Kirjoittaja Aihe: Ihosi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet  (Luettu 123402 kertaa)

Poissa Axamit

• Tukkaguru
Vs: Ihosi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet
« Vastaus #30 : 01.08.06 - klo:01:53 »
Mä vannon dr. Hauschkan tuotteiden nimeen.

No onneksi joku muukin itseni lisäksi!

Poissa andel

• Hiushörhö
« Vastaus #31 : 03.08.06 - klo:11:49 »
Täytyy sanoa että mulla ihon kuntoon on vaikuttanut selkeästi siirtyminen mahdollisimman hellävaraisiin tuotteisiin ja muutenkin jynssäyksen minimoiminen. Käytössä nyt siis Erisanin puhdistusgeeli ja Humektan. Ihossa on kyllä vieläkin epäpuhtauksia ja pintakuivuutta, mutta en ole keksinyt millä nää saisi pois... kokonaisuutena iho on kuitenkin paremmassa kunnossa kuin seka/epäpuhtaalle iholle tarkoitettuja tuotteita käytettäessä, väri on tasaisempi, rasvoittuu selkeästi vähemmän ja varsinaisia finnejä tulee aika harvoin. Paitsi otsan iho on nyt kesällä tukkeutunt täysin, sellaista pientä väritöntä/punaista näppyä täynnä  >:( Päätin nyt lopettaa puuterin käytön, saa nähdä vaikuttaako mitään pidemmällä aikavälillä (lähinnä epäilen et puuteri aiheuttaisi pintakuivuutta ja sitä kautta mustapäitä).

Dr. Hauskan tuotteet tuntui kyllä hyvältä kun kokeilin sellaisen pienen kokeilupakkauksen verran, iho vaikutti kirkkaammalta ja tasaisemmalta, mutta mulla ei silloin ollut rahaa ostaa niitä normikokoisia tuotteita. Tekisi kyllä mieli kokeilla Hauschkaa pidemmässä käytössä, tuo Erisan-Humektan kombinaatio kun on vain toistaiseksi paras, ei ehdottoman hyvä  ;)
Jonakin aikaisena aamuna Nuuskamuikkunen heräsi teltassaan Muumilaaksossa ja huomasi että ilmassa oli syksyn ja lähtemisen tuntu.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #32 : 06.08.06 - klo:19:14 »
Itse olen ainakin aivan addiktoitunut sebamedin pesunesteeseen, jollapesen naaman. Puhdistaa hyvin meikin ja ripsivärit sun muut. ihoni niipteekista niin herkkä että tulee finnejä ja näppyjä melkein kaikesta. Toinen loistotuote on myöskin apteekista saatava basan rasvaton geeli. Se kosteuttaa juuri sopivasti eikä siitä tule finnejäkään. Olen käynyt läpi kylllästymiseen asti rasvoja aina lumenesta apteekin perusvoiteisiin mutta tähän mennessä vain tämä on sopinut. Toinen minkä olen nyt havainnut kelvolliseksi on neutrogenan hmmm clear face..
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #33 : 11.08.06 - klo:07:39 »
Olen nyt taas ottanut käyttöön The Body Shopin Tea tree-sarjan puhdistusgeelin ja kasvoveden (ja seuraksi E-vitamiini voiteen) ja täytyy sanoa, että ihoni tosiaan pitää tästä sarjasta. Näppyjä tulee vähemmän ja iho näyttää ihanan kirkkaalta ja raikkaalta jokaisen puhdistuksen jälkeen. Aamuisin ihon pinta on myös alkanut tuntua silkkisemmältä kuin ennen eikä uusia näppyjä ole juurikaan ilmestynyt. Voisin jopa sanoa, että ihoni kunto on tämän parin kolmen viikon aikana parantunut jonkin verran, mutta eipäs nuolaista ennen kuin tipahtaa. ;)
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Merial

• HAIRahtanut
« Vastaus #34 : 22.08.06 - klo:14:59 »
Itselläni myös e-pillerit ovat olleet se merkittävin vaikute ihon kuntoon, huomaa näin lopetettuani pillerit muutamia kuukausia sitten.

