Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 412297 kertaa)

ainokainen

• Vieras
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #1365 : 05.12.16 - klo:17:02 »
Heps, kiinnostaa! Mistä Saiturin Pörssistä ostit? Itiksen Saiturin Pörssissä käyn usein, mutta en ole siellä ainakaan noita nähnyt.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #1366 : 05.12.16 - klo:21:09 »
^Ostin Kontulasta, kassalla tosiaan oli. Itiksessäkin kävin ihan pari päivää sitten, eikä kyllä osunut siellä silmään mullakaan. Kontulan Saituri on ihan metron uloskäynnin vieressä.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #1367 : 05.12.16 - klo:23:26 »
Nuo huulirasvat on kyllä ihania! Mulla on kans noita huulirasvoja isot kasat kun sain joululahjaksi, ovat huumaavan tuoksuisia <3 Noi viinirypäle ja piparminttu on piristävän tuoksuisia. Niistä jää mulla vähän ikävä tahmea kalvo huulille, mutta käytän silti tuoksun takia :D.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #1368 : 06.12.16 - klo:00:14 »
Ostin black friday-tarjouksesta Sara Happin huulituotepaketin johon kuului the Lip Scrub ja the Lip Slip eli sokerikuorinta ja huulivoide. Kuorinta on pehmeämpi ja ns. rasvaisempi kuin Lushin huulikuorinnat ja toimii odotetustikin hyvin. The Lip Slip on jännä, luulin että olisi sellainen kunnon rasvainen voide mutta onkin enemmän kuin huulikiilto purkissa. On siis melko tahmeaa eli kestää huulilla hyvin ja "tuntu" on tosi pehmeä. Huulet on kyllä pysyneet tosi hyvässä kunnossa nyt pakkasillakin, oletetusti lisääntyneen kuorinnan ja tuon huulivoiteen suojaavan vaikutuksen ansiosta mutta jatkan noiden käyttöä ihan tyytyväisenä vaikka eivät mitään maailmaa mullistavia olleetkaan. Nämä tulevat varmaan kestämään vuosia kun purkit on niin isot :D

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #1369 : 08.12.16 - klo:07:35 »
Olen niin huulirasvahullu, että lähdin eilen vasiten Kontulaan hakemaan Saiturin Pörssistä tuota Body Drench Candy Licious -huulirasvaa. Siinä kassalla niitä tosiaan oli, kiitos vihjeestä Bubbs! Nappasin viimeisen Grape Lollipop-huulirasvan, näkyi olevan enää jäljellä Lime Gumdroppia ja Lemon droppia. Nyt harmittaa, miksi en ottanut niitäkin.

Siis täähän on aivan ihanaa! To-del-la kosteuttavaa, ja kestää huulilla pitkään! Enpä ole pitkään aikaan näin hyvää huulirasvaa kokeillut!

Hinta ei päätä huimaa, eurolla lähti. Ehkä ainoan miinuksen annan hajusta ja mausta. Itse en makuhuulirasvoista tykkää. Mutta onhan tässä ihan kiva, sellainen "kova hedelmäkarkki"-esanssinen maju ja haju. En sanoisi, että se on paha, mä vaan en periaatteessa tykkää siitä, kun suussa maistuu koko ajan joku.

Väriä näistä ei muuten huulille sitten lähde yhtään, vaikka itse puikot ovat värikkäitä. Huulilla tuote on täysin väritön.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #1370 : 03.04.17 - klo:07:55 »
Hydracolorin klassikko sävytetty huulirasva uudelleen kokeilussa!

En ole vuosiin käyttänyt Hydracolorin huulirasvoja siitä huolimatta, että muistin tuotteen erittäin hyväksi. En nimittäin löytänyt sarjasta yhtään itselleni sopivaa sävyä; kaikki tuntuivat olevan jollain tavalla ruskehtavia, helmiäissävyjä tms. joista en pidä.

Nyt sarjaan olikin tullut uusia sävyjä, huomasin ilahtuneena kun Stokkalla törmäsin näihin jälleen vuosien tauion jälkeen. Mukaan tarttui ihana kirkas peruspunainen sävy 49 joka oli nappivalinta. Tämä antaa huulille ihanan marjaisan sävyn, ja kosteutustehoja löytyy todella hyvin! Huulet eivät repaloidu lainkaan vaan huulet pysyvät pitkään ihanan kosteina. Tuotetta ei todellakaan tarvitse olla koko ajan lisäilemässä. Vahva suositus tälle klassikolle!  :ts

Poissa kleio

• Tukkaguru
« Vastaus #1371 : 03.04.17 - klo:21:33 »
Minulla on ollut aina todella pakkasherkät kuivat huulet. Kun ensimmäiset nollakelit tulevat, huulet muuttuvat yhdessä yössä kuiviksi koppuroiksi, joista voi repiä kuivan päällimmäisen kerroksen kivuttomasti pois. Tilanne normalisoituu joskus huhtikuun lopulla. Mitkään tähän asti kokeilemani rasvat, voiteet tai öljyt eivät ole auttaneet.

No, muutama viikko sitten menin ja ostin Carmexin (noin kolmen vuoden "harkinnan" jälkeen). Jotenkin ajattelin, ettei noin kamalan nimistä huulirasvaa voi käyttää. Ja että tuo purkki on epäkäytännöllinen. Ja että blogeja ei kannata uskoa.

