Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 433888 kertaa)

Cerise

• Vieras
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #210 : 29.11.06 - klo:16:58 »
Mulla on Garnierin Lip Cocoon-huulirasva. Hyvä muuten, mutta sitä pitää lisäillä vähän väliä, tuntuu
haihtuvan huulista ;O Hyvänmakuinen ( ;D) se kyllä on ja kosteuttaa hyvin, tulee pehmeät ja kimmoisat huulet.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #211 : 29.11.06 - klo:17:01 »
Oma suosikkini: aito shea-eli karitevoi, puhtaana ja käsittelemättömänä.
Toimii yleisvoiteena käsille, kyynärpäille, jaloille, kasvoille, kynsinauhoille, ihottumille... Todella monikäyttöinen ja ihana perustuote.
Myydään Suomessakin (ainakin Melvita-merkkisenä), mutta omani tilaan Englannista eBay:n välityksellä edullisesti.

Hyvä on myös apteekin Locobase Repair, tujua ainetta sekin. Pehmentää huulet pahallakin pakkasella ja viimalla.

Elizabeth Ardenin 8 Hour Cream menettelee myös.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Piitu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #212 : 29.11.06 - klo:17:48 »
Poikakaveri toi armeijassa ollessaan mulle tuliaisiksi monta purkkia valkovaseliinia. On hyvää, varsinkin hinta-laatusuhteeltaan. Ois varmaan syytä välillä käyttää jotain muuta, kun tuntuu siltä että viimeaikoina ei oo ollu niin tehokasta. Mun huulet on kai jo kyllästetty valkovaseliinilla ::)
1bMii

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #213 : 29.11.06 - klo:22:59 »
Ois varmaan syytä välillä käyttää jotain muuta, kun tuntuu siltä että viimeaikoina ei oo ollu niin tehokasta. Mun huulet on kai jo kyllästetty valkovaseliinilla ::)

sehän ei kosteuta mitenkään tms. ainoastaan muodostaa suojaavan kalvon
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #214 : 21.12.06 - klo:20:08 »
Minä ostin tuollaisen ihmevoiteen Sokoksen tarjouksesta ja tuoksu on ainakin todella miellyttävä. Koostumus mukavan rasvainen olematta kuitenkaan tahmea.

Myyty ;D koska minä ansaitsen välillä jotain ihanaa. Muistatko suunnilleen hintaa? 10-15-20 e?

Hmm, mitähän tuo olisi maksanut... jos en nyt aivan väärin muista niin tarjouksessa tuo taisi olla silloin 9,90€. Tosin nyt saattaa olla hieman kalliimpi kun tarjous on kai jo loppunut. Normaalihinta oli kuitenkin muistaakseni alle 15€.  :)

Minullakin on tuollainen, olen sen ostanut jo aikaa sitten tarjouksesta hintaan 7,90. Pehmentää huulet hyvin ja sopii myös esim. iholle kuiviin/karheisiin kohtiin samaan tapaan kuin 8 Hour Cream. Tuoksu on myös tosi hyvä.

Ei kun niinhän se olikin, eli normaalihinta 9,90€ ja tarjouksessa oli silloin 7,90€.  :)

Siis mikä tän tarkka nimi on? Voisko joku vähän valasta INCIä, sisältääkö esim. mineraaliöljyä, lanoliinia, alkoholia?

Poissa Winnie

• HAIRahtanut
« Vastaus #215 : 22.12.06 - klo:08:13 »
Yks hyvä kikka on kuoria huulet vaikka pehmeällä froteepyyhkeellä ja levittää sen jälkeen hyvin pieni määrä oliiviöljyä. Öljy tekee huulista ihanan pehmeät ja joustavat, jättää vielä kauniin kiillonkin! Maku on sitten eri asia, poikkis ei välttämättä ihastu tähän  ;D

Olen kärsinyt koko syksyn silmän- ja suunympärysihon kuivuudesta. Eilein sitten tuli mieleen oliiviöljy, jolla käsittelinkin koko naaman. Tänään on sitten suunympäriltä kuivuus hävinnyt ja silmänympäryksetkin tuntuvat paljon paremmilta ja huuletkin ovat pehmeät ja kosteat. Oliiviöljy taitaa siirtyä keittiöstä kylppäriin...  :)
2aMii

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #216 : 22.12.06 - klo:08:33 »
minä vannon edelleen bepanthenin nimeen  ;D
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #217 : 22.12.06 - klo:09:24 »
minä vannon edelleen bepanthenin nimeen  ;D

Sama juttu.Ei mikään toimi niin hyvin.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Karamelli

• HAIRahtanut
« Vastaus #218 : 22.12.06 - klo:11:15 »
^ Komppaan edellisiä ! Bepathen on muutenkin niin ihmevoide että laitan sitä kaikkeen, rohtumiin, ihottumaan, pieniin kuivumisesta tulleisiin haavoihin yms.

