Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 401429 kertaa)

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #1260 : 15.02.15 - klo:11:45 »
Hilippa, tuoksuu tuo Vanilla & Macademia -versio kevyesti vaniljalle vai onko siinä vahva haju? Tuo oli toinen noista lip buttereista jotka mua kaupassa kiinnosti, joten voisin ehkä harkita tuon ostamista siksi "kakkoskappaleeksi".

Jewely tuossa aiemmin ehtikin osuvasti kuvata tuoksua, eli ei miedoimmasta päästä ja hyvin makea.

Poissa MariV

• Haiven
  • *
« Vastaus #1261 : 18.02.15 - klo:12:59 »
Pakko kehua Hurraw! huulivoiteita. Olen käyttänyt nyt muutaman viikon Lime huulivoidetta ja maku/haju on ihana + huulet ovat hyvässä kunnossa. Uskoisin, että kosteutusteho tulee noista kylmäpuristetuista luomuöljyistä.

Tässä on limen INCI:

Ingredients: Prunus amygdalus dulcis (sweet almond) oil,  Euphorbia cerifera (candelilla) wax, *Cocos nucifera (coconut) oil, *Simmondsia chinensis (jojoba) seed oil, *Theobroma cacao
(cocoa) seed butter, *Ricinus communis (castor) seed oil, Olea europaea (olive) fruit oil, Citrus auranifolia (lime) peel oil, Tocopherols (sunflower)

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #1262 : 18.02.15 - klo:14:11 »
Ostin täällä kehuttuja Yves Rocherin uusia huulivoiteita, joista valitsin sävylliset versiot mansikan ja kirsikan. Nämä ovat selvästi liukkaampia huulilla kuin ne vanhemmat huulivoiteet. Hoitavuus on ihan ok, mutta eivät nämä ihan suosikeiksi nouse. Nivea Lip Buttereista voisi tulla värillisiä versioita, ostaisin heti.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Aivina

• HAIRahtanut
« Vastaus #1263 : 19.02.15 - klo:09:28 »
No en nyt tiedä, onko nuo YR:n huulivoiteet kovinkaan kaksisia. Ekana ainesosana muistaakseni mineraaliöljy tai jos ei ihan ekana niin kärkipäässä kuitenkin, enkä kauheasti viitsisi suuhuni sitä laittaa. Pitäydyn luonnonkosmetiikassa jatkossakin.

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #1264 : 19.02.15 - klo:12:23 »
^ Mun huuleni ainakin kaipaavat juurikin mineraaliöljyä. Mehiläsvahaa tai luonnonöljyjä sisältävät huulirasvat ovat ihan kivoja satunnaisessa käytössä, mutta niiden kosteutus- ja suojaustehot eivät vain tunnu ainakaan talvipakkasilla riittävän.

Noista Yrkän uusista huulirasvoista korkkasin vasta kirsikkaversion, ja onneksi se ei ollut ollenkaan niin pigmenttinen kuin pelkäsin. Ei tuota ehkä kovin huolettomasti ilman peiliä kannata naamaan sutia, mutta väriä tulee kuitenkin sen verran hillitysti, ettei lopputulos ole mikään huulipunan punainen. Koostumus ei munkaan mielestäni vaikuttanut mitenkään kummoiselta, vaan lähinnän ihan kivalta. Kyllä nuo varmasti tulee pois käytettyä, mutta mitään uusia suosikkeja ei nyt löytynyt.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #1265 : 24.02.15 - klo:19:57 »
Mä taas koen että tää Yrkän uusi huulivoide on ihan huippu!

Kokeilin jo sitä vanhaa versiota, muistaakseni sitä oli vain kaksi versiota eli väritön sekä vadelma, josta tuli hiukkasen väriä. Se oli hyvä tuote, mutta tämä uusi koostumus on kyllä vielä parempi. Liukuu kivasti huulille, tuntuu oikeasti kosteuttavan pitkäkestoisesti huulia, eikä tarvitse olla koko ajan lisäilemässä.

Sävy Cerise eli kirsikka antaa aika hyvin huulille väriä, varsinkin kun päivän mittaan väri hieman kerrostuu. Yleensä värillisissä huulirasvoissa ei ole pigmenttiä juuri lainkaan, mutta tällä saa oikeasti väriä huuliin, mistä annan plussaa. Sävyt mansikka (lämmin punainen) ja vadelma (kylmä punainen) ovat vähemmän pigmenttisiä, jos tuntuu että tämä kirsikka antaa liikaa väriä.

Hintaa tuotteella oli 1,90€ joten ei ainakaan mene paljon rahaa hukkaan jos tuotteesta ei tykkääkään. Itse tykkäsin todella paljon ja tämä jää käyttöön aivan varmasti. Paras sävytetty huulivoide, joka on aikoihin tullut vastaan!

