Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 401550 kertaa)

Poissa Kauris

• Tukkaguru
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #1065 : 12.02.13 - klo:19:17 »
^ Mä käytän tota Blistexin Lip Reliefiä lähinnä rohtuneiden huulien alkuhoitoon, koska se viilentävä tunne on niin kiva. Toinen käyttö sillä on nuhanenän hoidossa, jälleen sen viilentävyyden ja nenää availevan tuoksun takia. Mutta taidanpa pitää Bepanthenin tiukasti tuossa rinnalla, kun täällä on tuollaisia kokemuksia Blistexistä.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #1066 : 12.02.13 - klo:19:33 »
^^ :D Avautuminen kannattaa.

Viilentävä tunne oli tosiaan ihan ok, mutta siihen se sitten vähän jäikin. Blistexin Medilipistä olen ihan tykännyt ja sekin taisi olla vähän viilentävä, joten sitä jatkossa, jos jotain puikkoja hankin.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #1067 : 13.02.13 - klo:11:45 »
^Onko vaseliinikin sitten ihan käypä huulirasva? Olen kuullut että sen kosteutustehot jäisivät pinnallisemmiksi kuin muissa hyvissä huulivoiteissa yleensä. Onko tässä perää vai kannattaako marketin vaseliiniakin huoletta käyttää?

Ainakin mulla se toimii oikein mainiosti ja en ole enää ton huultenrohtumisepisodin jälkeen mitään muuta käyttänytkään ja huulet on nyt kunnossa. Noh tuleepahan halvaksi, kun ei tarvitse enää muita huulirasvoja ostella... Jospa mulla ei sitten ole tarvetta sille kosteutukselle, ainoastaan tarve huulia suojaavalle tuotteelle, ettei se kosteus pääse haihtumaan  ???
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #1068 : 13.02.13 - klo:19:10 »
Mun huulilla vaseliini taas ei toimi ollenkaan ja kaiken päälle aiheuttaa näppyjä huulien ympärille  :( Tämän talven ehdoton suosikki on Labellon Vitamin shake, joka hoitaa sopivasti, sävyttää eikä ole mineraaliöljyt ykkösenä aineslistalla.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1069 : 13.02.13 - klo:21:28 »
Mä olen mestari ostamaan huulirasvoja ja hukkaamaan ne saman tien jonnekin kassin pohjalle tai laatikkoon  ::) Ei tule pidettyä koko ajan käden ulottuvilla, kun huuleni ovat aika helpot eivätkä rohdu kuin ajoittain, lähinnä säänvihteluiden yhteydessä.

Olen tykännyt nyt tosi paljon Aubrey Organicsin huulirasvoista, Spearmint ehkä paras. Ovat kosteuttavan öljymäisiä ja liukuvia, en pidä monen rasvan jättämästä vahamaisesta tunteesta. Vaselin Rosy lips, pieni vaaleanpunainen purkki, on sekin tosi hyvää, mutta miinusta pakkauksesta. Blistexin Lip Brillianceen ihastuin myös, mutta hukkasin sen melkein heti... Bepanthen on mulla kylppärin laatikossa, laitan sitä joskus nukkumaan mennessä, jos huulet tuntuvat kuivilta. Se pelasti täysin riekaleilla olevat huuleni vuosi sitten aika hyvin.

|Piija

• Vieras
« Vastaus #1070 : 17.02.13 - klo:20:40 »
Täällä suosikiksi on muodostunut Vaseline Rosy Lips eli tämän näköinen purkkii: https://s3.amazonaws.com/luuux-original-files/bookmarklet_uploaded/rosylips2.jpg
Huulista tulee pehmeät ja antaa tarvittavaa hoitoa ja suojaa niin talvella kuin kesälläkin. Lisäksi reippaammin laitettuna saa kivaa luonnollista punertavuutta huuliin.  :) Maksaa kaupassa (esim. Prisma) parisen euron luokkaa.
« Viimeksi muokattu: 17.02.13 - klo:20:42 kirjoittanut |Piija »

