Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 412208 kertaa)

Poissa Lalla

• Tukkaguru
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #1170 : 07.08.14 - klo:16:39 »
^
Mäkin otin tuon kokeiluun, sävynä vaihteeksi pinkki (keep calm & kiss, muistaakseni). Ihan ok tuote eikä pahan hintainen, mutta omaan makuuni ei tarpeeksi kosteuttava/rasvainen.  Olisi varmaan pitänyt ottaa tuo mustikkainen sävy minunkin, mutta tämä kyllä menettelee eikä ole liian överisti hajustettu.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #1171 : 11.08.14 - klo:21:05 »
Tilasin huvikseni kokeiluun Proclé Lip Volume- huulirasvan joka lupaa tehdä huulista täyteläisemmän näköiset. Tässä on tällainen vaaleanpinkki shimmerinen sävy joka näyttää minusta kivalta huulilla, koostumus on hieman ohut huulilla mutta ihan ok. Jos laittaa liikaa niin kerääntyy vähän huulten reunoille, tuoksu tässä on sellainen vähän kuin joku kirpeä karkki. Muistuttaa vähän jotain mulla joskus ollutta huulirasvaa, olisiko ollut Dailyn tuplapakkauksessa ollut rasva, sellainen vaaleanpinkki sekin. Tämä rasva ei minusta tee huulia pulleammiksi, tosin näyttäväthän ne täyteläisemmiltä shimmerinkin ansiosta, mutta herranjestas tätä kihelmöintiä! Kihelmöi enemmän kuin mikään aikaisemmin kokeilemani tämäntyyppinen huulituote ja on kyllä sellainen olo että huulet turpoaa mutta peilissä ei kuitenkaan juuri muutosta näy. Ärsytysreaktio/lievä tulehdusreaktiohan se on mutta ei riitä turvottamaan mun huulia. Käytän varmaan kuitenkin huvikseni loppuun, tuntuu niin jännältä.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #1172 : 12.08.14 - klo:00:29 »
Tuohon liittyen, onko joku huomannut jossain turvottavassa huulituotteessa oikeasti silminnähden turvottavaa efektiä? Mä en oo koskaan huomannut mitään, vaikka se kihelmöinti kyllä saa aina toiveikkaaksi. Ostin juuri Sokoksen alesta Phytomerin Lip Pumping Duon kohtuullisella alella, maksoin 10 euroa normaalin 40 euron sijaan. Setissä oli 15ml huulikuorinta ja samankokoinen huulivoide, ja yhteisvaikutuksen piti olla muhkeuttava. Parilla testaamisella en kyllä huomannut pienintäkään pullistumista, lisäksi tuotteet maistuvat aika pahalle ja huulirasvasta jää valkoista sävyä, jos sitä laittaa yhtään ronskisti. Inhoan valkoisia huulirasvoja.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1173 : 12.08.14 - klo:22:33 »
Valkoisista huulirasvoista puheenollen, Labellon Sun Protect SPF 30 huulirasva tekee huulista ihan kauheannäköiset, se on sellaista paksua vaaleankeltaista jankkia joka jää vahamaiseksi huulilla. Ei todellakaan voi käyttää pelkästään, ellei halua sellaisia "epäonnistunut pissis" -huulia.  :D Tarvii yrittää käytellä huulipunan alla pois, jos siinä toimisi...
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #1174 : 25.08.14 - klo:22:03 »
Ostin Tallinnan Kaubamajasta Palmer's Cocoa Butter Formula Dark Chocolate & Cherry -huulirasvan. Tämä on siis punaiseksi sävytetty huulirasva, josta lähtee vähän sävyä huulille.

Tuntuma huulilla on ekaksi sellainen huulille sulava, kaakaovoimainen, mutta imeytyy huuliin todella nopeasti ja parin minuutin päästä tuote on jo kadonnut huulilta. Eli tässä ei kosteutustehot riitä alkuunkaan ainakaan mun tarpeisiin.

Sävy on kiva, väriä tulee huulille juuri sopivasti. Tuoksu on ihana, tumma suklaa & kirsikka ja maistuukin vähän suklaalle, ehkä. Miinusta annan oudosta litteästä muodosta.

Ihan kiva, mutta en usko että toista tulee hankittua. The täydellisen sävyttävän huulirasvan etsintä jatkuu!

