Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 401547 kertaa)

Poissa babylissa

• Tukkaguru
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #105 : 11.03.06 - klo:14:12 »
Minäkin käytän talvisin Bepanthenea. No meniköhän nimi oikein.. Mutta, härpätinholistina, suklaahulluna ja kaiken kokeilijana, tilasin brittiläisestä saippuakaupasta www.naturalsoap.co.uk suklaahuulirasvaa  :D :D taisi olla 1,5 puntaa kipale. Saas nähdä (ja tuntea) millaista se on kunhan paketti saapuu!

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #106 : 12.03.06 - klo:12:34 »
Huulet ovat olleet tosi rohtuneet lähiaikoina, joten olen tässä sitten ostellut hieman lisää huulirasvoja.

Blistexin valkoisessa purkissa oleva keltainen mönjä on aivan ihanaa! Maistuu sellaiselle makealle hunajaiselle, huulet tuntuvat pehmeiltä ja ihanilta. Kun tuota pistää huulille, huulia kihelmöi kivasti. Tosi hyvää tavaraa.

Toinen ostos (tänään ostettu edellisen Eucerin puikon tilalle, joka katosi) on Eucerinin Lip Repair - huulivoidetuubi. Tuntuu tosi kivalta huulilla, levittyy hyvin ja näyttää huulilla huulikiillolta.

Inci vaikuttaa hyvältä, ei ollenkaan mineraaliöljyjä kuten yleensä kaikissa huulirasvoissa! Maksoikin vain lähiapteekissa 2,80e.

Eucerin Lip Repair huulivoidetuubi

Octyldodecanol, C-18-38 alkyl hydroxystearoyl stearate, ricinus communis, caprylic/capric triglycerine, glycerin, bisdiglycetyl polyacyladipate-2, Panthenol, Aqua, Polyglyceryl-3 diisostearate, butyrolspermum parkii, hydrogenated castor oil, tocopheryl acetate, bisabolol, sodium ascorbly phosphate, lecithin, tocopherol, ascorbyl palmitate, cera alba, c20-40 alkyl stearate, magnesium stearate, magnesium sulfate, glyceryl stearate, glyceryl oleate, citric acid, farnesol
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa nanai

• HAIRahtanut
« Vastaus #107 : 12.03.06 - klo:14:10 »
I'm a tree that grows hearts
One for each that you take
You're the intruders hand
I'm the branch that you break

Poissa Lavendar

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #108 : 13.03.06 - klo:19:55 »
Eucerinin puikko (Lip Active) on ollut viikon verran kokeilussa ja Twinkleyn sanaan voi kyllä luottaa: tämä on tosi hyvää. Koostumus ja ulkonäkö vastaa Labellon sinistä, mutta Eucerinin kanssa ei tarvi pelätä valkoisia huulia. Tästä tuli uusi lempparini Blistexin kosteuttavan (valkoinen purkki) lisäksi. Seuraavaksi pitää kokeilla tuota Eucerinin Lip Repairia, inci vaikuttaa tosi hyvältä. Mulla tuppaa tulemaan huulten rajoihin mustapäitä, mikä johtuu varmasti huulirasvojen mineraaliöljyistä. Jospa Eucerin auttaisi siihen ongelmaan.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #109 : 13.03.06 - klo:20:37 »
Olen käyttänyt nyt tuota Eucerinin Lip reparia pari päivää aktiivisesti. Aine tuntuu huulilla tosi hyvältä, nestemäiseltä ja huulikiillolta, muttei ollenkaan tahmealta. Hoitoteho ei ole tosiaan mikään älyttömän suuri, mutta silti kyllä huulet tuntuvat nyt parin päivän käytön jälkeen paljon pehmeämmiltä ja paremmilta. Hyvä tuollaiseen huulien kunnossa pitoon, mutta ei varmaan ihan rohtuneituneimpiin huuliin riitä.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #110 : 13.03.06 - klo:20:56 »
Viikonloppuna kun kävin vanhempien luona unohtui oma Carmex kotiin ja käväisin sitten huulirasvaostoksilla paikallisessa apteekissa. Mukaan tarttui Neutrogenan huulirasva tuubissa ja täytyy kyllä kehua; hoitaa ja pehmentää hyvin eikä tahmaa. Maku ei ole maailman paras, mutta eipä ole Carmex tai 8 Hour Cream:kaan mitään nannaa. Kaikin puolin hyvä rasva, yllätyin positiivisesti!

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #111 : 15.03.06 - klo:14:27 »
Onko kukaan testannut Bootsin sitä kaikkeen sopivaa pikkupurkissa myytävää ihmevoidetta huuliin? Käyttäjäkokemuksissa ovat rankanneet sen 8 hour creamin voittajaksi. Ja juuri huomioin että paikallisessa Emotionissa on Boots -osasto aika hyvässä lyönnissä... Pientä shoppailuhimoa tässä näyttäisi olevan, taitaa olla kevättä ilmassa ;D
this too shall pass.

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #112 : 29.03.06 - klo:22:48 »
Jaa.. Tänään on taas huulilla huonompi päivä. Ne on tummanpunaiset, hieman turvoksissa (hieman rajausta huuliin ja olis täydellinen huulipunailluusio ;D) ja suupieli on haljennu. Ilmeisesti taas jokin allerginen reaktio johonkin. Huomenna varmaan rullaantuu nahka taas pois. :(

Ärsyttää nämä huulet, joko nämä on ihan valkoset ja ruttuset kuivasta ihosta tai sitten nämä on tällaiset kirkkaan punaiset. Vähän väliä tulee verta ja nahka menee rullalle. Allergiaa löytyy koirille ja huonepölylle.
 Mistähän löytyisi sellainen ihmeaine, joka estäis minun huulia elämästä omaa elämää? ::) Allergialääkkeet ei auta kuin nenän tukkoisuuteen (joka muuten on huulten lisäksi ainoa oire) ja tarpeeksi tehokasta rasvaa ei ole löytyny.

