Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 433779 kertaa)

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #1275 : 06.05.15 - klo:16:53 »
Ostin kokeiluun LadyBug Jane Healing Lip Balm Plain Jane -huulirasvan iHerbistä ja sepäs olikin kiva yllätys. Ei maistu, eikä haise miltään, mutta on todella tuhtia ja paksua. Tykkään enemmän jämäkämmistä huulirasvoista kuin öljymäisen rasvaisista, sillä paksummat huulirasvat tuntuvat pysyvän paremmin huulilla ja siten suojaavan enemmän kuin ohuet, öljymäiset rasvat.

Huulirasvan INCI:

Organic avocado oil, organic cocoa butter, organic sunflower oil, organic castor oil, organic evening primrose oil, organic aloe leaf extract, organic carnauba wax, candelilla wax, vitamin E.

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #1276 : 21.05.15 - klo:21:09 »
Noh, vaikka justiin valitin Livbox-ketjussa jatkuvista huulirasvoista, niin sorruin silti Ruohonjuuressa ostamaan, kun näin, että sinne oli tullut Crazy Rumors -huulirasvoja ihanissa mauissa. Haastaja Hurraw-huulirasvoille, jotka eivät tehneet muhun vaikutusta. Mulla oli Cherry Culturen ihana kylkiäisinä saatu banaanihuulirasva (puikossa), joten oli pakko ottaa maku Banana Split, kun koira oli tuon suosikkihuulirasvani syönyt... Lisäksi mukaan tarttui herkullinen Bubblegum. Banana Split tuntuu melkein identtiseltä sen Cherry Culturen huulivoiteen kanssa. Koiran kuono värisi jo innosta, kun laitoin uutta huulirasvaani, joten pitää piilottaa se huolellisesti.  :P

Tykkään näistä kyllä ihan tosissani, koostumus on kivan pehmeä, muuten en osaa kommentoida. Tuoksu on aika voimakas, mutta ei ainakaan mulla ota kurkkuun. Mun tulee aika vähän käytettyä huulirasvoja, etenkin kun kaikki nykyiset ovat ei-niin-kätevää purkkimallia, mutta toivottavasti nämä herkulliset huulivoiteet päätyvät huulille useammin, kun huulet ovat aika usein riekaleiset.  :)

Edit: lisään incin sivuilta: 100% All Natural, Cruelty - Free & Vegan (only the good stuff)

*Olea Europaea (Olive) Oil, *Butyrospermum Parkii (Shea Butter) Fruit, Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Macadamia Ternifolia (Macadamia) Oil, Non GMO Glycine Soja (Soybean) Wax, Natural Flavors, Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax, Tocopherol (Vit E), Eupatorium Rebaudianum Bertoni (Stevia) & Love *Organic

Hmm. Mun kappaleessa on kyllä macadamiaöljy ekana ja muutenkin vähän eri järjestyksessä nuo.  

Edit2: Nää on näköjään iherbissa alle kolme dollaria, mikä pieksee Ruohonjuuressa pulittamani 6 euroa...  :ts
« Viimeksi muokattu: 21.05.15 - klo:21:50 kirjoittanut siana »

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #1277 : 22.05.15 - klo:13:25 »
Mä ostin pari päivää sitten babylips electro huulivoiteen sävyssä strike a rose ja mä rakastuin tähän! Hyvin samanlainen huulilla kuin muutkin babylipsit, mutta sävy on voimakkaampi ja toisella kerroksella melkein huulipunamainen. Pysyvyys mielestäni tosi hyvä, parempi kuin niissä tavallisissa babylipseissä. Sävy on ihanan kesäinen ja tästä taitaakin tulla mun luottohuulivoide tälle kesää!  :l

Poissa Eleven

• HAIRahtanut
« Vastaus #1278 : 24.05.15 - klo:20:12 »
Täyttä hintaa en ole raaskinut maksaa, mutta Anttilassa oli Baby Lipsit tarjouksessa joten ostin testiin kirsikanmakuisen version. Maku ei ole aivan yhtä hyvä kuin Labellon Fruity Shinen kirsikka-versiossa, mutta koostumus on todella miellyttävä ja värikin on hyvä, vaikka on tosi huomaamaton. Ainakin huulirasvaa uskaltaa levittää ilman peiliä!
Once you compare the sorrow of real life to the joy of an imaginary one, you will never want to live again - only to dream forever.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #1279 : 03.06.15 - klo:16:52 »
Mäkin nyt sitten ostin tuon Baby Lipsin sävyssä strike a rose (neonsävyinen pinkkikoralli) kun sävy näytti niin houkuttelevalta. Hitsi, tämähän on hyvää kamaa!

Aiemmin kokeilin vain testereistä huulille näitä Baby Lipsejä ja silloin totesin, että tuntuma huulilla oli muovimainen, eikä tarpeeksi kosteuttava. Pyörrän puheeni! Tämähän tuntuu aivan ihanan kostealta ja geelimäiseltä huulilla, tuntuu kosteuttavan oikeasti, ja kestää huulilla tosi hyvin. Todellakaan ei tarvitse olla koko ajan lisäilemässä.

Näitä pitää ostaa lisää!  :l

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1280 : 07.06.15 - klo:18:32 »
Taas on takana uusia, turhia huulirasvakokeiluja.

