Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 418927 kertaa)

Poissa rosmarin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #1245 : 23.01.15 - klo:10:22 »
Kannattaa ehdottomasti pistää huulivoiteet tilaukseen ja testiin, tuo vitosen satsi on täysin hintansa arvoinen ja ylikin :) Tykästyin niiden pehmeään ja helposti levittyvään koostumukseen sekä hoitavuuteen (näin talvipakkasilla ihan välttämätön ominaisuus). Sheavoi varsinkin on ekstrakosteuttava, joskaan sävyttävät versiot eivät jää jälkeen tässä asiassa.

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #1246 : 23.01.15 - klo:12:40 »
Hehe, pitihän munkin sitten pistää tuo setti tilaukseen, vaikka en kyllä todellakaan tarvitsisi yhtään uutta huulirasvaa. ::) No, toisaalta niitä kyllä kuluu sellaista tahtia etenkin näin talvella, että ehkä hankinta on ihan perusteltu. Tilasin siis mansikan, kirsikan ja makadamian. Tuon kirsikan pigmenttisyys kyllä vähän epäilyttää, mulle kun ei punainen sovi huuliin sitten ollenkaan. Saas nähdä voiko sitä käyttää.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #1247 : 23.01.15 - klo:18:20 »
^Sama. Mulla on huulirasvoja varmasti 20, mutta tilaukseen lähti mansikka, kirsikka ja vadelma. Yksi Burt's Bees original-puikko tuossa vetelee viimeisiään, ehkä yhtä loppuvaa korvaamaan on aiheellista hankkia 3 uutta..

Burt's Bees oli ihan ok, mutta itse tykkään enemmän liukkaammasta ja kiiltävämmästä tavarasta, tuo on aika vahamaista ja mattaa, vaikka sitten huulilla notkistuu lämmitessään kyllä. Jotain mentholia on tässä rutkasti, muissa omistamissani Burteissa ei ole. Kuitenkin ilmeisen paljon keskivertohuulirasvaa miellyttävämpi tapaus, kun kerran kului ihan loppuun.

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1248 : 24.01.15 - klo:22:49 »
http://www.rainbow.fi/tuotteet/muut/ihonhoito/rainbow-huulivoide-classic-2-kpl/ onko tätä rainbow huulirasva mistään kotoisin?  :) Bongasin lähikaupassa ja hypistelin pakettia, mutten arvannut ostaa.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1249 : 25.01.15 - klo:00:04 »
Dermosilin joulutuote Shea salva tuubissa on todella hoitavaa myös huulille. Hajustamaton vedetön voide. Edelleen näkyy Dermon poistotuotevalikoimassa.

Perun puheeni. Tämä(kin) osoittautui lievästi ärsyttäväksi rutikuiville huulille, joten menee sarjaan 'kynsinauha-ja käsivoide'.

http://www.rainbow.fi/tuotteet/muut/ihonhoito/rainbow-huulivoide-classic-2-kpl/ onko tätä rainbow huulirasva mistään kotoisin?  :) Bongasin lähikaupassa ja hypistelin pakettia, mutten arvannut ostaa.

Normihuulille OK. Haastaviin tapauksiin en kokeilisi.

"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #1250 : 30.01.15 - klo:19:41 »
Mä olen kehittänyt jonkunlaisen addiktion La Roche Posayn Cicaplast levres -huulivoiteeseen. Tekee tosi pehmeät huulet ja tuntuu mielyttävälle käyttää. Toi pelastaa inhat talven kuivattamat röpelöhuulet tosi hyvin.

Poissa Eleven

• HAIRahtanut
« Vastaus #1251 : 03.02.15 - klo:13:36 »
http://www.rainbow.fi/tuotteet/muut/ihonhoito/rainbow-huulivoide-classic-2-kpl/ onko tätä rainbow huulirasva mistään kotoisin?  :) Bongasin lähikaupassa ja hypistelin pakettia, mutten arvannut ostaa.

Mun huulille tuo on toiminut tosi hyvin. Ainakin ennen tuoksu oli tosi vaniljainen, nyt pakkaus on uudistunut ja ehkä maku sen mukana. Koostumus on aika paksu, mutta se pysyy aika hyvin huulilla. Hinta ei ainakaan kirpaise vaikka tulisi hutiostos!
« Viimeksi muokattu: 04.02.15 - klo:21:41 kirjoittanut Eleven »
Once you compare the sorrow of real life to the joy of an imaginary one, you will never want to live again - only to dream forever.

