Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 406254 kertaa)

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #150 : 16.05.06 - klo:12:50 »
Mä olen käyttänyt 12 vuotta vain ja ainoastaan Blistexin valkoista purkkia. Se on siis ihan lyömätön, siihen ei huulet kyllästy. Toinen josta kovasti tykkäsin (sain pienen näytepurkin) oli Clarinsin Moisture Replenishing Lip Balm mutta hintansa puolesta ei houkuttanut. Blistexinkin hinta on noussut ihan järjettömästi kymmenessä vuodessa, muistan kun se markka-aikana maksoi joskus jotain 9,90 ja nyt on hinta melkein 3 euroo!

Talviajan superrohtumat hoidan Bepanthenilla (ja näköjään muutama muukin täällä vannoo sen nimeen :)). Se on myös loistava kuivuneisiin nenänpieliin!
« Viimeksi muokattu: 13.07.06 - klo:13:13 kirjoittanut Supervixen »

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #151 : 16.05.06 - klo:14:27 »
tän hetkinen suosikki on Miramen Star Gloss. Kosteuttaa mukavasti ja antaa samalla hyvän kiillon. Maistuukin ihan hyvältä.

Onko tuo se sellainen lilassa tuubissa oleva, jotain harmaita tähtiä?  Jos on, niin itse en voi sietää sitä makua, taitaa juuri siksi jäädä käyttämättä.  :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #152 : 25.07.06 - klo:13:01 »
Blistexin valkoinen tuubi on tällä hetkellä parasta. Se tuoksu on kivan raikas (muut kyllä ovat toista mieltä) imeytyy hyvin eikä tarvitse laittaa koko ajan uudestaan. Tykkään myös kun on enemmän hygieenisempi, kun rasva tulee pienestä aukosta. Se purkki Blistexin on hyvää, mutta kun sormella sitä aina tökkii, niin tuntuu että loppu rasva on vain sormi bakteereja täynnä ja muutenkin saan sen aina likaiseksi.

Miramet olen jättänyt kaupanhyllylle, kun joku sarjan rasva sai sellaista inhottavaa kihelmöintiä aikaan. Se ei tainnut kuitenkaan olla se mikä poistettiin myynnistä, kun oli aiheuttanut oireita. Eipä tekisi mieli edes ostaa Miramea, kun myyneet tuotetta joka pitänyt poistaa.

Labellotkaan ei minulla tunnu auttaneen. Sellaista perus, jota pitää lisäillä usemmin kuin Blistexiä. Seuraavaksi kokeilen jotain toista Blisexiä, kun iho tottuu helposti minulla rasvoihin. Yöksi laitan bebanthenia ohuen kerroksen, niin sekin jo vähentää huulirasvan käyttöä päivällä. Vaseliini kiinnostaisi, mutta inhottaa se purkkimalli, valmistaisivat tuubiin kuin Blistex niin ostaisin. Sellaiset huulipunan kotelon mallisetkin nykyään tuntuvat inhottaville vaikka parempia kuin purkit.  ::)

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #153 : 30.07.06 - klo:14:56 »
Vannoin joskus Supervixenin tapaan (saanko käyttää etunimees täällä vai en?) Blistexin puolesta, mutta nykyään muut merkit ovat jyränneet tiukasti päälle. Cliniquen Super Tint Balm on niin ihanaa, samoin Lipsmackkerit jotka olivat joskus mulle sitä huonoa ja halpaa. Niitten Dr.Pepper huulirasva on ihan huippua jo tuoksunsa puolesta (Dr.Pepper on parasta limua ever!). Nyt on Sokoksille ilmestynyt muitakin Smackkereitä ja minä tietenkin heti ostamassa. Sitten on tullu huudeltua Rosebud salvea ja Burt's Bees Waxia Ebayltä. Tulee vaan mieleen että tarvitseeko ihminen kymmentä huulirasvaa kerralla?
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #154 : 30.07.06 - klo:15:21 »
On minullakin huulirasvoja. Yleensä laukussa kulkee mukanakin useampi.

En muuten osta enää toista kertaa Body Shopin Hunajahuulirasvaa. En tiedä johtuiko siitä kun alahuuli tuntui kipeältä suupielestä ja keskemmältäkin. Loppui heti, kun lopetin käytön. Enkä tykkää siitä hajustakaan.

Poissa Annika

• HAIRahtanut
« Vastaus #155 : 31.07.06 - klo:12:14 »

En muuten osta enää toista kertaa Body Shopin Hunajahuulirasvaa. En tiedä johtuiko siitä kun alahuuli tuntui kipeältä suupielestä ja keskemmältäkin. Loppui heti, kun lopetin käytön. Enkä tykkää siitä hajustakaan.

Mulla on nostalgisia muistoja TBS:n hunajahuulirasvasta. Käytin sitä varmaan kymmeniä puikkoja teininä, kun se oli iso juttu ja kaikille ostettiin aina lahjaksi jotain kosmetiikkaa tai muuta juttua TBS:ltä. Muistelen että oli kova puikko ja rasvaa olisi voinut raastaa parmesaanin tapaan, mutta oli hyvää kamaa. Ei ole tainnut tulla ostettua moneen vuoteen. Sori nostalgiavuodatus-OT.
The greatest battles are fought within oneself.