Itselläni mitkään tuotteet eivät näytä vaikuttavan mitenkään merkittävästi ihon kunnon paranemiseen, jos ovat jotain tehneet niin vain saanneet ihon huonompaan kuntoon. Joskus vuosia sitten sain ihoni kuntoon TBS:n Aloe Vera -puhdistusmaidolla, mutta tähänkin luultavasti vaikutti yleensäkin pesemisen vähentäminen. Nykyään siis myös sillä on vaikutusta, kuinka usein pesee ja kauan antaa puhdistusaineen vaikuttaa iholla; jos jättää vähänkin pidemmäksi aikaa niin menee metsään, itsellä ei toimi puhdistusaineet kuin pikaisesti sipaistuna ja käytettynä, vaikka tämä saattaisikin vaikuttaa aineiden tuhlaamiselta.

Pillereitä syödessäni olin pitkään niin etten käyttänyt mitään, pesin vain vedellä mutta nyt lopetuksen jälkeen tosiaan on ollut taas "pakko" alkaa käyttämään. Itse voisin kesän luottotuotteeksi nimetä tuon paljon kehutun Erisanin puhdistusgeelin, talveksi luultavasti etsin jotain vaahtomaisempaa. Myös ihon kuorinta hansikkailla ja naamioiden käyttö harvakseltaan ovat parempi vaihtoehtona itselleni kuin aamuinilloin-peseminen. Itse siis iltaisin pesen suihkussa geelillä, aamuisin vain vedellä.
Tukka hyvin, kaikki hyvin!

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #35 : 29.08.06 - klo:11:14 »
Oman ihoni pelastajat ovat olleet Erisan kasvovoide ja teepuuöljy. Erisan kasvovoide, vaikka onkin tarkoitettu kuivalle ja herkälle iholle, rauhoittaa ihanasti rasvoittuvan sekaihoni. Erisanin käytön jälkeen finnit ovat vähentyneet huomattavasti. Välillä käytin toista kasvovoidetta ja silloin alkoi naama heti kukkimaan. Erisania en vaihda mihinkään toiseen ihan heti, niin ihanan puhdasta se on. Ei ainakaan tuki huokosia millään tavalla.

Teepuuöljy on toinen, jonka olen havainnut loistavaksi aseeksi taistelussani näppylöitä vastaan. Käytän 100% teepuuöljyä näppylöille aamuin illoin ja ne katoavat hetkessä. Huipputuote!
1b M ii

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #36 : 29.08.06 - klo:12:44 »
Erisania en vaihda mihinkään toiseen ihan heti, niin ihanan puhdasta se on. Ei ainakaan tuki huokosia millään tavalla.

Mielenkiintoista huomata, miten voiteet toimii eri ihoilla eri tavoin. Itelläni oli yksi ilta mielettömän kuiva iho ja laitoin yöksi tuota Erisania niin hupsista vaan yön aikana totaalinen finniräjähdys ja punoitus ympäri naamaa. Vaihdoin samantien takaisin Lumenen tender dropsiin, näpyt kuivahti ja ihon väri tasoittui muutamassa päivässä täysin (paitsi leuasta joka ei parane ikinä).

Poissa Selena

• HAIRahtanut
« Vastaus #37 : 29.08.06 - klo:18:00 »
Käytän aamuisin öljypuhdistusmetodia kasvojen iholle, ja se vaikuttaa ihoni kuntoon enemmän kuin mikään muu "tuote". Ja käytän siis oliiviöljy-risiiniöljy-avocadoöljyseosta.

Lumenen 24 h vitamiinivoide on luottotuote, joka ei aiheuta IKINÄ näpyn näppyä. Ja kosteuttaa todella hyvin. Meikkikin levittyy siihen päälle tosi nätisti.

Teepuuöljy on paras näppyjen nitistäjä ikinä. Eikä kuitenkaan "polta" ihoa niinkuin esim. alkoholi, hammastahna tai valkosipuli (juu-u, kaikkia näitä olen kokeillut  ;D ).

