Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 423205 kertaa)

Poissa wilma

• Tukkaguru
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #1020 : 30.09.12 - klo:18:04 »
^ Ahaa, multa on vaan mennyt kokonaan ohi tää juttu! Kiitos infopaketista.  :)

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #1021 : 30.09.12 - klo:20:40 »
Oho, itse en tiennyt tuota. Jatkan kyllä silti Peppermint- Iherbin huulirasvani käyttämistä, kun se on niiin ihana :D

Varjotar

• Vieras
« Vastaus #1022 : 08.10.12 - klo:12:12 »
Ostin kokeeks houkuttelevalta näyttänyttä Labellon Vitamin Shake Cranberry & Raspberry- huulirasvaa. Tuoksuu ja maistuu jumalaiselta, sisältää E, C, B5- vitamiineja ja kosteuttaa huulet tosi nopsaan  :D

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #1023 : 15.10.12 - klo:07:59 »
Ostin kokeeks houkuttelevalta näyttänyttä Labellon Vitamin Shake Cranberry & Raspberry- huulirasvaa. Tuoksuu ja maistuu jumalaiselta, sisältää E, C, B5- vitamiineja ja kosteuttaa huulet tosi nopsaan  :D

Mullakin oli tuota, mutta se ei ollut tarpeeksi kosteuttavaa mun tarpeisiin. Käyttämättä jäi.  :-\

Uskokaas huviksenne että apteekin Mentholatum huulirasva on oikeasti ainakin minulla AINUT joka oikeasti auttaa jos huulet ovat ihan kamalassa kunnossa. Kaikki muut ihanat luomurasvat ovat ylläpitoa, tositarpeessa Mentholatum on paras. On Bepantheniakin parempi ihan 100-0.

Kannattaa siis kokeilla jos mikään muu ei tunnu auttavan ;D ei ole edes kallis investointi...

Tummanvihreä tuubi.

Tämäkin tuli testattua. Hyvää on! Ainoana miinuksena ehkä se, että koostumus on aika kevyt, eli tämä katoaa huulilta aika nopsaan. Kaipailisin tähän vielä stydimpää vahamaisuutta, sellaista kuin Carmexissa. Muuten ei mitään pahaa sanottavaa.
« Viimeksi muokattu: 15.10.12 - klo:08:15 kirjoittanut ainokainen »

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #1024 : 15.10.12 - klo:08:56 »
Nyyh, en tykkääkään Blistexin Lip Brilliancesta.  :P Ei kulu pois nätisti vaan kökkööntyy huulille. Sävy oli kyllä ihana... Pitääkin käydä katsomassa, olisiko Burt's Beesillä vastaavaa sävyä.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #1025 : 15.10.12 - klo:12:42 »
Mä en ole huomannut, että tuo Lip Brilliance kökkööntyisi, hassua.  ???
Mutta ehkä jos hakemalla haen tästä jotain huonoa, niin sen, että ei tässä kosteustehoja nyt niin älyttömästi ole.

Melkeinpä tällä hetkellä tykkään enemmän tuosta Pirkan karpalohuulirasvasta. Siinä on vahamaisempi koostumus joka pysyy huulilla pidempään kuin tuo Lip Brilliance, joka taas on niin kevyttä, että sen nuolee huulilta pois aika nopsaan (johtunee myös hyvästä mausta, namps!)

Tuo Pirkka on kyllä hyvä, edullinen valinta hieman väriä antavaa huulirasvaa etsivälle. Ja nuo Burt's Beesit on kyllä hyviä myös.

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #1026 : 23.10.12 - klo:22:31 »
Tykkään kovasti iherbistä tilatusta Episilk hyaluronihappoa sisältävästä huulirasvasta :-*. Noin 15 g rasiasta riittää rasvaa niin huulille kuin ihonhoitoonkin.

http://www.iherb.com/Hyalogic-LLC-Episilk-Lip-Balm-with-Hyaluronic-Acid-5-oz/38457

Koostumus on kevyt ja ehkä hieman öljyinen, lähes tuoksuton ja ehkä **ehkä**  ihan pikkaisen huulia boostaava. Loistolöytö alle kuudella dollarilla.
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #1027 : 27.11.12 - klo:13:23 »
Onko kukaan onnistunut löytämään Carmexin Moisture Plus -huulirasvaa sävyssä Peach mistään?
Muistelen, että joku sanoi, että sitä olisi myyty Prismassa / Cittarissa?