Poissa Tiusku

• HAIRahtanut
« Vastaus #156 : 31.07.06 - klo:21:33 »
Labellon keltainen Sun (spf25) puikko on ihan kaameaa kittiä! On niin paksua ettei meinaa edes luistaa huulilla ja jättää tönkön valkoisen kalvon. :-X Roskiin meni sekin parieuroinen. >:(
Ever tried. Ever failed. No Matter. Try again. Fail again. Fail better. ~Samuel Beckett

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #157 : 31.07.06 - klo:22:51 »
^^mun mielestä toi on just hyvää huulikiillon alla.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

maikku

• Vieras
« Vastaus #158 : 01.08.06 - klo:06:55 »
Nopean selailun jälkeen en huomannut mainintaa Body Shopin hamppuhuulirasvasta. Ei (minusta) tuoksu millekään ja auttaa nopeasti kuiviin huuliin.

Poissa ilona

• HAIRahtanut
« Vastaus #159 : 01.08.06 - klo:08:00 »
Mistä sitä mentholatum huulirasvaa saa kun kaikki sitä hehkuttaa ja ainakaan YA:n sivuilta ei moista löydy! Mäkin tahtoisin kokeilla...  >:(

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #160 : 01.08.06 - klo:09:28 »
Ilona, apteekista sitä saa ja just YA:sta olen omani ostanut. Kannattaa käydä paikan päällä katsomassa. Minusta se huulirasva on kyllä lähes pahinta kuraa huulirasvaksi... :-X

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #161 : 01.08.06 - klo:12:21 »
Nopean selailun jälkeen en huomannut mainintaa Body Shopin hamppuhuulirasvasta. Ei (minusta) tuoksu millekään ja auttaa nopeasti kuiviin huuliin.

Body Shopin hamppuhuulirasva oli muuten hyvä ainakin viime vuosituhannella vielä, en sitten tiedä millaista on nykyään jos ovat koostumusta tai jotain muuttaneet. Minusta se tuoksui hyvin miedosti, mutta pidin siitä tuoksusta joten ei häirinnyt. Hamppu vartalovoista en niin pitänyt, tuntui ettei se imeydy millään. Muutenkin nuo voit ovat vähän hankalalia mielestäni.

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #162 : 01.08.06 - klo:18:40 »
Olen erittäin riippuvainen huulirasvasta, se on toisaalta niin ärsyttävää! Huulirasva pitää olla mukana joka paikassa ja se pitää löytyä joka laukusta ja kotonakin useasta laatikosta.Jos johonkin lähden, niin mukana pitää olla kukkaro, kännykkä ja se kirottu ;D huulirasva!
No niin, siis Bepanthen punainen on se number one tuote, käytän sitä kotona jatkuvasti, mutta toisaalta, eihän se loppuviimeksi ole kallistakaan, kun kestää kuitenkin tosi pitkään ja käy muuhunkin tarkoitukseen.Ja sillä huulet tulevat niin ihanan pehmoiseksi ja kiiltäviksi. Yöpöydän laatikosta löytyy Eucerin, joka on ihan jees, aina Bepanthenin laiton välillä ;) Laukusta löytyy tällä hetkellä Labellon hunaja ja TBS:n vanilja. Labellon sininen on kyllä hyvä ja halpishuullirasva Lipsil, mutta sitä ei enää tahdo löytää mistään.Eli aikas samoja suosikkeja kuin muillakin täällä. Tämä huulirasva on kyllä niin addiktoiva tuote.Uskomatonta.

Poissa Sis

• HAIRahtanut
« Vastaus #163 : 01.08.06 - klo:20:11 »
Huulirasva-addikti olen minäkin. Jos aamulla huomaan unohtaneeni huulirasvan, päivä on suurinpiirtein pilalla  ;D. Muutaman kerran olen joutunut turvautumaan jopa käsirasvaan, kun huulirasva on jäänyt kotiin ja huulille on pitänyt saada rasvaa. Käsirasva ei todellakaan ole hyvää...

Oma suosikkini huulirasvoista on apteekin Eucerin. Ei tuoksu millekään, eikä maistu. Hyvä koostumus. Hinta noin 3 euroa. Toinen hyvä huulirasva oli TBS:n hamppuhuulirasva. Musta se kyllä tuoksui just semmoselle tupakan purulle (hampulle???), mutta oli kyllä tehokasta. Maksoi jotain 8 euroa, jos en ihan väärin muista.

Burt's bees huulirasva kiinnostaisi, samoin Mentholatum, Carmex ja Chapstick. Ihan niin hullu en vielä ole, että alkaisin tilaamaan huulirasvaa ulkomailta ihan yksistään, mutta ehkä jonkun isomman tilauksen yhteydessä. Saako ko. merkkejä mistään Suomesta? Tota Chapstickiä sai kai joskus YA:sta, ilmeisesti myös Mentholatumia.
« Viimeksi muokattu: 01.08.06 - klo:20:14 kirjoittanut Sis »
iHerb -5$ alekoodi ensikertalaiselle DAH903

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #164 : 09.08.06 - klo:15:16 »
Ostin noin kuukausi takaperin lentokentän kempparista ultrasun sarjan ultralip uvb 15 uva 90% -huulirasvan etelänreissulle ja jäi käyttöön matkan jälkeenkin. Huuleni on aina olleet herkästi kuivuvat, tämä tuntuu kosteuttavan kunnolla. Onkohan merkkiä myynnissä muuallakin, onko kellekään osunut silmiin?
Näköjään www.suojaten.com nettikaupasta saa tilattua, mutta jälleenmyyjistä en löytänyt mitään tietoa.