Kirjoittaja Aihe: Ihosi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet  (Luettu 123158 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Ihosi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet
« Vastaus #345 : 13.04.14 - klo:13:43 »
Yritin etsiä sellaista viestiä, missä oli mainittu mitkä vitamiinit auttaisia tasapainottamaan hormonitoimintaa, mutta en löydä sitä enää. Muistaisiko joku?

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #346 : 13.04.14 - klo:18:37 »
Pintakuiva, akneileva ihoni tykkää erityisesti näistä:

-Glykolihappokuorinnat
-My Beauty Diaryn Bulgarian White Rose naamio
-Rio Ultrasonic scraper

Ja tämä nyt ei ole tuote, mutta vehnän ja lehmänmaitotuotteiden poisjättämisen ruokavaliosta huomaan ihossani viikossa - positiivisesti siis.

Päivitystä/lisäystä aiempaan viestiini:

-Alpha-H Liquid Gold. Sisältää hedelmähappoja, mutta tätä on alhaisemman happopitoisuutensa takia miellyttävämpi käyttää kuin esim. 30-50% glykolihappoja. Tätä myöskään ei huuhdota pois, joten nopeampi iltatoimissa kuin nuo naamion omaisesti käytettävät kuorinnat. Käytän joka toinen/kolmas ilta ja yleensä kosteusvoide tai seerumi päälle. Pitää selvästi epäpuhtauksien kehittymistä kurissa säännöllisesti käytettynä, mutta ei saa ihoa irtoamaan hiutaleina, toisin kuin nuo vahvemmat kuorinnat.

-Lumene Bright Now ravitseva tehohoito. Se kaksikerroksinen tehohoito. Unelmatuote talven kuivalle iholle, olen kuluttanut jo pari pullollista tänä talvena. Tuntuu tasoittavan ihon väriä ja kosteuttavan kuivia kohtia.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa jeba

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #347 : 15.04.14 - klo:20:17 »
Mäkin innostuin kokeilemaan sinkkiä ainakin joksikin aikaa kuurina lisäämällä sen päivittäistä määrää. Hienoa olisi jos jotain vaikutusta saisi tähän munkin moniongelmaiseen ihooni, vaikkei varsinaista aknea pitäisikään olla. Oon jo pitemmän aikaa ottanut aamupalan yhteydessä monivitamiinitabletin jossa 30mg sinkkiä (zinc oxide), mutta en ole huomannut mielestäni sillä mitään vaikutusta ainakaan ihossa. Nyt olen sitten parin viikon ajan ottanut iltaisin ennen nukkumaanmenoa myös 2x30mg sinkkitabletin (sinkkipikolinaatti), toistaiseksi en ole huomannut vaikutusta suuntaan tai toiseen, mutta ehkä on liian aikaista sanoakin... En tiedä kuinkakohan hyvin nuo sitten imeytyvät ym. (varsinkin tuosta monivitamiinista) mutta en ainakaan tästä haluaisi enää annosta lisätä. Mennään tällä jonkun aikaa!

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #348 : 17.04.14 - klo:13:25 »
^ monivitamiinit on vähän siitä huonoja, että samassa tabletissa voi olla yhtä aikaa vitamiineja tai hivenaineita, jotka estää toistensa imeytymistä. Esim. sinkin imeytymistä estää monivitamiineissa usein olevat magnesium ja seleeni. Lisäksi mm. rauta, kupari ja kalsium estää sinkin imeytymistä. Eli maitotuotteiden kanssa tai myöskään kasvisruoan (fytaatti) yhteydessä sinkkiä ei kannata nauttia. Myös kasvin ja viljojen kuitu estää sinkin imeytymistä. Eli on aikamoista rakettitiedettä monesti vitamiinien napsiminen, jos niistä haluaa oikeasti jotain hyötyä.
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #349 : 23.04.14 - klo:23:25 »
Sinkkiä olen nyt popsinut muutaman viikon ja ainakin iho tuntuu hieman rauhoittuneen. Ostin myös käyttöön suolasaippuan ja täytyy kyllä sanoa, että eipä ole näin pehmeää ihoa ollut hetkeen, kun jätin suolan yöksi kasvoille. En tiedä, kumpi tässä nyt on vaikuttanut, mutta kasvot ovat paljon sileämmät ja vähemmän ärtyneet kuin viime viikolla. Myöskään pieniä finnejä ei enää pukkaa niin kiivaaseen tahtiin. Toivon, että nämä hyvät hoitotulokset ovat pysyvämpää sorttia.

