Kirjoittaja Aihe: Ihosi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet  (Luettu 123401 kertaa)

Poissa Maëlle

• Hiushörhö
Vs: Ihosi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet
« Vastaus #300 : 16.08.12 - klo:18:11 »
Kokeilin joskus vuosi sitten Avenen sitä Cleanance voidetta, mutta se kuivatti ihoani eikä hillinnyt rasvoittumista yhtään, vaikka supistikin huokosia ihan kivasti. Annoin sen sitten miehelle. Vai pitäisiköhän kokeilla uudestaan... ylistyksiä kuunnellessa alkaa joskus epäillä itseään :D

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #301 : 18.08.12 - klo:21:48 »
Minulla on takana noin kuukauden kuuri Exuviance-hoitoaineita ja yksi Exuviance -hoito. Jep jep, nyt löytyi ihoni kuntoon ehkä parhaiten kirkkautta lisäävä ja aknearpisuutta hävittävä sarja :l

En ole minkään muiden tuotteiden kanssa huomannut tällaista ihon tervehtymistä, kirkastumista ja aknea hävittävää vaikutusta. Tuotteet ovat aika jytkyjä, voimakkaita, joten epäilen käykö kaikille. Mun paksulle iholle käy.

Tuotteet ja hoito eivät mielestäni kuitenkaan liftaa eli nosta, kohota kasvoja, niin kuin esim. mikrohionta. Nämä kirkastavat.
« Viimeksi muokattu: 19.08.12 - klo:09:26 kirjoittanut mingtang »
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #302 : 19.08.12 - klo:02:16 »
Kyse siis Avenen Cleanance Anti-shine Regulating Lotionista:

Osaatko jo sanoa, toimiiko tuo edelleen hyvin iholla? Kun tulee käytyä apteekissa, voisin ostaa kyllä tuon Avenen voiteen. Rasvaiset voiteet ovat mulle ehdoton no, no, ainakin päiväsaikaan ja tuo vaikuttaisi niin sopivalta ohuelta voiteelta ja samalla saisi matta pinnan.

Toimii edelleen ja olen todella mieltynyt tähän! Ihoni on tosin edelleen normaali, ei ole alkanut kovasti vieläkään rasvoittumaan, vaikka lopetin akneen määrätyt e-pillerit kuukausi sitten. En siis osaa sanoa, miten hyvin toimii oikeasti rasvoittuvalla iholla.

Pääsin tällä viikolla testaamaan voiteen tehon, kun olin kahtena päivänä hiostava musta puku päällä seisomatyössä lähes kolmenkymmen asteen kuumuudessa sellaisessa "huviteltassa" (= lämpenee kuin kasvihuone aurinkoisella säällä). Hikoilin kuin pieni sika, mutta iho pysyi silti järkevän näköisenä. Toki näissä olosuhteissa iho kiilteli päivän päätteeksi, koska naama todellakin hikoili. Sellaista inhaa rasvaliejunaamaa ei silti tullut, näytti vaan silleen hyvällä tavalla kuulaalta. En puuteroinut naamaa siis päivän aikana uudelleen ollenkaan ja käytän tuon voiteen päällä mineraalimeikkipohjaa. Toivon, että hyvät kokemukset jatkuvat, koska tästä on kovaa vauhtia tulossa luottotuotteeni!
« Viimeksi muokattu: 19.08.12 - klo:02:20 kirjoittanut Roksane »

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #303 : 19.08.12 - klo:09:33 »
Kiitos Roksane :). Kuulostaa niin hyvältä voiteelta, että täytyyhän tuo Avene vielä testata itsekin.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #304 : 19.08.12 - klo:15:33 »
Kiitos Roksane :). Kuulostaa niin hyvältä voiteelta, että täytyyhän tuo Avene vielä testata itsekin.

Samat sanat! Sain apteekista kokeiluun muita Avenen tuotteita (siis testereitä) ja nekin vaikuttavat ihan mukavilta tuotteilta, mutta juuri tuon voiteen testeri oli loppu (no tietysti...).
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Bristow

• Vieras
« Vastaus #305 : 20.08.12 - klo:11:44 »
Afrikkalainen musta saippua
Manteliöly
Meowin pampered puss
 <3

Poissa Sanna

• Tukkaguru
« Vastaus #306 : 20.08.12 - klo:21:08 »
Mäkin ostin tämän ketjun innoittamana Avene Cleanance Anti-shine Regulating Lotionin, ja olen käytellyt sitä nyt pari viikkoa. En nyt sanoisi omalla kohdallani "ihoni kuntoon merkittävästi vaikuttaneeksi tuotteeksi", mutta kyllä se vaan kiiltelyä hillitsee! Yleensä joudun puuteroimaan muutaman tunnin välein, mutta Avenen kanssa pärjäisin melkeinpä koko työpäivän puuteroimatta. Kosteutustehoa tuossa ei mielestäni ole juuri lainkaan, mutta eipä se haittaa, kun tarvittaessa voin laittaa kuivempiin kohtiin jotain muuta voidetta.
« Viimeksi muokattu: 20.08.12 - klo:21:09 kirjoittanut Sanna »

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #307 : 24.12.12 - klo:13:24 »
Okei, tämä mun sepostus on paremminkin ihoni kuntoon merkittävästi vaikuttaneet jutut eikä tuotteet, mutta joka tapauksessa...

Ihooni oli ilmestynyt iki-ihania jättifinnejä, kaikki varmaan tietää ne ihanat pahkurat, jotka sinnittelee naamassa päivästä toiseen katoamatta. Ne on kipeitä ja ikävän näköisiä. Pesin sitten kasvojani vähän tujummilla aineilla ja koitin kosteuttaa iltaisin kasvojani öljyillä, sillä poskiin ilmaantui isot kuivat läntit. Eli kunnon sekaiho kyseessä siis.

