Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 406136 kertaa)

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #1095 : 23.06.13 - klo:17:39 »
Minullakin on nuo samat Sierra bees/Madre bees huulirasvat, ja molemmat olen saanut kaupanpäällisinä iHerbistä. Koostumus ja tuntuma huulilla on hyvä, mutta minun maku on sen verran erilainen, että valitettavasti Honeyn tuoksu on minusta paha.

Poissa helka

• Tukkaguru
  • As long as god isn't involved and there's beer
« Vastaus #1096 : 27.06.13 - klo:11:26 »
Suosikkini on tällä hetkellä tämä Out of African hajusteeton huulirasva. Laitan tuota yleensä yöksi ja näin kesäaikaan ei sitten enää päivällä tarvitse lisätä huulirasvaa ollenkaan.
The only thing we have to fear is fear itself.
FDR

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #1097 : 08.07.13 - klo:09:32 »
Minäkin olen tykästynyt tuohon Madre Beesiin (jolla nimellä se näemmä minulla vielä on), ja hunajana omistan yhden. iHerbistä kaupanpäällisenä tuli. Omistan aika kuivat huulet, mutta tämä saa ne pehmeäksi. Tuoksu (tai haju) on aika voimakas, mutta ei mitenkään häiritsevä. Olen jonkinverran hajusteherkkä, mutta tämä ei aiheuta oireita. Suosittelen!
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #1098 : 09.07.13 - klo:16:08 »
Tämä Labello on ollut ihan älyttömän hyvä, kosteuttaa kivasti ja antaa nätin sävyn, eikä kerry huuliin. Meiän kylän kaupoista ei ole löytynyt tätä, kerran löysin sen acai & wild apple ja ostin, on sekin hyvä. Viimeksi oli Cittarissa tarjouksessa tuo cranberry & raspberry niin ostin jemmaan.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #1099 : 09.07.13 - klo:22:40 »
^ Pitää kyllä selkeästi itsekin hankkia tuo kun niin moni on kehunut. Mä en tykkää käyttää huulipunia tai kiiltoja joten toi voisi olla oikein passeli mulle. :)
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #1100 : 16.07.13 - klo:14:00 »
^^ Täällä oli myös citymarketissa nuo tarjouksessa, 2€/kpl.  :)

Ostin pitkästä aikaa, aikaisemmin olen käyttänyt muutaman labellon vitamin shake huulirasvan loppuun asti. Tämä on ihan kiva, tuoksuu/maistuu hyvältä, huuliin jää hyvin kevyt luonnollinen puna. Muistelin että tämä labello olisi ollut paljon kosteuttavampi, nyt ainakin on tuntunut siltä ettei kosteuta huulia juuri lainkaan.

Vitaliksen lip lover huulirasvoja olen metsästänyt sen jälkeen kun luin niistä tästä ketjusta, vieläkään en ole löytänyt mistään.  :-\ Nämä Lip Lover tuotteet kiinnostaisi kyllä kovasti, tavallinen Vitalis on ihan vakikäytössä ja tykkään kovasti. Prisma, Anttila, Citymarket aina tasaisin väliajoin tsekattu eikä ole löytynyt.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #1101 : 16.07.13 - klo:14:03 »
Mulle nuo Labellon Vitamin Shake -huulirasvat olivat pettymys, eivät tuntuneet kosteuttavan huulia yhtään.  :-[

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #1102 : 16.07.13 - klo:15:07 »
^ Samoin, jouduin lisäämään huulirasvaa koko ajan. Harmi, koska tällä saa muuten kivat huulet.

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
« Vastaus #1103 : 18.07.13 - klo:15:55 »
Juu tosiaan Labellon Vitamin Shake oli muuten kiva, mutta se tärkein juttu puuttui täysin, eli kosteutus :-\

En jaksanut enää metsästellä hyvää ja toimivaa huulirasvaa, niin päädyin perinteiseen Vitalikseen.
Tuo purkista huulille kaivaminen on ällöttävää, varsinkin kun käytän Vitalista myös kynsinauhoille ja milloin mihin. Ratkaisin ongelman sillä, että tungin johonkin vanhaan huulirasvahylsyyn varovaisesti tuota, ja jee - toimii! :ts

Vitaliksen lip lover huulirasvoja olen metsästänyt sen jälkeen kun luin niistä tästä ketjusta, vieläkään en ole löytänyt mistään.  :-\ Nämä Lip Lover tuotteet kiinnostaisi kyllä kovasti, tavallinen Vitalis on ihan vakikäytössä ja tykkään kovasti. Prisma, Anttila, Citymarket aina tasaisin väliajoin tsekattu eikä ole löytynyt.

