Kirjoittaja Aihe: Ihosi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet  (Luettu 156051 kertaa)

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
Vs: Ihosi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet
« Vastaus #420 : 18.08.19 - klo:12:30 »
Repäisin sitten ja tilasin 0,05% tretioniinivoiteen..

Saako kysyä että mistä sitä tilattua saa?  ???

https://www.farmaciaenandorra.com <-tuolta, ja voiteen nimi on siis Retirides, mutta viimeisimmän voiteen tilasin Facebookin Online Retinol A -ryhmästä halvempien postikulujen takia. Mä itse en aikanaan saanut Avitcid-reseptiä lääkäriltä, koska mulla ei ole varsinaista aknea...  ::) Tämän takia sooloilen.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #421 : 09.09.19 - klo:10:51 »
Tämä on jo vanha tuttu kun kolmas pullo menossa, mutta Madaran Soothing hydration-öljy on kyllä iholleni aivan 6/5! Viime aikoina on vähän päässyt unohtumaan säännöllinen öljyily, kun olen panostanut enemmän kasvo/hoitovesiin, mutta aina jos iho on ollut vähän ankean tuntuinen niin Soothing hydration on kyllä pelastanut kasvot pehmeiksi ja tasaisemmiksi. Jostakin syystä muilla öljyillä en ole huomannut noin huisia vaikutusta.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #422 : 07.06.20 - klo:22:29 »
Bybi Bakuchiol booster tuntuu jo muutaman päivän käytöllä himmentäneen otsan sibeliusryppyjä ja iho näyttää muutoinkin lähes blurratulta kun poskista huokoset ovat supistuneet. Toivottavasti toimii jatkossakin.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #423 : 15.07.20 - klo:17:50 »
^Tällä myyntipuheella ostin ja pari viikkoa myöhemmin ihoni ei ole koskaan voinut paremmin. Päivittäin hämmennyn, mikä on tämä kasvoni korvannut vauvanpeppu ;D

Poissa Mir

• HAIRahtanut
« Vastaus #424 : 20.07.20 - klo:06:41 »
^ Sama kokemus täällä! Suosittelen, iltaisin kun laittaa niin aamunaama on hiukan ottanut aikaa taaksepäin. ;D
1c F i
Oma väri saavutettu, pituus kainaloihin.
Luomushampoot ja co-pesut <3

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #425 : 24.07.20 - klo:08:14 »
^ Mulla se aluksi pienensi kivasti laajentuneita ihohuokosia, mutta ehkä kuukauden tai parin käytön jälkeen iho jotenkin "tottui" siihen ja nyt se ei tee enää mitään.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Mermaid

• HAIRahtanut
« Vastaus #426 : 24.07.20 - klo:12:49 »
Ostin myös tämän Bybi Bakuchiol boosterin . Vasta pari päivää käyttöä takana, eikä toistaiseksi ole tapahtunut mitään. En oikein tykkää öljymäisestä koostumuksesta, kun tuntuu, ettei se imeydy ollenkaan vaan jää lillumaan iholle. Mutta odotellaan nyt muutama viikko, alkaako jotain tapahtua.

Poissa Jessie

• Tukkaguru
« Vastaus #427 : 24.07.20 - klo:13:48 »
^Bakuchiol on tosiaan rasvaliukoinen, kuten sen kilpailija retinoli, tuttavallisemmin A-vitamiini.
 Mulla on The Ordinaryn Granactive Retinoid 2% in Squalane, jonka voi kai sanoa olevan A-vitamiiniversio Bybi Bakuchol Boosterista, ja se on myös tuhtia, rasvaista liuosta.
Käytän A-vitamiinipohjaisia tuotteita pienten juonteiden häivyttämiseen, mutta suurentuneiden ihohuokosten hoitamiseen tarvisen muitakin seerumeita rinnalle. Sanoisinkin A-vitamiinin ja Bacuchiolin olevan tietynlaisia täsmätuotteita tietynlaisiin ihon tarpeisiin.

