en keksiny paitsi Elivon Kirkas iho-kapselit. Kokeilin noita ihan piruuttani ja kyllä ne taitaa toimia. Nyt on toinen paketti kohta lopussa ja kolmas pitäisi hankkia. Hoitotuotteet on siis samat kuin aikaisemmin mutta iho selvästi puhtaampi ja finnitkin on lähes häipyneet.

Lisätäänpä että otin käyttöön aprikoosinsiemenöljyn jota sekoittelen pari tippaa (joskus reilumminkin) Humektanin sekaan. Iho tykkää  :-*
« Viimeksi muokattu: 27.06.09 - klo:02:03 kirjoittanut Luurankka »
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Strix

• Vieras
« Vastaus #212 : 09.08.09 - klo:01:34 »
Kookosöljy- ehdottomasti, toimii!
Body shopin sinimaissinaamio - ostan tätä aina uudestaan, tuntuu todella tehokkaalta. Vetää herkemmän ihon kyllä kuivaksi, mutta sekaihoiselle toimii hyvin.
Humektan - Käytän kaikkialle, päänahkaan ja toimii hyvin latvoissa.

Yleensäkin silloin kun ymmärsi jättää mineraaliöljyt, silikonin ja ylipäätään tajunnut laittaa kosteusvoidetta aina suihkun jälkeen :)

Poissa The Siren

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #213 : 09.08.09 - klo:09:53 »
Basiron-voideapteekista!Aika myrkkyä,mutta tappoipahan järkyt,paksut,isot finnit naamasta :D

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #214 : 09.08.09 - klo:11:03 »
~ E-pillerit. Näillä iho lähti aikanaan paranemaan päin, n. 10 vuoden aknekierteen jälkeen, ja pikkuhiljaa parani jopa melkoisen hyväksi löydettyäni myös oikeat ihonhoitotuotteet tuohon rinnalle.

~ Viinirypäleen- ja aprikoosinsiemenöljy+Humektan. Tätä yhdistelmää en enää vaihtaisi mihinkään "oikeaan" kasvovoiteeseen kun sen kerran löysin.

~ Alkoholittomat kasvovedet. Tarvitseeko tätä edes tarkentaa... ::) Erityisesti Oriflamen Rose-kasvovesi on ollut ihanaa, harmi että pullo vetelee viimeisiään ja kaapissa odottelee parikin putelia muita vesiä mitä pitää käyttää pois. Kestihän tuokin puteli sen 7-8kk...

~ Teepuuöljy. Tätä tuli käytettyä joskus "hätäkeinona" yksittäisten näppyjen nujertamiseen, nykyään samaa tarkoitusta ajaa ACOn salisyyliliuos jota on jäänyt nurkkiin lojumaan. Melkoista myrkkyä viimeksi mainittu (ja olen käyttänyt sitä joskus kasvovetenä, herranjestas...), mutta pelittää. Sillä saa myös hyvin ihoon jämähtäneen hiusvärin irti ;)
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa utas

• Haiven
  • *
« Vastaus #215 : 12.08.09 - klo:18:09 »
Anturille!! Minkä merkkiset pillerit auttoi?

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #216 : 12.08.09 - klo:18:26 »
Anturille!! Minkä merkkiset pillerit auttoi?

Aloitin puolitoista vuotta sitten niillä perus-Diane Novilla mitä akneen kaikkein helpoiten määrätään, joista siirryin 3kk jälkeen vastaavaan mutta halvempaan Cypretyliin, sillä mentiin melkein vuoden verran. Iho parani mutta vuoden jälkeen ilmeni sen verran rajuja sivuvaikutuksia, että siirryin puoli vuotta sitten Yaziin, joka on kaiketi kallein markkinoilla oleva merkki, mutta erittäin hintansa väärti minusta :) Molemmat ovat pitäneet aknen kurissa.
« Viimeksi muokattu: 12.08.09 - klo:18:28 kirjoittanut Antur »
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht

Poissa kraula

• HAIRahtanut
  • Learning to fly.
« Vastaus #217 : 16.08.09 - klo:13:19 »
Ihan OT, mutta ai siis Yaz on kallein?! Pitääpä siis kysyä lääkäriltä ens kerralla että saisko jotain muita. Vähän aikaa sitten alotin noiden syömisen ja en osannut ihmetellä hintaa kun ei ollut mitään vertailukohdetta.

On muuten noi e-pilsut rauhoittanut munkin ihon rasvoittumista melkein samantien! Ihanaa kun oon nyt päässyt eroon rasvaisen ja sekaihon megaputsareista. Uskaltaa jopa välillä syödä suklaata ;)
Ei saa edes kunnollista KAAAHVIA.