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #1175 : 26.08.14 - klo:10:32 »
^Ootsä Pirkkaa vielä kokeillut? Noissa sävyttävissä on se ongelma, että jos koostumus on liian rasvainen, väri leviää helposti huulten ulkopuolelle. Pirkasta olen itse tykkäillyt. On parempi kuin esim. Acon vastaava.
Mulla ei tosin ole mitkään erityisen kuivat huulet, kai.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #1176 : 26.08.14 - klo:14:58 »
Olen kokeillut Pirkkaa ja se oli ihan ok, mutta ei mikään loistava. Parempiakin on kokeiltu. Ja se ACO tosiaan ei ole mikään kummoinen, huonompi kuin Pirkka.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #1177 : 28.08.14 - klo:11:26 »
Mä ostin  Maybellinen Baby Lips -huulirasvan sävyssä Cherry Me ja on tää kyllä ihan kiva, jää varmasti käyttöön. Mulla on ollut satunnaisessa käytössä Blistexin Lip Brilliance, josta en niin välitä hileisyyden vuoksi. Baby Lips onkin siitä kiva, että siinä ei ole mitään kimalletta ja väri on siksi tosi raikas ja nuorekas. Mun suhteellisen vaaleille huulille Cherry Me tuo tosi kivasti sävyä, joka tietty korostuu vaaleaa ihoa vasten. Kauhean kosteuttavaksi en tätä kuitenkaan sanoisi, tuntuma huulilla on silti mukavan liukas mutta ei ollenkaan tahmainen. Täytyy varmaan ostaa kokeiluun joku vähän vaaleampikin sävy. :)

Mäkin tykkään tästä baby lips huulirasvasta. Ei ehkä tosiaankaan mikään kosteuttavin, mutta on huulilla liukas ja väriä tulee tasaisesti ja mulla ainakin väri pysyy hyvin huulilla. Jos oikeasti tarvitsee myös kosteutusta huulille, niin kannattaa varmaan laittaa toinen tuote alle. Mulla tulee tarpeeksi väriä yhdellä kerroksella, jos laitan kaksi niin se on jo liikaa.  :D Värit oli tosiaankin ihania, raikkaita. Mun mielestä tälläiseksi huulille vähän sävyä antavaksi tuotteeksi ihan parhaimmasta päästä mitä olen hetkeen kokeillut. Ajattelin ostaa myös toisen eri sävyssä, nää oli vielä citymarketissa tarjouksessakin.  :ts

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #1178 : 28.08.14 - klo:13:34 »
Mä en tykästynyt Baby lipseihin. Minusta ne kuivattavat huulia järjettömästi. Ostin Cherry men ja Peach kissin. Kivasti sävyttävät,mutta tosiaan kuivattavat ihan liikaa. Onneksi eivät olleet kalliita. En ihan ymmärrä tätä hypetystä niiden ympärillä.
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #1179 : 28.08.14 - klo:14:16 »
Mullakin on Baby lips sävyssä Cherry me. Tykkään tosi paljon sävystä ja liukkaasta tunteesta huulilla. En kyllä itsekään tätä huulivoiteen korvaajana käyttäisi, vaan käytän tätä sävyn takia ja laitan joskus kosteuttavaa huulivoidetta alle. Toivottavasti Baby lipseistä tulisi lisää sävyjä Suomeen myyntiin.

Rimmelin sävyllinen huulirasva sävyssä Rose blush antaa kevyesti sävyä ja on koostumukseltaan kuivattavampi kuin Baby lipsit. Tuoksu on makea ja keinotekoinen, mutta se ei haittaa minua. Korkissa näkyy halkeamia vaikka en ole tätä erityisen ahkerasti käyttänyt, joten siitä miinusta.