Edit. Ja myös Lactolinen alkoholiton kasvovesi passaa oikein hyvin tälle nassulle. On kyllä ihan huippu hinta/laatusuhde. Ei ärsytä ihoa ollenkaan ja tuntuu oikeasti kosteuttavalta ja rauhoittaa myös. Ei kuitenkaan aiheuta minulle minkäännäköisiä tukkeutumia vaan päinvastoin iho on vielä rauhoittunut enemmän, kun otin tuon käyttöön. Toinen hyvä löyty on ollut Ainun pesuvaahto. Toimii hyvin kaksoispuhdistuksen toisessa vaiheessa eikä ärsytä ihoani millään tavalla. Ihan helpoimmasta päästä ei ole löytää tuotteita, josta oma iho ei saisi hepulia. Toivotaan, ettei nuokaan ala pitkällä käytöllä ärsyttämään.
« Viimeksi muokattu: 09.05.14 - klo:23:16 kirjoittanut FairyC »

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #350 : 23.04.14 - klo:23:34 »
Mulla oli joskus tuota suolasaippuaa ja se kuivatti ihoa ihan hulluna.  ???
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #351 : 23.04.14 - klo:23:38 »
Näköjään on yksilöllistä. Mulla taas nuo ärtyneet läikät poskissa on parantuneet sen jälkeen kun otin suolasaippuan käyttöön. Vielä vähän aikaa sitten iho oli ihan kirjava ja laikukas. Nyt näyttää jo hitusen paremmalta. Toivon, että nuo tosiaan auttaa jatkossakin.

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
« Vastaus #352 : 11.05.14 - klo:12:46 »
Yli vuosi sitten lopetin e-pillerit neljän vuoden käytön jälkeen. Pillerien käytön aikana mulla oli suht. normaali iho, eli sillon tällön tuli yksittäisiä finnejä, mutta muuten iho oli mielestäni ihan hyvä. Pillerien lopettamisen jälkeen mun iho meni tosi huonoon kuntoon - pukkas paljon finnejä ja muutenkin oli tosi epäpuhdas. No, kokeilin sillon kaikkea iherbin mustaa saippuaa, minttunaamiota ym. siis silleen suht. luonnollisia tuotteita kuitenkin, mutta eeeeei auttanut. Olen pessyt meikkini varmaan jo 2 vuotta pelkästään Erisanin hoitavalla puhdistustuotteella ja sen jälkeen yleensä vielä pessyt jollain aineella ihon. Otin tuohon toiseen pesuun käyttöön suolasaippuan, ja täytyy myöntää, että se kyllä auttoi! Käytin suolasaippuaa myös saunassa. No, iho pukkas silti vielä vähän finnejä. N. 4kk sitten vähän niinkuin unohdin tuon suolasaippuan käytön, ja mun ihonhoitorutiinit oli ainoastaan silmämeikkien pesu ja Erisanin hoitava puhdistusgeeli ja silloin tällöin Humektan jos oli kuiva naama. En käyttänyt siis mitään naamioita, kuorintoja tms. tuona aikana, ja herranjumala, mun iho on nyt oikeastaan parempi kuin koskaan! Ei pukkaa enää finnejä ja muutenkin on normaali. Tosi vaikeaa kuivuutta esiintyy silloin tällöin nenän ja poskien alueella, mutta sen saan taltutettua e-vitamiiniöljyllä öisin.

Eli mun ihon kuntoon merkittävästi ei oikeastaan vaikuttaneet niinkään aineet, vaan niiden poisjättö! :ts
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi

Poissa Fishbones

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • Sukupuolikapinallinen
« Vastaus #353 : 14.05.14 - klo:08:49 »
Mulla oli pitkään huulet ja etenkin huulten ympärys ihan järkyssä kunnossa. Jatkuvasti oli miltei vereslihalla ja silloin kun siihen uutta ihoa kasvoi, oli se alusta saakka jo niin rutikuiva ettei se kauan siinä pysynyt (mulla on ongelmia ihon repimisen kanssa; kuivat iholaatat on samoin tein irti kun sormet ne äkkää).

