Kirjoittaja Aihe: Ihosi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet  (Luettu 123380 kertaa)

Poissa Metalliapina

• HAIRahtanut
Vs: Ihosi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet
« Vastaus #255 : 29.01.12 - klo:12:42 »
Tilasin ebaysta niitä aasialaisten käyttämiä kasvolappuja, mitä ne on, sellaiset joihin laitetaan esim. kasvovettä, ja sitten pidetään kasvonaamiona.

Mun on pitänyt jo kauan kokeilla tätä juttua, sen jälkeen, kun luin chizu saekin kirjan itse asiassa, nyt vihdoin sain aikaseksi kokeilla. Siinä se suositteli narsin toneria nesteeksi tuohon, katsoin makeupalleysta sen incin -Aqua (Water), Alcohol Denat (SD Alcohol 40-B), Glycerin, Betain, PPG-13 Decyltetradeceth-24, Carbomer, Alcohol, Arginine, Butylene Glycol, Trisodium EDTA, Propylene Glycol, Vitis Vinifera (Grape Seed Oil), Prunus Persica (Peach Kernel Extract), Aloe Barbadensis (Aloe Barbadensis Extract)< Lilium Candidum (White Lily Extract), Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben.

Eli ei mitään erikoista, ja laitoin sitten vain ruusuvesi/glyseriini sekoitusta siihen naamioon, jos laittaisi vähän öljyä vielä, ja aloe veraa (hyaluronihappoa kans), saisi varmaan vielä paremman tuloksen, mutta jo tuolla tuli oikeasti paljon virkeämpi, ja kosteampi iho.

Jotain 50 tommosta naamalappua maksoi vaan nelisen euroa, kannattaa kokeilla, jos on kuiva iho tms.
It's just that in the Deep South, women learn at a young age that when the world is falling apart around you, it's time to take down the drapes and make a new dress

Poissa Candy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #256 : 04.02.12 - klo:11:56 »
Kyllä ne taitaa olla nuo rasvat, kookosöljy, oliiviöljy, voi, omega 3:set ja pähkinät lähinnä. Sisäisesti nautittuna siis. Noita kun olen käyttänyt jo pidemmän aikaa (ja höttöhiilarit vain herkuttelupäiviksi) niin kyllä huomaa ihon kunnossa :)

Ainiin ja tupakin polton lopettamisella on myös ollut positiivista vaikutusta :)

Tuotteista parhaiten vaikuttaneet on mulla Widmerin sy-voide, Jasonin c-vitamiinituotteet ja e-vitamiiniöljy ja lumenen rauhoittava kosteusvoide. Noilla saan pintakuivuudeen hyvin pysymään kurissa :)
« Viimeksi muokattu: 04.02.12 - klo:11:59 kirjoittanut Candy »
1c M ii

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #257 : 04.02.12 - klo:12:35 »
Kyllä ne taitaa olla nuo rasvat, kookosöljy, oliiviöljy, voi, omega 3:set ja pähkinät lähinnä. Sisäisesti nautittuna siis. Noita kun olen käyttänyt jo pidemmän aikaa (ja höttöhiilarit vain herkuttelupäiviksi) niin kyllä huomaa ihon kunnossa :)

Aameeeen!  <3 rasva  :l
Saman jutun olen havainnut minäkin omassa ihossa ja voinnissa. Kumma, että ihotautilääkärit, tai ylipäänsä terveydenhoitoala, jättää ravinnon merkityksen niin vähälle huomiolle, kokonaan mainistematta..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa felka

• Haiven
  • *
« Vastaus #258 : 10.02.12 - klo:17:50 »
Minulla ihon kuntoon on auttanut merkittävästi kun aloin pesemään kasvoni muutaman kerran viikossa  marseillesaippualla. Ihan sillä isolla palalla jolla pestään nahkavaatteet ja kaikkea muutakin. Ei ollut Sokoksella edes kallis tuote. Pesu ei kuivata kasvojani yhtään! Lisäksi olen jostain napannut vinkin että kasvojen viikottaisen kuorinnan saa tehdä hunajalla ja sehän tuntuu todella kivalta ja toimivalta keksinnöltä. Suosittelen kokeilemaan.
Olen joskus miettinyt, että voisi tuotakin kokeilla. Millainen iho sulla on ja mihin olet kokenut tuon marseillen vaikuttaneen? Varmaan ainakin kuivalle iholle on hyväksi?
Minulla on perinteinen pintakuivahko sekaiho, ja marseillesaippua tuntuu todella sopivasti pesevältä ja helpolta puhdistustuotteelta. Silmämeikit poistan tietenkin erikseen ihan omalla aineella.

