Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 418943 kertaa)

Poissa Lingon

• HAIRahtanut
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #360 : 24.09.07 - klo:11:28 »
Nyt löytyi kyllä uusi suosikki.  :-* Blistexin suojaava huulivoide pitää huulet pehmeinä ja mukavan tuntuisina. Aikaisemmin käytössä oli Mentholatum, mutta siinä tökki vähän sen tuoksu.

Poissa Sylver

• HAIRahtanut
  • Kissojen ystävä
« Vastaus #361 : 25.09.07 - klo:14:52 »
Tuntuu että kaikki huulirasvat koukuttaa, nyt mulla on kyllä ihan vaan Labelloa, mutta olin pitkään ilman, kun kerran erehdyin laittamaan ja nyt tuntuu taas että saa laittaa kokoajan.. Olen kyllä nyt lopettanut vaikka huulet tuntuvatkin ehkä vhän että tarvitsevat.

Poissa Vince

• HAIRahtanut
« Vastaus #362 : 01.10.07 - klo:16:31 »
Tuo TBS:n cocoa butter tosiaan on ihanan tuoksuista.  ;D Harmi, ettei se oikein sovellu minulle. Saan olla muutenkin tarkkana mimmoisen huulirasvan ostan, kun huulet tuntuvat reagoivan joihinkin turhan helposti. Ei ole kivaa, kun huulet ovat ihan rohtuneet ja ympäriltä ihan punaiset.  :-\
Monien kokeilujen jälkeen paras on aina ollut blistexin kosteuttava valkoisessa purkissa oleva mömmö, mutta sitä on vaikea jossain vaiheessa saada sieltä, kun kynnet ovat liian pitkät. Vaseliinikin on ihan kätevää, mutta huulet tuppaavat kuitenkin kuivumaan helposti.
You spin me right round, baby
Right round like a record, baby

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #363 : 01.10.07 - klo:18:26 »
Mä olen tykännyt viime kuukaudet Neutrogenan puikossa olevasta huulirasvasta. Siinä on aurinkosuojakerroin 20 joten se oli kesälläkin ihan jees.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

MissWorld

• Vieras
« Vastaus #364 : 02.10.07 - klo:23:15 »
Käytän Blistexin hoitavaa huulivoidetta, se on ihan ykkös huulirasva mulle ainakin talvella. Oon kokeillu blistexiltä myös:

* Satin Glossia (Se kyllä kävi jostain syystä välillä kirvelemään huulia ???)
* Lip Splashia (Antaa kivan kiillon)

Oon myös tykänny joistakin Yves Rocherin huulirasvoista.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #365 : 07.10.07 - klo:15:26 »
Voisiko joku pistää Burts beesin INCI:ä? En ainakaan haulla sitä löytänyt.. Äsken juuri Ebaysta tilasin niitä 5 kpl:n paketin sekä kaksi kappaletta Lemon butter cuticlea creamia.

Vink vink, sitten kun saan nuo, niin luultavasti ainakin 3 tuubia menee myyntiin, ehkäpä myös toinen tuollainen kynsinauhavoide. Saa ilmoittautua etukäteen, jos tahtoo ostaa. ;)

edit. Kiitos kovasti Manna! Ei näytä pahalta INCI:n puolestakaan.
« Viimeksi muokattu: 07.10.07 - klo:15:35 kirjoittanut Magia »

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #366 : 07.10.07 - klo:15:33 »
Voisiko joku pistää Burts beesin INCI:ä? 

Coconut oil, beeswax, sweet almond oil, peppermint oil, tocopheryl acetate & tocopherol (vitamin E), lanolin, comfrey root extract, rosemary extract.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #367 : 08.10.07 - klo:19:55 »
Voisiko joku pistää Burts beesin INCI:ä? 

Coconut oil, beeswax, sweet almond oil, peppermint oil, tocopheryl acetate & tocopherol (vitamin E), lanolin, comfrey root extract, rosemary extract.

