Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 412132 kertaa)

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #255 : 14.01.07 - klo:12:06 »
Valkoisessa. Tuota sinistä en muista koskaan kokeileenikaan. Hajun takia en pysty sitä käyttämään eikä se taida mun huulille mitään tehdäkään. Tulee aina mieleen hevostallit.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #256 : 14.01.07 - klo:19:54 »
Tuo taitaa olla aika erilaista tuo Burt's Bees Wax-puikko ja se purkissa oleva versio. Itsellä ei ole kokemuksia puikosta, mutta purkissa oleva on mielestäni nimenomaan kaikkea vastakohtaista sille, mitä Dash kertoi puikosta. Mentolinen tunne säilyy hetkisen ja huulipunaa/kiiltoa voisi lisätä heti huulivoiteen jälkeen. Voide tuntuu imeytyvän nopeasti, tai ainakaan siitä ei jää minkäänlaista kalvoa huulille.
Tilasin HQHairista tuon purkkiversion Burt's Bees Wax huulirasvasta kun täältä luin juttua siitä. Oli aivan täydellinen ostos, paras huulirasva mitä olen ikinä kokeillut!  :-* Aiemmat suosikkini Bepanthenin punainen ja Eucerin Lip repair sekä valkeassa pyöreässä purkissa oleva Blistex ovat ihan huonoja verrattuna tähän. Pitää tilata useampi purkki tätä lisää jossain vaiheessa. Kuten Trouper kuvaili niin mentolinen tunne säilyy huulilla jonkin aikaa mutta ei (onneksi) kauan. Voide imeytyy todella nopeasti ja päälle voi laittaa heti huulipunaa/kiiltoa jos haluaa. Huuleni ovat olleet todella rohtuneet ja repeilevät jo pitkään eikä Bepanthen ole auttanut, Bees Waxia olen laittanut nyt viitisen kertaa ja huulet ovat ihan kunnossa!  :o Ihan uskomatonta.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #257 : 14.01.07 - klo:22:14 »
Tuo Blistexin hoitava on kyllä tosi tehokasta, aamulla oli ihan kuivat huulet ja laitoin sitä ja vieläkin tuntuu huulet pehmeiltä ja kosteutetuilta. Ei mua ainakaan maku siinä oo haitannu, mitä nyt ehkä laittaessa hiukan.

Mun suosikki taisi viime talvena olla sininen Bebanthen, mutta nyt oon käyttänyt ja tykästynyt tähän Blistexin hoitavaan huulivoiteeseen. Koostumus on vähän paksumpaa ja tuoksuu kyllä tosi voimakkaalle, mutta tätä ei tarvitse olla jatkuvasti lisäilemässä huuliin ja tuntuu auttavan kuivuuteenkin.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #258 : 15.01.07 - klo:00:45 »
Valkoisessa. Tuota sinistä en muista koskaan kokeileenikaan. Hajun takia en pysty sitä käyttämään eikä se taida mun huulille mitään tehdäkään. Tulee aina mieleen hevostallit.

minä en saa nukuttua jos laitan tätä illalla ;D herään hajuun ja makuun pöyristellen..
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #259 : 15.01.07 - klo:17:40 »
^ Minä en ymmärrä tuon valkoisen Blistexin huonoa tuoksua. Kaikki tuota sanoo, mutta minusta se on sellainen raikas/parantava tuoksu.  :D

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #260 : 15.01.07 - klo:17:53 »
^Minäkin tykkään tuosta valkoisen Blistexin tuoksusta, juurikin sellainen raikas. :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #261 : 15.01.07 - klo:19:58 »
Kukaan ei oo vielä jakanut tätä mun valjasrasva-käsitystä, ei täällä eikä muualla. Ei sinänsä haju paha ole mutta huulirasvassa ehdoton ei.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #262 : 15.01.07 - klo:21:54 »
Tilasin HQHairista tuon purkkiversion Burt's Bees Wax huulirasvasta kun täältä luin juttua siitä. Oli aivan täydellinen ostos, paras huulirasva mitä olen ikinä kokeillut!  :-* Aiemmat suosikkini Bepanthenin punainen ja Eucerin Lip repair sekä valkeassa pyöreässä purkissa oleva Blistex ovat ihan huonoja verrattuna tähän. Pitää tilata useampi purkki tätä lisää jossain vaiheessa. Kuten Trouper kuvaili niin mentolinen tunne säilyy huulilla jonkin aikaa mutta ei (onneksi) kauan. Voide imeytyy todella nopeasti ja päälle voi laittaa heti huulipunaa/kiiltoa jos haluaa. Huuleni ovat olleet todella rohtuneet ja repeilevät jo pitkään eikä Bepanthen ole auttanut, Bees Waxia olen laittanut nyt viitisen kertaa ja huulet ovat ihan kunnossa!  :o Ihan uskomatonta.

Noniin, nyt kiinnostaa tämäkin tuote yhä enemmän :). Alahuuli on tosi rohtunut, apteekin voiteet toimii hyvin mutta tekee mieli kokeilla uusia, toivottavasti vielä parempia voiteita. Taidan katsoa onko tätä ebayssa, muistaakseni joskus meinasin ostaa sieltä.

