Kirjoittaja Aihe: Ihosi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet  (Luettu 123382 kertaa)

Poissa princess

• HAIRahtanut
Vs: Ihosi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet
« Vastaus #90 : 07.04.07 - klo:11:17 »
Omasta mielestäni ihoni ei ole vielä tarpeeksi hyvä( mustapäitä t-alueella, mutta ne tuskin lähtevät koskaan :( ), mutta ihoni kuntoon ovat merkittävästi vaikuttaneet meikkien pesu Aqualan L:llä ja sen jälkeen kasvovedellä plus kosteusvoiteella viimeistely, eli siis hyvin simppeli ihonhoito. Ihoni on hyvin kuiva, mutta tänä talvena kuivia läiskiä ei ilmaantunut yhtä enempää. Tietysti ihmevoide Bepanthen on yksi rohtumien hoidon kulmakivistä :)
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa LadyRaven

• HAIRahtanut
« Vastaus #91 : 08.04.07 - klo:16:14 »
- e- pillerit. Olen kokeillut useita eri merkkejä ja nyt minipillereillä ihokin tuntuu paremmalle kuin ikinä. Näppyjä ei ole juuri koskaan.

- light- limsan juomisen vähentäminen vähensi myös mustapäitä

- Humektan, kosteuttaa tarpeeksi, imeytyy hyvin ja iho tuntuu pehmeälle.

- kuorinnan lopetus miltein kokonaan, nenäpielien punoitus vähentynyt, iho on tasaisemman sävyinen kauttaaltaan.
Only death is real.

Poissa Misato

• HAIRahtanut
  • 1cMii
« Vastaus #92 : 08.04.07 - klo:16:23 »
Mineraalimeikkipuuteriin siirtyminen vähensi huomattavasti ihon tukkeumia, samoin mineraaliöljyjen välttely (sanokoot asiantuntijat mitä hyvänsä, mutta ainakin oma naama menee runsaasta paraffinum liquidumista heti näppylälle -- testattu on!  :))
You and me make the whole world jealous

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #93 : 09.04.07 - klo:14:43 »
1. Vaikeaan akneen: ainoastaan antibioottikuuri (akne ilmeisesti kilpirauhasen liikatoiminnasta tässä iässä 47-v)

2. Colosen kaikki puhdistus- ja hoitotuotteet. Yksi parhaista kypsemmän ihon hoitosarjoista, myydään vain suoramyyntinä ja itse 'miniesittelijänä' olen päässyt kokeilemaan melkein kaikkia tuotteita viimeisen 10 vuoden aikana. Uskomatonta kylä, mutta sarja josta ollaan 'hiljaa' ja joka on huippulaatua. EN myy muille tuotteita, tarkennoksena! Ihon pinta muuttuu pehmeäksi, kosteutetuksi ja tuotteissa on jotain hyviä liftaavia aineita.

3. Auringonotto (onko tämä tuote?)vaikuttaa aknea vähentävästi paitsi olen lopettanut koska se vanhentaa selvästi. Siis parantaa aknen. Mutta sivuvaikutukset on sellaiset että suojaudun siltä nykyisin 30/40-kertoimisilla suojavoiteilla.

4. Dr Ecksteinin Azulen Pasta on paras yksittäisten finnien kukistaja. Tätä olen käyttänyt nuoruudesta saakka. Koska mikään ei toimi jatkuvasti (iho adaptoituu), aika ajoin vaihtelen: silloin parhaat on Seba-med geeli finnin päälle tai hammastahna finnille tai maihtohappopitoinen Lactacyd-tyyppinen neste samoin käytettynä.

5. Ihon mikrohionta sarjana on erinomainen keino kirkastaa aknearpista ihoa. Tänä keväänä otin 4 kerran sarjan ja uusin sen syksyllä. Iho alkaa todella hohtaa se seurauksena.  ::)
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #94 : 04.05.07 - klo:20:19 »
Nyt en yhtään muista, olenkio jo vastannut tähän ketjuun, mutta Dermalogican tuotteisiin siirtyminen on tähän mennessä ollut ainoa mikä on auttanut selvästi ja pitempiaikaisesti. Nyt olen käyttänyt sarjan tuotteita 2, 5 vuotta, muutaman kerran vuodessa käyn hoidossa.

Aiemmin olen kokeillut lähestulkoon joka sarjaa, niin marketin, apteekin kuin selektiiviset tuotteet, ilman hyvää tulosta.
Myös pillerit ja antibiootit kuurina auttoivat vaan hetkellisesti.
1b M ii

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #95 : 04.05.07 - klo:21:50 »
Mulla on oikeastaan aina ollut hyväkuntoinen iho,mutta viimeaikoina parantunut vielä entisestään.Syynä ovat:

1.Auringonoton lopettaminen

2.Korresin kasvovoiteet ja niistä erityisesti Alpine Herbs

3.Pure Luxen puuteri
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Emiliaa

• HAIRahtanut
« Vastaus #96 : 04.05.07 - klo:22:16 »
1. E-pillerit
2. Liian voimakkaiden (alkoholia sisältävien) tuotteiden käytön lopettaminen
3. Herkän ja kuivan ihon tuotteet, vaikka ihoni onkin rasvoittuva
4. Mineraaliöljyn välttely
5. Korresin kosteusvoiteet
Naisen tärkein tehtävä on pitää huolta vartalostaan
-Martina Aitolehti

Poissa tnn

• HAIRahtanut
« Vastaus #97 : 04.05.07 - klo:22:22 »
Mulla varmasti eniten on vaikuttanut väärien tuotteiden käytön lopettaminen. Tai oikeastaan hoidan ihoani nykyään todella luonnollisesti ja vähän, finnejä ei ole enää ollenkaan entisen aknen sijaan, johon tosin vaikuttivat aikoinaan myös e-pillerit. Nykyiset puhdistusrutiinit ovat aamuisin pelkkä vedellä huuhtelu, Humektan + Dr. Hauschka kasvoöljy ja iltaisin meikkienpoisto oliiviöljyllä ja yöksi kasvoille kookosöljyä.