Kolme viikkoa huuleni ovat olleet sametipehmeät, kosteat ja kimmoisat. Ei yhtään kuivaa päivää. Korkeintaan kerran päivässä olen tuota lisäillyt.
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v

Poissa Mir

• HAIRahtanut
« Vastaus #1372 : 17.04.17 - klo:09:24 »
Onko joku joskus saanut kulutettua huulirasvansa loppuun asti? Mulla on tällä hetkellä 3 väritöntä huulirasvaa ja yksi värillinen, ja varsinkin nuo värittömät ovat luvattoman vanhoja ja olenkin koittanut tehokäyttää niitä koko talven. Ne eivät kylläkään vaikuta mitenkään vanhentuneilta, enkä silläkään perusteella saisi heittää niitä menemään.
1c F i
Oma väri saavutettu, pituus kainaloihin.
Luomushampoot ja co-pesut <3

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #1373 : 17.04.17 - klo:09:38 »
^Saan yleensä käytettyä puikkomuodossa olevat huulirasvat loppuun, mutta tuubissa ja purkissa olevia en. Kahteen jälkimmäiseen tulee aika nopeasti hirveä haju ja purkissa olevat saattavat jotenkin kuivahtaa tai kovettua. Minulla on kyllä joitakin ikivanhoja huulirasvoja, kuten Rosebudin Mocha Rose.

Nyt huulet ovat taas kuivat ja huultenympäryksissä on jotain aknea tai herpesrakkuloita. Huomasin vain suupielessä kipua ja eilen kipeässä kohdassa oli pieni haava. Laitoin aloe vera-geeliä yöksi, joka vähän auttoi. En tiedä, mistä nuo tulivat.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #1374 : 17.04.17 - klo:10:46 »
Tuo Kleion kehuma Carmex on kyllä ihan parhautta. Sitä saa muuten ulkomailta ja netistä myös puikkomuodossa, ja siitä on olemassa myös Limited Edition-makuja, mulla on ollut mansikka, lime ja vanilja ainakin... ihania! Harmi, että Suomessa noita ei yleensä myydä. Pelkästään sitä purkkiversiota.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #1375 : 17.04.17 - klo:11:13 »
^Saan yleensä käytettyä puikkomuodossa olevat huulirasvat loppuun, mutta tuubissa ja purkissa olevia en.

Sama juttu täällä! Mä käytän ACOn vaaleansinisessä tuubissa olevaa huulivoidetta perushuulirasvana, mutta lisäksi sitten on babylipsejä (värillisiä ja värittömiä), nivean lip buttereita yms. ACOn huulivoide on oikeasti ainut jonka kulutan aina loppuun asti. Babylipsit ja muut huulivoiteet kuluvat myös loppuun, mutta paljon pidemmällä aikavälillä kuin tuo perushuulirasva. Purkeissa olevat huulivoiteet ovat vanhimmat varmaan jotain 5 vuotta vanhoja. Purkeissa olevia ei vaan huvita käyttää sen muutaman kokeilukerran jälkeen.  ::)

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #1376 : 17.04.17 - klo:12:10 »
^Minua on myös alkanut tympäistä huulirasvoissa oleva vaniljan tuoksu ja olen kai herkistynyt jo sillekin, kun se ahdistaa hengitystä. Minulla on Blistexin Protect Plus, jonka tuoksu suorastaan ällöttää. Kerran ostin jotain H&M:llä myynnissä olleita purkkihuulirasvoja, mutten voinut käyttää niitä tuoksun takia kovin kauan. Aluksi tuoksu tuntui kivalta, mutta hyvin pian se tuntui pistävältä ja ällöttävältä.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #1377 : 17.04.17 - klo:14:19 »
Onko joku joskus saanut kulutettua huulirasvansa loppuun asti?

Että mitä? Mulla yksi huulirasva kuluu loppuun 2-3 viikossa.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #1378 : 17.04.17 - klo:20:58 »
^ Haiskahtaa addiktiolta.

Muistan joskus itsekin kuluttaneeni puikon kuukaudessa, mutta ei siinä ollut kyse enää tarpeellisesta käytöstä, vaan huulirasvan levittämisestä tuli sellainen tapa että sitä oli pakko laittaa koko ajan.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #1379 : 17.04.17 - klo:21:08 »
Mullakin kestää yksi huulirasva kuukausia tai jopa vuosia koosta ja käytöstä riippuen. Käytän yleensä kerran päivässä. Koska käytössä on yleensä useampi huulirasva kerralla (hoitotehoiltaan erilaisia ja eri käyttötarkoituksiin erilaisia) niin usein huulirasva ei ehdi kulua ihan loppuun ennen kuin se on sen verran vanha ja nuhjaantunut että heitän sen pois. En kyllä omien kokemusteni perusteella tajua kuinka paljon huulirasvaa pitää laittaa kerralla ja montako kertaa päivässä jos saa parissa viikossa käytettyä normaalikokoisen huulirasvan? Esimerkiksi puikkorasvoistahan ei irtoa paljoakaan kerralla, ja purkkimuotoiset taas ovat tosi isoja? Joskus kun huulet on huonossa kunnossa laitan rasvaa tosi paljon kerralla ja useamman kerran päivässä mutta en kyllä silloinkaan ole saanut rasvaa kulumaan parissa viikossa.

Kiitos muuten Carmex-vinkistä, oon aina jättänyt sen ostamatta kun olen suhtautunut epäilevästi hypetykseen mutta hankin sen nyt vihdoin ja viimein ja vaikuttaa kyllä hyvältä huulirasvalta.  :ts
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.