Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 423202 kertaa)

Poissa Kissatukka

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #345 : 15.07.07 - klo:01:00 »
^^ Taisi joo käydä, samalla kertaa mielestäni katosivat.

Poissa Annelina

• HAIRahtanut
    • Designin'Eyes
« Vastaus #346 : 15.07.07 - klo:05:16 »
Mirame-huulirasvoista puheen ollen, muistaako kukaan enää sitä hetken markkinoilla ollutta omena-huulirasvaa, joka tuoksui ihanalta, mutta sisälsi jotain ärsyttävää ainetta? Meidän luokalla se oli vähän aikaa muotia, ja kaikille tuli huuliin ja niiden ympärille hirveää ihottumaa.

Minulla oli myös se huulirasva, mutta en saanut minkäänlaista reaktiota siitä, muistan kyllä kyseisen kohun. Kestän sitten nähtävästi aika hyvin kaikkea, koskaan en ole saanut kosmetiikasta huonoja kokemuksia (ihottumaa tms.).
Kosmetiikkapurkautumista osoitteessa http://designineyes.blogspot.fi

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #347 : 16.07.07 - klo:13:53 »
No johan on, spiralia taas pari viikkoa käyttäneenä ja kuivuutta ihmetelleenä ;D Tarjoustalossa noita möivät vuosi sitten eurolla kappale..
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #348 : 18.07.07 - klo:12:32 »
Mirame-huulirasvoista puheen ollen, muistaako kukaan enää sitä hetken markkinoilla ollutta omena-huulirasvaa, joka tuoksui ihanalta, mutta sisälsi jotain ärsyttävää ainetta? Meidän luokalla se oli vähän aikaa muotia, ja kaikille tuli huuliin ja niiden ympärille hirveää ihottumaa. :-\  Sitten se vedettiin markkinoilta juurikin tuon takia.
Jep, mulla teki silloin Miramen vadelma tuota. Kirveli, kutitti ja punoitti puoli naamaa!

Tekeepä jokunen huulirasva tuota nykyisinkin, nimittäin Blistexin valkoisessa purkissa oleva sekä ihmetyksekseni Eucerinin puikko on ruvennut ärsyttämään! Tämän jälkimmäisen hoksasin juuri eilen ja kiidinkin apteekkiin ostamaan Bepanthenia kuumotukseen.
« Viimeksi muokattu: 18.07.07 - klo:12:35 kirjoittanut funky_chicken »

nesayem

• Vieras
« Vastaus #349 : 07.08.07 - klo:23:09 »
Mulla meikkipussi on aika turvoksissaan kaikenlaisista huulirasvoista, mutta eniten käytän nivea cremeä (sininen peltipurkki), joka siis oikeasti kai vartalolle/kasvoille  ;D Se sulaa mukavasti huulille ja antaa MIEDOSTI vaaleaa kiiltoa. Nuxen baume lèvres rêve de miel on testattu, mutta hinta-laatu-suhde ei mielestäni ole kohdallaan  >:(
Voide on paksua ja tönkköä, ja huulia saa painaen hinkata yhteen, jotta sen saa levittymään kunnolla. Tuntuu, että huulilla on joku mehiläisvahakerros päällä! Nuxe tekee huulista mattapintaiset, vaikka kaipaan huulirasvassa myös kiiltoa.
Talvisin miksaan nuxea ja niveaa keskenään, ja se yhdistelmä toimii yllättävän hyvin! Pohjalle niveaa ja päälle nuxea, ja sitten ulos.

Trouper

• Vieras
« Vastaus #350 : 08.08.07 - klo:09:30 »
Mulle uusin tuttavuus on Lancomen Aqua Fusion Levres, hiukan kiiltoa tuova huulirasva jossa on spf 8. Samanlainen tuubi kuin Juicy Tubeseissa, mutta väri valkoinen/turkoosi. Tuoksuu miedosti vesimelonille ainakin tähän nenään. Voide on miellyttävän kevyt mutta tehokkaasti kosteuttava, eikä jätä minkäänlaista tahmeaa fiilistä huulille. Pysyy kuitenkin huulilla aika hyvin. Ihan varma en ole tämän riittävyydestä reilusti rohtuneille huulille, mutta perus kosteutukseen sopii loistavasti. Ostin Stockalta kantisalennuksesta ja hintaa oli 15,90€.

Poissa Sandaali

• HAIRahtanut
« Vastaus #351 : 09.08.07 - klo:21:29 »
Paras rasva huulille on tähän mennessä ollut Dermosilin Extra-voide! Sitä kun pistää johonkin pieneen purkkiin, niin voi kuskata mukanakin.
Elizabeth Ardenin 8h Creme on myös ihan jees, mutta se jotenkin jää huulien pinnalle niin kuin vaseliini, eikä imeydy. Kiiltää tosi paljon.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #352 : 09.08.07 - klo:21:34 »
Kiitos idiksestä, täytyy pakata tästä lähin tuota Extraa pikkupurnukkaan. Toistaiseksi tunnen sen tehon vain ja ainaostaan jalkavoiteena.
EA 8h on eräs suosikeistani myöskin, harmi, että tuppaa putkilo tyhjenemään...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Lauris