Itse olen löytänyt sävyä Pink Stokkalta, en tuota Peachia. Haluaisin kovasti kokeilla.
Jenkeistähän tätä saa muissakin sävyissä, eli Berry ja Plum, mutta näitä ei vissiin Suomesta saa vielä mistään (jos ikinä...)  :-\

Poissa Venin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • It's all in your head
« Vastaus #1028 : 10.12.12 - klo:23:50 »
Tilaukseen lähti tämmöinen Natura media Baba de Caracol Lip Care, http://www.sinunapteekki.fi/catalog/natura-media-baba-de-caracol-lip-care-purkki-9ml-p-3423.html. Kellään kokemuksia?

Nyt talven ja kylmän tullessa on huulet jostain syystä enemmän koetuksella kuin ikinä ennen, eli tuntuu ettei edes se luottotuote Labellon sininen auta huulten kuivumiseen. Halusin nyt jotain tavallista tujumpaa, jos tämä nyt olisi sitä. Hieman hintavaahan tuo on, mutta pakkauskoko 9ml ja lupailee ainakin paljon. Ja tuon hinnan olisin kyllä valmis silloin tällöin maksamaankin hyvin hoidetuista huulista. Innolla odotan testailua :)
Vaalennettu, BSL. Oman värin kasvattelua.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #1029 : 11.12.12 - klo:00:20 »
Labellon Olive & Lemon on muuten aivan tajuttoman ihana. Ihana väri, IHANA tuoksu ja tuntuu kivalta. Koostumus on tuon oliivin takia mielestäni selvästi öljyisempi kuin muissa huulirasvoissa,mutta siihen tottuu nopeasti. Tulee tosi pehmeät huulet. Olen ihan koukussa!
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #1030 : 11.12.12 - klo:08:52 »
Tuota ei vissiin Suomesta saa?

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #1031 : 11.12.12 - klo:13:02 »
^ Hmm, ehkä ei saa. :/
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #1032 : 11.12.12 - klo:15:48 »
^Mulla on tuo myös, ostin Haaparannalta ja tykkäsin siitä kesällä mutta nyt huulet tarvii jotain tuhtimpaa. Pitäisi katstaa uudestaan Haaparannan kauppojen huulirasvat, siellä on halvempaa ja isommat valikoimat (muissakin kuin huulirasvoissa, sieltä löytyy esim NG-naamiota edelleen). Myydäänköhän muuten missään enää sitä Labellon sos-voidetta tuubissa? Se oli muutama vuosi sitten mun pelastus mutta ei ole enää näkynyt. Labellon international- sivuilla se kyllä näkyy yllätys yllätys, suomi on surkea huulirasvamaa :D

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #1033 : 14.12.12 - klo:21:14 »
Kolmea loppumaisillaan olevaa huulirasvaa olen tehokäyttänyt pari viime kuukautta:

Cherry culture lip balm bubble gum - Ei tunnu kovin 'syvästi' kosteuttavalta vaan voide jää vain huulien pinnalle. Toisaalta se ei ole juuri minulle suuri puute, koska mun huulet eivät onneksi ole erityisen kuivat. Näin talvella vaan tarvitsevat hieman enemmän huomiota kuin kesällä. Oli toki ilmainen kaupanpäällinen eli siinäkin mielessä hyvä :)

Labello angel star - Kalpean vaalea väri ei ole just sitä mitä minä huulituotteelta haluan, joten siinä mielessä ei paras mahdollinen, mutta onhan tätä tullut silti paljon käytettyä. Näistä kolmesta miellyttävin, mieto tuoksu.

Blistex medilip - Tämä tuli ostettua syksyllä reissussa, koska olin unohtanut ottaa mitään huulirasvaa tai huulikiiltoa mukaan ja siitä syystä huulet tuntuivat kuivuvan. Voimakas tuoksu, mutta auttoi hyvin nopeasti. Paras kosteuttaja näistä kolmesta.

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #1034 : 31.12.12 - klo:13:44 »
Mistähän tätä paljon kehuttua Carmexia voi ostaa? Jyväskylästä etsitty Sokos, Anttila ja Kick's tuloksetta.

Nyt kun merkin oma mainoskin pyörii telkkarissa, niin luulisi tätä löytyvän edes jostain.