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #259 : 10.02.12 - klo:20:55 »
African black soap, pesuna.
Black cumin seed oil, kosteutuksena.
Aloe vera gel, kun tarvitsee lisäkosteutusta.
Nivea Aqua Sensation Nourishing Moisturizer, jos haluaa kaupallista kosteutusta kaiken lisäksi.
Nivea Creme (peltipurkki), raskaampaan kosteutustarpeeseen (kantapäät, nenänpielet, yms)

Olen myös kokeillut marseillesaippuaa kasvopesuun, ei ole huono vaihtoehto. Pidän kuitenkin mustasaippuasta enemmän.

this too shall pass.

Zoppa

• Vieras
« Vastaus #260 : 13.02.12 - klo:18:08 »
Salisyylihappopitoinen naamanpesuaine.
Erisanin uudistava kasvovoide, vuosien etsinnän jälkeen edes melkein sopiva rasva! Sisältää a-vitamiinia, ei tuki, kosteuttaa tarpeeksi, kasvot ei rasvoitu tai kiillä parin tunnin päästä jne.
Vitamiineilla, rasvoilla, pähkinöillä, helokkiöljyllä syötynä ei ole ollut vaikutusta.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #261 : 13.02.12 - klo:23:34 »
Erisanin puhdistusmaito ja kasvovesi! Olen kokeillut vastaavia tuotteita muiltakin merkeiltä, mutta kaikissa on ollut jotain vikaa; puhdistusmaito ei puhdista, puhdistaa liikaa, jättää kalvon, saa ihon kiristämään... Sama kasvovesissä, mutta Erisanin tuotteet rauhoittavat näpyt sun muut ihoärsytykset hetkellisten hairahdusten jälkeen. Jos noiden valmistus lopetetaan niin en tiedä mitä teen.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #262 : 14.02.12 - klo:19:21 »
Herranjee, KIITOS Ilja tuosta vihreä tee-vinkistä! Olen sillä saanut parissa päivässä rauhoitettua ärtyneen punaista ja tosi rumalla ruvella olevaa naamaani silminnähtävästi  0_0 Eron ennen kaikkea tuntee, ei kuumota eikä kutisekaan. Hyvässä kunnossahan tämä ei vielä ole mutta selkeästi parempaan päin, uskon että jo viikossa saa tosi selviä tuloksia aikaan. Lisäksi etenkin jääkaapissa pidettynä tuohan on aivan ihanan virkistävää, ihan jotenkin erilainen tunne tulee kasvoille kuin mistään muista kasvovesistä. Ihanata, minä olen koukussa tähän  :l

Keittelin siis ihan tavallista vahvaa vihreää teetä jonka sitten jäähdytin ja pullotin pienenpieneen pumppupulloon. Sekaan turautin vähän aloegeeliä, tuntuisi ihan hyvältä ekstralta ärtyneelle iholle. En usko että muita lisäyksiä ihan hetkeen teenkään, tuollaisenaan tuntuu jo tosi hyvältä.
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #263 : 14.02.12 - klo:19:28 »
^Tuota täytyy kyllä kokeilla. Minkä merkkistä teetä teit? Mua mietityttää vaan se, että eikö iho jää tahmeaksi tai sen tuntuiseksi että siinä on jotain (esim mehu jää tahmeaksi iholle, mutta onhan tee tietty eri ainetta...), entä jääkö iho kovin teen hajuiseksi?

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #264 : 14.02.12 - klo:19:39 »
^Taisi olla Nordqvistin teetä, en usko kuitenkaan että sillä on merkitystä :) Iho ei jää yhtään tahmeaksi tai muutenkaan sen tuntuiseksi että siinä olisi jotain, teehän ei ole sokerista kuten taas mehu on, ellei siihen erikseen lisää jotain ylimääräistä. Minulla tuossa seoksessa tosiaan oli vain ja ainoastaan makeuttamatonta teetä ja aloegeeliä. Teen hajua ei iholle myöskään jää, sitä pelkäsin ensin itsekin mutta ainakaan minun nenääni tuo ei haise miltään.
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #265 : 15.02.12 - klo:06:05 »
Minulla ei ole ollut huimia kokemuksia mistään tietystä kasvovoiteesta taikka puhdistusaineesta, mutta on eräs rasva joka on mainitsemisen arvoinen.