Onko tää INCI purkin vai puikon? Mua alkoi myös kiinnostaa kehuttu Burt's Bees... ::)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #368 : 08.10.07 - klo:20:01 »
^Purkin näyttää olevan.

Itse en pidä tuosta ollenkaan, kirvelee huulilla, eikä levity kunnolla.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #369 : 08.10.07 - klo:20:05 »
Mulla on keltaisessa puikossa ja INCl on muuten sama paitsi sisältää sunflower oilia ja ei ole sweet almond oilia. Tykkään kyllä paljon.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Emma

• Vieras
« Vastaus #370 : 12.10.07 - klo:12:26 »
Bepanthen on tällä hetkellä ainoa, joka auttaa mun verestäviin huuliin.
Sen lisäksi nyt käytössä Favoran huulirasva.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #371 : 13.10.07 - klo:11:14 »
Uusi ehdoton suosikki on ROC:in Enydrial huulirasva. :-* Tosi kehuttu MUA:ssa, muistaakseni päälle 90% ostaisi uudestaan. INCI näyttää hyvältä ja kosteuttaa tosi hyvin. Ei sisällä Petrolatumiakaan ollenkaan, niinkuin useimmat rasvat. Laitoin illalla yöksi tätä, ja aamulla huulet olivat kyllä niin kosteutetut ettei ikinä. Puikko vaan on vähän apteekin perusankea, mutta muuten tosi kiva. Bepanthen ja My lip stuffit ovat toiset suosikkini, ja Burts beesiä on tulossa.

Poissa Vince

• HAIRahtanut
« Vastaus #372 : 13.10.07 - klo:12:14 »
Ostin apteekista Natura Housen Propolstickin ja ihan kivalta vaikuttaa muutaman päivän käytön jälkeen, hieman kosteuttavampi olisi vielä kivempi. Erityisesti tykkään todella kevyestä lakritsin tuoksusta.
You spin me right round, baby
Right round like a record, baby

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #373 : 13.10.07 - klo:13:39 »
Uusi ehdoton suosikki on ROC:in Enydrial huulirasva. :-* Tosi kehuttu MUA:ssa, muistaakseni päälle 90% ostaisi uudestaan. INCI näyttää hyvältä ja kosteuttaa tosi hyvin. Ei sisällä Petrolatumiakaan ollenkaan, niinkuin useimmat rasvat. Laitoin illalla yöksi tätä, ja aamulla huulet olivat kyllä niin kosteutetut ettei ikinä. Puikko vaan on vähän apteekin perusankea, mutta muuten tosi kiva. Bepanthen ja My lip stuffit ovat toiset suosikkini, ja Burts beesiä on tulossa.

Kirjoitatko INCI:n vaikka INCI-ketjuun. :)

Mulla on huulet kuivunu nyt niin paljon, että bepanthenkaan ei enää auta. Huulia kiristelee ja nahkaa irtoilee. Sheavoista olen onneksi saanut vähän helpostusta.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #374 : 13.10.07 - klo:13:46 »
^ Sieltä löytyy. Tuo on kyllä tosi hyvä huulirasva, hinta vaan vähän suolainen, päälle 8e. :-\ Koitahan sokerilla kuoria niitä huuliasi ja pistää parasta mahdollista huulirasvaa kunnon kerros päälle.

Tässä taas yksi amerikan ihme: Candy kisses huulirasvat. En ole muistanut noista ikinä mainitakaan, mutta MUA:ssa ovat suht kehuttuja, tuoksut ja maut ovat niin ihania ja sokerisia, nam. Ebaysta näitä löytyy melko halvalla. Omani ostin ihan täältä Seppälästä joskus ehkä melkein 10 vuotta sitten. Enää ei taida täältä löytyä.

edit. Laitan Candy kissesienkin INCI:n tuonne.
« Viimeksi muokattu: 13.10.07 - klo:13:58 kirjoittanut Magia »