Tuhtiutensa vuoksi Granactive Retinoidia tulee laitettua iholle silloin tällöin, ei välttämättä joka ilta. A-vitamiini on mulle kuitenkin aika ehdoton ainesosa ihonhoidossa, ja siksi oon utelias testaamaan tuota Biby Bacuchiolia jossain vaiheessa.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #428 : 27.07.20 - klo:09:34 »
Jos kaipaa kevyempää koostumusta, niin lämmin suositus The Ordinaryn Granactive Retinoid 2% emulsiolle. Tuo on itselleni ehdottomasti mieluisin ilman reseptiä saatava retinolituote. Vetisen ohut, pipetillä helposti käsiteltävä emulsio, joka imeytyy ihoon sekunneissa. Lisää kokeilemisen arvoista kevyempää koostumusta kaipaavalle: The Inkey List:in Bacuchiol- ja Retinol -seerumit. Molemmat keveitä emulsioita.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Liane

• Hiushörhö
« Vastaus #429 : 03.08.20 - klo:11:52 »
Suurin merkitys on varmaan ollut kaksoispuhdistuksella (ihan vain samalla puhdistusgeelillä kahteen kertaan) ja Foreon Luna Play Plussalla. Enpä olisi uskonut, että lähinnä heikosti värisevää hieromalaitetta muistuttavalla laitteella olisi niin suuri vaikutus ihon kuntoon, mutta onpahan vaan. Olen varmaan jo pari vuotta arponut Lunan hankkimista, onneksi viimein raaskin tehdä näinkin "turhan" ostoksen ;D

Mulla on siis herkkä, akneen taipuvainen sekaiho. Akne on pysynyt luojan kiitos poissa, vaikka lopetinkin pillerit viime vuoden keväällä. Silloin vannoin, että jos akne vielä tulee takaisin, hankin itselleni isotretinoiinireseptin. Siihen ei kuitenkaan ole ollut tarvetta. En tiedä, onko ikä (34 vuotta) tehnyt viimein tehtävänsä vai onko kiittäminen tuotesarjaa, jota aloin käyttää viime syksynä (Bioline Jato Proceutic Purity Action – itselleni täysin ennestään tuntematon hoitolasarja mutta sisältää hyviä raaka-aineita kuten ylläkin mainittua bakuchiolia.) Lisäksi saman merkin Daily Ritual Pure-sarjasta käytössä on puhdistusgeeli ja kasvovesi.

Leukaperiin, ohimoille ja hiusrajaan kuitenkin tahtoo kertyä näppylöitä varmaankin hiustuotteiden takia. Lisäksi ihon pinta on ollut aika karhea. Noihin kumpaankin tuo Foreon laite on tuonut avun, sillä sillä iho tulee ihan selvästi puhtaammaksi kuin pelkästään käsin pesemällä, myös noilta hankalasti putsattavilta alueilta. Lisäksi laitteen kevyt kuorinta pitää ihon todella pehmeänä.

« Viimeksi muokattu: 03.08.20 - klo:13:05 kirjoittanut Liane »
Instagram (lähinnä cosplayjuttuja): https://www.instagram.com/echoesofoblivion/
Soundcloud (musiikkia): https://soundcloud.com/echoesofoblivion

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #430 : 04.08.20 - klo:14:02 »
Mun iho on pintakuiva ja helposti harmaa ja samea, jopa hilseilevä. Kemialliset kuorinnat muuttivat sen, aikanaan Paulan AHA- ja BHA liemet ja kun lisäsin siihen ihon kuivaharjauksen, olen saanut esim. rinnan kuntoon. Se ja iho lapaluiden välistä minulle helposti alkaa näppylöidä ja reagoi aurinkorasvaan sun muuhun helposti. Eikä mitkään rasvatkaan tunnu imeytyvän. Rrrrrrakastan kuorintoja!

