Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 418940 kertaa)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #375 : 19.10.07 - klo:21:55 »
Uusi ehdoton suosikki on ROC:in Enydrial huulirasva. :-* Tosi kehuttu MUA:ssa, muistaakseni päälle 90% ostaisi uudestaan. INCI näyttää hyvältä ja kosteuttaa tosi hyvin.
Kiitos Magia tästä vinkistä, ostin tämän eilen apteekista vaikka hinta pikkasen kirpaisikin ja oli kyllä loistava hankinta!  :-* Mulla on huulet ollut ihan ihmeellisen huonossa kunnossa jonkin aikaa, edes rakas Burt's Beeswax -huulirasvani ei ole saanut huuliani täysin kuntoon vaikka sekin on suoranaista ihmeainetta mun huulille verrattuna muihin huulirasvoihin.

Tuo ROC:in Enydrial on kuitenkin nyt auttanut huuliani jo tosi paljon kun olen tuota eilen ja tänään laittanut muutaman kerran. Kosteuttaa ihan uskomattoman hyvin, ihan tuntee kuinka se rasva sulaa huulille ja kun se on imeytynyt niin huulet ovat ihan eri tuntuiset! Todella pehmeät ja oikeasti kosteutetun tuntuiset. Kertakaikkisen ihana tuote.  :-* Tämä tulee kyllä vakikäyttöön silloin kun huulet ovat päässeet rohtumaan ja repeilemään pahasti. Paras koskaan kokeilemani huulirasva.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #376 : 19.10.07 - klo:22:00 »
^ Sama täällä, ehdottomasti paras kokeilemani. :D Jännä, miten onkin noin suuri ero muihin rasvoihin. Mitä enemmän olen nyt tätä käyttänyt, sitä enemmän tykkään koko ajan, vaikka useimmissa on se, että vaikutus huononee koko ajan. Hinta on melko korkea, mutta on todellakin sen arvoinen. Top kolmoseen tämän lisäksi pääsevät kyllä My lip stuffit ja Burt's bees, jos ei Bepanthenia lasketa mukaan.

Minulla ei ole huulet ollut kertaakaan huonossa kunnossa tämän ostamisen jälkeen, vaikka minulla on usein se ongelma, että vaikka huulet ovat olevinaan hyvässä kunnossa, niin nahkasuikaleita lähtee silti. Vaan eipä lähde enää.

Ja kohta tulee juuresryntäys ja nämä loppuvat apteekeista.. :D

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #377 : 19.10.07 - klo:22:01 »
Uusi ehdoton suosikki on ROC:in Enydrial huulirasva. :-* Tosi kehuttu MUA:ssa, muistaakseni päälle 90% ostaisi uudestaan. INCI näyttää hyvältä ja kosteuttaa tosi hyvin.
Tuo ROC:in Enydrial on kuitenkin nyt auttanut huuliani jo tosi paljon kun olen tuota eilen ja tänään laittanut muutaman kerran. Kosteuttaa ihan uskomattoman hyvin, ihan tuntee kuinka se rasva sulaa huulille ja kun se on imeytynyt niin huulet ovat ihan eri tuntuiset! Todella pehmeät ja oikeasti kosteutetun tuntuiset. Kertakaikkisen ihana tuote.  :-* Tämä tulee kyllä vakikäyttöön silloin kun huulet ovat päässeet rohtumaan ja repeilemään pahasti. Paras koskaan kokeilemani huulirasva.

Oliskohan tästä apua munkin huulille? Ne on olleet viime aikoina aivan mahdottoman kuivat, eikä huulipunaakaan voi käyttää, kun näyttää rumalta. :-\

Mitä ROC:n Enydrial huulirasvalla oli hintaa apteekissa?
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #378 : 19.10.07 - klo:22:02 »
^ Vähän päälle 8e. :) Uskoisin hyvinkin, että tästä olisi apua sinullekin.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #379 : 19.10.07 - klo:22:05 »
Minulla ei ole huulet ollut kertaakaan huonossa kunnossa tämän ostamisen jälkeen, vaikka minulla on usein se ongelma, että vaikka huulet ovat olevinaan hyvässä kunnossa, niin nahkasuikaleita lähtee silti. Vaan eipä lähde enää.
Mulla on kans lähtenyt tällä viikolla nahkasuikaleita irti huulista ja just toissapäivänä kun kiskoin yhden nahkasuikaleen irti niin alahuuli jäi sen jäljiltä huonokuntoiseksi. Nyt se on kuitenkin jo ihan kunnossa eikä huulet ole tippaakaan rohtuneet eikä niistä irtoa nahkasuikaleita toisin kuin vielä eilen aamuna. Plussaa tämä Enydrial saa vielä ehdottomasti siitä, että on niin miellyttävän tuntuinen huulilla, eikä maistu yhtään huulirasvalta jos vahingossa tulee nuolaistua huulia tms. Suosittelen kyllä lämpimästi, silläkin uhalla että juurekset ryntäävät apteekkeihin ja tämä loppuu kohta joka paikasta.  :D

