Venin: Mä näin tota huulirasvaa Ekosopissa ja haistoin sitä, oli tosiaan aika ällö haju! O-o Ihmettelin silloin sitä kotilon kuvaa siinä ja nyt kun luin ton kuvauksen, olin sillee "Hyi, etanaseerumia? o__o"
Mun huulia auttaa oikeastaan mikä vaan rasva/voide, mutta nyt oon tykästyny tohon kookosöljyyn ku se on niin ihana, luonnollinen ja se on isossa pötissä ja sitä voi laittaa muuallekin kuin huuliin

Mutta voin nyt sanoa mitä oon mieltä joistakin mitä nyt muistan käyttäneeni:
Pirkka natural - Vaniljan tuoksu on hyvä. Pehmentää huulet tehokkaasti. Ei tuu liian vähä eikä liian paljon kerralla. Kun laittaa yöksi huuliin, aamulla on pehmeät huulet (joissakin rasvoissa aamulla on jo kuivat).
Labello vitamin shake - Mukava tuoksu, toimii hyvin.
Labello angel star - Tuoksu on hyvä ja toimii hyvin, mutta en tykkää siitä että värjää huulet. Haluan vain kosteutuksen.
Labello sun protect - Luulin tätä normirasvaks joten en tiedä sen suojauksesta... En tykkää kun tästä tulee kamalan väriset huulet, mutta tuoksu on OK ja pehmentää hyvin.
Blistex medilip - Haju kirvelee silmiä ja huulia. En osaa sanoa enempää koska en ole käyttänyt tätä sen yhden kerran jälkeen.
Blistex MedPlus - Tuoksu on OK ja pehmentää hyvin, mutta en pidä tästä purkkisysteemistä. Onkohan tätä saatavilla tuubissa?
Blistex conditioning - Tuoksu on OK ja pehmentää hyvin.
Blistex lip brilliance - Tuoksu on hyvä ja pehmentää hyvin, mutta en tykkää siitä että tää värjää huulet.
Labello classic care - Tuoksu on hyvä, mutta mulla tästä tuubista tulee aina tosi paksu kerros sitä.

Muissa huulirasvoissa ei oo tällästä.
Labello soft rose - Haju on muovinen, en pidä. Tää taitaa myös värjätä huulia, mistä en tykkää. Mutta pehmentää kyllä hyvin.
Labello camomile & calendula - Tuoksu/haju on OK, en pidä siitä hirveästi mutta menettelee. Käytän tätä silti aika paljon sillä tuubin ulkonäkö miellyttää (

) ja pidän myös siitä ettei värjää huulia mutta pehmentää hyvin.
Ja näissä sanon paljon 'pehmentää', tarkotan sillä sitä et kun mulla on rohtuneet tai kuivat huulet ja laitan huulirasvaa niin mun huulista tulee sellaset "hyvät".