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1252 : 04.02.15 - klo:00:54 »
mä taidan rohkaista ja ostaa tuon, siinä ei tosiaan mitään menetä, vaikka olisikin hutiostos  :ts Mulla on suuri luotto Rainbow tuotteisiin, eipä ole pettymyksiä tullut :) Mulla on ajatus tuosta, että olisi hieman Labellon tyylinen?! Toki voin olla aivan metsässä ajatukseni kanssa.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #1253 : 14.02.15 - klo:18:21 »
Pakko tulla kehumaan Nivean Lip Butteria! Mulla on ollut pitkään huulet ihan hirveässä kunnossa, repaleiset ja usein ihan kipeät ja välillä jopa verta vuotavat. Olen käytellyt mm. Bepanthenia mutta se ei auttanut ollenkaan. Ostin sitten epätoivoissani heräteostoksena Nivean Lip Butterin ja olen nyt käytellyt sitä viime viikosta asti. Huulet on nyt ihan loistavassa kunnossa, kuivuudesta ei ole enää tietoakaan ja olen taas voinut käyttää huulimeikkejäkin kun ne levittyy nätisti. Huulet eivät ole kipeät, ärtyneet, repaleiset tai mitään muutakaan vastaavaa. Ihan uskomatonta, en muista milloin mun huulet olisi viimeksi ollut näin hyvässä kunnossa!  :ts Mulla on se perusversio tuosta Lip butterista ja pitää varmaan ostaa vielä toinenkin kappale näitä että saan töihin/laukkuun toisen kappaleen. Uusi HG!
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #1254 : 14.02.15 - klo:18:39 »
Mä olen käyttänyt Nivean lip buttereista sekä vadelma että vanilla & macadamia -versioita ja enemmän olen tykännyt  jälkimmäisestä. Kosteuttaa himpun verran paremmin eikä jätä niin mattaista pintaa huulille kuin vadelmavoide. Voiteen purkkipakkaus vaan on pieni miinus, kun toivoisin ettei tarvitsisi sormea käyttää tuotteen levittämiseen.
Ehkä mun pitäisi kokeilla vielä originaliakin kun sitä noin kehutaan :)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1255 : 14.02.15 - klo:20:11 »
Ajatus niveamaisesta hajusta huolestuttaa...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #1256 : 14.02.15 - klo:21:44 »
^Tuo original-versio ei haise minusta yhtään millekään. Nenäni on tosin hieman tukkoinen tällä hetkellä mutta ei kovin paljoa, uskoisin kyllä haistavani jos tuossa jotain hajua olisi. Lisäksi olen hieman hajusteherkkyyteen taipuvainen joten noteeraan kyllä yleensä vahvat tai epämiellyttävät hajut.

Hilippa, tuoksuu tuo Vanilla & Macademia -versio kevyesti vaniljalle vai onko siinä vahva haju? Tuo oli toinen noista lip buttereista jotka mua kaupassa kiinnosti, joten voisin ehkä harkita tuon ostamista siksi "kakkoskappaleeksi".
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #1257 : 15.02.15 - klo:01:24 »
Laitanpa kommenttini tähän väliin eli oon kyllä samaa mieltä edelleen noista Lip buttereista - ihan loistavia! Pehmentää huulet paremmin kuin mikään ja minusta ovat myös aika kestäviä huulilla, koostumus on vaan täydellinen. Tuo Vanilla & Macadamia tuoksuu minusta ihan valkosuklaalle eli on tosi makea tuoksu, ei kovin mieto mutta ei myöskään itseäni häiritsevä, aika herkku kyllä! Mustikka tuoksuu ihan mustikkajogurtille, sekin on kyllä hyvä :)

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #1258 : 15.02.15 - klo:11:22 »
^Jos nuo parantaa huulten röpelöisen ihon, niin pitää kyllä ostaa. Tuo Vanilla & Macadamia-versio kiinnostaa kyllä. Sierra Beesin Vanilla-huulirasva on ollut kyllä tosi hyvä, mutta ihan pahimpiin kohtiin ei auta. Huulimeikki näyttää kamalalta, kun on niitä röpelökohtia :-X.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #1259 : 15.02.15 - klo:11:45 »
Hilippa, tuoksuu tuo Vanilla & Macademia -versio kevyesti vaniljalle vai onko siinä vahva haju? Tuo oli toinen noista lip buttereista jotka mua kaupassa kiinnosti, joten voisin ehkä harkita tuon ostamista siksi "kakkoskappaleeksi".

Jewely tuossa aiemmin ehtikin osuvasti kuvata tuoksua, eli ei miedoimmasta päästä ja hyvin makea.