Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 412263 kertaa)

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #1035 : 31.12.12 - klo:13:44 »
Mistähän tätä paljon kehuttua Carmexia voi ostaa? Jyväskylästä etsitty Sokos, Anttila ja Kick's tuloksetta.

Nyt kun merkin oma mainoskin pyörii telkkarissa, niin luulisi tätä löytyvän edes jostain.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #1036 : 31.12.12 - klo:20:22 »
^ Citymarketista olen ostanut omani. :) Outoa ettei sokoksella tai anttilassa ollut, yleensä niissä on kuitenkin hyvä valikoima huulirasvoja. Ettei olis ollut jossain pahviständissä tmv. esillä, eikä sielä missä huulirasvat normaalisti on?

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #1037 : 31.12.12 - klo:20:33 »
Stokkalta ainakin saa Carmexia.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #1038 : 31.12.12 - klo:20:55 »
Mistähän tätä paljon kehuttua Carmexia voi ostaa? Jyväskylästä etsitty Sokos, Anttila ja Kick's tuloksetta.

Nyt kun merkin oma mainoskin pyörii telkkarissa, niin luulisi tätä löytyvän edes jostain.

En suosittele ainakaan sitä purkissa olevaa versiota. Minulla se poltti huulilla ja rohtumat vain pahenivat. Jäi käyttämättä, enkä varmasti osta uudelleen. En tajua, miksi ko. tuotetta kehutaan niin paljon.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #1039 : 31.12.12 - klo:21:23 »
Kiitos vinkistä, wilma. Täytyy katsastaa tuo Cittari. Stokkalle asti en taida viitsiä täältä Jyväskylästä lähteä yhden huulirasvan takia.  ;D

Katselin kyllä Sokoksen ja Anttilan kemppariosastot todella tarkasti, enkä bongannut Carmexia mistään. Ei huulirasvaosastoilla eikä omissa ständeissään.

Ristiriitaisia mielipiteitähän tästä on, mutta haluaisin kuitenkin kokeilla ja muodostaa oman mielipiteeni.  :)

Mun tämänhetkinen lemppari on Pirkan karpalo, jota on myös täällä kehuttu. Kosteuttaa sopivasti, tuo kivasti sävyä huulille ja tuoksuu herkulliselle. Hintakin on tässä kohdallaan.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #1040 : 01.01.13 - klo:12:02 »
Minunkin yksi lemppareista on tuo Pirkka karpalohuulirasva  :) Siinä on yllättävän paljon sitä punaista väripigmenttiä mitä lie, pitää olla aika tarkkana miten sitä levittää. Pirkka mustikkahuulirasvakin on hyvä tuote, jotenkin kosteuttavampi kuin karpalo.

tirsi

• Vieras
« Vastaus #1041 : 01.01.13 - klo:17:59 »
täältäpäin ainakin prismasta löytyy parhaimmat valikoimat carmexia. muistaakseeni ihan s-marketistakin löytyy purkkiversiota.

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #1042 : 01.01.13 - klo:19:07 »
Mä oon käyttänyt jo useamman kerran Pirkan ihan perus huulivoidetta. Sitä kun saa meidän lähikaupasta 2kpl pakkauksessa. Tykkään tuosta ihan hirveästi! Kestää huulilla pitkään ja tuntuu oikeasti auttavan rohtuneisiin huuliin. Mulla kuitenkin kuluu huulirasvoja ja voiteita tosi paljon niin loistavaa kun on löytynyt halpa ja hyvä voide. :)
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #1043 : 03.01.13 - klo:15:19 »
Nappasin heräteostoksena Sokokselta (Tampere) Lip Smackerin Acai Berryn, jonka pitäisi sisältää vain luonnollisia ainesosia. Inci näytti vakuuttavalta, esim. oliiviöljyä ja mehiläisvahaa. Oon tykännyt tosi paljon. Tuo pysyy huulilla pidempään kuin muut käyttämäni huulirasvat ja tuoksu on kivan luonnollinen.

Poissa Kirppu

• Haiven
  • *
« Vastaus #1044 : 03.01.13 - klo:19:01 »
Mun mielestä lanoliini (lampaanvillarasva) on paras huulirasva! Vaseliini tulee hyvänä kakkosena.
1b M ii keskiselkä/vyötäröpituus

Poissa Venin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • It's all in your head
« Vastaus #1045 : 04.01.13 - klo:16:35 »
Tilaukseen lähti tämmöinen Natura media Baba de Caracol Lip Care, http://www.sinunapteekki.fi/catalog/natura-media-baba-de-caracol-lip-care-purkki-9ml-p-3423.html. Kellään kokemuksia?