Mielestäni Baby lipsit voittavat Rimmelin vastaavan tuotteen. Toisaalta ei hirveästi voi valittaa, kun molemmat ovat hinnaltaan edullisia ja laadultaan odotuksien mukaisia.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa versicolori

• Hiushörhö
« Vastaus #1180 : 28.08.14 - klo:15:19 »
Ostin kesällä Labellon Fruity Shine-huulirasvat sävyissä Cherry ja Peach ja tykkään näistä kovasti. Väriä tulee hennosti (Cherrystä saa kerrostamalla näkyvämmän punaisen), tuoksuvat hyvälle ja ovat mukavan liukkaita huulilla.
Kesän suosikkina toimi ihana Dr. Mercolan huulirasva Zesty Lemon. Tuoksu on täydellinen, mutta koostumus jäykähkö. Levittäminen on vähän nihkeää, mutta taskussa tai laukun pohjalla kuumana kesäpäivänä se kyllä pehmeni sopivasti.
iHerbin huulirasvamerkeistä lemppariksi nousee Sierra Bees, käytössä granaattiomena, minttu, vanilja ja hunaja.

Vähän kiinnostaisi ostaa kokeiluun joku Baby lips rasvoista, mutta huulirasvakokoelma on kasvanut sellaisiin mittasuhteisiin, että kohta rasvoja on enemmän mitä ehtii käyttää. Pitää vastustaa uutuuksia. Syksyksi hankin kuitenkin aina kestosuosikin eli elfin Mineral Moisturising Lip Tintin sävyssä Cherry. Koostumus on täydellinen, kesto, tuoksu ja maku todella hyviä ja sävy sopii mulle mahottoman hyvin.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #1181 : 04.09.14 - klo:11:35 »
Halutti ostaa joku huulirasva, kun cittarissa oli niin paljon tarjouksia (kyllä, oikeaa tarvetta ei todellakaan ole) ja päädyin ostamaan Blistexin Fruity Blast-tuplapakkauksen jossa on jo aiemmin kaupoissa ollut Raspberry Lemonade ja uusi Orange Mango ja nuo tuoksuu ihan tajuttoman hyviltä!! Mulla on aiemmin ollut tuo RL mutta se on mennyt hukkaan eli uusi ei haittaa kun nää on mulla olleet toimivia ja vaikkeivät olisikaan niin käyttäisin pelkkien tuoksujen takia :D Ja makujen, nämä jopa maistuu siltä miltä tuoksuvat.

Toinen mun ostovaihtoehto olisi ollut Nivea Blueberry blush mutta purkki ja inci eivät vakuuttaneet.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #1182 : 15.09.14 - klo:17:38 »
Ihastuin Livboxin mukana tulleeseen Nivean lip butteriin. Vaikka purkki onkin epäkäytännöllinen, niin voide kosteuttaa ja pitää huulet pehmeinä ilman jatkuvaa huulirasvan lisäämistä. Mustikka ei ole suosikkituoksuni, joten mieli tekisi ostaa joku toinen tuoksu testiin.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1183 : 15.09.14 - klo:18:02 »
Mulla on ollut viime talvesta saakka Burt's Beesin Beeswax Lip Balm, jonka koostumus on omaan makuuni juuri ideaalin tuntuinen ja jota siksi käyttäisin tosi mielelläni. Kesähelteillä kestinkin tätä jonkin aikaa käyttää. Mutta nyt taas kokeiltuani useammassakin jaksossa tämä rohduttaa huulet heti. Kyllähän tässä ärsyttäviä aineita on, joten en suuremmin ihmettele. Huulet ärtyvät ja muuttuvat kuiviksi ja repaleisiksi. Harmi vain, kun sopiva tuntu on kuitenkin huulivoiteissa niin harvassa, ja tässä olisi ollut jotain tosi mukavaa.

Mulla on hirveästi erilaisia huulirasvoja, mutta aina joudun kyllä palaamaan Munken's Bisalvaan ja Acon vaaleansiniseen. Näitä pahimpia ärsytyksiä hoidan myös Eucerinin Aquaphorilla. Silti aina on pieni vilkuilu meneillään, josko joskus ilmaantuisi jokin sekä ärsyttämätön että koostumukseltaan mieleisin mahdollinen vaihtoehto.
1cFii, oma väri.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #1184 : 16.09.14 - klo:20:48 »
Oletko kokeillut Blistexin Sensitive -huulirasvaa? Se voisi sopia sulle kun se ei vissiin sisällä mitään huulia ärsyttävää, tai ainakaan ei pitäisi.
Mun mielestä tää on ihan parhaimmistoa, tuntuu tosi hyvältä huulilla ja tuntuu oikeasti kosteuttavan eikä saa huulia repaloitumaan.