Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 401419 kertaa)

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #330 : 12.06.07 - klo:13:05 »
Okei, ootte saanu mut vakuutettua Burt's Bees Beeswaxin erinomaisuudesta!  ;) Seuraavaan HQhairin pakettiin siis lähtee mukaan ainakin tuo purkkiversio ehkä myös puikko. Oliskos jollain incia laittaa, vai sisältääkö pelkästään mehiläisvahaa (siinä tapauksessa ei tarvi laittaa)? ;D
2c F ii

devil

• Vieras
« Vastaus #331 : 12.06.07 - klo:14:28 »
Bepanthenista tykkään, mutta sen kanssa kun ei jaksa sotkea niin Dailyn puikko on hyvä. Ja ostin The Body Shopista vadelmahuulivoiteen, enkä pidä yhtään.. En tykkää kun huulirasva kuivuu hitaasti ja jättää tahmaisia jälkiä.. Sen lisäksi maku on kamala. Eikä tämä tunnu pahemmin kosteuttavankaan. Näin kesällä ainakin huulirasvan voisi oikeastaan jättää kokonaan pois, kun mun huulet ei kosteutusta edes tarvitse, mutta siitä huulirasvan laittamisesta on jotenkin tullut sellainen kiva ja turvallinen rutiini  ;D
« Viimeksi muokattu: 08.07.07 - klo:00:15 kirjoittanut peachie »

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #332 : 12.06.07 - klo:19:03 »
Minullakin on TBS:n kaakaovoipuikko ja olen tykännyt tosi paljon!!! Tuoksu on mahtava ja huulet pysyy kosteutettuina pitkään. (*^^*)
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #333 : 13.06.07 - klo:09:30 »
Mutta miksi ihan tavan vaseliini ei monille aiheuta riippuvuutta vaikka samaa kamaa se onkin? Ja sitähän suositellaan "vieroitukseen".

Mä olen kuullut mutsin duunikaverilta joka oli aiemmin jonkun huulirasvafirman palveluksessa, että huulirasvat yksinkertaisesti lopettavat huulten oman kosteudentuotannon ja niin on pakko käyttää jatkuvasti huulirasvaa.

Mä käytän vaseliinia jos huulet tuntuvat oikein kuivilta ja jos on tullut joku halkema laitan bepanthenia. Mutta enpä noitakaan käytä kuin muutaman kerran vuodessa...
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa si3nna

• HAIRahtanut
« Vastaus #334 : 13.06.07 - klo:21:42 »
Mä tykkään käyttää vaseliinia vaikka hyvin tiedän ettei se oikeasti huulia kosteuta vaan tuo vaan niiden pinnalle kalvon. Mutta mun huulet ei mitenkään kuivu/rohdukaan oikeastaan ikinä, joten tuo vaseliini on ikäänkuin tuomassa huulille kiiltoa ja kivaa tuntua. Mielestäni se saa huulet paljon kivemman näköisiksi kuin mikään perushuulirasva! Mutta jään kyllä ihan koukkuun tuohon, tuntuu kamalalta kun huulilla ei ole tuota kalvoa johon on tottunut, sitä on siis lisäiltävä jatkuvasti.

Mutta mun kokemuksen mukaan kyllä huulet pärjäävät (ainakin mulla) omillaankin ilman kosteutusta, en moneen vuoteen käyttänyt huulirasvaa varmaan kertaakaan, sitten vain tuli tavaksi ja jäinkin "koukkuun"...

Lilja

• Vieras
« Vastaus #335 : 05.07.07 - klo:15:51 »
En ole onneksi ollut nuoruusaikaa lukuunottamatta riippuvainen huulirasvasta. Nykyisin illalla juuri ennen nukkumaan menoa rasvaan kädet ja kynnet sekä samalla suupielet ja huuletkin menevät siinä samalla. Käytän melko harvoin oikeaa huulirasvaa, mutta varmuuden vuoksi pitää silti olla pieni putkilo olemassa ja onhan se kovin kätevää ottaa matkalle mukaan.

Kesäniityn huulivoide. Suomalaista ja eläinkokeetonta. :)
Valmistusaineet: mehiläisvaha, viinirypäleensiemenöljy (luomu), kaakaovoi, sitruunaöljy.

Poissa Moonflower

• HAIRahtanut
« Vastaus #336 : 05.07.07 - klo:19:24 »
Mun tämän hetkiseksi huulirasvasuosikiksi on noussut Blistex Satin Gloss -huulivoide. Ihanan makuista ja tuokuista, koostumus on kiva, eikä se kiiltokaan pahaksi ole. Tuntuu kosteuttavankin riittävästi ainakin omiin tarpeisiini. Jämähtänen käyttämään tätä, kunnes löytyy taas jotain uutta, jännää kokeiltavaa  ;).