• Hiushörhö
« Vastaus #353 : 10.08.07 - klo:10:28 »
EA 8 h Creamhan on pelkkää mineraaliöljyä, eli ei ihme jos ei imeydy. Tutkiskelin inciä tässä joskus taxfreessä ja olin tosi pettynyt, olin ajatellut ostaa mutta jäi hyllyyn.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #354 : 10.08.07 - klo:12:00 »
Pieni hippunen kaakaovoita käy myös hyvin huulirasvasta. Ei valitettavasti maistu, eikä tuoksu kovinkaan paljon kaakaolta, mutta tekee hyvää kuiville huulille. Sentinvenyttäjälle on myös ihanan edullinen tuote, kun ostaa satagrammaisen kaakaovoipussin ja laittaa pienempään rasiaan mukana kuljetettavaksi ;)

Irque

• Vieras
« Vastaus #355 : 10.08.07 - klo:13:23 »
Mulla on toiminut Eucerinin Lip Repair hyvin. Kosteuttaa ja pehmentää tehokkaasti, eikä sitä tarvitse koko aikaa olla huulille levittelemässä. Itselläni ei ole myöskään ollut mitään ongelmia vaseliinin kanssa, mutta mieluummin tuota Eucerinia käytän...

Doven Lip Care, se missä on hieman sävyäkin mukana, taas kuivattaa mun huulia ja tuntuu oudolta, hieman "polttelee". Ei sovi ainakaan mulle, joku siinä ärsyttää. Onko muilla tällaisia kokemuksia tuosta Dovesta? : o

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #356 : 13.08.07 - klo:15:32 »
^Mä tein myös viikko sitten huulirasvaa vähän samanlaisella ohjeella. Lätkäisin siis kattilaan vähän sheavoita, kaakaovoita ja jojobaöljyä. Eniten taisi mennä sheaa, ja kaakavoita sekä jojobaa suunnilleen yhtä paljon. Lisäsin myös tipan suklaa-toffee-makuöljyä ja lykkäsin pakastimeen jäähtymään.
Jojobaa olisi riittänyt ehkä vähempikin määrä sillä huulirasvasta tuli aika pehmeää. Toisaalta pysyy kiltisti paikoillaan purkissa myös helteillä (toisin kuin esim. vaseliini). Tuoksuu hyvälle, mutta ei juurikaan maistu, joten makuöljyä olisi voinut laittaa vähän enemmänkin. Keitosten jälkeen muuten meidän koko talo tuoksui makealle suklaalle!

Noista makuöljyistä vielä, mulla on siis suklaa-toffeen lisäksi myös ilmaisena saatu vanilja-makuöljy ja pakkohan noita oli tippa maistaa myös "raakana". ::) Molemmat maistui todella voimakkaalle ja varsinkaan vanilja ei erityisen hyvälle. :-X Aion silti kokeilla myös vaniljaa huulirasvassa, koska maku muuttuu varmaan aika paljon oikein annosteltuna.
Huvittaisi muuten tilailla lisää makuöljyjä Pienen Tuoksukaupan kautta Bramble Berrystä. Tuolta löytyy mm. vesimelonia ja mansikkaa...

Edit. Nyt on tuota itsetehtyä huulirasvaa tullut käyteltyä parisen viikkoa ja huulet on aivan unelmakunnossa. Tuntuu, että pärjäisin kun laittaisin tuota kerran aamulla ja kerran illalla, mutta tottumuksesta käytän vähän useammin. Välillä vaan havahtuu siihen, että huulirasvaa ei ole tullut lisättyä esim. kuuteen tuntiin ja silti huulet ovat täydellisen kosteutetut. Kaupan huulirasvoja joutui lisäämään vähintään parin tunnin välein, joten kyllä ne aika pahaa riippuvuutta aiheutti. Nyt on taas yksi täydellinen tuote löydetty (tai valmistettu). ;)
« Viimeksi muokattu: 27.08.07 - klo:19:08 kirjoittanut Beatrix »
2c F ii

Jaade

• Vieras
« Vastaus #357 : 04.09.07 - klo:18:17 »
Viime joulusta asti olen käyttänyt Bodyshopin Cocoa Butter huulirasvaa. On tosi riittoisa ja pysyy hyvin huulilla. Tuoksuu herkullisesti kaakaolle :) Lisäksi tuote tukee jonkin sortin reilua kauppaa Ghanassa. Tätä kyllä ostan lisää kun vanha loppuu!

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #358 : 04.09.07 - klo:19:11 »
Oma suosikkini on Miramen White Lip Balm (valkoinen, sininen korkki). Ennen käytin halpaa Lipsiliä, mutta sitten ne muutti sitä jotenkin ja haju on nykyään aivan hirveä. Blistexin huulirasvoista mulle tulee allergista reaktiota huulten reunoille (outoa, koska Blistexhän valmistaa myös Miramea, joka on suosikkini). Muistan, että apteekissa myytävä Favora oli ihanaa. Sitä voisi taas joskus ostaa, jos raaskii.

Poissa Lingon

• HAIRahtanut
« Vastaus #359 : 24.09.07 - klo:11:28 »
Nyt löytyi kyllä uusi suosikki.  :-* Blistexin suojaava huulivoide pitää huulet pehmeinä ja mukavan tuntuisina. Aikaisemmin käytössä oli Mentholatum, mutta siinä tökki vähän sen tuoksu.