Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 433774 kertaa)

Poissa jensQ

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #405 : 30.10.07 - klo:12:21 »
Labellon Hydro Care ei toimi sit minulla ei alkuunkaan kovasta uskosta huolimatta. Kosteuttaa hetkellisesti ja vain pintapuolisesti, parin tunnin päästä saat olla lisäämässä kolme lisäkerrosta, ettei vaan huulet ala muistuttamaan Saharan autiomaata.. Kaikista parasta tässä tuotteessa on se, kun ennen liikuntasuoritusta tai nukkumaan menoa laitat tätä, niin tunnin päästä (tai seuraavana aamuna, jos kyse on nukkumisesta) huulia koristaa aivan ihana valkoinen reunus, jota saa olla poistamassa koko ajan ::) Ei tätä enää ikinä.

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #406 : 30.10.07 - klo:14:01 »
^ Olenko minä jotenkin outo, kun minusta Hydro Care on parasta huulirasvaa jota olen kokeillut  :P Muistan lukeneeni tällä palstalla aiemminkin, että joku haukkui Hydro carea. Minusta se kosteuttaa ihanasti eikä tunnu huulilla miltään, pärjään useamman tunnin riippuen tilanteesta. Hermostuksissani yleensä nuoleskelen huuliani ja jossain treffeillä saa olla joka 10. minuutti lisäämässä  ;)

adriana

• Vieras
« Vastaus #407 : 30.10.07 - klo:15:23 »
Ostin apteekista Eucerin Lip Activea, joka on toiminut kesällä ja loppusyksystä oikein mukavasti. Talvella onkin sitten eri juttu, voisin kokeilla tuota Lip Repairia, kiitos vaan vinkistä!  ;) Iltaisin ennen nukkumaanmenoa levittelen huulille Bepanthenia aika ronskilla kädellä, päiväkäyttöön en sitä pystyis käyttämään kuten eräät mun kaverit, joilla on tuubi laukussa jatkuvasti. On kuitenki sen verran rasvaista ja maku ihan hirveä!

Poissa jensQ

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #408 : 31.10.07 - klo:15:51 »
^^ Ihan on maku- ja tottumiskysymyksiä ;) Mulle hyvin harva huulirasva käy, kun kosteutusta pitäisi ihan oikeasti saada 'pintakerroksia' syvemmälle. Suurin osa tuppaa jäämään tohon pinnalle "pyörimään" :P

*sade*

• Vieras
« Vastaus #409 : 11.11.07 - klo:11:08 »
Stockmannille on ilmestynyt uusi CARMEX-niminen huulivoide, jota mainostetaan USA:n ykkösenä. Niitä näytteitä saa ilmatteeksi muuten kassalta.

Minulla oli vielä eilen aamulla todella rohtuneet huulet, osittain auki, mutta nyt jo paaaaalllljon paremmat. Suosittelen! Hintakin taisi olla vain 3,5 euroa.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #410 : 13.11.07 - klo:20:16 »
Onko Favora-huulihoiteen inci ollenkaan hyvä?

Hydrogenated Polydecene, Glycerin, Aqua, Petrolatum, Tribehenin, Cetyl Alcohol, PEG-100 Stearate, Glyceryl Stearate, Microcrystalline Wax, Oenothera Biennis (Evening primrose) oil, Panthenol, Methylparaben, Xanthan Gum, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, PEG-8

Käytin yhden tuubillisen vuosia sitten, ja jotenkin toi on jäänyt kummittelemaan mieleen tosi hyvänä. Nyt kun ilmat kylmenee, kaipaisin jotain, mikä kosteuttaisi huulia vähän pitkäkestoisemmin eikä koko ajan tarttisi olla lisäilemässä. Mitään erityistä korjaamista tms. en kaipaa, koska huuleni eivät halkeile tai rohdu. Toimisikohan toi Favora vai oisko joku muu, joka sopisi nimenomaan pitkäkestoiseen kosteutukseen?