Mitä ROC:n Enydrial huulirasvalla oli hintaa apteekissa?
Yliopiston Apteekissa tuo maksoi 8,70e ja putkilossa on 3 grammaa rasvaa.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #380 : 23.10.07 - klo:00:22 »
Onkos huulirasvoissa joku yleisesti allergisoivaksi tiedetty ainesosa? Jotkut huulirasvat aiheuttaa sellaista vähän kuin märkivää ihottumaa huulten reunoihin. Ihan kamalan näköistä. :P Sitten taas osa ei aiheuta mitään reaktiota. Allergiaa ovat aiheuttaneet ainakin se sininen perus-Blistex, purkissa oleva Blistex, Miramen uusi marjahuulirasva ja Body Shopin pähkinähuulirasva. Sitten taas sininen perus-Mirame ei aiheuta mitään.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #381 : 23.10.07 - klo:11:56 »
^ Menthol voisi ainakin olla sellainen, mikä aiheuttaa jotain reaktioita joillekin. Peppermint oil on ehkä toinen. Mirameissahan on melkein kaikissa sitä jotain ainetta, mikä ei ole kovin hyväksi ja aiheuttaa usein ihottumaa.. En nyt muista kyllä mikä mahtoi olla. ;D

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #382 : 23.10.07 - klo:13:12 »
Mulla toimii huulirasvana parhaiten karitevoi :D, kosteuttaa ja suojaa talvipakkasella ::)

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #383 : 24.10.07 - klo:14:54 »
Miten loppuun yleensä käytätte huulirasvapuikot?

Oon yleensä heittänyt hylsyn roskiin kun se reuna alkaa raapia huulia. Nyt on tehokäytössä muutama vanha jämä putkilo ja huomasin kun aloin yhtä tyhjentämään kynnen kanssa että sitä tavaraahan on siellä vielä ihan pirusti!

Nää on jotain ihan vaan Daily-rasvoja, tykkäsin nistä enempikin yhteen aikaan. Oon nyt tota yhtä kaivellut jo niin syvälle että nimetön uppoaa helposti sinne putkiloon kynsinauhaan saakka ja vieläkin sieltä vaan tulee. mietin vaan että paljonkohan tota tavaraa menee hukkaan ihan vaan noitten hylsyjen takia..? Helposti varmaan neljäsosa koko tavarasta.
Taidan siirtyä kokonaan purkkeihin tai johonkin tuubeihin..
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #384 : 24.10.07 - klo:15:51 »
Miten loppuun yleensä käytätte huulirasvapuikot?

Minäkin kaavin kaiken mahdollisen irti. Kauheastihan sitä rasvaa menee hukkaan jos nakkaa puikon roskiin jo siinä vaiheessa kun ei enää suoraan huulille saa laitettua. Joskus kun epähygieenisesti sormella kaavittua rasvaa ei enää tee mieli laittaa huuliin, niin käytän sen esim jalkojen kuiviin kohtiin tai muualle kroppaan :D

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #385 : 24.10.07 - klo:23:06 »
Ostamani Bootsin Mediterranean Lemon, grape, cassis -huulivoide kokeiltu ja tuntuu ihanalta. Taidan käydä hamstraamassa toisenkin tuubin, jos niitä vielä löytyy huomenna.

Täytyypä minunkin testata tuota Muumi-huulirasvaa.
« Viimeksi muokattu: 25.10.07 - klo:11:41 kirjoittanut Euphoria »

Laura

• Vieras
« Vastaus #386 : 25.10.07 - klo:01:02 »
Onko kukaan koittanut tuota Miramen uusinta marjahuulirasvaa, onko hyvää ? Mulla alkaa oma labello loppumaan, ja mietin, jos ostais ton.

Mua ällötti se haju, ei tuntunut kosteuttavan ja ärsytti ihan hirveästi huulia  :-X

Orange

• Vieras
« Vastaus #387 : 25.10.07 - klo:09:53 »
Pidän tällä hetkellä Muumi-huulivoiteesta  :) Ei sisällä maku-, haju-, eikä väriaineita. Huulet tuntuu kosteutetuilta ja pehmeiltä. Yleensä käytän punaista Bebanthenia, mutta piti ostaa hätävaraksi jokin hyvin laukussa mukana kulkeva tuote, joka ei tahraa sormia eikä laukkua (halkeamia Bebanthenin kyljessä).
« Viimeksi muokattu: 25.10.07 - klo:09:55 kirjoittanut Orange »

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #388 : 25.10.07 - klo:09:56 »
Komppailen Orangea, itsekin on tullut Muumia käytettyä muutama tuubi ja hyvää tavaraa on! Tulee heti toisena My lip stuffien jälkeen :) Hajuttomuudesta ynnä muusta aineettomuudesta plussaa, ei ärsytä huulia, niinkuin esim Mirame mulla tekee.

Edit. Jaa vai että on Muumikin miramea, en oo huomannu, vaikka nyt kun alkaa ajattelemaan niin loogistahan se on, kun tuubikin on samanlainen... No löytyipä eka Mirame joka passaa munkin huulille.
« Viimeksi muokattu: 25.10.07 - klo:13:32 kirjoittanut Miina »

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #389 : 25.10.07 - klo:12:08 »
Saakos tuota Muumia ihan Cittarista vaikkapa? Minkä merkin huulirasvaa on? Imeytyykö se huuliin, vai jääkö sellaiseksi paksuksi kerrokseksi huulille? Vai onko ennemmin ohuemman oloista? Ei mulla mikään kyselyikä ole...  :D