TBS:n hamppuhuulivoide on ihan ok, ei ole samaa hajustusta kuin muissa hampputuotteissa, eikä tuoksu huulilla juuri ollenkaan, mutta ei vain tunnu tekevän mitään hyvääkään. Kal-lis-ta, joten toivoin enemmän. Tuntu on sinänsä ihan ok, eikä varsinaisesti ärsytä, mutta ei meinaa huvittaa käyttää, kun huulet pysyvät repaleisina.

Lumenen Angry Birds -mustaherukkahuulivoide (jep :D) tuntuu huulilla muovilta. Ei ärsystystä, joten voinee kyllä käyttää, mutta ei minkäänlaista vaikutuksen tunnettakaan.

Osaan ilmeisesti tosiaan valita nykyään joukosta ne siedettävän ärsyttämättömät, mutta vielä tarttis sitä tehoakin. Välttelen risiiniöljyä, piparminttua, sitrusöljyjä yms, kemiallista aurinkosuojaa ja varmaan sitä sun tätä muutakin, mitä ei nyt tule mieleen. Tämä karsiikin jo pois arviolta 99,9 % huulivoiteista, joten ostanen seuraavaksi pelkkää vaseliinia. Aquaphor on ainoa, joka tekee mitään hyvää, mutta tuubi ei ole kovin kätevä kanniskeltavaksi, joten jokin toimiva puikko pysyy haaveissa.
1cFii, oma väri.

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #1281 : 07.06.15 - klo:19:34 »
Onko kellään kokemusta Crazy Rumors huulivoiteista? Noita on tullut myyntiin Ruohonjuureen ja kävin niitä siellä tutkailemassa mutta en vielä viitsinyt ostaa  :P Varsinkin Banana Split tuoksui omaan nenääni tosi hyvältä, mutta tehoista olisi kiva kuulla. Olen nyt käyttänyt Hurraw!-huulivoiteita ja niillä huulet ovat pysyneet hyvässä kunnossa, mutta ainahan sitä olisi kiva kokeilla jotain uutta  ;D
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #1282 : 07.06.15 - klo:20:27 »
Mä laitoin tuoksuhimoissani kasan Crazy Rumoreita tulemaan iherbistä melkein viikko sitten, voin palata asiaan lähiaikoina ;D Ainakin suklaamansikkaa, bananasplitiä ja muutamaa muutakin on tulossa. Villit huhut kertoo, että näiden pitäisi olla varsin hyviä.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #1283 : 07.06.15 - klo:20:47 »
Mä ainakin tykkäsin enemmän Crazy Rumors huulivoiteista kuin Hurraw rasvoista. CR on täyteläisempää ja hoitavaa, kun taas koin Hurraw voiteiden katoavan vähän turhan nopeasti huulilta.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #1284 : 07.06.15 - klo:20:50 »
iHerbistä tilattu Sierra Bees vanilla huulirasva on ollut ihan hyvää. Huulirasvoista mun on vaikea sanoa, onko erityisen kosteuttava vai ei, mutta ihan hyvältä tämä huulilla tuntuu. Pärjäisin kyllä varmaan ilmankin, mutta huulet ovat pysyneet hyvässä kunnossa. Hintaakin taisi olla vain reilusti alle euron.

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #1285 : 08.06.15 - klo:11:49 »
Mä kirjoitin Crazy Rumors -huulirasvoista tuossa pari postausta ylempänä. Mun mielestä ovat erittäin hyviä, mulla on Bubblegum ja Banana Split ja huulet ovat pysyneet todella hyvässä kunnossa nyt, kun olen iltaisin muistanut käyttää. Ilmeisesti nämä ilmiönä ovat Hurraw-huulivoiteita edeltävä ilmiö, ja musta kosteustehot ovat paljon Hurraw'ta paremmat. Iherbista saa halvalla. Pakkauksetkin ovat todella söpöjä.  :)

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #1286 : 08.06.15 - klo:19:33 »
Kiitos Crazy Rumors -kommenteista, pitänee ostaa Banana Split vaikkapa yörasvaksi tai muuten vain makeannälkää helpottamaan  ;D
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #1287 : 09.06.15 - klo:21:06 »
Kokeilinpa minäkin, kun tuli City-käytävän Ruohonjuuressa pyörähdettyä. Aivan loistavia nuo Crazy Rumors -huulirasvat! Banana Split tuoksui ihanalta.  :l

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1288 : 14.06.15 - klo:15:38 »
Mä olen jopa vähän järkyttynyt siitä, miten karmeaan kuntoon viimeksi kokeilemani huulirasvat taas huulet saivat. Olen nyt jo aivan sataprosenttisen varma, että ihan kaikki kasviöljyt ovat myrkkyä mun huulille, kookosöljy pahimpana. Ylivoimaisesti parhaat ainesosat huulille ovat mulla mineraaliöljyt, lanoliini ja mehiläisvaha. En ole törmännyt tuotteeseen, jossa nämä tulisivat ilman mentolia, kamferia yms, joten menen sitten Carmexilla. Pitänee ostaa tuubiversio mukana kuskattavaksi. Onneksi mun iho alkoi sietää tuota kolmannella jaksottaisella yrityksellä viime talvena, eikä siitä enää tule ihottumaa huulten ympärille. En kyllä enää koske mihinkään muuhun kuin mineraaliöljyjankkiin.
1cFii, oma väri.

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #1289 : 18.06.15 - klo:11:37 »
^ Käykö Decubal lips&dry spots balm? Mulle se on parasta! Joku ricinus communis seed oil tuossa on, mutta muuten vain lanoliinia, mehiläisvahaa ja petrolatumia. Tai sitten imetysvoide Lansinoh?  ;D
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.