Edittiä. Bepanthen ei muuten toimi mullakaan enää. Nykyään laitan kerran viikossa, mutta ei tee mitään. Varmaan iho on liian tottunut.
« Viimeksi muokattu: 15.01.07 - klo:21:56 kirjoittanut iines »
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #263 : 16.01.07 - klo:11:46 »
Ostin Labellon huulirasvan aiemmin, kun mielestäni sen INCI oli niin hyvä, kosteuttavia aineita, ei pahemmin mineraaliöljyjä tms (ainakaan listan kärjessä). No, ei toi toiminut. Tuntui, että huulet tarttui toisiinsa kiinni ja repeili vaan. Ostin sitten Blistexin hoitavan huulivoiteen, ja tää toimii, vaikka INCIssä näytti olevan heti alussa kauhea määrä mineraaliöljyjä, vaseliinia, alkoholia ym. Kumma juttu.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #264 : 16.01.07 - klo:13:03 »
Minä en ole ikinä tykännyt Labellon huulirasvoista. Eivät levity kunnolla kun ovat niin kovia tai jotenkin kummallisia koostumukseltaan, eivätkä kosteuta ollenkaan. Tekevät vain sellaisen inhottavan kerroksen huuliin joka tuntuu ja näkyy  :-X
Tuntuu että sellaiset Seppälän makuhuulirasvatkin kosteuttavat paremmin  :D

muoks: Joskus sipaisen Pirkka silmänympärysvoidetta huuliin jos sitä tulee otettua tuubista liikaa. Se on onneksi mautonta  ja tuntuu kyllä kosteuttavan jonkin verran, mutta en kuitenkaan pääsääntöisesti huulirasvana sitä käytä  :D
« Viimeksi muokattu: 16.01.07 - klo:13:05 kirjoittanut calypso »

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #265 : 16.01.07 - klo:17:25 »
Ostin Labellon huulirasvan aiemmin, kun mielestäni sen INCI oli niin hyvä, kosteuttavia aineita, ei pahemmin mineraaliöljyjä tms (ainakaan listan kärjessä). No, ei toi toiminut. Tuntui, että huulet tarttui toisiinsa kiinni ja repeili vaan. Ostin sitten Blistexin hoitavan huulivoiteen, ja tää toimii, vaikka INCIssä näytti olevan heti alussa kauhea määrä mineraaliöljyjä, vaseliinia, alkoholia ym. Kumma juttu.

Se vaaleansininen Labello? Joo, itsekin katsoin ettei olisi niin tukkivia aineita kuin muissa Labelloissa oli. Ei Labellot ole koskaan oikein toiminut, mutta pihiydessäni  ostin.  ::)  Joutuu lisäilemään useasti ja tuntuu ettei toimi millään. Tuo Blistex on kyllä parasta (jos siis tarkoitat sitä valkoista voidepurkkia?) Tästä edes jätän ihan suosiolla Labellot kaupanhyllylle. Vaseliini kiinnostaisi, mutta tekisiköhän paljon mustapäitä... ja se purkki on sellainen kynsibakteerien koti.

Poissa LaMaariah

• Hiushörhö
  • Et Dieu créa la femme.
« Vastaus #266 : 16.01.07 - klo:22:03 »
Mulla ei oo Labellosta huonoja kokemuksia. Musta se on sentään aina parempaa kun Mirame, josta tulee mieleen lähinnä joku liimapuikko - haju sitä luokkaa.  :D Parhaimpia huulivoiteita on ehkä Lumenella tai Yves Rocherilla. Koostumus oli ihanan raikas ja kosteutti aika hyvin.
1CMii, mustanruskeat kevytvärjätyt vyötäröpituiset hiukset

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #267 : 16.01.07 - klo:22:11 »

Mun uusi huulirasva-ihastus on Labellon valkoisessa tuubissa (vaaleanvihreä korkki) oleva SOS LIP BALM. Hoitaa tosi hyvin. Llaitan usein yöksi, niin  ei huulet rohdu ollenkaan. Aikaisemmat Labellot ei ole vakuuttanut, mutta tämä on huippu.
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #268 : 16.01.07 - klo:23:49 »
Labellon valkoisessa tuubissa (vaaleanvihreä korkki) oleva SOS LIP BALM. Hoitaa tosi hyvin. Llaitan usein yöksi, niin  ei huulet rohdu ollenkaan.

käytin tätä joskus toissatalvena, ei tehnyt rohtumille mitään, maistui aivan hirveälle mutta rakenne oli hyvä :) melkein tuo medicated blistex lip ointment on se luotto jos marketista pitää rasvaa saada

aikanaan lumenen huulivoide tuli kokeiltua, liian kevyt eikö tehnyt mitään. Ja joku rocherin puikko.. samaa tavaraa
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #269 : 17.01.07 - klo:09:51 »

Tarkistin vielä, siis Labellon SOS lip balm ja Blistexin Lip Relief Cream, valkoinen putkilo, niistä puhuin.
P.S. Miksei kaikki huulirasvat ole tuubeissa? Ja ihovoiteet yleensäkin, ei tarttis bakteereja kasvatella purkeissa.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...