Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 401516 kertaa)

Poissa noregrets

• Haiven
  • *
  • "Too Fast To Live, Too Cool To Die"
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #225 : 24.12.06 - klo:22:20 »

Tuota Burt's bees rasvaa saa ihan apteekista?
Myös HQhair.com myy Burt`s bees
www.hqhair.com/code/preview.asp?PageID=292
Hiukset: Puolipitkä rikottu malli, luonnonkihara, kuivat latvat ja mustaksi värjätty
Suosikit:Redken, Lanza, Iherb

Poissa Amanda

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • A true cosmeticfreak!
« Vastaus #226 : 24.12.06 - klo:22:38 »
itse tykkään blistexin sinisessä purkissa olevasta huulirasvasta, kosteuttaa nopeasti ja tehokkaasti ja tuntuu kivalta huulilla.
Elämänhalu on kaiken kauneuden salaisuus. Ei ole kauneutta, joka viehättäisi ilman elämänhalua. -Christian Dior-

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #227 : 24.12.06 - klo:23:46 »
itse tykkään blistexin sinisessä purkissa olevasta huulirasvasta, kosteuttaa nopeasti ja tehokkaasti ja tuntuu kivalta huulilla.

Minä myös, varmaan tarkoitat Complete Moisturea. Sopivan mieto tuoksu mutta kuitenkin raikas ja tehokas :)

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #228 : 06.01.07 - klo:21:41 »
Ostin vaseliinia huulirasvaksi, tai oikeastaan yritän vieroittautua tällä jatkuvasta huulirasvan käytöstä. Olen lukenut että vaseliinia voisi laittaa pari kertaa päivässä huulille ja siten päästä irti huulirasvakierteestä. Ei varmaan toimi kaikista kuivimmille huulille, mutta omani kyllä pärjäsivät mainiosti ilman mitään apukeinoja vielä pari vuotta sitten...  ;) En vaan tiedä pitäiskö olla ihan puhdasta vaseliinia, kun ostin tätä miramen, joka sisältää vähän muutakin. Mutta ainakin löytyy aloe veraa, e-vitamiinia ja suojakerroin 6.  :D
2c F ii

Trouper

• Vieras
« Vastaus #229 : 06.01.07 - klo:22:07 »
Oma Burt's Bees Wax on Jenkeistä ostettu, ei puikkona vaan purkissa, jonka halkaisija on hiukan kahden euron kolikkoa suurempi. Tällä hetkellä poikaystävä on ominut sen. Kiva siksi, että jos ei tosiaan kaipaa lainkaan kiiltoa niin tästä sitä ei myöskään tule. Tuntuu huulilla mukavan viilentävältä.

Toinen amerikanherkku on Smith's Rosebud Salve. Joskus olin jostain naistenlehdestä lukevinani, että joku helsinkiläinen pikkuputiikki (vaateliike) myy tätä. Ihana pihlaja-karkin värinen suht. kiinteä voide tuntuu kivalta huulilla ja tehoaa hyvin rohtumiin. Kaunis kiilto tulee myös.

Lancomelta käytän Vinefit Levres-huulivoidetta, jossa on spf15 ja viinirypäleuutetta. Kiva Juicy Tubes-tyyppinen putkilo ja todella kaunis kevyt kiilto huulilla! Tätä en ehkä käyttäisi kaikkein kuivimpiin huuliin, mutta päivittäisessä käytössä kiva. Suosikki, ja pelkäänkin että tätä ei enää saa kun on aika hankkia uusi tuubi. Todella riittoisaa, samaa tuubia olen käytellyt jo pari vuotta ainakin.

Elisabeth Arden Eight Hour Cream on vakiokamaa! En ikinä käytä puikkomallia, vaan metsästän erikoispakkauskokona 30ml-tuubia. Isompi on hiukan turhan suuri mukana kannettavaksi. Käytän myös auringonpolttamille, kuiville kohdille iholla jne...

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #230 : 07.01.07 - klo:14:15 »
Hommasin viime viikolla Burt's Beesin Beeswax Lip Balmin (puikko) sekä Blistex Complete Moisture Lip Protectionin (puikko) ja täytyy sanoa, että tuo Blistex toimii ainakin minun huulillani huomattavasti paremmin - on erittäin huomaamaton ja sopii varmasti erinomaisesti esim. huulipunan alle. Tuo Burt's Bees on taas niin "mentolinen", että "raikas" tunne säilyy huulilla varmaan puoli tuntia ja vielä senkään jälkeen tuo ei ole imeytynyt ollenkaan huuliin. Juodessa esim. kaikki huulirasva siirtyy juomalasiin, eli ei kiva.

Että tosiaan tuo Amerikan ihme ei ainakaan mun mielestäni ole mitenkään mullistava kerran S-Marketista saa parempaa tavaraa ;)
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Luppa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #231 : 07.01.07 - klo:14:29 »
Olen pitänyt eniten apteekin huulirasvoista (favora, vichy, bepanthol ym.) Apteekin huulirasvoista ehdoton suosikkini on Eucerin, joka on hajusteeton ja tarpeeksi kevyt, mutta suojaa huulia hyvin.

Olin vielä kuukausi sitten huulirasvakierteessä, jossa lisäilin huulirasvaa parin tunnin välein, mutta huulet kuivuivat silti. Iltaisin huulet saattoivat olla niin kuivat, että jouduin kuorimaan ne hunajasokerilla ja puuvillapyyhkeellä. Seuraavana päivänä oli edessä sama juttu.

