Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 412226 kertaa)

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #270 : 17.01.07 - klo:18:39 »

Hassua, että mulla toimii tuo Labello sos lip balm ja muilla ei ollenkaan.. Tästä taas näkee että kaikki suositukset ja haukkumiset pitäisi ottaa suuntaa antavana..  :)
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa Natalija

• HAIRahtanut
« Vastaus #271 : 02.02.07 - klo:22:34 »
Mä olen aivan ihastunut Blistexin Lip Splash -nestemäiseen huulivoiteeseen! En ennen käyttänyt huulivoiteita oikeastaan ollenkaan, kun ne tuntuivat huulilla jotenkin niin häiritseviltä ja paksuilta tahnoilta, mutta tämä on todella kevyttä ja eikä tunnu huulilla oikeastaan miltään. Imeytyy todella hyvin ja rohtumat on huulista kadonneet. Tuoksu on aika erikoinen, mutta ei mun mielestä mitenkään paha, tulee mieleen vähän lakritsi. Olen koko ajan lisäilemässä tätä, kun tuntuu niin kivalta :).
Hiukset: 1b M ii. Suorat, pitkät, paksut, keskiruskeat.

- Onnellisuus ei ole päämäärä, vaan tapa matkustaa.

Poissa Lucine

• Tukkaguru
« Vastaus #272 : 22.02.07 - klo:13:35 »
Huulirasvariippuvainen täälläkin... ;)
Nyt on käytössä Yves Rocherin "jouluhuulirasva" eli kevyesti vaniljalle tuoksuva, joka kosteuttaa tosi hyvin. Myös Lip Smackereita löytyy, makuna Cotton Candy. Toinen Lip Smacker on enemmän huulikiilto, sellainen lila jossa kimalteita, ne kimalteet jää vähän huuliin ja tuoksu on aika makea, karkkimainen, eli perus-Lip Smacker.  ;D Nää ei kyllä oikeastaan kosteuta yhtään, se Cotton Candy ehkä vähäsen. Sitten löytyi joku Doven Lip Care, poistokorista joskus ostettu, joka antaa vähän kiiltoa ja kosteuttaakin ihan mukavasti.

Pakko olla ainakin yksi huulirasva mukana laukussa, yleensä niitä on useampikin. Nyt on myös kyydissä Mirame Vaseline-purkki joka on toiminut hyvin huulilla myös. Tilasin Sasasta Mentholatumin ja Mentholatum SPF15 Lipice Lip Balmin  mansikanmakuisena. Yhteensä 5e ei oo paha hinta.  :)

nectar

• Vieras
« Vastaus #273 : 22.02.07 - klo:14:12 »
Bepanthen (punainen) ja Miramen Medi Lip ovat oikeastaan ainoita, mitkä auttavat mun huuliin. Max Factorin Silk Gloss on kyllä myös todella hyvän tuntuinen silloin kun huulet eivät ole ihan riekaleina :)!

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #274 : 22.02.07 - klo:20:56 »
Mä oon tykännyt nyt talven aikana etenkin Elisabeth Ardenin 8 hour cremestä. En nyt jaksa lukea koko ketjua, mutta ton otin käyttöön kun bepanthen ja bevita loppui. Ne oli ihan hyviä myös. Mulla on tosta EA 8 h cremestä myös huuliversiot parina eri värinä, mut ne ei ole niin hyviä kun toi voide. Toimii kyllä nekin kesällä, etenkin kun niissä on vielä aurinkosuoja niin tykkään.
1b M ii

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #275 : 23.02.07 - klo:09:52 »
Kokeilin eilen Body Shopissa niihen vaaleanpunainen greippi huulivoita.Ihana tuoksu ja koostumus.Oikein sellaista paksua ja pehmittävää.Tuo oli mulle ihan uusi tuttavuus,en ole sitä greipin tuoksuisena aiemmin nähnyt.Sitä täytyy saada,kunhan seuraavan kerran olen huulirasvan tarpeessa.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #276 : 23.02.07 - klo:10:02 »
Bepanthen (punainen) ja Miramen Medi Lip ovat oikeastaan ainoita, mitkä auttavat mun huuliin. Max Factorin Silk Gloss on kyllä myös todella hyvän tuntuinen silloin kun huulet eivät ole ihan riekaleina :)!