Vaikka olen yli kolmekymppinen, niin n. kerran vuodessa kasvooni tulee jokin ihme finni-hyökkäys, joka saattaa kestää viikkoja. Ja aina samaan kohtaan, suupieliin. Se ei tunnu liittyvän mihinkään ruoka-aineeseen, ehkäpä hormonaalista? Ehkä tämä on aknea, en tiedä. Tälläkään kerralla ei iho meinannut alkaa parantumaan ei millään ja uusia näppyjä puhkesi joka aamu! Ostin apteekista Brevoxyl-nimistä voidetta aknen hoitoon. (olen käyttänyt sitä kerran ennenkin, n. 1-2 vuotta sitten).

Jo ensimmäisen levityksen jälkeen näpyt kuivuivat, iho rauhoittui ja seuraavana aamuna ei uusia näppyjä. Tämä voide on siis pelastanut ihoni täystuholta.

Jos joku kokeilee tätä, muista että sitä levitetään -vain- hoitoa tarvittavalle alueelle. Voiteen perusidea on, että se kuivattaa ihon ja saa ihan pintakerroksen rapisemaan pois. Iho tosiaan välillä tuntuu kiristävän kuivalle Brevoxyliä käytettäessä, mutta aina parempi sekin, kun kipeät, punaiset ja ärtyneet näppylät! Kun iho on parantunut, voi sen jälkeen hoivata sitä jälleen kosteuttavilla voiteilla.

Poissa Chronos

• HAIRahtanut
« Vastaus #266 : 15.02.12 - klo:09:26 »
Neitsytkookosöljy ja säännöllinen kuorinta. Enää ei naamasta lastut lennä.
1a M ii, classic-pituus. Hennavärjäilyä 14 vuotta. Sydäntä lähellä 70-luku, ruuanlaitto ja kosmetiikka.

Poissa Hentoinen

• Hiushörhö
« Vastaus #267 : 15.02.12 - klo:10:36 »
^Aika samoilla linjoilla. Kuorin Dermalogica:n Daily Microfoliantilla ja öljyän joka ilta arganilla, baobabilla tai marulalla. Toimii. EI hilseile ja ihon väri on todella kaunis. Eikä vieläkään ryppyjä, vaikka ikääkin alkaa olla.
1b M ii. Chagrin Valley & Organic Soap!!! Iloinen polkkatukkalainen. :)

Poissa Tiukukello

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #268 : 15.02.12 - klo:14:38 »
Ihoni kuntoon on omasta mielestäni vaikuttanut paljon se, että lakkasin vaihtelemasta tuotteita ja tein ihonhoidosta paremman rutiinin itselleni. Nyt on hyvät, yksinkertaiset tuotteet käytössä ja iho tykkää.

Lievästi akneileva (joku 3 näppyä naamassa ihan jatkuvasti, todella todella harvoin ei ole yhtään) ihoni haalistuvilla aknearvilla tykkää seuraavanlaisesta tuotearsenaalista:

- Suolavesi! Suihkuttelen kasvoille aamuin illoin kasvoveden tapaan. Olen vakaasti sitä mieltä, että juuri tämän ansiosta esim. en tarvitse nyt talvellakaan mitään ekstraravitsevia kasvovoiteita. Ennen tarvitsin, jouduin jopa kerrostamaan kahta tai kolmea eri voidetta. Lisäksi ihotyyppini on normalisoitunut, eikä minun tarvitse korjata meikkiä päivän mittaan, kun iho ei rasvoitu enää.
(ennen olisin siis luokitellut ihotyypikseni pintakuivan sekaihon.)

- Derma E Vitamin A Wrinkle Treatment Gel
Toinen akneihon lemppari! Ja tosiaan käytän nykyään ihon kosteutukseen pelkästään tätä. Hyvin riittää, eikä ole yhtäkään kuivaa länttiä. Lisäksi A-vitamiinin sanotaan auttavan aknearpiin. Itsekin olen huomannut nopeutunutta haalistumista tämän käytön aloitettuani.

Ihon puhdistukseen käytän hellävaraista puhdistusainetta esim. Erisanilta tai Lactolinelta.
Lisäksi syön omega 3:sia, probiootteja, sinkkiä ja monivitamiineja. Niistäkin tuntuu olevan apua ihon kurissapitämiseen.
1bFii APL, hennattu hiuksisto. Hidasta kasvatusta midback:iin..
iHerb-koodi: SIK438

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #269 : 20.02.12 - klo:01:15 »
Uskokaa tai älkää, mutta ihoni on aina parhaimmassa kunnossa silloin, kun olen hoitanut sitä huonosti. Eli pesen harvoin ja huolimattomasti tyyliin pelkällä vedellä, ja meikit poistan meikinpoistoliinalla, välillä öljypuhdistustus. Mun lievästi akneileva ihoni tykkää siitä, että laitan siihen mahdollisimman vähän yhtään mitään  :P