Kirjoittaja Aihe: Ihosi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet  (Luettu 123378 kertaa)

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
Vs: Ihosi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet
« Vastaus #390 : 10.03.17 - klo:11:30 »
- La Roche-Posay Effaclar Duo -voide. Tämä on ehkä suurin yksittäinen tekijä, koska ihon kunto parani huomattavasti aloitettuani tämän käytön vajaa kuukausi sitten. Levitän tätä ohuen kerroksen aamuin illoin koko kasvoille kasvoveden jälkeen, ja useimmiten levitän vielä päälle toisen kosteusvoiteen. Olen harkinnut, että akaisin käyttää tätä nyt vain kerran päivässä ja vain kriittisille alueille, nyt kun ihon kunto on jotenkin hallinnassa.

^ Tämä! Kiinnostuin tuotteesta Cecilian viestin luettuani ja olen nyt käyttänyt voidetta useamman kuukauden. Voi jos olisin löytänyt tämän jo aiemmin! Aivan loistava apu näppylöiden ehkäisyyn. Käyttämällä pari kertaa viikossa saan ihoni pysymään hyvänä. Tehokas, mutta todella miellyttävä käyttää. Basironia tullut käytettyä aiemmin, mutta se on aivan liian tujua iholleni. Effaclar Duo sopii herkemmällekin iholle ja voi tosiaan käyttää hyvin kosteusvoiteen alla tai yksinään.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #391 : 04.11.17 - klo:17:32 »
Olen käyttänyt reilun parin kuukauden ajan LRP:n Serozinc-suihketta ja omasta mielestäni ihoni on ollut paremmassa kunnossa miesmuistiin. Mulla on aina loppukesästä ja alkusyksystä haasteita ihon kanssa ja nyt haluan uskoa, että se on muuttunut tämän suihkeen vuoksi. Käytän suihketta illalla ja sen päälle laitan seerumin sekä yövoiteen.

https://www.yliopistonapteekki.fi/lrp-serozinc-150-ml-71549.html
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #392 : 05.11.17 - klo:11:19 »
^ Mulla on herkkä ja hajusteallerginen iho, ja monet luonnonkosmetiikan tuotteet eivät sovi koska niissä on hajusteita tai alkoholia, olenkin siksi sekakäyttäjä tällä hetkellä (jos mun iho ja vatsa olisi ns normeja niin mähän käyttäisin vain luonnonkosmetiikkaa ja olisin vegaani, mutta ei ole osunut lottonumerot oikein mun kohdalle...). Kaverit pitävät mua jo yleisenä esimerkkinä että jos joku tuote sopii mulle niin sitä uskaltaa pelokkaampikin kokeilla. ;D Jos silti luonnonkosmetiikka kutkuttelee niin suosittelen ecco-verdeä, sieltä saa hajusteettomiakin juttuja, esim. CMD:llä on neutral-sarja joka sopii mullekin, samoin Martina Gerbhardtin shea-jutut on jees talvikuivalle iholle.

Mun lemppareita ja iholle hyväksi havaittuja ovat Cattier Paris kasvomaito-/voidemainen putsari (ei ole sellanen kalvomainen tunne pesun jälkeen kuten esim. Dermosilistä jää, vaan aika sama fiilis kuin Acon pinkki voidemainen putsari), Dermosilin lk-sarjan kasvokuorinta ja kasvonaamio (sy-voide on kans ihan jepa mutta sen paketti on susipaska ja hajoaa käytössä heti, ja muut lk-sarjan tuotteet on hajustettuja). Meikeistä mulla on käytössä Benecosin kajal ja poskipuna (Benecosin kulmakynästä sain oireita), meikkipohja ja luomivärit Lily Loloa (en tiedä onko mineraalit miten ekoa mutta riittävän paljon mulle), seuraavaksi testaan Avrilin kehuttua ripsaria sitten kun tammikuussa seuraavan ripsarin hankinta on ajankohtainen. Lily lolon uudet kasvovoiteet myös houkuttelevat. Käyttelen japsi-/koreajuttuja loppuun ja sitten kokeilen tuota ecco-verden myymää CMD-sarjaa. Ainakin neutral kasvovoide oli ihan jepa, sen mitä minipurkista testailin viime kesänä. :) Aqua oleumin (saa esim. Lifesta ja ruohonjuuresta) kukkaisvedet on myös ihan jees. Välillä käytän kasvoille ihan kookosöljyä yöksi (n. 15min päästä painelen paperilla pahimmat pois) ja nyt tilasin juuri Pienestä Tuoksukaupasta risiiniöljyä, avokadoöljyä ja ruusunsiemenöljyä. Kainaloihin pesun jälkeen yöksi kookosöljyä (peseydyn yleensä illalla) ja aamulla Schmidt'sin hajusteetonta purkkidödöä, kesäkaudella Lumenen hajusteeton antiperspirantti (synteettinen). Samoin BHA/AHA-kuorinnat on edelleen jees mutta eivät mitenkään kovin luontoystävällisiä. ::)

Mulla myös päänahka on iso ongelma shampoiden osalta, kun on rasvoittuvat mutta herkkä. Tällä hetkellä lemppari on Ole hyvän hajusteeton shampoo. Erityisesti plussaa siitä ettei tarvitse aina ostaa uutta pulloa, vaan ainakin Kaaren Punnitse&Säästä-liikkeestä saa ostettua täyttönä omaan pulloon ja on puolet halvempaakin (250ml täyttö n.5e). :ts