Mäkin tykkään Bepanthenista ja Medi Lipistä.Medi Lipiä ei kyllä kannata laittaa pakkaseen mennessä koska se itse jo on viilentävää :)

Poissa Maria

• HAIRahtanut
« Vastaus #277 : 23.02.07 - klo:18:33 »

Millä sarjoilla olisi sävyttäviä huulirasvoja?Minulla on ollu pari Doven,mutta en kauheesti tykännyt.
 Olisi kiva saada samalla hoitoa ja pientä sävyä huuliin!

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #278 : 23.02.07 - klo:19:06 »
^Ainakin Cliniquella on Superbalm kolmena sävynä ja Elizabeth Ardenilla, sen nimeä en muista.
Cliniquesta tykkään kympillä,e ikä Ardenkaan huono ollut. Arden on ihan huulipunapuikossa, Clinique tuubissa.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #279 : 24.02.07 - klo:09:59 »
Kuten eräässä toisessakin keskustelussa mainitsin, että jos jonkinlaisia huulirasvoja kokeilleena voin sanoa, että Dr. Hauschkan huulipuikko on parasta mitä tähän asti oon huulilleni laittanut. Se aivan sulaa huulille, imeytyy nopeasti, kosteuttaa hurjasti ja tuoksu on musta ainaki ihana. Eikä netistä tilattuna ole edes kallis.

Poissa Kissatukka

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #280 : 09.04.07 - klo:00:06 »
Osaisiko kukaan suositella hyvää huulirasvaa, jossa olisi suojakerroin vähintään 15? Tai jotakin vastaavaa tuotetta, jota voisi käyttää myös silmänympäryksille? Sellainen olisi ihana löytää kesäksi, en haluaisi rypistyä turhaan!

Poissa marketta

• HAIRahtanut
  • I like turtles
« Vastaus #281 : 09.04.07 - klo:00:37 »
Tällä hetkellä käytössä Vaseline Lip Therapy (with Aloe Vera) ja Bootsin original Lipsalve.

Lipsalve on ihan perushuulirasva, siitä jää sellainen silkkinen ja mattainen "kerros" huulille, mutta sitä joutuu lisäämään vähän väliä. Ei siis tunnu erityisen pitkävaikutteiselta tai kosteuttavalta.

Vaseline Lip Therapy on kivaa, se tekee huulista pehmeät ja kiiltävät, mutta sitäkin joutuu lisäämään vähän väliä. Tuntuu kyllä jo kosteuttavammalta kuin Lipsalve. Käytän tätä myös kynsinauhoihin ja on siihen ihan hyvä perustuote.

Mieli tekisi ostaa Carmexia kun sitä on niin paljon kehuttu täällä ja lehdissäkin. Muita kiinnostavia ovat Chapsticksin huulirasvat.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #282 : 09.04.07 - klo:11:16 »
Vaseliini kiinnostaisi, mutta tekisiköhän paljon mustapäitä... ja se purkki on sellainen kynsibakteerien koti.
No vaseliinihan on yleensä oikeastaan pelkkää petrolatumia. Miramen vaseliinista en tiedä, se ainakin muistaakseni vähän erosi tavallisesta vaseliinista. Kannattaa tsekata se Mirame.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #283 : 09.04.07 - klo:11:28 »
Miramen vaseliinin (sk 6) inci:

Petrolatum, Aloe Barbadensis, Ethyl Methoxycinnamate, Phenyl Trimethicone, Paraffin, Propylparaben, Tocopheryl Acetate.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #284 : 09.04.07 - klo:11:49 »
Uusi huulirasvasuosikkini on TBS:n kaakaohuulirasva. Huulista tulee todella pehmeät nopeasti, ja kaakaon tuoksu on nami. Hinnallakaan puikkoa ei ole onneksi pilattu, ku tuntuu, että nykyisin useat TBS:n tuotteet ovat älyttömän kalliita silikonimössöjä >:(