Päätin lopettaa huulirasvan ainaisen lisäilyn ja laitoin huulirasvaa vain aamulla huulikiillon alle. Ensimmäisen viikon jälkeen en ole muuta tarvinnutkaan. Huulet on paremmassa kunnossa kuin koskaan. Käyttämäni huulikiillot Stila Lipglaze ja Pout ovat tosin myös hyviä. Nyt tilanne on se, että aamulla huulirasvan jälkeen laittamani huulikiilto pysyy yhdellä lisäyksellä hyvänä iltaan asti.

Käsitykseni mukaan suosittu Bepanthen-voide ei ole tarkoitettu jatkuvaan käyttöön. Sarjan huulivoide (Bepanthol) sopii päivittäiseen käyttöön.
Vaaleat, ohuet hiukset. Herkkä ja pintakuiva iho, jolla taipumus couperosaan.

Suosikkituotteet: Erisan puhdistusgeeli, Dermalogica Skin hydrating mask, Aqualan L ja mineraalimeikit.

Trouper

• Vieras
« Vastaus #232 : 07.01.07 - klo:14:35 »
Tuo taitaa olla aika erilaista tuo Burt's Bees Wax-puikko ja se purkissa oleva versio. Itsellä ei ole kokemuksia puikosta, mutta purkissa oleva on mielestäni nimenomaan kaikkea vastakohtaista sille, mitä Dash kertoi puikosta. Mentolinen tunne säilyy hetkisen ja huulipunaa/kiiltoa voisi lisätä heti huulivoiteen jälkeen. Voide tuntuu imeytyvän nopeasti, tai ainakaan siitä ei jää minkäänlaista kalvoa huulille.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #233 : 07.01.07 - klo:16:37 »
Olen tykännyt eniten Blistexin tehokosteuttavasta (sininen puikko) ja valkoisesta tuubista, sekä Labellon Mikl&Honey-puikosta. MYös YR:n puikot ovat ok.

Blistexin Tea Tree tms. roll-on ei tehnyt mitään ja hävisi hetkessä, maistuu kyllä hyvältä, Dermosil huulivoide E taas jättää kalvon ja häviää sekin liian nopeasti.

Kaapista löytyy myös ikivanhoja Briteistä ja TBS:ta ostettuja makurasvoja, jotka eivät ole menneet miksikään, ovat ihan kivoja muulloin kuin talvella.

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #234 : 07.01.07 - klo:16:41 »
Minäkin liputan Eucerinin puolesta, löytyy sekä puikko että tuubi. Suosikkini TBS mangohuulivoin laatu tuntuu muuttuneen, on nyt sellaista rakeista eikä kosteuta yhtä hyvin kuin ennen.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #235 : 07.01.07 - klo:21:20 »
Tuo taitaa olla aika erilaista tuo Burt's Bees Wax-puikko ja se purkissa oleva versio. Itsellä ei ole kokemuksia puikosta, mutta purkissa oleva on mielestäni nimenomaan kaikkea vastakohtaista sille, mitä Dash kertoi puikosta. Mentolinen tunne säilyy hetkisen ja huulipunaa/kiiltoa voisi lisätä heti huulivoiteen jälkeen. Voide tuntuu imeytyvän nopeasti, tai ainakaan siitä ei jää minkäänlaista kalvoa huulille.

minulla on puikko, ja tässä tykkään juuri siitä että se jää huulille pitkäksi aikaa ja raikas tunne säilyy myös puolisen tuntia -mutta kyllä näihin huuliin sitä sitten uppoaakin, ettei kyllä kaikki pinnalle jää :)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa hilma3

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #236 : 07.01.07 - klo:21:47 »
Jotenki tuntuu et huulet tottuu tuohon bepanheniin tosi äkkiä ja sit onki jo keskivertohuulirasvaa.. Tuntuu et oon kokeillu kaikki mahdoliset läpi. Apteekista ja kaupasta. Eikä oikeen vieläkään oo löytyny sellasta suosikkia. Jos sitä seuravaks kokeilis tota Burt´s Bees'in voidetta

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #237 : 07.01.07 - klo:21:59 »
Jotenki tuntuu et huulet tottuu tuohon bepanheniin tosi äkkiä ja sit onki jo keskivertohuulirasvaa.. Tuntuu et oon kokeillu kaikki mahdoliset läpi. Apteekista ja kaupasta. Eikä oikeen vieläkään oo löytyny sellasta suosikkia. Jos sitä seuravaks kokeilis tota Burt´s Bees'in voidetta

kuin minun suustani ennen burtia ja mehiläisiä :)

Poissa hilma3

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #238 : 07.01.07 - klo:22:03 »
Täytynee siis kokeilla.. Kannattako ottaa purkki vai puikko? Saako noita muualta kun hqhairista?

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #239 : 07.01.07 - klo:23:56 »
Täytynee siis kokeilla.. Kannattako ottaa purkki vai puikko?

riippuu mitä ominaisuuksia arvostat, yllä lueteltu juuri muutamat erot :) toisaalta, jos otat molemmat, eihän ne sinänsä kalliita ole ja sitten olisi yöpydälle ja taskulle omansa ;)