Kirjoittaja Aihe: Ihosi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet  (Luettu 123156 kertaa)

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
Vs: Ihosi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet
« Vastaus #60 : 14.11.06 - klo:23:05 »
^ Kyllä niissä tosiaan jotain ihmeainetta täytyy olla  ;) Onhan sitä tullut kokeiltua vaikka mitä aineita, mutta kaikkien muiden vaikutus tuntuu jääneen siihen, että iho hetken aikaa näyttää paremmalta, mutta parin viikon jälkeen huomaa ikäväkseen palanneensa taas lähtötilanteeseen. Mäkin kovasti toivon, että noiden tuotteiden teho ei himmenisi ajankaan kanssa.

Poissa Cherry

• HAIRahtanut
« Vastaus #61 : 15.11.06 - klo:19:01 »
Onko tuo body shopin tea tree-puhdistusgeeli miten kuivattavaa?
Kaikkein vaikeinta on luottaa, mutta ilman sitä ei mitään saa.

Ella

• Vieras
« Vastaus #62 : 15.11.06 - klo:19:05 »
Ihan kuin Twinkley olisi sanonut omistavansa pintakuivan ihon? Silloin olisi luultavast hyvä tuote tällekin nassulle.. Vai sekoitanko muuhun, en löytänyt kuvailua mistään tähän hätään.. Mutta alkoi minuakin tuo tea tree kiinnostamaan mikäli sopii myös pintakuivuuteen ja mustapäihin taipuvaiselle iholle, tuntuu että edes Weledan mantelipuhdistusvoide ei toimi - ja ehkä saisi olla aavistuksen puhdistavampi tuote.

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #63 : 15.11.06 - klo:19:16 »
^ Ei se mielestäni mitenkään erityisemmin kuivattanut ole, vaikka sitä tosiaan pelkäsinkin, kun se tosiaan sisältää alkoholia. Paljonhan lienee kiinni myös siitä, mitä kosteusvoidetta käyttää. Itse olen käyttänyt tänä aikana sekä Humektania että Erisanin kasvovoidetta, ja kumpikin on toiminut, vieläpä paremmin kuin ennen Tea Tree-sarjan käyttöönottoa. Ehkä mun iho tarvitsee tehokkaan putsarin, mutta kosteuspitoisen voiteen.  ???

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #64 : 15.11.06 - klo:19:35 »
Ihan kuin Twinkley olisi sanonut omistavansa pintakuivan ihon? Silloin olisi luultavast hyvä tuote tällekin nassulle.. Vai sekoitanko muuhun, en löytänyt kuvailua mistään tähän hätään.. Mutta alkoi minuakin tuo tea tree kiinnostamaan mikäli sopii myös pintakuivuuteen ja mustapäihin taipuvaiselle iholle, tuntuu että edes Weledan mantelipuhdistusvoide ei toimi - ja ehkä saisi olla aavistuksen puhdistavampi tuote.

Minulla on kyllä pintakuiva iho ja on sopinut hyvin. Minusta tuo ei kyllä tosiaankaan kuivata ihoa, mikä onkin aika outoa, kun hyvin puhdistaa kuitenkin. Mutta hyvin toimii. :)
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #65 : 15.11.06 - klo:19:44 »
^Pitäisköhän munkin palata Tea Treehen - viimeksi olen käyttänyt niitä monta vuotta sitten. Olen miettinyt, että ovat varmaan nykyään liian tujua mun iholle, mutta jos muutkin pintakuivat ovat uskaltautuneet käyttämään, niin mikä jotten minäkin. Hmmh... tai tiedä sitten mitä tekevät jo 3-kymppiselle iholle, jos ovat paremmat nuoremmille. Toisaalta, olen valmis koittamaan mitä vaan, kunhan pääsisi epäpuhtauksista eroon. Mieli on kuitenkin ihan teinitasolla, kai se jotain kompensoi ;)

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #66 : 15.11.06 - klo:20:02 »
^Pitäisköhän munkin palata Tea Treehen - viimeksi olen käyttänyt niitä monta vuotta sitten. Olen miettinyt, että ovat varmaan nykyään liian tujua mun iholle, mutta jos muutkin pintakuivat ovat uskaltautuneet käyttämään, niin mikä jotten minäkin. Hmmh... tai tiedä sitten mitä tekevät jo 3-kymppiselle iholle, jos ovat paremmat nuoremmille. Toisaalta, olen valmis koittamaan mitä vaan, kunhan pääsisi epäpuhtauksista eroon. Mieli on kuitenkin ihan teinitasolla, kai se jotain kompensoi ;)