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #411 : 13.11.07 - klo:20:42 »
^Ainakin omaan silmään näyttää hyvältä. :) Löytyy glyseriinia ja panthenolia (jotka ovat molemmat kosteuttavia aineita) sekä jotain vahaa ja öljyä, jotka myös varmaankin tekevät huulille hyvää. Mineraaliöljyä löytyy, mutta kyllähän sekin kosteuttaa ja huulirasvassa tuskin aiheuttaa mitään ongelmia.
2c F ii

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #412 : 13.11.07 - klo:20:47 »
Mulla toimii Blistexin Conditioning Lip Balm.
Ehdottomasti paras Blistex ikinä!
I wake up, it's a bad dream,

Valentine

• Vieras
« Vastaus #413 : 16.11.07 - klo:21:30 »
Nyt käytössä Miramen Muumihuulirasva ( se on hajusteeton ja väriaineeton). Ihan kiva peruskäytössä, jos ei kaipaa super kosteutusta, ainut että se putkilo ei toimi kun yrittää saada huulirasvaa takasin päin... Noh ottaa kerralla vain parimilliä ylös, niin toimii kyllä :D

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #414 : 21.11.07 - klo:09:33 »
Mulla ei Blistexit, karitevoit, Miramet ym. auta kuin hetken, oikeastaan vaan tuntuu päällystävän huulet ja kun kuluu pois, on yhtä pahat kuin ennenkin.

Eucerinin Lip Active olikin siis positiivinen ylläri, toimii kuin unelma ja huulet oikeasti pehmenee. Jos tämä on näin hyvää, kuinkahan mahtavaa Lip Repair sitten on!  :)

Poissa pipsu

• Hiushörhö
« Vastaus #415 : 21.11.07 - klo:13:45 »
Puhun kyllä Favoran huulihoiteen puolesta. Koko viime talven käytin, eikä rohtunu huulet yhtään. Luotan helokkiöljyn ja panthenolin voimaan! Vajaan 5 euron hinta kirpaisi aluksi, mutta on sen arvoinen. Blistexit ja Labellot (paitsi huulikiilto  :-*) saa jäädä pois mun käytöstä.
Feel the burn.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #416 : 21.11.07 - klo:13:48 »
^^ Voi kuule, entäs sitten ROC:in Enydrial. :-* Ihan paras huulirasva, kysykää vaikka Hunikselta. ;) Hinta oli kyllä vähän liikaa, 8e, joten varmaan minäkin kyllä jossain vaiheessa kokeilen myös tuota Lip repairia. Lip activekin on kyllä oikein hyvää tavaraa, saisi ehkä vähän liukkaammin levittyä huulille.

Burt's beesistä en ole vieläkään hirveän vakuuttunut, apteekeista saa parempia. ::)

edit. juu, ei ole tosiaan riittoisaa. Sen verran ''sulaa'' huulille laittaessa, että kuluu paljon. Minullakin on ainakin puolessa välissä menossa.
« Viimeksi muokattu: 21.11.07 - klo:13:57 kirjoittanut Magia »

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #417 : 21.11.07 - klo:13:49 »
^Musta tuntuu, että siirryn takaisin tuohon Eucerinin Lip repairiin. ROC:n Enydrial on hyvää, mutta tämä ei ole kovinkaan riittoisaa. Tuo rasva on jo puolivälissä mulla. :( Lip repair kestää mulla ikuisuuden verrattuna tähän Enydrialiin ja on edullisempaakin sekä myös hyvää.

Edit. Ei tuota Enydrialia olekaan jäljellä enää kuin 1/3.
« Viimeksi muokattu: 21.11.07 - klo:13:55 kirjoittanut Hunajapupu »
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #418 : 21.11.07 - klo:15:44 »
^ Non niin. Nyt te sekoititte mun pään.  :D En osaa päättää, mitä ostaisin noista kolmesta: Eucerinin Lip Repair, Lip Active vaiko ROC:in Enydrial. Onko nuo puikkomaisia vai tuubimaisia? Mikä tuntuu kosteuttavimmalta? Tai ehkä mä ostan kaikki. Niinkuin mä aina teen kun en osaa päätää  ;D :-[

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #419 : 21.11.07 - klo:15:46 »
Mä tykkään tai siis mun huulet tykkää Dr. Hauschkan huulirasvasta. Mieskin pyytää sitä aina itselleen laitettavan myös jos näkee mun laittavan sitä. Tää tapahtuu yleensä autossa ja kun se ajaa, niin mä sit yritän laittaa sitä toiselle... Toi mun versio on sellainen purkki, jos on kyllä vähän hankala ottaa ja ei oo niin hygieeninenkään. Hauschkalla on kai huulirasvaa myös tuubissa, onkohan se samaa ainetta? Sellaisen voisi seuraavaksi hankkia.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!