Täällä käpykylässä olen bonganut noita K-supermarketista, missään muualla ei sitten olekaan näkynyt olevan ainakaan vielä myynnissä ;o Itseä houkutti myös, mutta on nuo vaan niin sikahintaisia :/
« Viimeksi muokattu: 18.07.13 - klo:15:58 kirjoittanut pjau »
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #1104 : 20.07.13 - klo:17:14 »
Jännä ettette ole löytäneet uusia Vitaliksia, itse olen nähnyt ainakin Prismassa ja muistaakseni myös Citymarketissa sekä jossain halpakaupassa myös, olisiko ollut Tokmanni. Tykkään kovasti siitä berry-versiosta vaikka koostumus ei olekaan ihan samanlainen kuin perus-Vitaliksessa. Se näyttää purkissa tosi hennon vaaleanpunaiselle ja vähäpigmenttiselle mutta huuliin silti tulee väriä. Jopa niin että kun paperilla pyyhkii huulia niin paperiin jää kyllä se rasva mutta väri jää huuliin! Haluaisin sen caramel-version myös, se tuoksuu supermakealle.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #1105 : 22.07.13 - klo:20:56 »

Noniin, vihdoinkin löytyi!  Prismasta, 3,70€/kpl. Nämä huulirasvat oli kyllä sijoitettu ihan äärimmäisen huonosti hyllyille, keskellä hyllyä oli kaikki muut huulirasvat, niiden alla käsivoiteita tmv. ja ihan alimmalla hyllyllä oli nämä lip lover huulirasvat. Näiden sijainti oli siis melko lähellä muita huulirasvoja, mutta kuitenkin ihan eri paikassa... En ymmärrä miksei voinut olla siinä muiden huulirasvojen vieressä tai heti niiden alla.

Koostumus on keveämpi kuin normaalissa vitaliksessa, mutta tuntuu huulilla kuitenkin hyvin samanlaiselta ja kosteuttavalta. Sävyttävä ominaisuus on hyvin hento, luonnollinen. Tuoksu on ihana, tuoksuu hieman marjaspatehiksekseltä ja vadelmamehujäältä.  ;D Tämä sujahti kyllä heti käsilaukkuun. Koko ajan tekisi mieli lisäillä tätä huulirasvaa kun tuoksuu niin hyvältä.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #1106 : 22.07.13 - klo:21:55 »
Ovatko Mirame-huulirasvat kadonneet kokonaan kaupoista? Miramen erityisesti se sininen huulirasva oli hyvää.. Labellon sininenkin on ok, ja sitä nyt käyttelen. Ei jaksa enää sävyttäviä huulirasvoja, kun tykkään enemmän käyttää kuitenkin huulipunia. Blistexin Lip Brilliance-sävyttävä huulirasva on kyllä niin pigmenttinen, että käy nopeaksi avuksi antamaan sävyä huulille.
« Viimeksi muokattu: 22.07.13 - klo:21:57 kirjoittanut Angelie »

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #1107 : 23.07.13 - klo:15:06 »
Miramen tuotteet on nykyään tosiaan lakkautettu, mutta joitain niistä myydään Blistexinä. Ainakin sitä vanhaa Medilip-huulirasvaa saa nykyään Blistexinä.

Tietääkö muuten kukaan, saako tätä Carmexin Complete Moisture-huulirasvaa mistään muun värisenä kuin pinkkinä? Stokkalla myydään tätä pinkkinä, mutta jenkeissä tätä myydään muissakin sävyissä... Onko kukaan missään nähnyt?

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #1108 : 24.07.13 - klo:15:47 »
^Ei löydy Suomesta Peach-sävyä, vain pinkkiä ja kirkasta. Olin hullu ja tilasin ebaysta 13 eurolla omani, ihan pakko on päästä kokeilemaan kun olen jo kuukausia vatvonut tätä asiaa mielessäni. ;D Nyt vaan pakettia odotellaan...

Edit. Nyt vasta huomasin, että tuosta on Plum- ja Berry-sävytkin!
« Viimeksi muokattu: 25.07.13 - klo:08:49 kirjoittanut Kathy »
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #1109 : 25.07.13 - klo:14:08 »
Niin on, ja arvaa vaan, himottaako!

Mistähän näitä voisi netistä tilata? Mulla ei ole PayPal-tliä joten ebay ei käy. Jos joku tietää nettikaupan mistä näitä saisi ostaa, olisin kiitollinen!