No eihän siinä ainakaan mitään menetä! Tuo purkkikin on todella pitkäkestoinen (250ml) ja maksaa 8.60e, eli ei mitenkään ihan kohtuuttomasti. :)
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #67 : 15.11.06 - klo:20:05 »
Aivan, ja vielä kantisale päälle niin puhd.geelille & kasvovedelle ei tule paljoa hintaa. Niin ja Cityshopparikin vielä tältä vuodelta käyttämättä, vaikka tietty molempia alennuksia ei saa samalla kertaa :) Tarvitsen jokatapauksessa jonkun alkoholillisen kasvoveden pahoja päiviä & patteja varten, joten miksipä ei Tea Treetä! Jeah, beibe!

Poissa Puhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #68 : 15.11.06 - klo:20:25 »
Mullakin oli kesällä pintakuiva iho ja mustapäitä on ja tuo tea tree oli ihan loistotuote ja todella riittoisaa. Yhtään ei kuivata ihoa. Nyt oli kokeilussa sebamedin puhdistusvaahto mutta varmaan ostan taas tea treetä kun body shoppiin pääseen. Täällä kun ei sitä ihan lähellä ole.

Kasvovesi on myös parasta kokeilemaani ja muutaman pullon jo käyttänytkin.

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #69 : 16.11.06 - klo:11:57 »
Noniin, saitte mut ylipuhuttua ja kävin aamulenkillä TBS:n kautta hakemassa Tea Treet... Tulen sitten tähän ketjuun raportoimaan, jos ne tekee taikoja mullekin :)

Poissa Sanna

• Tukkaguru
« Vastaus #70 : 16.11.06 - klo:21:57 »
Minä olen melko varma, että saan tuosta Tea Tree -puhdistugeelistä finnejä. :( Kerran-pari voin käyttää sitä, mutta jos käytän useamman päivän putkeen, alkaa naama kukkia. Harmi, koska kuten Twinkely sanoi, niin tuo tosiaan tuntuu puhdistavan hyvin, muttei silti kuivata.

Poissa Humppasusi

• Tukkaguru
  • Humpparaakki!
« Vastaus #71 : 17.11.06 - klo:10:40 »
Aqualan L

Yleensä talviaikaan silmäluomeni ovat kuivat ja kutiavat, mutta kun aqualanilla putsaa meikit, tätä ongelmaa ei ole. Kosteuttaa kasvoni täydellisesti ja tekee ihostani tasaisen värisen. Todella hyvä voide meikin alle. Liian hyvää ollakseen totta :D
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.

Poissa Sini

• Hiushörhö
  • Anything can happen if you let it.
« Vastaus #72 : 17.11.06 - klo:14:56 »
^Oletko kokeillut lähteekö tuolla vedenkestävä ripsari? Mulla on todelliset ongelmaluomet ja silmänympärykset (rutikuivat, hilseilevät ja atooppiset), mutta tykkään käyttää vedenkestäviä kun niillä tuntuu pysyvät taivutus paremmin, eikä silmien vuotaessa ja räntäsatessa tarvitse pelätä tahroja.

Poissa billabong

• Hiushörhö
« Vastaus #73 : 17.11.06 - klo:19:18 »
^En ole Humppasusi, mutta vastaan silti. Itse olen poistellut kyllä aqualan L:llä (ja humektanila) vedenkestäviäkin ripsareita. Ei välttämättä ole kaikkein nopein ja tehokkain poistotapa, mutta kyllä tuolla lähtee ihan mukavasti kaikki pois.
Itse saan parhaimman tuloksen sivelemällä ensin aqualania ripsiin ja annan vaikuttaa hetken. Ja sitten vasta aloitan varsinaisen poisto-operaation. Eli lyhyesti sanottuna: toimii  ;).
The difference between who you are and who you want to be, is what you do

Hiukset: 1b M ii. Vaaleat ja itsepäiset

Poissa Avril

• Hiushörhö
« Vastaus #74 : 17.11.06 - klo:20:06 »
Minäkin olen Aqualan L:llä saanut poistettua vedenkestäviäkin silmämeikkejä, (ainakin Make Up For Everin luomivärejä ja Bourjoisin Pump Up The Volume- ripsaria) mutta Maybellinen Lash Stylist (tämäkin siis vedenkestävä) ei lähtenyt vaikka kuinka hinkkasin  :-\
"Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have."