Tossa ennen äitien päivää sit kävin Bodyshopissa katsomassa jos sieltä äidille löytyisi jotain (löytyi), ja aattelin sitten samalla jos löytyisi mulle huulten pelastaja. Myyjä kehoitti  kokeilemaan hampunsiemenöljyä sisältävää Hemp Lip Conditioneria, ja sehän se ihmepelastus olikin :D Pikkasen on viellä kuivuuttaa, mutta kuivista iholaatoista ja halkeilusta ei ole tietoakaan. Oon tota kanssa pikaksen käyttänyt muutamaan käsissä olevaan vastaavaan länttiin, ja yks on jopa miltei parantunut.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #354 : 14.05.14 - klo:09:25 »
Mulla on myös huulet aina kuivat ja tulee siten räpläiltyä niitä vähän väliä.
 Mulla on sininen Bepanthen (punaisella viivalla) ja se on ollut mulla käytössä jo monta monta vuotta. Aivan huipputuote!
Toinen mitä nyt käytän on LV kasvovesi ja iho voi tosi hyvin. HInta-laatusuhde aivan loistava :ts
Sitten on Multi-Karosin, jossa on beetakaroteeni, lykopeeni, E-vit., GLA-kapseli. Iho tykkää ja kiittää.
Kosteutus Herbinan kosteuttavalla naamiolla/Freemanin Goji kosteusnaamiolla + Freemanin ananasnaamio kuorintaan.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #355 : 16.05.14 - klo:10:12 »
Vaikka olen luomuilija, kaikkea en ole pystynyt sillä korvaamaan Rasvainen Bepanthen on ainoa silmänympärysvoide joka auttaa nykyään (54-v.).

Sinkkipasta ja hammastahna auttavat leukaan pukkaaviin finneihin, vaatii 2-3 päivää toimiakseen. Ilmeisesti hormonitoiminta on edelleen päällä, koska finnit tulevat aaltomaisesti.
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #356 : 16.05.14 - klo:19:14 »
^ Mäkin olen muuten joskus käyttänyt Bepanthenia silmänympärysvoiteena, ja se tosiaan tuntuu toimivan. Vaikka mulla on ikää vasta vähän yli kolmekymmentä, niin ehkä tupakoinnista johtuen silmien alla on jo selviä pysyviä juonteita. Bepanthen tuntuu vähän jopa tasoittavan niitä. Ehkä se on sitten riittävän rasvaista? Vaikka mulla muuten onkin tosi rasvainen iho, niin silmänympärysiholle voin jostain syystä pistää vaikka kuinka tuhtia voidetta ilman pelkoa turvotuksesta tai muistakaan ongelmista.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #357 : 18.05.14 - klo:16:28 »
^Luin jostakin että Bepanthen uusii ihon epiteelikerrosta.Siksikin käytän sitä  ....
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #358 : 18.05.14 - klo:18:03 »
^ Joo, ilmeisesti se dekspantenoli nopeuttaa ihon uusiutumista. Tuntuukin siltä, että rohtumat ja muut ihovauriot paranevat bepanthenilla vähän tavallista nopeammin.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #359 : 18.06.14 - klo:03:27 »
Mulla on melko rasvoittuva iho, varsinkin otsasta. Siihen ei ikinä ole auttanut oikein mikään, oli kyse sitten pesu-, naamio- tai kuorintatuotteista, saati rasvoista, voiteista tai puutereista. Kyllähän ne mattaavat hetkeksi, mutta kohta kiiltää taas otsa niin, että keskustelukumppani voi peilata siitä itseään.

En oikeastaan haluaisi tehdä tästä mitään mainospuhetta, kun tuote on niin sikakallis, ja omatkin kokemukseni sen käytöstä ovat vähän epämääräisiä. Ostin muinoin todella hyvästä tarjouksesta Ole Henriksenin Invigorating Night Gelin (josta normaalihinnalla saa Suomessa pulittaa yli 90 euroa), ja äkkiä huomasin, että se ensimmäisenä tuotteena koskaan todella hillitsi ihoni rasvoittumista. Siis vaikka kyseessä on yötuote, jonka pesen aamulla pois, jopa otsakin pysyy lähes mattaisena valtaosan päivää. Jotenkin kuitenkin ajan myötä tuotteen tehokkuus tuntui laimenevan (tai sitten aloin tottua), ja ison purkin loputtua alkuinnostuksissani ebayn kautta tilaamani travel size -purkit jäivät pyörimään kaappiin.

Kaivoin noin viikko sitten esiin yhden pikkupurkeista, kun helteiden pintaanpukkaama rasva tuntui taas niin ällöttävältä. Tämä toimii jälleen kuin unelma. Toki ne pahimmat helteetkin väistyivät, mutta rasvaisuus pysyy ihan poikkeuksellisesti kurissa. Nyt ei varmaan sitten auta kuin jännittää, lakkaako tämä taas joskus toimimasta. Olisipa tästä joku köyhäinversio!