Kirjoittaja Aihe: Ihosi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet  (Luettu 123379 kertaa)

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
Vs: Ihosi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet
« Vastaus #315 : 16.07.13 - klo:16:27 »
Juu saa, itse juuri sieltä ostin ja jos ei niillä ole, niin ne yleensä tilaa tuotteen sinne luontaistuotekauppaan.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #316 : 16.07.13 - klo:16:38 »
Sinkkilisä on auttanut minullakin armottomaan hormonifinnimyrskyyn (leukalinjan ja leuan finnit), tosin olen itse syönyt Solgarin sinkki-pikolinaattia.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa grizzie

• Tukkaguru
« Vastaus #317 : 17.07.13 - klo:08:30 »
Minun iho-ongelmat ovat saaneet huomattavaa apua sokerin pois jättäminen ruokavaliosta, liikunta ja hikoilu, kalaöljykapselit sekä iHerbistä tilattu African black soap. Vielä on tukkeumia jonkin verran, mutta ainaiset kuivat läntit ja punoitus ovat minimoituneet huomattavasti. :)
Happiness is the highest form of health.

http://myrsel.tumblr.com/

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #318 : 01.08.13 - klo:14:44 »
Kookosöljyn käyttö kasvojen kosteusvoiteena on tasoittanut tosi paljon ihonväriä. Ei enää punoita! Nyt kehtaa jopa käydä lähikaupassa ilman meikkikerrosta, kun iho on kookosöljyn imeydyttyä ihanan tasavärinen.  :l
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa kraula

• HAIRahtanut
  • Learning to fly.
« Vastaus #319 : 12.08.13 - klo:00:08 »
Kookosöljy on kyllä mullakin ihan ykkönen. En tiedä miksi aina välillä hairahdun käyttämään "oikeita" yövoiteita, kun kookosöljy tekee niin paljon hyvää; rauhoittaa ihon kukkimista ja huokosten tukkeutumista, tasoittaa ihon väriä ja pitää ihon sopivan kosteutettuna ja kimmoisana. Suurin ilo on kyllä tuo että näppylöiden ilmaantuminen laantuu aina parin-kolmen kookosöljyisen yön jälkeen.
Ei saa edes kunnollista KAAAHVIA.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #320 : 12.08.13 - klo:08:15 »
Muakin alkoi kiinnostamaan kookosöljy.
Ostatteko ihan kaupasta vai tilaatteko? Ja yksi tyhmä kysymys vielä, onko hiuksille eri öljy vai voiko käyttää ihan ihoon ja hiuksiin tuota samaa kookosöljyä?
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #321 : 12.08.13 - klo:09:02 »
Muakin alkoi kiinnostamaan kookosöljy.
Ostatteko ihan kaupasta vai tilaatteko? Ja yksi tyhmä kysymys vielä, onko hiuksille eri öljy vai voiko käyttää ihan ihoon ja hiuksiin tuota samaa kookosöljyä?

Kookosöljyä saa tavallisesta kaupastakin. Minä ostin omani luontaistuotekaupasta, koska niillä oli sopivan pieni purkki. Samaa öljyä voi käyttää koko vartalolle sekä ruoan laittoon. Minulla kookosöljy tuntuu tukkivan kasvojen ihoa, mutta manteliöljy sopii paremmin.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #322 : 12.08.13 - klo:10:22 »
Kiitos Corelli :). Täytyy kokeilla ja ostaa tuo kookosöljy joku kerta, jos se sopisi mun iholle.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #323 : 12.08.13 - klo:10:33 »
Mulla on netistä tilattu kolmen litran pönikkä kookosöljyä käytössä. Menee niin monenlaiseen, että ei kannata pikkupurkkeja enää ostella :)
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Campino

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #324 : 12.08.13 - klo:21:03 »
^Iherbistä vai onko noita jossain muuallakin myynnissä? Kookosöljyn suurkuluttajana rupesi kiinnostamaan...

