Kirjoittaja Aihe: Ihosi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet  (Luettu 123408 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Ihosi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet
« Vastaus #285 : 16.07.12 - klo:19:44 »
Missäs tuotteissa tuota vihreää teetä on? Tuosta teepuuöljystä, laimennatteko sitä ennen iholle laittamista?

Poissa Moriem

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
    • Moriem
« Vastaus #286 : 17.07.12 - klo:16:26 »
Aa oho, no kyllä mulal on noita vihreetä teetä sisältäviä juttuja kanssa ollu :D Tällä hetkellä loppumistaan odottelee The Body Shopin Tea Tree Concealer, ei mitään huippukamaa tosiaankaan mutta voisin näin lopup metreillä ruveta atrkkailemaan josko toi vaikuttas hoitavasti ihon kuntoon :)
Tummanruskea keskipitkä 2b M iii.
http://moriemblog.blogspot.fi/

Poissa nysimum

• HAIRahtanut
« Vastaus #287 : 17.07.12 - klo:16:34 »
Tuosta teepuuöljystä, laimennatteko sitä ennen iholle laittamista?
Mulla on ollut jotain sellaista, jota on voinut laittaa tipan suoraan iholle, mutta varmaan riippuu valmisteesta.
« Viimeksi muokattu: 17.07.12 - klo:18:10 kirjoittanut nysimum »
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
– Daniil Harms: Uusi anatomia

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #288 : 17.07.12 - klo:17:27 »
Siis puhutaanko täällä nyt vihreästä teestä vai teepuuöljystä? Ne ovat kaksi eri asiaa ja ainakin jälkimmäinen on se mikä tehoaa epäpuhtauksiin tehokkaasti :)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #289 : 17.07.12 - klo:19:36 »
^En mäkään oikeen tiiä  ;D Mutta mä ainakin kysyin että missä tuotteissa on vihreää teetä. Ja sitten ihan eri kysymyksessä tuosta teepuuöljystä. Eli kyselin ainakin itse kahdesta eri asiasta.  :)

Poissa Moriem

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
    • Moriem
« Vastaus #290 : 17.07.12 - klo:19:56 »
No itse taisin sekottaa noi teehommat keskenään :D Joten eiköhän täällä PITÄISI teepuuöljyä ylistellä...

Koitin googlettamalla löytää jotain teepuuöljyä sisältäviä kasvorasvoja, oisko kellään suositella mitään?
Tummanruskea keskipitkä 2b M iii.
http://moriemblog.blogspot.fi/

Poissa PollyJean

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #291 : 03.08.12 - klo:10:51 »
Liityn minäkin Avène Cleanence Anti-shine regulating lotionia kiitelleiden joukkoon: vihdoinkin löytynyt meikin alle voide, joka oikeasti pitää kiillon kurissa. ELF:in shine eraser -kiillonpoistopaperit ovat jääneet melkein toimettomiksi sen jälkeen kun tätä aloin käyttää - ennen piti olla parin tunnin välein noilla taputtelemassa, huolimatta rasvaisen ihon meikkivoiteesta ja huolellisesta puuteroinnista. Nyt ehkä kerran päivässä painelen nenältä ja otsalta kiillon pois (enkä varmaan tekisi senkään vertaa, ellen olisi niin neuroottinen mattaisuuden kannattaja...)

Tämän ketjun innoittamana olen käytellyt pari kuukautta myös Paula's Choicen CLEAR Regular Strength Targeted Acne Relief Exfoliating Toneria, mutta sen vaikutuksista en osaa vielä antaa lopullista tuomiota. Ehkä hormonifinnejä putkahdellut naamaan vähemmän kuin tavallisesti.

Mustapäitä täynnä olleen nenän sain jo siedettävään kuntoon Cliniquen Mild Clarifying Lotionin säännöllisellä käytöllä - nenä on tietysti edelleen "reikiä" eli laajentuneita ihohuokosia täynnä, mutta paljon kivempi, kun ne eivät ole enää mustia. Tästä en luovu enää.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #292 : 03.08.12 - klo:15:26 »
Muakin kiinnostaisi tuo Avenen mattavoide. Kuivattaako tuo? Vai antaako kosteutta ja samalla pitää ihon mattana? Ilmeisesti on ihan voidemaista, ettei ole geelivoide.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #293 : 03.08.12 - klo:17:16 »
^ Se näyttää tuubista puristettaessa geelivoiteelta, muttei jätä sellaista geelimäisistä tuotteista tuttua nahkeaa pintaa (jota itse henkilökohtaisesti inhoan) eikä tosiaan levittäessä tunnu enää yhtään geelimäiseltä. Olen itsekin tykästynyt tuohon todella paljon, ostin omani suositusten perusteella viikko sitten. Toistaiseksi omistan vielä normaalin ihon, mutta lopetin juuri pillerit ja ostin tuon voiteen rasvaista ominaisihoa odotellessani. Normaalille iholle tuo ainakin jättää todella aidosti matan pinnan ja on kosmeettisesti erittäin miellyttävä käyttää. Iho tuntuu kosteutetulta ja tuntuu, että olisi rasvaa naamassa, mutta sitten kun ihon pintaa koskettaa, niin se on todellakin aivan täysin matta ja rasvaton, koko päivän, ilman päällä olevaa meikkiäkin.