Poissa mlleoignon

• Haiven
  • *
« Vastaus #1071 : 20.02.13 - klo:00:25 »
Sain apteekista näytekappaleen Eucerinin Aquaphoria, johon on esimerkiksi MUA:ssa törmännyt useampaankin kertaan. Olen tätä pikkutuubia käyttänyt lähinnä huulirasvana ja tykkään kovasti! Kosteuttaa hyvin ja jättää hieman mattapintaisemman tuloksen kuin esim. Bepanthen. On myös todella riittoisaa, vain vähän riittää kosteuttamaan huulet kivasti. Ajattelin ostaa isomman putelin kun tämä näyte loppuu.  :)

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #1072 : 22.04.13 - klo:19:54 »
Löysin Prismasta kahta uutta Vitalis Lip Lover-huulirasvaa: Berry on pinkkiä ja Caramel vaaleanpunaista. Ostin Berryn, tuoksuu mehujäätelölle :)

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #1073 : 27.04.13 - klo:09:53 »
Tykkään käyttää värillisiä huulirasvoja, koska ne ei tunnu eikä maistu huulipunalle ja niiden kanssa en näytä pelleltä. Ostin Blistexin värillisen huulirasvan ja se oli vikaostos. Se on koostumukseltaan ja maultaan ihan kuin huulipunaa ja siinä olevat pienet glitterit tuntuu karkealta huulissa. En tykännyt, enkä suosittele... tai suosittelen vain niille, joita huulipuna ei häiritse.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #1074 : 27.04.13 - klo:20:08 »
Tarkoitatko Blistexin Lip Brilliancea? Mä tykkäsin siitä aluksi, mutta en ostaisi enää. Koostumus jotenkin muuttui, alussa se liukui huulille mukavasti, mutta loppua kohden alkoi tuntua jotenkin murumaiselta ja kököltä huulissa.

Mun tämänhetkinen suosikki sävytetyistä huulirasvoista on Flormarin Cherry -huulirasva. Aivan ihanan kosteuttava, ei tarvitse lisäillä koko ajan. Ja antaa ihan hippusen väriä huulille.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #1075 : 14.05.13 - klo:19:20 »
Olen pitkään halunnut kokeilla eos huulirasvoja mutta en ole raskinut niitä Kicksistä ostaa. Viime viikolla kuitenkin hoksasin että niitähän myydään ebayssa edullisemmin :) Tänään sain omani (tosi nopea toimitus ja tuli kirjattuna kirjeenä), honeysuckle honeydewn ja rakastuin heti! Ihana pakkaus, koostumus ja tuoksu, näitä täytyy saada lisää! Ebayssa tästä maksoin jotain viisi euroa, ihan vinkkinä jos ei halua siitä tuplahintaa Kicksissä maksaa :) Ebayssa toki myös enemmän makuvalikoimaa.

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #1076 : 14.05.13 - klo:20:07 »
^ voi ei, nyt on pakko saada :P

Edit. tilasitko britti ebaysta?

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #1077 : 14.05.13 - klo:22:19 »
Tilasin tämän:
http://www.ebay.com/itm/EOS-Evolution-of-Smooth-Honey-Suckle-Honeydew-Lip-Balm-7g-/360647182330?pt=AU_Makeup&hash=item53f83f47fa

Kiinasta tuo tuli mutta tosiaan tuli noin viikossa ja tuolla tiedoissa on todistus että tuo myyjä on authorized retailer :)

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #1078 : 15.05.13 - klo:18:41 »
^ Kiitti! :)Täytyy tutkailla ::)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1079 : 21.05.13 - klo:23:36 »
Tämä kuulostaa mielenkiintoiselta, millainenkohan tuoksu tässä mahtaa olla?
http://www.apteekkituotteet.fi/Vichy-Nutriextra-Lips