Tykkään myös vaseliinista kovasti, nykyään en vaan jaksa kantaa sitä mukana, kun on niin hankala käyttää.
Blistexiä käytin muutaman vuoden joskus vuosia sitten. Olin ihan koukussa siihen, enää en kyllä käyttäisi  :)
Luopumaan ei suostuta edes tyhmyydestämme

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #219 : 22.12.06 - klo:11:34 »
^ Bepanthen on huippua tosiaan, mutta olen huomannut, että jos sitä käyttää jatkuvasti tehot pienenee. Eli välillä jotain muuta, suokkareita on apteekin Eucerin ja viimeksi ostamani Bevita toimii hyvin myös. Marketista tulee tuskin ostettua huulivoiteita enää.
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.

tigger

• Vieras
« Vastaus #220 : 22.12.06 - klo:13:04 »
Minä ostin tuollaisen ihmevoiteen Sokoksen tarjouksesta ja tuoksu on ainakin todella miellyttävä. Koostumus mukavan rasvainen olematta kuitenkaan tahmea.

Myyty ;D koska minä ansaitsen välillä jotain ihanaa. Muistatko suunnilleen hintaa? 10-15-20 e?

Hmm, mitähän tuo olisi maksanut... jos en nyt aivan väärin muista niin tarjouksessa tuo taisi olla silloin 9,90€. Tosin nyt saattaa olla hieman kalliimpi kun tarjous on kai jo loppunut. Normaalihinta oli kuitenkin muistaakseni alle 15€.  :)

Minullakin on tuollainen, olen sen ostanut jo aikaa sitten tarjouksesta hintaan 7,90. Pehmentää huulet hyvin ja sopii myös esim. iholle kuiviin/karheisiin kohtiin samaan tapaan kuin 8 Hour Cream. Tuoksu on myös tosi hyvä.

Ei kun niinhän se olikin, eli normaalihinta 9,90€ ja tarjouksessa oli silloin 7,90€.  :)

Siis mikä tän tarkka nimi on? Voisko joku vähän valasta INCIä, sisältääkö esim. mineraaliöljyä, lanoliinia, alkoholia?

Tuo on Boots-sarjaa ja nimeltään Olive Sage Almond Wonderbalm. Valitettavasti INCiä en saa naputeltua, on niin kulunut tuo purkkini...

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #221 : 23.12.06 - klo:14:07 »
bepanthenia täälläkin käytetään :)
tosin haluiaisn kokeilla jotain uutta,ehkä tuota locobase tai carmexia. ehkä tilaan carmexia next time hqhairista..

hiukan ot,mutta..
outo juttu,mutta mä olen todella allerginen blistexin valkopurkkiselle rasvalle!! :/ huulet ja iho suun ympäriltä turpoo ja kutittaa ja kirvelee. ilmeisesti oksibentsoni tekee sen :(. samaa kamaa on myös cliniquen superdefence- rasvassa joka on aivan ihanaa kamaa,mutta harmikseni sitä en voi lätkiä koko nassuuni :(. olen tyytynyt levittämään sitä muualle kasvoihin,mut nenästä alaspäin jotain muuta. sillai käytettynä ei ole tullu oireita.
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa suhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #222 : 23.12.06 - klo:22:13 »
Bepanthen todettu toimivaksi, tosin tuo ehdokkaani ei ole oikein innostunut sen mausta.. muitakin onneksi löytyy, olen riippuvainen huulivoiteista ja kädenojennuksen päästä pitää aina löytyä jotain huuliin laitettavaa.

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #223 : 24.12.06 - klo:00:09 »
Suositelkaapas jotain puikkomaista huulirasvaa, jota voi tarpeen tullen käyttää esim. huulipunan alla. Tuubit, purkit jne. ei siis käy :) Mielellään jotain ihan kaupasta saatavaa kun en viitsisi yhtä huulirasvaa alkaa tilailemaan netistä. Ajattelin ensin hankkia Korresin tuotteen Pharmazonilta, mutta Papfarmin halvempien hintojen takia tilaankin sieltä ja siellä ei valitettavasti tuota huulirasvaa ole valikoimissa.
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa noregrets

• Haiven
  • *
  • "Too Fast To Live, Too Cool To Die"
« Vastaus #224 : 24.12.06 - klo:22:20 »

Tuota Burt's bees rasvaa saa ihan apteekista?
Myös HQhair.com myy Burt`s bees
www.hqhair.com/code/preview.asp?PageID=292
Hiukset: Puolipitkä rikottu malli, luonnonkihara, kuivat latvat ja mustaksi värjätty
Suosikit:Redken, Lanza, Iherb