Kirjoittaja Aihe: Ihosi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet  (Luettu 123193 kertaa)

Poissa Vivi

• Tukkaguru
Vs: Ihosi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet
« Vastaus #45 : 20.09.06 - klo:17:32 »
Laitatteko te oikeasti raakana kasvoille sitä 100-prosenttistakin teepuuöljyä? :o Mulla 15-prosenttinenkin tuntuu niin tymäkältä, että naama palaisi varmasti karrelle 100-prosenttisesta.
Laitan. :D Uskoisin, että tuo 15 % tuntuu tymäkämmältä, koska sehän on 85 % viinaa. Ei tuo 100 % mun mielestä ole mitenkään "tymäkkää", muuten kuin hajunsa puolesta. Ei kuivata tai kirvele.

Edit: Laventeli ja Teepuuhan on ne ainoat eteeriset öljyt, joita voi laittaa laimentamattomina iholle. (Jos muistan oikein, niin se toinen oli tuo laventeli, teepuusta olen varma. :))
Oma väri takaisin.

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #46 : 20.09.06 - klo:18:12 »
^^^^Hyvä tieto, enpä sitten ostakaan TBS:sta vaan apteekista tai  luontaistuotekaupasta.
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.

Poissa Nala

• Hiushörhö
« Vastaus #47 : 20.09.06 - klo:19:40 »
Mä en löytäny apoteekista tota teepuuöljyä vaikka kuinka etsin  ???

.Typo
Ensimmäisestä iHerbin alle 40$ tilauksesta 5$ alennusta ja yli 40$ tilauksesta 10$ alennusta koodilla IRA890

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #48 : 20.09.06 - klo:19:48 »
Mipa, kysyitkö apteekkitädiltä? Apteekissahan on paljon tuotteita jotka pitää pyytää erikseen, vaikka ihan reseptivapaita olisivatkin.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Nala

• Hiushörhö
« Vastaus #49 : 20.09.06 - klo:19:50 »
Oli niin tuiman näkönen myyjä etten uskaltanut  ::)
Ensimmäisestä iHerbin alle 40$ tilauksesta 5$ alennusta ja yli 40$ tilauksesta 10$ alennusta koodilla IRA890

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #50 : 21.09.06 - klo:23:51 »

.Typo

Juu ei noita ole siellä näkyvillä. Pitää uskaltaa kysyä.  ;)

Poissa Nala

• Hiushörhö
« Vastaus #51 : 22.09.06 - klo:07:08 »
Ok kiitti, ehkä otan itseäni niskasta kiinni  ;D

Poissa Puhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #52 : 28.09.06 - klo:17:57 »

.Typo

Juu ei noita ole siellä näkyvillä. Pitää uskaltaa kysyä.  ;)

Täytyy sanoa että kävin kaikki kylän apteekit (3 kpl) läpi eikä teepuuöljy kuulu minkään valikoimiin. Luontaistuotekaupasta löysin ja maksoi 4,50 €.

Toivottavasti auttaa, finnejä puskee ihan älyttömästi leukaan  :-X

Poissa Nala

• Hiushörhö
« Vastaus #53 : 28.09.06 - klo:22:00 »
Täytyy sanoa että kävin kaikki kylän apteekit (3 kpl) läpi eikä teepuuöljy kuulu minkään valikoimiin. Luontaistuotekaupasta löysin ja maksoi 4,50 €.

Toivottavasti auttaa, finnejä puskee ihan älyttömästi leukaan  :-X

Ohoh, saitpa halvalla  :o  onko 100%sta ja minkä kokonen puteli?

Poissa Puhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #54 : 29.09.06 - klo:12:57 »
Juu 100 % Emendon öljyä, 10ml puteli.