Tulen omasta puolestani kertoilemaan kokemuksia useamman käyttöviikon jälkeen, koska sitten vasta tiedän toimiiko oikeasti pitemmässä käytössä, mutta ensikokemukset ovat kyllä todella positiiviset! Mitään vastaavaa ei ole koskaan tullut aiemmin vastaan.
« Viimeksi muokattu: 03.08.12 - klo:17:17 kirjoittanut Roksane »

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #294 : 03.08.12 - klo:18:44 »
- LUSH Fresh Farmacy-putsari, joka putsaa ihon kunnolla puhtaaksi mutta ei kuivata. Käytän tätä eBaysta hankitun "silikonisienen" kanssa, joka kuorii kevyesti ja näin iho pysyy sileänä.
- Basiron-geeli. Olen päässyt finneistä kokonaan eroon eikä ihoni ole ollut koskaan aiemmin yhtä puhdas. :-*
- Derma E Tea Tree & E Antiseptic Creme, jota käytän meikin alla päivävoiteena. Tuntuu tepsivän epäpuhtauksiin ja kosteuttaa juuri sopivan verran.
So it goes.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #295 : 03.08.12 - klo:20:00 »
^ Se näyttää tuubista puristettaessa geelivoiteelta, muttei jätä sellaista geelimäisistä tuotteista tuttua nahkeaa pintaa (jota itse henkilökohtaisesti inhoan) eikä tosiaan levittäessä tunnu enää yhtään geelimäiseltä. Olen itsekin tykästynyt tuohon todella paljon, ostin omani suositusten perusteella viikko sitten. Toistaiseksi omistan vielä normaalin ihon, mutta lopetin juuri pillerit ja ostin tuon voiteen rasvaista ominaisihoa odotellessani. Normaalille iholle tuo ainakin jättää todella aidosti matan pinnan ja on kosmeettisesti erittäin miellyttävä käyttää. Iho tuntuu kosteutetulta ja tuntuu, että olisi rasvaa naamassa, mutta sitten kun ihon pintaa koskettaa, niin se on todellakin aivan täysin matta ja rasvaton, koko päivän, ilman päällä olevaa meikkiäkin.

Tulen omasta puolestani kertoilemaan kokemuksia useamman käyttöviikon jälkeen, koska sitten vasta tiedän toimiiko oikeasti pitemmässä käytössä, mutta ensikokemukset ovat kyllä todella positiiviset! Mitään vastaavaa ei ole koskaan tullut aiemmin vastaan.
Osasit niin hyvin kirjoittaa, että sait minut hyvin hyvin vakuuttuneeksi ;D ja taidan käydä ostamassa myös itselleni kyseisen voiteen. Toivottavasti vaan ei ala hilseilemään iholla ja kosteustehot riittää...
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #296 : 03.08.12 - klo:20:30 »
Pitää itsekin kokeilla tuota Avenea, koska ihoni on rasvoittunut kesän myötä inhottavasti ja nyt kun olen pilleritkin lopettanut niin voi arvata miten on iholle käynyt  ;D Kuulostaa kyllä sen verran lupaavalle, että tuota taidan vielä kokeilla.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Zoppa

• Vieras
« Vastaus #297 : 04.08.12 - klo:08:39 »
Siis mun iho paranee koko ajan paremmaks! :o En olis voinu iskoa että se on ikinä edes näin hyvä! Käytän Avonin Complete Balance:n kasvojenpuhdistusvaahtoa, se kuivatti alkuun hieman mutta sitten ei ollenkaan. Siinä on sinkkiä ja salisyylihappoa.
Rasvana käytän Arganöljyä. ei jää kiiltämään, ihohuokoset ei aukea niin kuin rasvalla eikä kasvot rasvotu. Mustapäät on hävinneet melkein kokonaan ja ihohuokosia ei nää enää juuri yhtään  :l

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #298 : 04.08.12 - klo:14:51 »
Cliniquen DDML, se ei ollut kosteusvoiteena kummoinen, mutta opetti minulle miltä tuntuu kun kasvot eivät kiristele tai kiillä. Se sai minut avautumaan enemmän ihonhoidolle ja etsimään itselleni sopivia tuotteita.

Nykyään osaan käsitellä ihoani paljon paremmin; puhdistaa hellävaraisesti, käyttää kemiallisia kuorinta-aineita, rauhoittaa ja kosteuttaa myös seerumeilla, arvostaa hyvin imeytyvää yövoidetta ja aurinkosuojaa päivällä jne. Kaiken tämän aloitti DDML.

Dream team pintakuivalle, punoitukseen taipuvaiselle iholle on tällä hetkellä seuraava:
Puhdistukseen NutriBiotic non soap skin cleanser, vain iltaisin
Päiväseerumina ja apuna kosteutuksessa Clinique Turnaround Concentrate
Aurinko/päivävoiteena Kiss My Face Face Factor SPF30
Yöseerumina Paula's Choise Skin Recovery Super Antioxidant Concentrate Serum
Yövoiteena Clinique Super Rescue Antioxidant Night Moisturizer kuivalle tai kuivalle ja sekaiholle vuodenajan mukaan
Satunnaisesti lisäkosteutukseen MAC Fix+ spray tai Favoran kosteuttava kasvovesi meikin päälle/alle tarpeen mukaan
Raitoja käpälään!

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #299 : 16.08.12 - klo:17:13 »

Osaatko jo sanoa, toimiiko tuo edelleen hyvin iholla? Kun tulee käytyä apteekissa, voisin ostaa kyllä tuon Avenen voiteen. Rasvaiset voiteet ovat mulle ehdoton no, no, ainakin päiväsaikaan ja tuo vaikuttaisi niin sopivalta ohuelta voiteelta ja samalla saisi matta pinnan.