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #218 : 16.08.09 - klo:13:27 »
OT jatkuu: Yaz on tietääkseni uusin pillerimerkki mitä löytyy (tai ainakin oli silloin kun mie aloitin), ja siten kallis. En osaa sanoa onko joku vielä kalliimpi, mutta Yaz on ainakin näistä "yleisimmistä" hintavin. Yazille ei myöskään ole vielä rinnakkaisvalmisteita toisin kuin useimmille muille merkeille, joten halvempaan vastaavaan vaihtoehtoon ei voi siirtyä. Sitä odotellessa jahka niitä rinnakkaisia tulisi...

Kokemuksesta voin vaan vinkata sen verran, että hyvin toimivaa pillerimerkkiä ei kannata lähteä vaihtamaan pelkän hinnan takia! Niiden mahdollisten sivuoireiden kanssa ei oikeasti ole kiva elää, tai sitten itselläni on vaan poikkeuksellisen herkkä hormonitasapaino :P Yazissa on muutenkin puolensa muihin merkkeihin verrattuna, lyhyt "tauko" (taukoahan noiden kanssa ei pidetä...), poistaa nestettä (siinä missä monet muut keräävät sitä) ja sitä rataa. Muista en tiedä, mutta kyllä mie noista mielelläni maksan "hiukan" enemmän kun sopivat sen verran mainiosti ;) Vaikka olisihan se herkkua palata Cypretyliin hinnan puolesta, Kelan korvaamana 6e/3kk siinä missä nämä repivät sen 40e/3kk... ::)

(Ettei ihan liian OT:ksi mene, niin vinkkinä että rasvainen iho muuten harvoin oikeasti paranee niillä megaputsareilla, itselläni auttoivat vasta siemenöljyt kunnolla tähän ongelmaan, pillereiden lisäksi ;))
« Viimeksi muokattu: 16.08.09 - klo:13:29 kirjoittanut Antur »
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht

Poissa Mai

• HAIRahtanut
  • Piikikäs hentokeijukorento
« Vastaus #219 : 08.09.11 - klo:00:02 »
Elivo Kirkas Iho- kapselit! Aloitin syömään näitä puolisen vuotta sitten ja huomasin jo noin kolmen viikon käytön jälkeen positiivisia tuloksia. Havahduin eräs kaunis aamu pelin edessä että näyttääpä naama hyvältä, ja unenpöpperössä mietin vielä että en mä kyllä vielä ole meikkivoidetta voinut laittaa.  ::)
Kasvojen iho oli tosi tasaisen värinen, ei punoittanut eikä kiiltänyt yhtään niin pahasti mitä normaalisti eikä yhden yhtä finnin puolikastakaan näkynyt missään. Välillä muuten rasvainen ihoni päättää kuivua nenästä joskus ihan hilseileväksi, mutta tätä ei ole tapahtunut Elivo- kuurin aikana, eli kosteutus ainakin näyttäisi toimivan. :)

Nyt parin kuukauden tauon jälkeen olen taas aloittanut syömään näitä, sillä naamani on alkanut rasvoittua aika pahasti ja sitä myötä myös näppyjäkin on silloin tällöin ilmaantunut vaikka finnejä minulle ei niinkään usein tule, musta- ja valkopäitä enemmänkin, ja iho on alkanut hieman punoittaa nenän vierustoilta (onko tuo edes oikea sana??  ;D) varsinkin kasvojen pesun jälkeen. Punoitus on hyvin lievää, mutta silti riittävää ärsyttääkseen minua. Se kun tuntuu pomppaavan silmille muuten kalpeasta ihostani.

Nyt reilu viikko takana ja odotellaan taas sitä aamua kun saa herätä tuijottamaan nätimpää nassua peilistä.   ;)
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!

Kunis

• Vieras
« Vastaus #220 : 08.09.11 - klo:14:14 »
Minulla suurimman vaikutuksen ovat tehneet 100mg sinkkitabletteja päivässä. Koitin ensin hankkia sinkkejäni suomesta, mutta annokset olivat usein pieniä ja purkit kalliita. Nykyisin tilaan suoraan bulkeissa netistä. Olen myös aloittanut säännöllisen D-vitamiinituksen.

En ennenkään ole käyttänyt paljoa naamarasvoja tai muuta, ja silloinkin hellävaraisia tuotteita, joten niiden vaihtaminen ei varsinaisesti ole vaikuttanut. Nykyisinkin käytän hyvin satunnaisesti. Tuotetietous on enemmän tullut tässä sivussa. En ole myöskään tihentänyt pesuväliä tms. ja silti iho on parantunut merkittävästi.

