Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 406148 kertaa)

Poissa vilmalotta

• HAIRahtanut
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #1110 : 25.07.13 - klo:14:45 »
Niin on, ja arvaa vaan, himottaako!

Mistähän näitä voisi netistä tilata? Mulla ei ole PayPal-tliä joten ebay ei käy. Jos joku tietää nettikaupan mistä näitä saisi ostaa, olisin kiitollinen!
http://www.asos.com/Carmex/Carmex-Moisture-Plus-SPF-15-Hydrating-Lip-Balm/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1823227&r=2
Onko tämä tuo, mitä etsit?

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #1111 : 28.07.13 - klo:11:01 »
OOoooooon!!! Ja kiitos, tilaus lähti saman tien!  :O

Kunis

• Vieras
« Vastaus #1112 : 03.08.13 - klo:16:22 »
Minulla on ollut käytössä noita iHerbin madre bees -minttuhulirasvoja tosi pitkään, koska pidän siitä pienestä pistelevästä tunteesta, jonka huulille tekevät. Eilen kuulin, että se tuoksuu melko vahvasti mintulle mtaman metrin päähän. Oho. En ole ihan varma hukuttaako se muuta tuoksua alleen, vai onko vaiktelma vähän sekava muiden mahdollisten tuoksujeni kanssa.

Haiseeko menthol-huulivoiteet myös kauas?

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #1113 : 09.08.13 - klo:20:04 »

Nivean lip butter vadelma-versio ei ole ollut lainkaan huono ostos!
Tuntuu rittävän kosteuttavalta mun huulille, tuoksuu hyvältä ja sopii päivisin muun huulituotteen (huulikiillon tai huulipunan) alle. Illalla laitan yksinään kosteuttamaan huulia. Päivällä tosin en tykkää käyttää yksinään, koska jättää huulet aika kiilottomiksi.
Saatavilla näytti olevan myös original ja vanilla & macadamia -versiot.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #1114 : 10.09.13 - klo:13:56 »
^ Mä ostin sen vanilla & macadamia version, koska käytössä on tällä hetkellä vitaliksen lip lover berry niin en halunnut kahta marjan tuoksuista huulivoidetta.  ;D

Tämä Nivean lip butter yltää mun mielestäni kosteustehoissa vitaliksen tasolle, todella loistava tuote. Kosteuttaa hyvin pitkäkestoisesti, ei tarvitse lisätä koko ajan. Tuoksu on kiva, sellainen kevyt pehmeä vaniljainen ja hieman pähkinäinen tuoksu. Ei mitenkään ällöttävä tai voimakas, todella sopiva.

Jää ehdottomasti vakikäyttöön, nyt tällä hetkellä tulee käytettyä tätä eniten ja sen lisäksi vitaliksen lip lover berryä.

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #1115 : 05.10.13 - klo:21:44 »
Käytin loppuun Sierra/Madre Beesin Vanilla-huulivoiteen (iherbin ilmaislahjus). En erityisesti välittänyt tuoksusta (vähän imelä, tulee mieleen joku keksitaikina  :D), mutta plussaa siitä ettei maistunut miltään. Kosteutti ihan hyvin, mutta katosi liian nopeasti huulilta, sai lisätä koko ajan. Samaan aikaan mulla on ollut käytössä Badger companyn cool mint -huulirasva, ja tykkään siitä enemmän, pysyy kaemmin ja tuntu on vahamaisempi, kosteuttaa hyvin. Tuntuu hieman viileältä ja tuoksuu mintulta, mutta tämäkin on mautonta. Puikko on niin iso, että tämä ei lopu ihan heti, aion kyllä tilata näitä lisää muissakin tuoksuissa  :) Tykkään!
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1116 : 04.01.14 - klo:15:50 »
Mitä mieltä olette Burt's Bees Tinted Lip Balmeista? Onko niissä sellainen vahamainen haju? Jättääkö yhtään kiiltoa huulille?

