Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 401505 kertaa)

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #135 : 04.04.06 - klo:00:22 »
Blistexin tuubi on ihan ässä. Käytän välillä myös Bepanthenia.
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0

Poissa sadelma

• HAIRahtanut
« Vastaus #136 : 04.04.06 - klo:11:44 »
Bepanthen on ykkönen! Ja TBS:n hamppuhuulirasva. Se on tosi riittoisaa, joten ihan hintansa arvoinen.
1bFii

Poissa Rory

• Tukkaguru
  • Jones in the fast lane
« Vastaus #137 : 08.05.06 - klo:17:29 »
Mulla on käytössä Lush:n Whip Stick- huulirasva  joka on ihanan suklainen. Saman valmistajan Lite (vaahtokarkki tuoksu) ei ole niin hyvä mielestäni. Edelleen kaapista löytyy pari vanhaa Body Shopin purnukkaa, passionberry ja mansikka, joita yritän käyttää loppuun. Kelpo tuotteita nekin vaikka ikää on niille jo kertynyt...

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #138 : 14.05.06 - klo:19:14 »
Blistexin purkissa oleva huulirasva sk 15 on todella hyvä. Sitä ostan kesäksi lisää, kun entinen purkki alkaa olla lopuillaan. Se tehokosteuttava huulirasva, joka on siinä hylsyssä ei ole yhtä hyvä, vaikka sekin on sk 15. Se ei tunnu samalta kuin se purkissa oleva.

Poissa pinkfrank

• HAIRahtanut
« Vastaus #139 : 15.05.06 - klo:16:43 »
Bepanthen on parasta mitä voi toivoa!
Blistexin se purkissa oleva kelta/oranssi mönjä on kans kivaa, se tuoksuu (ja maistuu  ;D) niin ihanalle.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #140 : 15.05.06 - klo:19:08 »
Parasta mitä huulille tiedän on Bepanthen, mutta tänään näin apteekissa ihan huulille tarkoitettua nimeltä Bepanthol (samalla fontillakin eli niinku samaa sarjaa). Vähä kiinnostais, onks kukaa kokeillut?
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa pinkfrank

• HAIRahtanut
« Vastaus #141 : 15.05.06 - klo:20:56 »
Bepanthol on kokeiltu, ja se ei oo kyllä lähellekään samaa kamaa kuin Bepanthen. Aluksi kun sitä laittaa tuntuu ihan hyvältä, aika ohutta ja kevyttä. Imeytyy tosi nopeesti ja sit rupee tuntumaan että jotenkin kuivattais huulia  ::) Se on just semmosta mitä pitää laittaa sit koko ajan kun on kerran laittanu. Ei hyvä, ei ollenkaan hyvä mun mielestä  >:(

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #142 : 15.05.06 - klo:20:58 »
pinkfrank okei, no säästyipähän nekin rahat 8) Toi Bepanthen on vaan niin hankala kantaa mukana, siihen metalliin tulee helposti halkeampia varsinkin kun se on tyhjempi ja rutussa.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa pinkfrank

• HAIRahtanut
« Vastaus #143 : 15.05.06 - klo:21:03 »
Jep, totta. Mä oon ratkassu sen halkeilu pulman niin, että oon tursottanu tyhjään Blistex-purkin puolilleen Bepanthenia ja kannan sitä mukanani :)

Poissa Puhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #144 : 15.05.06 - klo:21:18 »
Joku täällä joskus suositteli apteekin mentholatum huulirasvaa. Ja kokeilin sitten itsekkin ja on kyllä parasta mitä olen kokeillut. Oikeasti parempaa kuin bepanthen, jota minäkin käytin ennen koko ajan. Nyt ei enää halkeile huulet eikä lähde iho irti. Tätä ostan tästä lähin, en ole enää tuon puikon ostettuani koskennut bepantehiin ollenkaan :)

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #145 : 15.05.06 - klo:21:34 »
Käytän päivällä sellaista huulirasvaa, varsinkin kesällä, jossa on aurinkosuoja. Yöksi laitan jotain muuta. Yleensä  Bevitaa.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #146 : 15.05.06 - klo:22:57 »
Miä en käytä hirveästi huulirasvaa, kun olen kuullut että siihen jää koukkuun ja huulet alkaa kuivua kahta kauheammin. Onko tässä sitten mitään perää?

Nyt olen kyllä alkanut ihmisten ilmoille lähtiessä laittamaan jotain Miramen vaaleanpunaista huulirasvaa, kun näytän muuten aika ruumiilta. Huulipunaa en osaa käyttää. Tuo huulirasva antaa pienen punaisen vivahteen huuliin.

Poissa Lorena

• HAIRahtanut
« Vastaus #147 : 16.05.06 - klo:10:41 »
Blistexin sininen purkkihuulirasva on parasta. Tuo on ainoa huulirasva, mihin nämä huulet eivät "totu". Usein nimittäin huulirasva ikäänkuin rohduttaa näitä huulia jos sitä laittaa pitkän ajan käytön jälkeen, en tiedä mistä johtuu. Kosteuttaa hyvin ja on sellainen "viilentävä". Olisikohan jotain mentholia sisältävä tms. Se vaalea purkki on myös ihan ok.

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #148 : 16.05.06 - klo:10:49 »
Ostin Mentholatum huulirasvan kun sitä oli täällä niin kehuttu ja täytyy sanoa etä aivan sairaan tehokasta on!
Huulet oli viime viikonlopun jälkeen ihan rohtuneet ja kuivat ja tuolla puikolla ne sai päivässä pehmeiksi.
Ehdoton uusi lemppari, jopa Carmexia ja 8 Hour Creamia parempi! :-*

sus-su

• Vieras
« Vastaus #149 : 16.05.06 - klo:11:22 »
tän hetkinen suosikki on Miramen Star Gloss. Kosteuttaa mukavasti ja antaa samalla hyvän kiillon. Maistuukin ihan hyvältä.