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #393 : 06.11.17 - klo:09:06 »
Olen käyttänyt reilun parin kuukauden ajan LRP:n Serozinc-suihketta ja omasta mielestäni ihoni on ollut paremmassa kunnossa miesmuistiin. Mulla on aina loppukesästä ja alkusyksystä haasteita ihon kanssa ja nyt haluan uskoa, että se on muuttunut tämän suihkeen vuoksi. Käytän suihketta illalla ja sen päälle laitan seerumin sekä yövoiteen.

https://www.yliopistonapteekki.fi/lrp-serozinc-150-ml-71549.html

Taidanpa käydä tänään ostamassa tämän testiin. Mulla on aina kesän jälkeen iho haasteellinen, ei niinkään mitään näppyilyä, mutta jotenkin väsähtäneen oloinen/näköinen. Hintakaan ei paha ole :ts
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #394 : 09.11.17 - klo:06:25 »
^ Tuo Serozinc on oikeasti taikakamaa. Olen käyttänyt sitä nyt ainakin pari vuotta säännöllisen epäsäännöllisesti ja se kyllä heti tekee ihosta hyvän näköisen. Erityisesti finnit ja tukkeumat, mitä mulla on leuassa silloin tällöin katoavat, kuin taikaiskusta. Tätä pitää aina olla jemmassa. Ainoa miinus aerosolipullosta, joka ei ole kovinkaan ekologinen.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #395 : 09.11.17 - klo:15:46 »
Mäkin kyllä hommaan tuon Serozincin testiin! Onkohan tosi että sitä ei myydä missään kivijalka-apteekeissa vaan vain verkkokaupoissa ??? Täytyy tutkia tämän pitäjän apteekit ensin.

Muoks. Tätä mainostetaan myös jokaisen verkkoapteekin sivuilla uutuutena.
« Viimeksi muokattu: 09.11.17 - klo:15:54 kirjoittanut Jewely »

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #396 : 09.11.17 - klo:16:14 »
^Ainakaan meiltä päin en vielä ole tuota putelia apteekista löytänyt, harmi :-X
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #397 : 09.11.17 - klo:16:39 »
Mä tilasin oman Serozincini muutama viikko sitten YA:n nettiapteekista, ei ollut saatavilla muulla tavoin.
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #398 : 09.11.17 - klo:17:22 »
Ei tosiaan löytynyt apteekeista eivätkä myyjät tienneet tuotteesta mitään. Tilaan YA:n sivuilta sitten :>

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #399 : 09.11.17 - klo:21:17 »
Tuo Serozinc vaikuttaa kyllä tosi lupaavalta, mä laitan sen kans tilaukseen. Hintakaan ei tunnu kovin pahalta. Onko tuo kuinka riittoisaa? Käytättekö tuota siis ihan kuurina vai jatkuvasti?

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #400 : 09.11.17 - klo:22:10 »
^mä olen käyttänyt joka ilta siitä asti, kun hankin suihkeen eli jostain syyskuusta alkaen. Omani on tosiaan verkkokaupasta hankittu: https://www.cocooncenter.co.uk/la-roche-posay-serozinc-300ml/31856.html
« Viimeksi muokattu: 11.11.17 - klo:20:21 kirjoittanut Manna »
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #401 : 10.11.17 - klo:08:04 »
Ja mä olen tuonut vuosia Serozinciä ulkomailta tai tilannut easyparapharmasiesta.

https://www.easyparapharmacie.com/la-roche-posay-serozinc-solute-de-sulfate-de-zinc-150ml.html
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #402 : 14.11.17 - klo:12:34 »
Tilasin kaksi 300mln pulloa cocooncenteriltä. Nettikaupoissa näyttää olevan aika suolaiset toimituskulut, mutta tuossa tuli halvemmaksi kuitenkin kuin tilata Suomen apteekista. Esim. Lookfantasticilla oli n. saman hintaiset pienet pullot, vaikka ei  toimituskustannuksia, joten ei järkeä sieltäkään tilata.

Parempi ois sitten olla toimivaa tavaraa, kun on yht. 600ml käytettävänä ;D

Edit. Eli kyse siis tuosta Serozincistä.
« Viimeksi muokattu: 14.11.17 - klo:12:55 kirjoittanut Od3ssa »

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #403 : 17.11.17 - klo:15:13 »
^Hieman ot:nä, serozinc-paketti tuli tänään ja niin arvasin tämän, että oon nukkumassa yövuoron jälkeen. Ajattelin vielä aamulla, että yleensä paketit tulee kuljetusfirmojen mukana iltapäivällä, että ei varmaan huolta asian kanssa, mutta mitä vielä, klo 10  kuski pimputteli ovikelloa :-X Olin varmaan hupaisa näky, tukka pystyssä, leopardikuvioitu aamutakki päällä ja puheen tuottaminen vaikeaa ::)

Paketista muuten, surkeasti pakattu, ei mitään pehmikettä sisällä, vaan pullot kolisi isohkossa laatikossa vapaasti. Onneksi eivät olleet kärsineet kuljetuksesta  :o

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #404 : 18.11.17 - klo:19:49 »
Päivitänpä tätä. Syitä en tiedä, mutta näiden tuotteiden olen huomannut tekevän ihosta jotenkin hyvännäköisen.

-Kaksoispuhdistus ylipäänsä
-Avecyd pesuneste kasvoille
-Kuivempina aikoina Avenen Gentle Milk cleanser
-Vichyn Nutrilogie yövoide
-Avenen Ystheal anti wrinkle cream. Mun mielestä tämä ihan oikeasti on siloittanut ihoani.
-Lierac Diopticreme sy-voide. Sama kuin yllä
-V10 Plus water based peeling. Jotkut väittävät, että nämä ovat ihan fuulaa, mutta mun mielestä tämä on silti paras kuorinta talvi-iholleni.
-La Roche Posay huulirasva