Nyt talven ja kylmän tullessa on huulet jostain syystä enemmän koetuksella kuin ikinä ennen, eli tuntuu ettei edes se luottotuote Labellon sininen auta huulten kuivumiseen. Halusin nyt jotain tavallista tujumpaa, jos tämä nyt olisi sitä. Hieman hintavaahan tuo on, mutta pakkauskoko 9ml ja lupailee ainakin paljon. Ja tuon hinnan olisin kyllä valmis silloin tällöin maksamaankin hyvin hoidetuista huulista. Innolla odotan testailua :)

Oon kyllä tykänny tästä! Tuntuu oikeesti kosteuttavan huulia, ei tarvii olla koko ajan rasvailemassa. Ihanan kevyt koostumus, ainut mikä vähän tökkii on haju ja maku, semmonen.. etanamainen ? :D Mutta kyllä sen kestää kun huulet pysyy pehmeinä.
Vaalennettu, BSL. Oman värin kasvattelua.

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #1046 : 04.01.13 - klo:16:42 »
Mä sitten menin ja ostin uuden huulirasvan. Aikomuksena oli ostaa tämän keskustelun innoittamana kokeiluun Pirkan natural -huulivoide, mutta päädyinkin sitten siihen kosteuttavaan versioon. Alkuvaikutelma on ainakin hyvä, vaikka mun kestokuivat huulet tuntuu tykkäävän mistä vaan vähääkään kosteuttavasta.

Poissa piste

• HAIRahtanut
« Vastaus #1047 : 04.01.13 - klo:17:23 »
Venin: Mä näin tota huulirasvaa Ekosopissa ja haistoin sitä, oli tosiaan aika ällö haju! O-o Ihmettelin silloin sitä kotilon kuvaa siinä ja nyt kun luin ton kuvauksen, olin sillee "Hyi, etanaseerumia? o__o"

Mun huulia auttaa oikeastaan mikä vaan rasva/voide, mutta nyt oon tykästyny tohon kookosöljyyn ku se on niin ihana, luonnollinen ja se on isossa pötissä ja sitä voi laittaa muuallekin kuin huuliin :D

Mutta voin nyt sanoa mitä oon mieltä joistakin mitä nyt muistan käyttäneeni:

Pirkka natural - Vaniljan tuoksu on hyvä. Pehmentää huulet tehokkaasti. Ei tuu liian vähä eikä liian paljon kerralla. Kun laittaa yöksi huuliin, aamulla on pehmeät huulet (joissakin rasvoissa aamulla on jo kuivat).
Labello vitamin shake - Mukava tuoksu, toimii hyvin.
Labello angel star - Tuoksu on hyvä ja toimii hyvin, mutta en tykkää siitä että värjää huulet. Haluan vain kosteutuksen.
Labello sun protect - Luulin tätä normirasvaks joten en tiedä sen suojauksesta... En tykkää kun tästä tulee kamalan väriset huulet, mutta tuoksu on OK ja pehmentää hyvin.
Blistex medilip - Haju kirvelee silmiä ja huulia. En osaa sanoa enempää koska en ole käyttänyt tätä sen yhden kerran jälkeen.
Blistex MedPlus - Tuoksu on OK ja pehmentää hyvin, mutta en pidä tästä purkkisysteemistä. Onkohan tätä saatavilla tuubissa?
Blistex conditioning - Tuoksu on OK ja pehmentää hyvin.
Blistex lip brilliance - Tuoksu on hyvä ja pehmentää hyvin, mutta en tykkää siitä että tää värjää huulet.
Labello classic care - Tuoksu on hyvä, mutta mulla tästä tuubista tulee aina tosi paksu kerros sitä. :o Muissa huulirasvoissa ei oo tällästä.
Labello soft rose - Haju on muovinen, en pidä. Tää taitaa myös värjätä huulia, mistä en tykkää. Mutta pehmentää kyllä hyvin.
Labello camomile & calendula - Tuoksu/haju on OK, en pidä siitä hirveästi mutta menettelee. Käytän tätä silti aika paljon sillä tuubin ulkonäkö miellyttää (:D) ja pidän myös siitä ettei värjää huulia mutta pehmentää hyvin.

Ja näissä sanon paljon 'pehmentää', tarkotan sillä sitä et kun mulla on rohtuneet tai kuivat huulet ja laitan huulirasvaa niin mun huulista tulee sellaset "hyvät". :D

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #1048 : 05.01.13 - klo:14:14 »
Labello Vitamin Shake (Cranberry & Rasberry) olen samaa mieltä tästä tuotteesta parin muun käyttäjän kanssa; todella kiva tuote. Antaa vähän väriä huulille, tekee niistä kosteahkon näköiset. Koostumus hieman vesimäisen oloinen huulilla (tykkään). Minulla on myös Labello Soft Rose, se antaa enemmän roosan sävyä mutta kosteuttavuus ei tuossa toteudu.

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #1049 : 19.01.13 - klo:06:31 »
Blistex Sensitive on yllättävän hyvää kamaa! Ostin kokeiluun alkuviikosta, ja hyvin on suojannut huulia näillä pakkasillakin. Tässä on shea- ja kaakaovoita, ja mukavan vahamainen tunne huulilla kestää pitkään. Maksoi ruokakaupassa pari euroa, joten loistava tuote mun makuun.