Seruaavaksi kekkasin kostetuttavat kasvovedet, mun ihoni haihduttaa vettä helposti ja pelkkä rasvan lutraaminen siihen ei auta. Nyt osaan taputella alle kostetuttavan kasvoveden yhdeksi tai useammaksi kerrokseksi ja sen jälkeen sulkea ihon pinnan jollakin öljyisemmällä tai tahmaisemmalla. Squalaani on mun ihoni ihmeaine, se rauhoittaa punoitusta ja tykkään siksi Ordinaryn retinoli + squalaani seerumeista. Kropalle löysin juureslaisten suositusten perusteella Xylidermin - en ole joutunut säärien tuskallisen kutiamisen takia tarttumaan kortisonivoiteeseen aikoihin saadakseni nukuttua yöllä!

C-Vitamiini on uusi löytö, olen sekoitellut Ordinary C-vitamiinijauhetta hyvällä menestyksellä ja iho tuntuu jo muutaman käyttökerran jälkeen kuulaamaalta ja raikkaammalta. Auttaa myös jotenkin pitämään hormoninäpyt kaulalta ja rinnalta poissa.
Raitoja käpälään!

Poissa Chronos

• HAIRahtanut
  • Focus sounds like hocuspocus
« Vastaus #431 : 08.08.20 - klo:09:47 »
Luultavasti vain kasvoveden käyttöönotto rutiinissa. Pidin kasvovettä turhakkeena enkä erottanut ihon tarpeita. Eli siis vesikosteus ja rasvan tarve, kun aiemmin lykkäsin kasvoilleni pelkkää öljyä ja ihmettelin kun kuivuu iho siitä huolimatta. Otin myös käyttöön kasvosienet meikinpuhdistuksessa.
1a M ii, vyötäröpituus. Hennavärjäilyä vuodesta 2003. Musiikilla toimiva ihminen <3

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #432 : 08.08.20 - klo:10:02 »
^^^Onko nuo kaikki Foreo Lunat nykyään ladattavia akkukäyttöisiä? Miten mulla on muistikuva, että silloin aikoinaan kun markkinoille joku tommonen tuli, niin se oli ns. kertakäyttöinen eli ei ladattavaa akkua/vaihdettavia paristoja lainkaan?

Jos nykyään on järkevämpi systeemi, voisin itsekin kokeilla tuota.

Edit. Ilmeisesti juuri tuo Play-versio on se jota ei voi ladata, ja muita voi. Täytyypä pistää harkintaan :D
« Viimeksi muokattu: 08.08.20 - klo:10:18 kirjoittanut enna »

Poissa Liane

• Hiushörhö
« Vastaus #433 : 08.08.20 - klo:17:46 »
enna, Play Plussassa on vaihdettavat paristot, on myös hiukan alkuperäistä Playtä kalliimpi  :) Ei ole siis hyödytön sittenkään, kun paristot kuluu loppuun.

Poissa Liane

• Hiushörhö
« Vastaus #434 : 15.08.20 - klo:15:34 »
Kävin torstaina kosmetologilla ihonpuhdistuksessa, ja totesi hänkin, että mun iho on nyt paljon paremmassa kunnossa kuin koskaan aiemmin. Ehkä kesänkin vaikutusta osaksi.

Se jäi vielä mainitsematta, että mulla on ihan ihmeellinen kranttu iho, joka reagoi melkein kaikkeen puskemalla pikkunäppyä. Oon kokeillut paljonkin mm. the Ordinaryn tuotteita, joista suurin osa aiheuttaa tätä (poikkeuksena Niacinamide + Zinc). Ajattelin että no, sehän on halpa sarja, kokeillaan vähän jotain parempaa. Mutta Paula's Choicen BHA ja Azelaic Acid Booster tekee ihan samaa, ja mietin kyllä että onkohan mulla pääkopassa jotain vikaa kun ei mikään muka sovi ::) Tavallaan harmi, kun kuitenkin tykkäisin kokeilla monenmoisia aktiiviaineita mm. ikääntymisen hidastamiseen.