Mie muuten tuomitten ne Chap stickit. Minusta ne on samaa tasoa kuin Miramet eli ei ainakaan sovi todella kuiville huulille. Seuraava huulirasva hakuun..
« Viimeksi muokattu: 29.03.06 - klo:22:50 kirjoittanut Mustikka »
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #113 : 29.03.06 - klo:23:10 »
On muuten ihan kauheeta kamaa toi TBS:n Born Lippy. Mitä useammin sitä lisäät, sitä enemmän huulet rohtuu ja halkeilee. Huulien tuho tosiaankin..
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

tigger

• Vieras
« Vastaus #114 : 30.03.06 - klo:13:12 »
On muuten ihan kauheeta kamaa toi TBS:n Born Lippy. Mitä useammin sitä lisäät, sitä enemmän huulet rohtuu ja halkeilee. Huulien tuho tosiaankin..

Minä tykkään noista kun niissä on niin suloiset tuoksut.  :) Noista lemppari on se mansikalta tuoksuva, se jättää muuten aavistuksen väriäkin huulille... En tosin käytä niitä huulirasvana vaan lähinnä silloin kun haluan hieman kiiltoa ja hyvää tuoksua  (nenuun leijailee kiva tuoksu noista). Ei noi oikein huulirasvoina varmaan toimikaan kun ovat niin vetisiä.

tigger

• Vieras
« Vastaus #115 : 30.03.06 - klo:13:16 »
Onko kukaan testannut Bootsin sitä kaikkeen sopivaa pikkupurkissa myytävää ihmevoidetta huuliin? Käyttäjäkokemuksissa ovat rankanneet sen 8 hour creamin voittajaksi. Ja juuri huomioin että paikallisessa Emotionissa on Boots -osasto aika hyvässä lyönnissä... Pientä shoppailuhimoa tässä näyttäisi olevan, taitaa olla kevättä ilmassa ;D

Piti jo pari viikkoa sitten tulla kertomaan tuosta mutta unohdin... Minä ostin tuollaisen ihmevoiteen Sokoksen tarjouksesta ja tuoksu on ainakin todella miellyttävä. Koostumus mukavan rasvainen olematta kuitenkaan tahmea. Pehmentää karheat huulet nopeasti. Minulta löytyy myös tuo EA:n 8hr cream mutta en osaa sanoa onko tuo parempi vai huonompi kuin Bootsin ihmevoide. Itselläni ei tällä hetkellä ole huulet huonossa jamassa, joten en ole kumpaakaan nyt hetkeen käyttänyt mutta jos tarve tulee niin laitan yöksi EA:n voiteen ja päivällä käytän tuota Bootsia, jo pelkästään tuoksunkin vuoksi.  ;)

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #116 : 30.03.06 - klo:13:21 »
Minä ostin tuollaisen ihmevoiteen Sokoksen tarjouksesta ja tuoksu on ainakin todella miellyttävä. Koostumus mukavan rasvainen olematta kuitenkaan tahmea.

Myyty ;D koska minä ansaitsen välillä jotain ihanaa. Muistatko suunnilleen hintaa? 10-15-20 e?
this too shall pass.

tigger

• Vieras
« Vastaus #117 : 30.03.06 - klo:13:33 »
Minä ostin tuollaisen ihmevoiteen Sokoksen tarjouksesta ja tuoksu on ainakin todella miellyttävä. Koostumus mukavan rasvainen olematta kuitenkaan tahmea.

Myyty ;D koska minä ansaitsen välillä jotain ihanaa. Muistatko suunnilleen hintaa? 10-15-20 e?

Hmm, mitähän tuo olisi maksanut... jos en nyt aivan väärin muista niin tarjouksessa tuo taisi olla silloin 9,90€. Tosin nyt saattaa olla hieman kalliimpi kun tarjous on kai jo loppunut. Normaalihinta oli kuitenkin muistaakseni alle 15€.  :)

Poissa Marielle

• Hiushörhö
« Vastaus #118 : 30.03.06 - klo:14:10 »

Hmm, mitähän tuo olisi maksanut... jos en nyt aivan väärin muista niin tarjouksessa tuo taisi olla silloin 9,90€. Tosin nyt saattaa olla hieman kalliimpi kun tarjous on kai jo loppunut. Normaalihinta oli kuitenkin muistaakseni alle 15€.  :)

Minullakin on tuollainen, olen sen ostanut jo aikaa sitten tarjouksesta hintaan 7,90. Pehmentää huulet hyvin ja sopii myös esim. iholle kuiviin/karheisiin kohtiin samaan tapaan kuin 8 Hour Cream. Tuoksu on myös tosi hyvä.

tigger

• Vieras
« Vastaus #119 : 30.03.06 - klo:14:52 »

Minullakin on tuollainen, olen sen ostanut jo aikaa sitten tarjouksesta hintaan 7,90. Pehmentää huulet hyvin ja sopii myös esim. iholle kuiviin/karheisiin kohtiin samaan tapaan kuin 8 Hour Cream. Tuoksu on myös tosi hyvä.

Ei kun niinhän se olikin, eli normaalihinta 9,90€ ja tarjouksessa oli silloin 7,90€.  :)