Edit: Tuo nettikauppa on kookosfriikin taivas. Melkein pyöri sukat jalassa kun katselin sisältöä!
« Viimeksi muokattu: 13.08.13 - klo:20:39 kirjoittanut Campino »

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #325 : 12.08.13 - klo:22:55 »
Campino, www.fitnessfirst.fi :stä tilasin. Tuolla on muutenkin kaikkea ihanaa  :-* Harmi vaan näytti tuo iso pönikkä olevan loppu varastosta, kun vetelee jo viimeisiään.
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #326 : 14.08.13 - klo:10:39 »
Ihoni oli aiemmin sävyltään paljon kirjavampi, pintakuiva ja tukkeumia oli usein erityisesti suun/leaun ympäristössä (ei varsinaista suunympärysihottumaa). Näin olen saanut sen selvästi paremmaksi:

*Pesu Elivo puhdistusvaahdolla: Pesee oikeasti hellästi mutta tehokkaasti meikit pois
*Meikkisiveltimien pesu joka ilta
* Cetearyl alcoholin,stearyl alcoholin ja mineraaliöljyjen välttäminen kosmetiikassa
* Paula's choice resist weekly resurfacing treatment. Käytän pari kertaa viikossa niin että jätän yöksi. Tämä on paras ikinä; iho on kuin uusi käytön jälkeen ja meikki näyttää superhyvältä
* Maitotuotteiden välttäminen: Lisäävät selvästi itselläni näppyjen muodostusta

Poissa Mimiya

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • If you can dream it, you can do it.
« Vastaus #327 : 15.08.13 - klo:16:07 »
Tällä hetkellä iho on hyvässä kunnossa (kopkop) ja epäilen, että sitä on edesauttanut salisyylihappoa sisältävien tuotteiden käyttö. Mulla on nyt puhdistusaineena Freemanin päärynäputsari (meikit pesen öljyllä) ja kahdesti päivässä laitan Cliniquen Mild Clarifying Lotionia. Päälle Humektan + Clarins Hydra-Matte Lotion kombo ja välillä myös seerumia. Kevyt kuorinta Avenella tai aspiriinilla kerran viikossa. Lisäksi syön niin paljon vihanneksia, hedelmiä ja marjoja kuin ikinä pystyn :D
Helposti innostuva humanisti ja ikuinen ihmettelijä.

Strix

• Vieras
« Vastaus #328 : 13.11.13 - klo:16:04 »
Tällä hetkellä parhaiten toimivat raaka-aineet on olleet salisyylihappo, askorbiinihappo ja hyaluronihappo. Kyseisessä järjestyksessä jopa. Salisyylihappo on paras kuorinta-ainemitä olen löytänyt. Lisäksi tuohon rintakehän aurinkoihottumaan jota on jatkunut yli puoli vuotta tuntuu rauhoittuvan ihan perinteisestä bepanthenista.

Lisäksi tyrniöljy, biotiini ja runsas yrttiteiden juonti auttaa nykyisellään. Nyt on taas kovat aseet käytössä talvi-ihon pelastamiseksi. Bepanthen toimii taas tänäkin vuonna yövoiteena.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #329 : 09.02.14 - klo:23:15 »
Mun on kyllä pakko hehkuttaa Biodrogan Perfect Summer -kasvovoidetta. Ihanan kosteuttava, mutta ei rasvoita liikaa mun sekaihoani, eikä tuki huokosia.

Olen viimeisen 20 vuoden aikana mennyt läpi varmaan kaikki mahdolliset brändit, voiteet, geelit sekä öljyt. Useimmat olleet floppeja, jotkut ihan ok mutta ei koskaan niin hyvä iholle kuin toivoisi.

Tuo Perfect Summer voide on kuitenkin ensimmäinen, joka ei tunnu tukkivan mun ihoa ollenkaan. Käytin ennen joulua yhden purkin ja sen n. 3 kk aikana mitä purkki kesti, mulla ei tainnut olla yhtään finniä naamassa! Voide loppui ja en heti raaskinut ostaa uutta, joten käytin muita rasvoja mitä kaapissa oli ja hop, heti seuraavana aamuna nenässä oli 3 kpl isoa finniä ja parin päivän päästä suupieleen ilmestyi lisää.

Tänään korkkasin toisen Biodroga-purkin, innolla odotan josko iho pysyisi niin hyvässä kunnossa kuin toivon.