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #221 : 08.09.11 - klo:17:35 »
Elivo Kirkas Iho- kapselit! Aloitin syömään näitä puolisen vuotta sitten ja huomasin jo noin kolmen viikon käytön jälkeen positiivisia tuloksia. Havahduin eräs kaunis aamu pelin edessä että näyttääpä naama hyvältä, ja unenpöpperössä mietin vielä että en mä kyllä vielä ole meikkivoidetta voinut laittaa.  ::)
Kasvojen iho oli tosi tasaisen värinen, ei punoittanut eikä kiiltänyt yhtään niin pahasti mitä normaalisti eikä yhden yhtä finnin puolikastakaan näkynyt missään. Välillä muuten rasvainen ihoni päättää kuivua nenästä joskus ihan hilseileväksi, mutta tätä ei ole tapahtunut Elivo- kuurin aikana, eli kosteutus ainakin näyttäisi toimivan. :)

Nyt parin kuukauden tauon jälkeen olen taas aloittanut syömään näitä, sillä naamani on alkanut rasvoittua aika pahasti ja sitä myötä myös näppyjäkin on silloin tällöin ilmaantunut vaikka finnejä minulle ei niinkään usein tule, musta- ja valkopäitä enemmänkin, ja iho on alkanut hieman punoittaa nenän vierustoilta (onko tuo edes oikea sana??  ;D) varsinkin kasvojen pesun jälkeen. Punoitus on hyvin lievää, mutta silti riittävää ärsyttääkseen minua. Se kun tuntuu pomppaavan silmille muuten kalpeasta ihostani.

Nyt reilu viikko takana ja odotellaan taas sitä aamua kun saa herätä tuijottamaan nätimpää nassua peilistä.   ;)

Mulla on myös hyviä kokemuksia noista Kirkas Iho -kapseleista. Apteekissa on ilmeisesti samaa ainetta sisältävä edullisempikin tuote ja samoin näytti olevan iHerbissä, mutten uskaltanut tilata kun tabussa oli paljon yrttejä enkä halua niitä ihan kylmilteen syödä tietämättä miten vaikuttaa.
my.oriflame.fi/kauneudellesi

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #222 : 13.09.11 - klo:09:44 »
Ostin BM 28 tehoseerumigeelin ja täytyy nyt vähän hehkuttaa :3. Iho on nätin ja tasaisen olonen ja olen käyttänyt sitä melkein joka ilta ja aamu. Sopivan paksuista ja tekee hehkeän näköisen ihon.
Toinen on Dermosillin Retinol yövoide, joka vaikuttaa myös hyvin positiivisesti ihoon. Aamulla iho on levänneen ja hyvännäköinen.
Sitten myös Favoran kasvosuihke, joka kosteuttaa kivasti kasvoja ja laitan sitä aina illalla puhdistuksen jälkeen ja sitten BM tai Dermosil. Jos käytän liian mattaisia kuivattavia voiteita, niin tulee helposti tukkeumia ja näin ollen iho ei saa tarpeeksi kosteutta, mutta näillä nyt mennään.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Fishbones

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • Sukupuolikapinallinen
« Vastaus #223 : 19.09.11 - klo:19:00 »
Mulla autto atooppista ihoa ennen kaikkea se, että jätin kaiken ylimääräisen. Aloitin meikeistä sun muista, jatkoin suihkusaippuoihin ja lopulta luovuin shampoista ja hoitoaineista. Itse en ole huomannut näkyvää eroa, ainoastaan joka suihkun jälkeinen kokovartalorasvaus on jäännyt pois, mutta mun ihoa alusta saakka hoitanut ja seurannut äiti osas sanoa että iho näyttääkin paljon paremmalta.

Tossa jokunen kuukaus sitten löysin öljyjen ihmeellisen maailman, ja jojobaöljystä on tullut mun suuri ystävä. Kosteuttaa ihoa kuin unelma. Rypsi- ja oliiviöljyä oon taas käyttänyt puhdistuksessa, eikä ne ainakaan ole pahempaan suuntaan ihoa vienyt.

Niin, ja niinkin arkipäiväinen asia kuin merisuola. Oon kerran pari ottanut merisuolakylvyn, ja ne pienet melkein täysin kutinattomat hetket on olleet taivaallisia :)

Poissa Nala

• Hiushörhö
« Vastaus #224 : 18.10.11 - klo:22:25 »
Pakko nyt hehkuttaa Avalon Organicsin c-vitamiini seerumia, Desert Essencen kosteusvoidetta ja Derma E:n 5% AHA voidetta. Näiden käytön aloittamisen jälkeen ihostani on tullut paljon tasaisemman värinen, iho ei rasvoitu paljon ollenkaan aiempaan verrattuna ja voisin väittää että ihohuokoseni ovat pienentyneet  :l En ole testaillut näitä erikseen, joten en tiedä josko näistä vain yksi olisi selkeästi parhain. Enkä viitsikkään testata kun näin hyvin toimivat yhdessä  <3
Ensimmäisestä iHerbin alle 40$ tilauksesta 5$ alennusta ja yli 40$ tilauksesta 10$ alennusta koodilla IRA890