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #337 : 07.07.07 - klo:18:01 »
Ostin eilen Bevitan sen "+B"-huulivoiteen, koska siinä ei ole mineraaliöljyä (oon huomannut, että itelläni esim. petrolatum INCIssä aiheuttaa sen, että huulet tuntuvat karseilta, kun voide on imeytynyt.) Ekan kokeilun perusteella tosi hyvä voide! Tosi hyvin kosteuttaa ja rauhoittaa rohtumia. Ihmettelin vaan eka, kun tuo tuntui kirvelevän huulilla jonkun verran. Varmaan johtui siitä, että mun huulet oli ihan tappokuivat.
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #338 : 08.07.07 - klo:15:12 »
Miulla käytössä juuri TBS cocoabutter puikko sekä Elisabeth Ardenin Eight hour cream huulirasvapuikko. Hyviä on molemmat :) ...Molemmissa ainoana miinuspuolena on tuoksut, jotka ei miun nenään oo niitä parhaita mahdollisia... Mutta hoitavat asiansa ja muuten molemmat ovat ihania tuotteita, joten näissä pysyn :)
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #339 : 08.07.07 - klo:16:06 »
Ehdottomasti parhaat huulirasvat mitä olen kokeillut, löytyy My Lip Stuff nimisestä nettiputiikista. Huulirasvat koostuvat kasviöljyistä ja mehiläisvahasta. Huulet pysyvät uskomattoman pehmeinä ja hyvän tuntuisina. Huulirasvat ikään kuin sulavat huulille ja jättävät ihanan kiiltävän ja hiukan öljyisen tunnun. Huulirasva makuja/tuoksuja löytyy monta sataa, joten kaikille löytyy varmasti sopiva. Vegaaneille on myös oma huulirasvansa, joka sisältää mehiläisvahan sijaan candelillavahaa. Huulirasvat ovat myös todella edullisia Suomeenkin asti toimitettuina. Suosittelen!  :D

Lip Balm Tube/Pot INCI:
Sunflower Oil, Beeswax, Cocoa Butter, Sweet Almond Oil, Castor Oil, Jojoba Oil, Avocado Oil, Aloe Vera, Essential and/or Flavor Oil.

Nettiostamisen puolelta löytyy keskustelua My Lip Stuff:sta enemmän (mm. arvosteluja tuoksuista, sekä tietoa tilaamisesta).
http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=2700.0

http://www.mylipstuff.com/
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Kissatukka

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #340 : 14.07.07 - klo:16:11 »
Mä tilasin netistä nyt kulttituotteenakin pidetyn Carmexin uutena suojakertoimellisena puikkomallina netistä, ja tosi tyytyväinen olen ollut. Kosteuttaa, hoitaa ja pehmentää silleen mentolisesti kihelmöivästi ihanasti eikä maksa paljon.

Poissa Tepa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #341 : 14.07.07 - klo:18:24 »
Jonkunlainen huulirasva on yleensä aina laukussa, työpöydän laatikossa ja yöpöydällä. Tosin yleensä tulee laitettua vaan illalla, mutta täytyyhän hätätapausten varalta aina olla huulirasva lähettyvillä  ;)

Nuorena piti olla monenmakuisia rasvoja, Body Shopin huulirasvatarjonta tulikin melkoisen tutuksi, samoin Miramen (?). Muistaako kukaan enää metsämansikka ja salmiakki -huulirasvapuikkoja?  ;D Nyt pärjää ihan perusrasvalla.

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #342 : 14.07.07 - klo:19:05 »
^Oi tuo Miramen salmiakkihuulirasva oli ihanan tuoksuista, samoin se toffee (en kyllä muista oliko se Miramen? )

Tuota TBS:n kaakaovoipuikko voisikin kokeilla.
Vaseliinista en tykkää, se ei kyllä kosteuta mielestäni yhtään.

Poissa Kissatukka

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #343 : 14.07.07 - klo:22:16 »
Mirame-huulirasvoista puheen ollen, muistaako kukaan enää sitä hetken markkinoilla ollutta omena-huulirasvaa, joka tuoksui ihanalta, mutta sisälsi jotain ärsyttävää ainetta? Meidän luokalla se oli vähän aikaa muotia, ja kaikille tuli huuliin ja niiden ympärille hirveää ihottumaa. :-\  Sitten se vedettiin markkinoilta juurikin tuon takia. Itse en onneksi kerennyt hankkia sitä.

Mä tykkään Miramen rasvoista eniten Medilipistä, joskaan en tiedä ostaisinko sitäkään enää, kun oon löytänyt uusia suosikkeja. Mutta poikkiskin tykkää tuosta kovasti.
« Viimeksi muokattu: 15.07.07 - klo:00:59 kirjoittanut Kissatukka »

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #344 : 14.07.07 - klo:22:25 »
^ Minä ainakin muistan tuon. Itselläni oli tuo myös, jotenkin kyllä tuntui ikävältä huulissa, en osaa sanoa millä tavalla. Ei muistaakseni kyllä mitään ihottumaa tullut. Eikös se Spiral vedetty jonkin tuollaisen takia myös markkinoilta? Se valkovihreäraidallinen.