Kirjoittaja Aihe: Ihosi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet  (Luettu 123407 kertaa)

Poissa Mir

• HAIRahtanut
Vs: Ihosi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet
« Vastaus #270 : 21.02.12 - klo:16:39 »
^ Sama juttu mulla.

Mä tosin en käytä muuta meikkiä kuin ripsaria. Eli pesen naaman pelkällä vedellä, huuhtelen ja hieron hellästi haalealla/lämpimällä vedellä suihkussa ollessa. Silloin tällöin käytän mustaa saippuaa myös. Ja jojobaöljyä päälle; näppyjä on yleensä naamassa nolla (joskus toki tulee joku menkkafinni). Ja talvella karitevoi on ihan ykköspelastaja.  :)
1c F i
Tukka kasvaa - olkapäillä mennään <3

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #271 : 21.02.12 - klo:18:34 »
Lushin Buffy on toiminut todella hyvin vartalon kuivalle iholle.

Naama taas ei näytä oikein kunnolla pitävän mistään, joko menee huonompaan suuntaan tai pysyy samanlaisena - paras kai olla tekemättä juuri mitään.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

: I'm finally ready but far from finished :

Strix

• Vieras
« Vastaus #272 : 20.04.12 - klo:12:09 »
Tietysti sekin ettei ulkona jäädy naama ja ilmankosteus on inhimillisempi vaikuttaa positiivisesti ihon kuntoon, mutta nyt on löytynyt sellainen tuotekombo josta en ole ihan heti luopumassa.

Pesen kasvot aamuin illoin Cliniquen mild facial soapilla. Puhdistuksessa haluan olla perusteellinen ja olenkin pidentänyt pesuaikaa hieman. Sitten huuhtelen viileähköllä vedellä ja pyyhin suurimman osan pedestä puhtaaseen pyyhkeeseen. Välittömästi perään Bepanthenin emulsiovoidetta+arganöljy ja levittäessä suoritan samalla kasvohierontaa kunnes aineet imeytyy. Eikä tarvitse muuta niin iho tuntuu pehmeältä, ei kiristä ja aknearvet alkavat pikkuhiljaa vaalenemaan.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #273 : 21.04.12 - klo:15:13 »
Olen nyt käyttänyt monena peräkkäisenä päiväna Now Foodsin Hyaluronic Acid firming serumia ja päälle vielä Sensai smoothing water make-up base pohjustusainetta ja iho kiittää ja voi hyvin :l
 Illalla olen vain pessyt meikin pois joko Erisanin puhdistusgeelillä tai Aco sinisellä Face geelillä ja olen antanut olla yön ilman mitään rasvaa. Mitä vähemmällä kasvojenhoidolla pääsen, sen paremmin iho näköjään voi.
Voisin myös ostaa tätä Now Foodsin Hyaluronic Acid firming serumia lisää, jos jollain ihanaisella juureksella olisi tätä ylimääräisenä kaapissa, vink vink, yksärillä tavoittaa ;).
« Viimeksi muokattu: 21.04.12 - klo:15:15 kirjoittanut Vivianna »
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #274 : 23.04.12 - klo:12:51 »
Neitsytkookosöljy ja säännöllinen kuorinta. Enää ei naamasta lastut lennä.

Samat mulla. Olen ihan villinä tähän kookosöljyyn. Sain sillä parannettua kahdessa päivässä naamaan räjähtäneen rosacean, yleensä tähän on vaadittu 2 kk antibioottikuuri!  :o

Mulla on rasvoittuva iho, mutta tämä sopii kyllä tosi hyvin mulle. Jossain luki, että kookosöljy olisi mukamas komedogeenistä, mutta mä en ole huomannut mitään. Päinvastoin, ihossa on tukkeumia varmaan vähiten ikinä, sinä aikana kun olen tätä käyttänyt. Ihmeaine! Ja aivan ihanaa myös kynsinauhoille.   

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #275 : 23.04.12 - klo:22:32 »
^Mullakin on iho tykännyt tuosta kookosöljystä, vaikka on herkästi tukkeutuva, tulehtuva ja rasvainen. Hieman epäilyksellä aloin käyttämään, mutta riskinotto kannatti. Tilailin myös muita öljyjä pienestä tuoksukaupasta ja tuota + e-vitamiiniöljyä olen vasta kokeillut. Eipä tässä kohta toivon mukaan muita tököttejä naamaansa tarvikaan.
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #276 : 24.04.12 - klo:12:40 »
Mä olen kokeillut lähes kaikkia mahdollisia kasviöljyjyä kasvoille, mutta kyllä kookosöljy on parasta. Näin se vaan on.  8)

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #277 : 24.04.12 - klo:14:31 »
Onpas ihmisillä hyviä kokemuksia kookosöljystä. Pitäisiköhän sitä itsekin testata? Mä olen käyttänyt kookosöljyä vain hiuksiin ja ruoanlaittoon, kun jotenkin öljyn käyttö rasvoittuvalla iholla epäilyttää.