Hyvää ainetta on, eilen laitoin kolme kertaa finnien päälle ja aamulla oli huomattavasti paremman näköiset, siis kuivahtaneet. Tänään en enää uskalla laittaa kun lähtee jo vähän iho hilseileen vierestä. Tykkään!
« Viimeksi muokattu: 25.10.06 - klo:17:41 kirjoittanut Puhina »

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #55 : 24.10.06 - klo:23:33 »
Mun naama oli ennen (muutama kuukausi sitten ja aiemmin) aika lailla kiristelevä pesun jälkeen, tuntui että ihan heti pitää rasvata kasvot jotta kiristys helpottaa. Elokuussa aloin käyttää Lancomen normaalin & rasvaisen ihon puhdistusmaitoa ja epäilen että se on helpottanut kiristelyä :) Käytän iltaisin (aamuisin pesevämpää geeliä), alussa inhotti kun naama ei tuntunut lähtevän täysin puhtaaksi rasvasta, meikistä kylläkin. Nyt olen tottunut eikä ihokaan kiristele. Luulen ettei mun tosiaan kannata pestä jatkuvasti sitä ihon luonnollista rasvaa pois, rauhoittaa ihoa kummasti.

Kun iso 400ml puteli loppuu niin taidan kokeilla jotain halvempaa versiota, en mielelläni maksa kovin suurta summaa aineesta joka jättää naaman rasvaiseksi :D
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #56 : 25.10.06 - klo:12:48 »
Niin siis miten te tuota teepuuöljyä käytätte? Laitatteko sitä esim. pumpulipuikolla finnin päälle? Kuinka usein? Vai hierotaanko sitä koko kasvojen alueelle?

Tekisi mieli kokeilla. Tietääkö ne apteekkarit että mitä tarkotan jos marssin vaan kassalle ja kysyn teepuuöljyä? Vai onko niitä monenlaisia?
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa Cherry

• HAIRahtanut
« Vastaus #57 : 25.10.06 - klo:13:44 »
^ Mä laitan vaan sormella finnien päälle tuota. Ei kannata koko naamaan laittaa, koska se kuivattaa aika reippaasti ihoa. Sillä tavalla olen kyllä silloin tällöin koko naamaan käyttänyt, että olen sekoittanut yhden tipan tuota perusvoiteeseen(humektan). Tuollakin tavalla laimennettuna se kyllä ainakin mulla kuivattaa, jos useana päivänä peräkkäin käyttää.

Kyllä ne apteekissa tietää, mitä haet kun pyydät teepuuöljyä :)

Tarkistin muuten tuossa, että oma teatree-öljyni, australian bodycare-merkkinen(100%), 25ml pullo, maksoi 11,80€. Ostettu luontaistuotekaupasta muutama vuosi sitten.
Kaikkein vaikeinta on luottaa, mutta ilman sitä ei mitään saa.

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #58 : 14.11.06 - klo:22:55 »
Ensimmäisen tuotteet, joka ihan selvästi ovat vaikuttaneet ihoni kuntoon, ovat The Body Shopin Tea Tree-sarjan puhdistusgeeli ja kasvovesi. Kiitos vaan niitä suositelleille  ;) Ensin olin kyllä skeptinen tuotteiden sisältämän alkoholin takia, mutta nyt reilun kuukauden niitä käyteltyäni huomaan, että ihon epäpuhtaudet ovat ihan selkeästi vähentyneet. Iho ei ainoastaan näytä puhtaammalta, vaan se myös on sitä. Tämä kävi ilmi kaupan sovituskopissa, jonka valaistus yleensä paljastaa sen, mitä kotona ei huomaa  ::)

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #59 : 14.11.06 - klo:22:59 »
Kiva, että joku muukin on huomannu The Body Shopin Tea Tree-sarjan toimivan todella! Omalle iholleni tuo puhdistusgeeli varsinkin on ihan vakiotuote, mitä ilman ei yksinkertaisesti pärjää. Iho menee heti aivan kamalaan kuntoon, jos vaihdan edes viikoksi johonkin muuhun puhdistusgeeliin. En tiedä mikä ihmeaine tuossa puhdistusgeelissä on, mutta toimii tappohyvin. Toivottavasti ei lopeta toimimistaan, rakastan tätä tuotetta. Ainoastaan minusta tuo purkki saisi olla vähän naisellisempi, mutta en valita. ;)
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com