Myös mineraalimeikkeihin siirtyminen on vaikuttanut positiivisesti kasvoihin, väristä on tullut paljon tasaisempi kuin ennen. Mineraaliöljyjä ja silikoneja välttelen ja epäilen vähän että myös karppauksella on positiivinen vaikutus mun naamaan.
1bMii, virallisella huijausmitalla 78 cm pitkä tukka. Vaalea, hieman sekavärinen kuontalo.

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #98 : 06.05.07 - klo:18:57 »
^karppauksella?? Olenko missannut jotain?
2c F ii

Poissa Viola

• Hiushörhö
« Vastaus #99 : 06.05.07 - klo:19:27 »
Vähähiilihydraattinen ruokavalio: http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=302.0  :)
Hiukset: Voimakkaasti luonnonkiharat, pituutta olkapäille, väriltään vaaleanruskeat

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #100 : 07.05.07 - klo:19:03 »
^Ahaa, oonhan mäkin tosta joskus kuullu...  ;)
2c F ii

Autumn

• Vieras
« Vastaus #101 : 08.05.07 - klo:21:58 »
Käväisin ihotatuilääkärillä kolme viikkoa sitten, ja se oli helpotus! Mulle määrättiin Apocyclin-nimistä antibioottia ja Clindoxyl- geeliä tukostyyppisen aknen hoitoon (ihonalaiset finnit ja tukkeumat, vähemmän tulehdusta).

Clindoxyl-geeli on toiminut todella hyvin. En usko, että ihon parantuminen johtuu antibiootista, sillä selän tukkeumat eivät ole lähteneet yhtään mihinkään.
Clindoxyliä laitan iltaisin naamalle. Leuasta mustapäät lähti hetkessä, muualla niitä vielä on, mutta ovat vähentyneet.  Muutenkin iho tuntuu puhtaammalta ja raikkaammalta. Ainoa huono puoli on kuivattavuus: iho hilseilee inhottavasti (mulla on muutenkin taipumusta ihon kuivuuteen). Laitankin aina kosteusvoidetta naamaan geelin jälkeen.
Olen lukenut netistä, että Clindoxyl on auttanut muillekin.

Suosittelen käymään ihotautilääkärillä jos on iho-ongelmia! Itsekin luulin, ettei minulla ole aknea, jolle voisi mitään erityisesti tehdä (kiitos kosmetologien), mutta lääkäri totesi sen välittömästi.

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #102 : 09.05.07 - klo:04:23 »
Minä liityn nyt Exuviance kerhoon. Reilun kuukauden olen tuotteita käyttänyt ja olen ihan myyty; iho on huomattavasti sileämpi, pehmeämpi ja tasaisemman värinen. Huokoset ovat pienentyneet ja epäpuhtaudet ja mustapäät vähentyneet huomattavasti!  Me likey! :-*

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #103 : 11.05.07 - klo:13:09 »
Roskaruoan ja suklaan välttäminen, runsas vedenjuonti, ulkoilu ja riittävä uni tulee ensimmäisinä.

Toiseksi tinkimätön kasvojen puhdistus aamuinilloin, tosin aamupesun muutin vedettömäksi ja se on auttanut Paljon. Iltaisin pesen kasvot ensin puhdistusgeelillä ja sen perään puhdistusmaidolla koska näin kasvoista tulee putipuhtaat mutta ei kiristävän kuivat. Köyhän miehen kaksoispuhdistus  :D

Jos iho on ärtynyt tai kuiva laitan yöksi paksun kerroksen Nuxen kosteuttavaa naamiota ja se toimii joka kerta.

Lisäksi ihon kuntoon on merkittävästi vaikuttanut kosmetiikka-allergiatestit joiden seurauksena osaan vältellä tiettyjä aineita ja se on luonnollisesti parantanut ihon kuntoa.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Fantti

• Tukkaguru
« Vastaus #104 : 11.05.07 - klo:17:43 »
Käväisin ihotatuilääkärillä kolme viikkoa sitten, ja se oli helpotus! Mulle määrättiin Apocyclin-nimistä antibioottia ja Clindoxyl- geeliä tukostyyppisen aknen hoitoon (ihonalaiset finnit ja tukkeumat, vähemmän tulehdusta).

Toivottavasti toimii. Kaikki tuttavani jotka syö noita niin saa syödä niitä loppu ikänsä  :( Heti kun lopettaa niin akne palaa. Mielenkiintoista muuten lukea tätä ketjua, itse en ole koko ikäni aikana törmännyt vielä yhteenkään tuotteeseen joka auttaisi  :-[ Korkeintaan pari viikkoa joku tuote on kiva tai toimii ja sitten taas kaikki on entisellään.