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #1117 : 04.01.14 - klo:16:26 »
^Mulla on sävyt Red Dahlia, Pink Blossom ja Honeysuckle ja tykkään niistä kaikista tosi paljon. Koostumus ei ole sellainen kuiva, joten kyllä noista jonkinlainen kiilto jää. Mä en voi sietää mattaisia värihuulirasvoja, eivätkä nuo todellakaan ole sellaisia. Hajukin on ihan neutraali.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #1118 : 04.01.14 - klo:16:32 »
^^Mulla on myös Pink Blossom ja Red Dahlia ja minäkin olen tykännyt molemmista paljon. Tässä postauksessa huulilla on Pink Blossom:

http://blackkohl.blogspot.fi/2013/11/midnight-glow.html

Ei se luonnossa ihan noin pinkki toki ole, valo, pinkki silmämeikki ja pinkki tukka tuo sävyä vaan enemmän esille.
Nuo on kyllä tosi hyviä ja näppäriä arkena, kosteuttaa hyvin, mutta samalla huulille saa nätin sävyn ja sopivasti kiiltoa.

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #1119 : 04.01.14 - klo:17:37 »
Blistex Lip relief cream on ollut mulla vaikka kuinka kauan, koska rasva on niin huono ettei sitä tee mieli käyttää muttei kuitenkaan viitsii heittää poiskaan. Ensituntuma on mukavan viilentävä, mutta oman kokemukseni mukaan tällaiset eivät ole itselleni sopivia. Ei siis kosteuta eikä toimi mielestäni rohtuneillekaan huulille, vaikka sitä luvataan.

Purkki on kuitenkin kiva :D

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1120 : 04.01.14 - klo:17:42 »
^ Tuo Blistexin rasvakin sisältää hirveän määrän ärsyttäviä aineita. Alkuun se viileä tuntuma voi tosiaan olla kiva, mutta lopulta huulet vaan kuivuvat ja ärtyvät entistä enemmän.
1cFii, oma väri.

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #1121 : 04.01.14 - klo:19:36 »
^Joo, enpä ihmettele miksi on yhtä tyhjän kanssa tuokin rasva ::)

Parempana huulirasvana mulla on Weledan Everon -huulirasva, joka on itsessään ihan hyvää, mutta koostumus on niin kovaa, että puikkoa saa tovin hangata huulilla ennenkuin voidetta on tarpeeksi. Huono koostumus, mutta mukavan mieto tuoksu ja ihan hyvä kosteuttaja, joskaan ei sieltä parhaimmasta päästä.

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #1122 : 04.01.14 - klo:20:21 »
Mä tuun tänne myös ylistämään Nivean Lip Butteria! Mulla on se vanilja-macadamiaversio, ja se tuoksuu aivan taivaalliselta.

Kosteutus- ja pehmitystehot ovat loistavat yksinään käytettäväksi tai muun huulituotteen alle. Todella ihana rasva! Koostumus voisi olla ehkä vähän jäykempää, sillä tuo on kuin erittäin paksua voidetta...

Poissa Cecilia

• Tukkaguru
« Vastaus #1123 : 04.01.14 - klo:20:49 »
^ Minäkin tykkään kosteustehojen ja tuoksun puolesta saman sarjan vadelmahuulirasvasta, mutta yksi aika iso miinus sillä on - annostelun kanssa pitää olla ihan äärettömän tarkkana, ettei tule valkoiset pakkelihuulet. Varsinkin jos huulet ovat hivenenkin rohtuneet, niin tuo paksuhko rasva tuntuu oikein kerääntyvän rohtuneisiin kohtiin ja korostavan niitä.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1124 : 10.02.14 - klo:14:56 »
Eucerinin Aquaphor-voide on parasta, mitä olen täysin hajonneille huulille löytänyt. Mulla ei toimi mitkään Bepanthenit tms, hirveä ihoärsytys ja pahempi kuivuus (riippuvuus!) seuraa, vaikka ekalla kerralla tuntuisikin hyvältä. Aquaphor parantaa mulla huulet nopeasti ihan kokonaan ilman mitään ärsytystä ja pitkää käyttötarvetta. Riittää käyttää muutama päivä, ja sitten huulet ovat ehjät ja pärjäävät ilman rasvausta.

Vähemmän vaativissa tilanteissa tykkään Lushin Lip Servicestä ja Munken's Bisalvasta. Mikään risiiniöljyä sisältävä ei sovi ollenkaan, ja useimmat kaupan ja apteekin huulivoiteet aiheuttavat selvästi enemmän haittaa kuin hyötyä.
1cFii, oma väri.