Ja se kaikkialla mainostamani Nivean 2in1-puhdistusmaito on mielettömän hyvää mun iholle. Puhdistaa kaikki meikit ihoa ollenkan kuivattamatta ja on ihan kohtuu riittoisaakin.

Tässä mun luottotuotteet ja koko ihonhoidon kulmakivi ruokavalion ja muiden elämäntapojen ohella.
Make it a great day

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #38 : 29.08.06 - klo:18:06 »
Sori en jaksa kahlata ketjua läpi, mistä saa teepuuöljyä?
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #39 : 29.08.06 - klo:18:19 »
Esim. ihan Sokoselta ja Stockala saa luontaistuotepuolelta.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #40 : 30.08.06 - klo:10:29 »

Ja apteekista, Body Shopista ja luontaistuotekaupoista myös.

Poissa Miua

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #41 : 19.09.06 - klo:13:27 »
Alkoholin vähäinen käyttö, terveellinen ravinto, vesi ja riittävä uni ovat vaikuttaneet minuun ihon kuntooni eniten.

Vaihdoin myös n. pari kuukautta sitten kaikki putsarit pelkkään Aqualan L perusvoiteeseen. Sillä puhdistan kasvot, sekä meikin ja silmämeikin. Toimii loistavasti minulla. Joskus jos tuntuu siltä niin vetäisen vielä kasvovedellä ja kosteutan Humektanilla. Samaan aikaan putsarintauon kanssa aloitin myös Humektanin käytön. En läträile kasvoille enää mitään muuta kuin sitä kosteuttajaksi. Saa nyt sitten nähdä onko se tarpeeksi kosteuttava talvella.

Ihoni tukkiutuu todella helposti, varsinkin kesäisin. Näillä toimenpiteillä + yhdellä kosmetologikäynnillä olen saanut ihoni niin hyvään kuntoon ettei se ole näin hyvä ollut aikoihin :) Mustapäitä on vielä kuitenkin, mutta jospa ne siitä tipahtelisivat pois.Hehe.
"Kaikki salaisuudet taivaasta pudottaa sateen täyttämä pisara, sinäkin sen nähdä saat jos vain avaat mieles, katso vaan. Hiekanjyvä rannan aalloille kuiskailee, avaa mieles, tarkkaile! Tarinoita ajan alusta kertoilee jos kuuntelee."-Emma Salokoski

Poissa Vivi

• Tukkaguru
« Vastaus #42 : 19.09.06 - klo:18:32 »
Body Shopin teepuuöljy sisältää 15 % teepuuöljyä ja loput alkoholia. Ei se välttämättä huono ole finneille, mutta huomionarvoinen seikka, ainakin teepuulle tulee siinä hintaa.
Nuo luontaistuotekauppojen öljyt on siis 100 %. Ainakin Frantsilalla ja Emendolla on tuota öljyä (varmaan monella muullakin, mutta nuo on yleisesti myynnissä.) Maksaa jotain vajaan kympin.
Oma väri takaisin.

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #43 : 20.09.06 - klo:05:16 »
Body Shopin teepuuöljy sisältää 15 % teepuuöljyä ja loput alkoholia. Ei se välttämättä huono ole finneille, mutta huomionarvoinen seikka, ainakin teepuulle tulee siinä hintaa.
Nuo luontaistuotekauppojen öljyt on siis 100 %. Ainakin Frantsilalla ja Emendolla on tuota öljyä (varmaan monella muullakin, mutta nuo on yleisesti myynnissä.) Maksaa jotain vajaan kympin.

Apteekista saattaa saada tosiaan halvimmalla. Oma 10ml:n 100% teepuuöljyni apteekista näyttää maksavan 6,76€.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #44 : 20.09.06 - klo:16:37 »
Laitatteko te oikeasti raakana kasvoille sitä 100-prosenttistakin teepuuöljyä? :o Mulla 15-prosenttinenkin tuntuu niin tymäkältä, että naama palaisi varmasti karrelle 100-prosenttisesta.