Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 412212 kertaa)

Poissa Magia

• Tukkaguru
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #390 : 25.10.07 - klo:12:10 »
^ Saa varmaan joka kaupasta ja jos en väärin muista, niin on Miramen. Sen takia en itse ole ostanut.

Poissa Vince

• HAIRahtanut
« Vastaus #391 : 25.10.07 - klo:15:31 »
Tuo Muumi on yllättävän hyvää Mirameksi. Se oli ihan pakko ostaa vain sen muumiuden takia, mutta osoittautui kuitenkin kelvolliseksi. Nyt pitäisi kuitenkin hommata joku kosteuttavampi, kun huulet tuppaavat kuivumaan ilman takia.
You spin me right round, baby
Right round like a record, baby

Poissa January

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #392 : 25.10.07 - klo:20:55 »
Lemppari huulirasvani on ehdottomasti Eucerinin puikko, toimii loistavasti talven kuivattamilla huulilla. Hajusteettomuus ja kosteuttavuus ovat niitä tärkeimpiä asiota hyvässä huulirasvassa... Toinen vakiotuote on sitten tietenkin punaraita Bepanthen.  :)

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #393 : 27.10.07 - klo:14:01 »
Kävin ostamassa Apteekista Eucerinin huulirasvan. Jouduin valitsemaan apteekissa tuubin (lip repair) ja puikkon (lip active) välillä. Mukaan lähti tuubimainen, koska se on ilmesesti vielä kosteuttavampi ja korjaavampi kuin puikko. Ainakin Lip Repairin kyljessä lukee "Tehoaa erityisen kuiviin ja rohtuineisiin huuliin", kun taas Lip Activen "Tehoaa nopeasti rohtuneisiin ja halkeileviin huuliin". Muistaakseni mulla on myös joskus ollut tuota puikkoa, enkä erityisemmin pitänyt.

Ainakin tää Lip Repair on aivan loisto kamaa. Eilen aamulla mulla oli rutikuivat ja halkeilevat huulet ja nahka suikaleita irtosi. Nyt mulla on mielettömän pehmeät, kosteutetut huulet, jossa ei ole tietoakaan kuivuudesta.

Lip Repair on koostumukseltaan aika vaseliinimaista (läpinäkyvää ja liukasta), mutta ei sisällä mineraaliöljyjä eikä vaseliinia. Lip Repair sisältää vaikuttavina ainesosina risiiniöljyä, sheavoita, panthenolia, bisabololia, mehiläisvahaa sekä E & C-vitamiineja. Ja mikä parasta, huulirasva on hajusteeton ja säilöntäaineeton.

Toinen uusi huulirasva tuttavuus on Burts Bees, joka oli pettymys. Suojaa huulia hyvin, koska sisältää paljon mehiläisvahaa. Mutta huulirasvan sisältämä menthol tuntuu oikeastaan pahentavan rohtuneisuutta. Olisi ihanaa saada huulirasvasta mentholiton versio. Itseasiassa Burts Bees:llä on mentholittomiakin huulirasvoja, mutta ne taas sisältävät kasviuutteita tms, jotka voivat olla iholle haitallisia mm. rautayrttiä ja rosmariinia.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #394 : 27.10.07 - klo:16:35 »
Minullakin on tällä hetkellä käytössä tuo Eucerinin Lip Repair, tähän aikaan vuodesta olen todellinen huulirasvojen suurkuluttaja. Ihan OK tavaraa, se puikkomainen Eucerin taas ei tehnyt ärtybeille ja kuiville huulille juuri mitään, kun se vuosia sitten oli mulla käytössä.

Samankaltainen Eucerinin Lip repairin kanssa on myös La Roche Posayn Ceralip, siinä on tosin raaka-ainelista todella lyhyt ja pelkistetty.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa annah0j

• HAIRahtanut
  • Mikä on lailallinen ja sanoo mulmul?
« Vastaus #395 : 27.10.07 - klo:20:07 »
Minäkään en Emi-lynin tavoin tykännyt tuosta Burt's bees -huulirasvasta. Se oli liian jämerää tavaraa mun huulille. Mutta sainpas taas äidiltä mun kaikkien aikojen lempparihuulirasvaa! Eli Forever Aloe lips with jojoba :-* Aivan mahtavaa tavaraa.. Kosteuttaa huulia ihan mielettömästi ja PITKÄÄN. Siis tämä rasva pysyy kyllä huulilla, eikä heti lähde lätkimään niinkuin mulla yleensä kaikki. Tuoksuu mukavalle ja miedolle, eikä maistu millekään. Ei kirvele huulia ja antaa kaiken lisäks vielä ihanan kiillon. ;)

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #396 : 27.10.07 - klo:21:08 »
^ Mä taas tykkään Burt's Beesistä! Piparminttuöljyn arvatenkin aiheuttama kihelmöinti huulilla on juuri sopiva, ei liian voimakas. Rohtuneita huulia ei varmastikaan paranna, mutta jotenkin piristää kivasti ja suojaa :)

Suosikkini on edelleen TBS:n kaakaovoihuulipuikko. Todella ihana koostumus, joka suorastaan sulaa huulille ja kosteuttaa. Ei jätä ollenkaan perushuulirasvamaista tuntua vaan 'pehmeän' kerroksen voidetta.
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #397 : 28.10.07 - klo:00:40 »
Onko kukaan koittanut tuota Miramen uusinta marjahuulirasvaa, onko hyvää ? Mulla alkaa oma labello loppumaan, ja mietin, jos ostais ton.

Tuoksu ja väri oli ihanat, mut aiheutti tosiaan allergisen reaktion mulle. :-\ Perus-Mirame eikä myöskään Muumi-Mirame ole aiheuttaneet mitään.

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #398 : 28.10.07 - klo:10:36 »
Nyt pari päivää olen käyttänyt pelkkää kaakaovoita huulille, ja tulee kyllä mukavan pehmeät huulet. Voisi vielä kokeilla tehdä sheavoi+kaakaovoi+jojobaöljy-yhdistelmästä huulirasvaa.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #399 : 28.10.07 - klo:10:43 »
Minäkään en Emi-lynin tavoin tykännyt tuosta Burt's bees -huulirasvasta. Se oli liian jämerää tavaraa mun huulille. Mutta sainpas taas äidiltä mun kaikkien aikojen lempparihuulirasvaa! Eli Forever Aloe lips with jojoba :-* Aivan mahtavaa tavaraa.. Kosteuttaa huulia ihan mielettömästi ja PITKÄÄN. Siis tämä rasva pysyy kyllä huulilla, eikä heti lähde lätkimään niinkuin mulla yleensä kaikki. Tuoksuu mukavalle ja miedolle, eikä maistu millekään. Ei kirvele huulia ja antaa kaiken lisäks vielä ihanan kiillon. ;)

Saako tätä Suomesta? Hinta?

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #400 : 28.10.07 - klo:11:02 »
^Saa, mutta ainoastaan Sellosta Espoosta yhdestä lastenvaatekaupasta. Hintaa oli vissiin joku reilu viisi euroa.
1a F ii

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #401 : 28.10.07 - klo:12:07 »
^ Taisi kysyä tuosta annah0j:n kehumasta Forever aloe lips huulirasvasta, eikä Burt's beesistä. Ebayssa ainakin oli tuota myynnissä, mutta en usko, että Suomesta välttämättä löytyy.

tigger

• Vieras
« Vastaus #402 : 28.10.07 - klo:13:12 »
^Tuota Forever Aloe Lips -huulirasvaa saa Suomestakin mm. noiden Aloe-tuotteiden jämyiltä. Itse olen ostanut aikoinaan kauneus-messuilta ja tykkäsin todella paljon koostumuksesta ja tuoksusta. Tuntui kosteuttavan huulia juuri sopivasti mutta "liukkaan" ja pehmeän koostumuksen ansiosta tuote kului loppuun nopeammin kuin useimmat muut huulirasvat.

Poissa annah0j

• HAIRahtanut
  • Mikä on lailallinen ja sanoo mulmul?
« Vastaus #403 : 28.10.07 - klo:18:16 »
^ Juu siis jälleenmyyjiltä saa ja maksaa 4e. http://www.foreverliving.se/ siellä lisää tuotteista ja jälleenmyyjistä.

Hassua kun musta tuntuu että tuo juuri kestää kauemmin kuin muut huulirasvat mun käytössä kun pysyy huulilla pitkään. :D Yleensä lisäilen huulirasvaa ihan mielettömästi, mutta tuota ei tarvitse. Ja kun sitä ei tarvitse paljon kerralla laittaa kun levittyy niin hyvin huulille, eikä ole semmoista tahmeaa.

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #404 : 29.10.07 - klo:11:08 »
Eucerin Lip Repair on todellakin aivan ihanaa tavaraa :) Paransi rohtuneet ja riekaleiset huuleni hetkessä ja antaa suojaa ja kosteutta todella pitkään. Levittyy tosi hyvin huulille, vaikka onki melko jämäkkää tavaraa, jota on hiukan hankala saada tuubista ulos ;)