Onko joku juureksista käyttänyt kookosöljyä nimenomaan rasvoittuvalle iholle?

edit: Siis muut kuin ainokainen. :)
« Viimeksi muokattu: 24.04.12 - klo:14:33 kirjoittanut Jenje »
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #278 : 24.04.12 - klo:15:55 »
http://www.juurikasvu.org/smf/index.php?topic=2692.0

Kannattaa lukaista tuo "Öljyt ihon/kauneudenhoidosssa"-ketju läpi, eiköhän sielllä tule aika paljon rasvaisellekin iholle käyttökokemuksia öljyistä. Mulla itsellä oli myös ennakkoluuloja asiasta, mutta ei mulla kyllä iho ole rasvoittunut ainakaan enempää tuota kookosöljyä käyttäessä kuin mitä normi rasvoja.
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #279 : 24.04.12 - klo:17:03 »
^ Ai kappas, tuollainenkin ketju oli olemassa. :D Kiitos vinkistä.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #280 : 09.06.12 - klo:12:24 »
Tähän mennessä parasta tulosta ovat tehneet aloe vera -geeli (Mill Creekin iHerbistä) + Humektan. (Pesun ja kuivauksen jälkeen geeli alle, annan imeytyä ja Humektan päälle.) Tällä kombolla ihon väri on vähän tasoittunut eivätkä finnit kasva enää isoiksi ja punaisiksi, vaan jäävät hyvin pieniksi ja melko huomaamattomiksi.

Pitää ehkä uskaltautua ottamaan tuo ylistetty kookosöljy kokeiluun. Ei mulla muuta ongelmaa sen kanssa ole, mutta kookoksen haju on mun nenääni kamala.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #281 : 20.06.12 - klo:00:20 »
Pintakuiva, akneileva ihoni tykkää erityisesti näistä:

-Glykolihappokuorinnat
-My Beauty Diaryn Bulgarian White Rose naamio
-Rio Ultrasonic scraper

Ja tämä nyt ei ole tuote, mutta vehnän ja lehmänmaitotuotteiden poisjättämisen ruokavaliosta huomaan ihossani viikossa - positiivisesti siis.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Mai

• HAIRahtanut
  • Piikikäs hentokeijukorento
« Vastaus #282 : 20.06.12 - klo:13:56 »
Mun överirasvoittuvan ihon pelastus on ollut Avène Cleanence Anti-shine regulating lotion, jota mulle täällä joskus suositeltiin. Se sopii meikin alle ja pitää takuuvarmasti kiillon ja rasvaisuuden poissa. Tuotetta saa apteekista ja hinta on toki hieman kallis, mutta voide on riittoisaa ja maksan mielelläni vähän enemmän kauniimman ihon puolesta.
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!

Poissa Moriem

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
    • Moriem
« Vastaus #283 : 16.07.12 - klo:17:38 »
Kaikki vihreetä teetä sisältävä! Tällä hetkellä rakastan erityisesti kaapin kätköistä löytynyttä Oriflamen Tea Tree-putsaria  :l Sen sanotaan sisältävän luomu-vihreäteeöljyä.

Tänään sekoitin 1tl irlantilaista merilevää + 1tl vihreää teetä ja aiai kun iho tykkäsi! Pitää ottaa tää jatkossakin huomioon ihonhoitotuotteita osteassa, on meinaa aina kaikki vehreää sisältävät tuotteet ollu hyviä :) Ne kirkastaa ja heleyttää.

Googletellessa löysin tollaisen, pakko saada! Eikä Oriflamen tuntien hinta oo kuitenkaan paha. Toivottavasti tätä myydään vielä. Pitää muute ruveta ottamaan noiden tuotteiden incejä talteen, jospa niistä löytäviä yhtäläisyyksi voisi käyttää hyödykseen.
Tummanruskea keskipitkä 2b M iii.
http://moriemblog.blogspot.fi/

Poissa nysimum

• HAIRahtanut
« Vastaus #284 : 16.07.12 - klo:18:12 »
^ Vihreä tee on eri juttu kuin teepuu :) Teepuuöljy on tosi voimakas eteerinen öljy, joka on antiseptinen ja valtavan monikäyttöinen. Olen itse käyttänyt sitä finnien, hiertymien ja itikanpistojen täsmähoitoon, toimii kuin häkä. Olin kyllä unohtanut koko tökötin, voisikin tästä ketjusta inspiroituneena käydä hankkimassa putelin.

Onko joku muuten kokeillut sekoittaa teepuuöljyä putsariin tai kasvoveteen?
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
– Daniil Harms: Uusi anatomia