Kirjoittaja Aihe: Ihosi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet  (Luettu 123197 kertaa)

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
Vs: Ihosi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet
« Vastaus #75 : 18.11.06 - klo:12:54 »
minusta tuntuu että eniten ihon kuntoon on vaikuttanut e-pillerit :D jotka siis iho-ongelmia vähentäneet huimasti heh
ja toisekseen se, että olen älynnyt että mineraaliöljyistä tulee finnejä ja ties mitä eli siis siisrtynyt tuotteisiin joissa niitä ei ole... nämä pari asiaa ovat ainakin oman ihoni kuntoon eniten vaikuttanut...
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Humppasusi

• Tukkaguru
  • Humpparaakki!
« Vastaus #76 : 19.11.06 - klo:18:32 »
^Oletko kokeillut lähteekö tuolla vedenkestävä ripsari?

Niin, tuossahan tuli jo vastauksia mutta itse en ole koittanut putsata vedenkestävää ripsaria (en käytä melkein koskaan) Mutta hyvä tietää että sekin lähtee sen siliän tien! :)
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #77 : 21.11.06 - klo:18:10 »
Onko kukaan herkkäihoinen käyttänyt tuota Tea Tree puhdistusgeeliä? Alkaakohan kasvot tuosta ärtymään ja punoittamaan vaan enemmän kun alkoholiakin sisältää..?

petomaani

• Vieras
« Vastaus #78 : 21.11.06 - klo:19:21 »
Vesi. Vesi. Ja vielä kerran vesi (nautittuna siis).  :) Nivean kasvovoiteet Q10:llä varustettuna on myös superhyviä mun naamalleni.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #79 : 21.11.06 - klo:21:33 »
Onko kukaan herkkäihoinen käyttänyt tuota Tea Tree puhdistusgeeliä? Alkaakohan kasvot tuosta ärtymään ja punoittamaan vaan enemmän kun alkoholiakin sisältää..?
Mä en kyllä kehtaisi omaan naamaani alkaa laittamaan, siinä on minttuakin, joka saa mun ihon ainakin liekkeihin.. Se merilevä-sarja vois soveltua paremmin, mulle ainakin suositeltiin sitä just viimme viikolla.
( OT:Sain näytteet kasvovoiteista, sekä tea tree, että merilevästä. Merilevä ei pitänyt ihoa mattana, niinkuin ei oikeastaan mikään rasva mun naamaa, ja nyt on tullut näppyjäkin. Epäilen heti tuota merilevää kun siinä on silikoneja :-\ En sit oo tuota tea treetä ees testannu, kun siinäkin käsittääkseni on.)

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #80 : 22.11.06 - klo:08:38 »

Mä olen nyt käyttänyt TT-puhd.geeliä ja kasvovettä aamuin illoin vajaan viikon. Luokittelen ihoni jollain tapaa herkäksi. Iho on jonkin verran kuivunut, joten olen ottanut käyttöön tuhdimmat rasvat. Epäpuhtaudet eivät ole vielä ainakaan kadonneet. Menen tällä yhdistelmällä vielä pari viikkoa ja jos kuivuminen jatkuu, niin alan aamuisin putsata jollain herkemmän ihon aineilla, illalla TT:llä. Mitään punoitusta ja ärsytystä en ole huomannut, ainoastaan tuota pientä kuivumista.

Merilevä ei pitänyt ihoa mattana, niinkuin ei oikeastaan mikään rasva mun naamaa, ja nyt on tullut näppyjäkin. Epäilen heti tuota merilevää kun siinä on silikoneja :-\

Tuo voide on jotenkin outoa, ei imeydy ihoon ja jää iholle sellaiseksi kiiltäväksi kalvoksi, ainakin mulla. Joskus sitä TBS-myyjä mulle suositteli, mutta oli kyllä aika väärässä sen suhteen...

Poissa Puhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #81 : 22.11.06 - klo:12:26 »
^ Mullakin oli joskus aikoja sitten merilevä päivävoide. Eikös siinä ole silikooni ihan ensimmäisenä inci:ssä? En silloin osannut noita sisältöjä tutkia ja ostin ja ihan käyttämättä jäi. Teki pelkän kalvon iholle ja kiristi entistä enemmän vaan.