Poissa Eleven

• Tukkaguru
« Vastaus #1266 : 24.02.15 - klo:22:37 »
Osaisiko joku verrata tuota Yves Rocherin kirsikkaa Labellon Fruity Shinen kirsikka-versioon?
Once you compare the sorrow of real life to the joy of an imaginary one, you will never want to live again - only to dream forever.

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #1267 : 26.02.15 - klo:18:45 »
Hurraw Grapefruit oli kyllä pettymys. Tuoksu on ihan kiva, mutta siihen se sitten jääkin. Katoaa huulilta alta aikayksikön, eikä hoitavuutta ole nimeksikään, päin vastoin tuntuu, että tämä kuivattaa huulia entisestään.

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #1268 : 26.02.15 - klo:18:56 »
Musta tuntuu, että Nivean Lip butter (blueberry-versio) kuivattaa/ärsyttää huulia säännöllisesti käytettynä  ??? Aluksi se kosteuttaa ja pehmentää todella hyvin, mutta jonkin ajan päästä huulista tulee ihan riekaleiset, ja tilanne on helpottanut heti kun olen pitänyt taukoa tuosta. Tuoksu ei ole mielestäni erityisen hyvä, mutta ei haittaakaan, ja tykkään siitä että tuo pysyy huulilla yllättävän hyvin ollakseen noin pehmeää rasvaa, yleensä tykkään enemmän vähän paksummista ja vahamaisemmista huulivoiteista. Olen nyt käyttänyt satunnaisemmin, niin toimii hyvin.
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #1269 : 27.02.15 - klo:09:53 »
Mäkin olen ollut pettynyt noihin Hurraw-huulirasvoihin. Ostin niitä kaksi, koska paketit on kivoja. Jotenkin niin peruskamaa kuin voi vain huulirasva olla! Liian voimakkaat tuoksut tuntuvat kurkussa kutituksena. Rasva katoaa huulilta nopeasti eikä oikein tunnu tekevän mitään.

Ostin siis suklaan ja kirsikan, joka on sävytetty, ja vaikka tosin koira söikin jo suklaan, niin ei se kyllä kovassa käytössä ollut. Kirsikkaa olen käyttänyt jonkun verran, koska siitä saa kerrostamalla suht kivaa luonnollista sävyä huulille silloin, kun ei jaksa sen kummemmin huulia meikata. Käytän kuitenkin varsinkin näin keväisin paljon huulikiiltoja ja huulipunia.

Oikeasti kuiville ja riekaleisille huulille käytän Rosebud'sin mansikkahuulirasvaa. Ilmeisesti lanoliini siinä tekee ihmeitä, tuoksu on miellyttävä ja rasva pysyy hyvin huulilla. Miinusta kuitenkin purkkimuodosta: ei niin kätevä kantaa mukana.

Poissa rosmarin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1270 : 27.02.15 - klo:11:28 »
Osaisiko joku verrata tuota Yves Rocherin kirsikkaa Labellon Fruity Shinen kirsikka-versioon?

Labello antaa vain aavistuksen sävyä ja tuntuu paljon "rasvaisemmalta" siinä missä YR:n kirsikka on hyvin hoitavaa ja jo yksi kerros riittää luomaan punasin juuri huuleni -efektin. Eli jälkimmäisessä on runsaasti pigmenttiä, melkeinpä huulipunan veroisesti. Kätevä 2in1 tuote ;)

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #1271 : 05.03.15 - klo:13:22 »
Minulla on ollut nyt noin 1,5 viikkoa käytössä Hurraw Lime-huulivoide, ja pakko sanoa että taidan olla vähän rakastunut  :l Minulla on todella helposti rohtuvat huulet, ja tuo auttaa ainakin kevyesti repaleisiin huuliin ja parantaa rohtumat hetkessä. Ja tuohon ei moni huulirasva pysty! Käytän öisin punaista bepanthenia, mutta tuo Hurraw on päiväkäytössä ja toimii loistavasti :) Pitänee käydä hamstraamassa pari muutakin makua niin että yksi voide kulkisi aina mukana  ;D
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #1272 : 10.03.15 - klo:18:27 »
Citymarketissa oli uusia Nivea Lip Butter-versioita, Kookos ja Kaakao! Hillitsin itseni koska mulla on niitä jo kaksi mutta se kookos ois kiva kokeilla... En oo ennen hirveästi tykännyt kookoksesta mutta ostin vastikään kookosöljyä ja rakastuin sen tuoksuun niin odotan tietenkin tuon Nivean olevan yhtä aidon tuoksuinen  ;D

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #1273 : 10.03.15 - klo:19:56 »
^ Kiitos vinkistä, kaakao kuulostaa mulle sopivalta ja muutenkin tykkään tosi paljon näistä Niveoista :)
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1274 : 15.03.15 - klo:13:42 »
Aurinkosuojallisena huulirasvana käytössä nyt Alba Botanican very Emollient Sunscreen, lip care spf 25. Tältä huulirasvan kuuluu tuntua, pehmeältä ja suojaavalta, - edullinenkin vielä!

Alba Botanica very Emollient sunscreen lip care spf 25
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii