Kirjoittaja Aihe: Ihosi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet  (Luettu 123309 kertaa)

Poissa Xhex0879

• Haiven
  • *
Vs: Ihosi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet
« Vastaus #405 : 19.11.17 - klo:11:21 »
Ordinary Niacinamide 10% + Zinc 1%, vähentänyt ihon rasvoittumista huomattavasti, iho ei ala heti kiiltää meikkaamisen jälkeen.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #406 : 17.12.17 - klo:21:00 »
Mun akneen taipuva iho on parantunut noin puolen vuoden sisään aika huikeasti. Vaikea tietysti jäljittää ihan tarkasti, mistä se johtuu, mutta tässä asioita, joilla epäilen olleen vaikutusta:

- Kaksoispuhdistus. Poistan ensin meikit Body Shopin kamomillavoilla ja vasta sitten pesen naaman toisella tuotteella.
- La Roche Posay Effaclar Cleansing Cream. Tämä on se, jolla pesen kasvoni meikkien poistamisen jälkeen ja aamuisin pelkästään tällä. Uskoisin, että tämän merkitys on ollut aika suuri, loistava tuote rasvoittuvalle 30+ -iholle.
- BeautyBlender. Pesen tämän ennen jokaista käyttöä, kun taas meikkivoidesiveltimiä tuli pestyä aivan liian harvoin.
- Ylipäänsä selkeä ihonhoitorutiini, josta en juuri lipsu. Tuntuisi, että sillä on iso merkitys, että jaksaa esim. joka ilta laittaa kosteusvoidetta.

Sitten bonuksena ruokajuttu:
- Vähensin maitotuotteita. Vaikutus oli ihan huikea, vaikken sitä ihon takia alun perin tehnytkään.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #407 : 06.01.18 - klo:15:08 »
Mun kasvot on kokeneen ihan täydellisen muodonmuutoksen sitten joulun. Mun ennen harmaa ja hilseilevä, vähän sellainen elottoman oloinen ja helposti punoittava iho on nykyään melkein täydellisyyttä hipova. Ammottavat huokoset oon saanut kuriin LAveran Pore Refining fluidilla (joka on ollut mulla käytössä jo yli vuoden) ja kirkkautta, elinvoimaa sekä apua kuiviin läntteihin on tullut Lumenen ja Ole Hendriksen C-vitamiinituotteilla. Mun iho on todella kauniin näköinen <3.

Oon niiiiin tyytyväinen tämän hetken ihonhoitorykmenttiin :).

Lumene Valo Glow Reveal Kirkastava & silottava kosteusvoide, käytä aamulla meikin alle tai sellaisenaan
Lumene Valo Glow Boost Kirkastava & silottava hyaluronitiiviste​, laitan iltaisin ennen yövoidetta
Lumene Valo Overnight Bright Heleyttävä & uudistava yövoide, laitan puhdistuksen ja Glow boostin jälkeen
Lavera Pore Refining Fluid - Supistava kosteusemulsio, käytän poskipäihin ja nenänvarteen ammottaviin huokosiin ja mustapäihin joihin toimii kuin häkä
Ole Henriksen Truth On The Glow Cleansing Cloths, pyyhin näillä kasvot aamuisin ja iltaisin ennen voidetta. Aika kalliita, mutta tykkään ihan hulluna näistä.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #408 : 06.01.18 - klo:17:45 »
^ Pitääkin testata tuo Laveran kosteusemulsio! Joskus mietin sen ostamista, mutta epäilin että toimiikohan sittenkään. Onko tuo emulsio kuinka riittävää? Käytätkö ihan päivittäin?

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #409 : 06.01.18 - klo:20:22 »
On riittoisa, joskus on kestänyt niin kauan että olen heittänyt jo menemään kun pelkäsin et mennyt pahaksi. Käytän yleensä poskipäille ja nenälle, mutta joskus myös meikin alle. Epäilin vähän toimiiko, mutta mulla kyllä toiminut kuin häkä. Ei nyt välttämättä ensimäisellä käytöllä, mutta kun käyttää säännöllisesti. Vähentänyt selkeästi mun mustapäiden armeijaa ja epäpuhtauksia myös koko kasvoille käytettynä. Suosittelen kyllä edes testaamaan!

Suomessa kyllä aika tyyris, täällä maksaa vaan 8€.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #410 : 07.01.18 - klo:11:21 »
^Onko se miten tahmean pinnan jättävää tai voimakastuoksuista? Jotenkin tuntuu että Lavera on luonnonkosmetiikkavalikoiman semmoinen vähän "halvempi" ja "huonompi" vaihtoehto, mutta tämä on vain mun henkilökohtainen mielipide perustuen muutaman tuotteen kokeilemiseen.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #411 : 07.01.18 - klo:14:59 »
Tiedän kyllä mitä tarkoiat, mutta ei ole tahmaava. Imeytyy nopeasti ja ei jätät tahmapintaa. Ainakaan minun iholla. Tuoksu on vähän minttuinen. Ei mitenkään voimakas. En käytä muita Laveran kasvotuotteita juuri tuoksun ja vähän kummallisen tuntuman takia. Käytän joskus ihan sellaisenaan kosteusvoiteen sijaan meikin alle, koska auttaa myös kuiviin pläntteihin.

Outolintu blogi

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #412 : 07.01.18 - klo:20:00 »
Kiitos Aridith vinkistä, pitääpä kokeilla itsekin! Mulla ei ole sellaisia varsinaisia koholla olevia mustapäitä, mitä tulee vaikkapa google-haulla "komedo", mutta huokoset nenässä ja poskissa näkyvät selkeästi ja niissä on kuitenkin sellaiset "talisäikeet". Mullakin on vähän "harmaa ja hilseilevä" iho, joka on vakiolla tosi pintakuiva, joten voisi ehkä sopiakin.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

: I'm finally ready but far from finished :

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #413 : 07.01.18 - klo:20:51 »
Mulla on ihan samanlaisia tuollaisia "komedo" juttuja + yksi helvetin iso koholla oleva mustapää sekä poskipäissä ammottavat huokoset etenkin kun ilma on kosteaa. Taistelin niiden kanssa vaikka kuinka kauan, mutta tuosta sain avun siihen. Jopa se jättisuuri ikuisuusmustapää on huomaamaton, jos käytän säännöllisesti tuota voidetta. Tietenkään tuloksia ei näe heti, mutta mulla näkyi jo viikon sisään selkeää parannusta ihon kuntoon.

Tuon saman sarjan maski on myös tosi hyvä.

Outolintu blogi

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #414 : 20.01.18 - klo:08:49 »
Minä(kin) olen saanut viimeisen parin kuukauden aikana minua vuosia piinanneen aknen jonkinlaiseen hallintaan. Finnejä tulee yksi satunnainen kerran kuussa, ja sekin lähtee ihan hetkessä pois. Arpia toki edelleen on, samoin mustapäitä, mutta silti lähtötilanteeseen verrattuna tämä tilanne on upea.

En uskalla kyllä kiittää tilanteesta yksittäisiä tuotteita vaan yleistä muutosta ihonhoitofilosofiassa. Aiemmin minulle epäpuhtaudet tarkoittivat samaa kuin rasvainen akne, ja se taas tarkoitti kuivattavia, rajuja tuotteita, joilla rasvaisuus piti saada hillittyä. Tämä taas johti kierteeseen, jossa ihoni oli kosteusköyhä, ja tuotearsenaalillani poistin iholta vähäisenkin kosteuden, mitä iho taas kompensoi rasvantuotannolla ja finneillä. En koskaan ajatellut, että ihoni olisi kuiva, koska minulle kuiva iho on tarkoittanut hilseilevää ihoa.

Eli nykyään hyväksyn sen, että epäpuhtauksista huolimatta ihoni on kuiva, ja ihonhoidon pitää olla sen mukaista. Pesen kasvoni miedolla puhdistusgeelillä (Kiehl's Ultra Facial Cleanser). Suihkuttelen naamalle rauhoittavaa kasvovettä (LUSH Eau Roma Water), jonka jälkeen levitän kasvoille täyteläisen kosteusvoiteen, tällä hetkellä käytössä on Garnierin Botanical Day Cream. Välillä käytän myös La Roche-Posayn kuivalle iholle tarkoitettua rasvaa.

Nyt pakkasilla iho on kuivunut entisestään, joten käyttöön on pitänyt ottaa vieläkin järeämmät aseet. Välillä sekoitan kosteusvoiteen joukkoon muutaman tipan öljyä, joko ruusunsiemenöljyä tai manteliöljyä. Yöksi olen ajoittain laittanut Originsin Drink Up Overnight Maskia, jonka jäljiltä iho on aamulla pehmeä.

Lisäksi ihon kunto alkoi mennä parempaan suuntaan samoihin aikoihin, kun aloin poistaa meikit Cliniquen Take the Day Off Balmilla. En toki tiedä, onko tämä pelkkää sattumaa ;D

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #415 : 29.11.18 - klo:14:50 »
Olen tässä viime aikoina kiinnittänyt huomiota kasvoveden käyttöön. Aiemmin olen pyyhkinyt tyyliin kasvovedellä kostutetulla vanulapulla kasvot, ja miettinyt, että aika vähän vaikutusta tälläkin on, mutta nyt olen sattumalta lukenut mm. blogeista kasvovesiin ja korealaiseen ihonhoitoon liittyviä juttuja, ja alkanut laittaa kasvovettä ihan reippaalla kädellä öljyn tai seerumin perään.

Tämä yhdistettynä säännölliseen kuorintaan on tuntunut auttavan todella paljon! Kuten aiemmissa viesteissä totesin, ihoni suurimmat haasteet on voimakas pintakuivuus ja varmaan siitäkin johtuva yleinen tunkkaisuus, mukaanlukien ne lukuisat pikku talisäikeet. Nyt pintakuivuus tuntuu helpottaneen tosi paljon, iho on pehmeä, kuulas ja kimmoisa, ja  poskien huokoset varmaan niin näkymättömissä kuin ne mulla voi olla. Kasvovetenä olen käyttänyt nyt Flow'n kanervaa, seuraavaksi testissä varmaan Unnan Havu.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

: I'm finally ready but far from finished :

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #416 : 01.12.18 - klo:20:32 »
^ Mulla myös kasvoveden lotraaminen ja taputtelu iholle käsien kautta on vaikuttanut paljon, verrattuna siihen että kastaa vanulapun ja pyyhkäisee sillä (plus mä en enää edes osta vanulappuja, vaan käytän silmämeikinkin poistoon öljyä ja kangaspalaa). Aamuisin 1-2 kerrosta Acon kuivan ihon kasvovettä + päivävoide, iltaisin Secret Keyn kasvovesi + läträän miljoonaa muuta juttua siihen päälle. Myös BHA/AHA-kuorinnat on vaikuttaneet tosi paljon paremmalta kuin rakeelliset kuorinnat joita en enää edes käytä. Sekä kangasnaamiot (tän hetken lemppari Etude House). Oijoi. Taidanpa mennä pesemään kasvot ja laittamaan kangasnaamion. :3