Ihoni parani huomattavasti, kun aloin puhdistaa kasvojani miedoimmilla aineilla (tällä hetkellä käytössä bareMineralsin putsari), mutta veikkaan tärkeämpää olleen se, että hieroin puhdistusainetta kasvoihin minuutin ajan. Yleensä vain huitaisin pesuaineet naamaan ja muutaman pyöräyttelyn jälkeen huuhtelin kasvot. Nyt käyn kaikki kasvojen alueet huolellisesti hieroen läpi ja lasken mielessäni kuuteenkymmeneen ennen huuhtelemista.

Puhdistuksen jälkeen painelen kasvot pyyhkeellä suht kuivaksi. Kasvojen iho jää hieman kosteaksi, jonka jälkeen en iltaisin tee iholleni enää yhtikäs mitään. Ei kasvovesiä, kosteusvoiteita tai öljyjä. Kasvot hieman kiristelevät illalla, mutta sen ansiosta kuivat läntit ovat kadonneet ja nenä ja otsa eivät ole rasvoittuneet yhtä paljon kuin ennen. Meikin alle laitan kuitenkin aamuisin suojakertoimellisen kosteusvoiteen.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Bristow

• Vieras
« Vastaus #308 : 31.12.12 - klo:12:50 »
Uusia juttuja mitä oon huomannut on:

-Ilmankostutin (talvella ihan ehdoton, hyvästi kuiva iho ja sähköiset hiukset!)
-MSM-jauhe sisäisesti (auttaa finneihin. Kynnet ja hiukset kasvaa nopeammin)
-Salisyylihappo ulkoisesti (mulla tukkeutuu iho helposti ja vaikka ei tulisikaan finnejä niin ihon pinta on jotenkin epätasainen mutta ei enää)

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #309 : 28.02.13 - klo:21:43 »
Olen tästä muutamassa ketjussa viimeisen vuoden aikana maininnutkin, mutta ajattelin nyt kirjoittaa tästä enemmän, kun kokemusta on kertynyt talvikäytössäkin. Kyseessä siis Rohto Hadalabo Gokujyun Moist Lotion, joka on kirkasta, tuoksutonta, alkoholitonta nestettä. Neste sisältää mm. hyaluronihappoa ja se imeytyy ihoon nopeasti kosteuttaen tehokkaasti. Neste on tarkoitettu käytettäväksi ennen kosteusvoidetta, mutta esim kesällä käytin tätä ainoana tuotteena aurinkosuojan alla.

Olen nyt käyttänyt tätä aamuin illoin muutaman kuukauden ajan (kesällä käytin tätä harvemmin) ja 170 ml pullosta on vielä reilut puolet jäljellä. Tänä aikana kasvojen iho ei ole kuivunut samalla tavalla kuin aiempina talvina. Ihoni on tällainen pintakuiva sekaiho, joka etenkin talvisin on usein kosteusköyhä. Nyt kosteusköyhyydestä ei ole ollut tietoakaan. Oman pulloni olen ostanut ichibankaosta, mutta tätä saa myös mm. Sasasta.

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
« Vastaus #310 : 15.07.13 - klo:18:39 »
- Erisan hoitava puhdistusgeeli
- Humektan <3
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #311 : 15.07.13 - klo:19:08 »
Huomasin taas, että mitä enemmän hoidan ihoani, niin huonommaksi menee. Tarkoitan sitä, että yleensä kun käytän liian tiheään syväpuhdistavaa naamiota ja kuorinta-voidetta, iho kuivuu pinnalta liikaa ja tukkeumia syntyy ja ne on sitten vaikea saada pois.
Nyt ostin sitten Bio-Selen + sinkki ja tukkeumat ovat häipyneet! Uskon, että sinkki vaikuttaa ja Bio-Selenissä on muutenkin tärkeimmät antioksidantit.
Ja ostan kyllä seuraavaksi ihan joko Lactolinen pesunestettä/Erisanin puhdistusgeeliä, niin näillä aineilla iho pysyy hyvänä.
Nyt mulla on Cliniquen mild clarifying pesusaippua ja seuraavaksi ostan taas edellä mainittuja, tuttuja ja turvallisia.
Iho myös tykkää  Avene Cleanance Anti-shine Regulating Lotionista ja Sebamedin hoitogeelistä ainakin näin kesällä.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #312 : 15.07.13 - klo:20:28 »
^Tuo Bio-Selen + sinkki -valmiste kuulostaa kyllä ihan kokeilemisen arvoiselta. Onko isoja pillereitä? Kannattaako nuo ottaa ruuan kanssa vai miten?

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #313 : 16.07.13 - klo:08:16 »
Bio-Selenit ovat sellasia pyöreitä sormenpään kokoisia, aika helppo niellä.
Otan itse aina aamulla, kun otan muutkin vitamiinit, eikä ole vatsa mennyt löysäksi. Voi ottaa kyllä päivälläkin, jos maha ei kestä.
Tuo on siitä hyvä, kun siinä on sinkki, A-vitamiini (beetakaroteeni), B6,E,C ja seleeni, tärkeimmät antioksidantit ja ostin sen ison pakkauksen 150 tablettia ja maksoi vain 22,60€. Voi ottaa yhden tai kahden. Olen nyt alussa ottanut aina kaksi tablettia.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #314 : 16.07.13 - klo:15:47 »
Saakohan tuota luontaistuotekaupoista (mitä niitä nyt on, Life tms?)? En haluaisi netistä tilailla.