Poissa Earlybird

• Hiushörhö
« Vastaus #82 : 22.11.06 - klo:22:16 »
Tällä hetkellä ainakin Roaccutan -kuuri.

Poissa grizzie

• Tukkaguru
« Vastaus #83 : 05.12.06 - klo:18:35 »
Minä liputan e-pillereiden puolesta. Iho-ongelmat hävisivät ja ihon laatu muuttui erittäin pintakuivasta akneihosta pintakuivaan sekaihoon. Nyt hieman pelottaakin, kun lopetan pillereiden käytön kahden vuoden jälkeen, että mitä se tuo tullessaan. :-\ Marssin kyllä heti tohtorisedän luokse, jos yksikään finni ilmaantuu. Olen niin tottunut elämään näppylöittä.

Toinen asia, minkä takia ihoni vielä jaksaa elää, on Vichyn Oligo25-vaahtoputsari. Meikit ja lika lähtee todella hyvin muutamalla "vedolla", kun taas voidemaisilla putsareilla jouduin hinkkaamaan kasvoja viimeiseen asti ja siitä iho ärtyi todella pahasti.
Happiness is the highest form of health.

http://myrsel.tumblr.com/

Poissa Vera

• Hiushörhö
« Vastaus #84 : 04.04.07 - klo:10:15 »
Mun ihon kuntoon on ehdottomasti positiivisimmin vaikuttanut Exuviance-hoidot ja -tuotteet sekä Diane Nova-pillerit. Aloitin syömään noita pillereitä kuukausi sitten ja finnit ovat selästä häipyneet kokonaan, ennen niitä pukkasi melkein joka päivä  :( Kasvojen ihossa en ole pillerien vaikutusta vielä huomannut, täytyy vaan kärsivällisesti odotella.

Varmaan kesällä uskaltaa jo käyttää selän paljastavia toppeja, ihanaa  :D

cinzie

• Vieras
« Vastaus #85 : 04.04.07 - klo:10:20 »
Mulla on vaikuttanut eniten se, kun rupesin pesemään meikit Aqualan L:llä ja myös rasvaamaan kasvoni sillä aamuin illoin. Aamuisin en ole käyttänyt puhdistukseen muuta kuin kasvovettä, ja iho näyttää paljon tasaisemmalta!  :)

Poissa Kronia

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Turpea alkuasukas
« Vastaus #86 : 04.04.07 - klo:14:46 »
Mun täytyy nyt kysyä tyhmä kysymys. Kun pesette meikkejä tai koko kroppaa kosteutusvoiteella, niin miten se käytännössä käy? Läträättekö vai reilusta rasvaa naamaan/kroppaan ja huuhdotte pois vai kuinka?

Eikä saa nauraa toisen hölmöydelle :)
“Another belief of mine: that everyone else my age is an adult, whereas I am merely in disguise.” -Margaret Atwood

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #87 : 04.04.07 - klo:14:50 »
^Mä hieron Aqualan L:ää ensin naamaan kunnolla ja sitten huuhtelen sen pois vedellä. Lopuksi laitan vielä kasvovettä. Niin helppoa se on :)

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #88 : 05.04.07 - klo:22:49 »
Mulla on yksi tuote ylitse muiden: Dermalogica Daily Microfoliant. Tämä on epäpuhtaan mutta pintakuivan ja atooppisen ihon pelastus.  Kuorinta on tosi hellävarainen mutta tehokas. Kun käytän Microfoliantia 2-3 krt viikossa, T-alueeni on rasvoittuva. Jos jätän Microfoliantin käytön väliin, T-alue kuivaa ja pukkaa mustapäitä.
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0

Poissa EyeCandy

• HAIRahtanut
« Vastaus #89 : 07.04.07 - klo:10:30 »
Minunkin pitää liputtaa e-pillereiden puolesta!! Ennen niitä (harmonetteja) mulle tuli aina jotain epäpuhtauksii ja finnei, mut nykyään tulee harvoin mitään.