Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 401496 kertaa)

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #420 : 21.11.07 - klo:15:46 »
Mä tykkään tai siis mun huulet tykkää Dr. Hauschkan huulirasvasta. Mieskin pyytää sitä aina itselleen laitettavan myös jos näkee mun laittavan sitä. Tää tapahtuu yleensä autossa ja kun se ajaa, niin mä sit yritän laittaa sitä toiselle... Toi mun versio on sellainen purkki, jos on kyllä vähän hankala ottaa ja ei oo niin hygieeninenkään. Hauschkalla on kai huulirasvaa myös tuubissa, onkohan se samaa ainetta? Sellaisen voisi seuraavaksi hankkia.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #421 : 21.11.07 - klo:15:49 »
^^ Lip Active on puikko, Lip Repair on tuubi.  :D

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #422 : 21.11.07 - klo:15:54 »
^Ja Enydrial on myös puikko. :) Lip Activea en ole kokeillut. Enydrial on mulla kosteuttavampi kuin Lip repair, mutta Lip repair on myös loistava ja paljon kosteuttavampi kuin suurin osa huulirasvoista.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #423 : 21.11.07 - klo:15:57 »
^ Ahaa okei. Ehkä mä ostan tuon ROC:in Enydrialin näin ensi alkuun sitten.  :)

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #424 : 21.11.07 - klo:16:24 »
^ Ahaa okei. Ehkä mä ostan tuon ROC:in Enydrialin näin ensi alkuun sitten.  :)

Multa menee ääni Lip Repairille. Aivan mahtavaa kamaa ja riittoisaakin!

Lip Repairin hinta on puolet halvempi (alle 4€), kun ROC:n huulirasva maksaa yli 8€.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #425 : 21.11.07 - klo:17:09 »
MInä hehkutan TBS:n kaakaovoihuulirasvan puolesta. Ostin tämän, kun edelliset huulivoiteet alkoivat käydä vähiin. Puikkomalli on kätevä ottaa mukaan joka paikkaan, ja helppo käytössä. Pehmentää ja suojaa tehokakasti, ja INCI pelkkää asiaa, aromiainetta lukuunottamatta - sekään ei ole mikään tyrmäävä.
Toimii todella hyvin, vaikka onkin TBS:n  ;D  Hinta oli muistaakseni 6 e ja risat. Ehdottomasti kokeilemieni huulirasvojen parhaimmistoa (ja niitä testattuja on tällasiella kroonisella huulirasvojen suurkuluttajalla ollut todella monta.)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #426 : 21.11.07 - klo:17:53 »
Elizabeth Ardenin 8 hour cream on myös loistava huulirasva. Maistuu pahalle, mutta kosteuttaa ja korjaa rohtuneet huulet hetkessä!

Täältäkin lähtee ääni tälle tuotteelle!
Veni, vidi, Visa.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #427 : 21.11.07 - klo:18:05 »
MInä hehkutan TBS:n kaakaovoihuulirasvan puolesta. Ostin tämän, kun edelliset huulivoiteet alkoivat käydä vähiin. Puikkomalli on kätevä ottaa mukaan joka paikkaan, ja helppo käytössä. Pehmentää ja suojaa tehokakasti, ja INCI pelkkää asiaa, aromiainetta lukuunottamatta - sekään ei ole mikään tyrmäävä.

Tosta huulirasvasta on ollut tässä ketjussa ennenkin puhetta. Käytin kyseistä huulirasvaa koko talven ja muutama muukin juures uskaltautui kokeilemaan, kun sitä niin kovasti kehuin. On kyllä ihanaa tavaraa! Varmaan ostan vaihteeksi taas tuota, kun Lip Repair loppuu.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #428 : 21.11.07 - klo:18:29 »
Täällä on kehuttu myös TBS:n hamppuhuulivoidetta, se tuntui mukavalta kädelle testattuna. Hintaa vain oli pari euroa enemmän kuin tuolla kaakaovoilla, joten päätin jättää hamppuversion seuraavaksi kerraksi.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Melya

• Vieras
« Vastaus #429 : 21.11.07 - klo:18:54 »
Mä olen vähän laiska kokeilemaan erilaisia vaihtoehtoja, mutta Favoran huulihoiteen olen todennut parhaaksi. Huulet on kivan pehmeät, eikä ole päässyt rohtumaan. Hinta on vähän karvas, mutta suhteilla, suhteilla. Poikaystävä nyt tuppaa väittämään, että se maistuu oudolta, mutta en ite kyllä oo mitään huomannu. Parin päivän käytön jälkeen kyllä huomasi, että on pehmeet huulet, eikä yhtään rohtuneet. Tykkään kanssa ihan mielettömästi siitä putkilosta, ehkä mut on aivopesty, mutta kätevältä se tuntuu.  ::)
« Viimeksi muokattu: 21.11.07 - klo:18:57 kirjoittanut Melya »

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #430 : 21.11.07 - klo:20:36 »
Täällä on kehuttu myös TBS:n hamppuhuulivoidetta, se tuntui mukavalta kädelle testattuna. Hintaa vain oli pari euroa enemmän kuin tuolla kaakaovoilla, joten päätin jättää hamppuversion seuraavaksi kerraksi.

Mulla on käytössä tää hamppuhuulivoide, ja se on mielestäni todella ihanaa! Mulla on älyttömän helposti kuivuvat huulet, mitä ei suinkaan paranna huulipunien/kiiltojen aktiivinen käyttö. Käytän säännöllisesti tuota hamppuhuulivoidetta huulipunan/kiillon alla, ja se on pitänyt huulet hyvässä kunnossa. Puikko on kestänyt käytössä jo aika kauan, joten on hintaansa nähden oikein kelpo tuote. Suosittelen!
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa MiuMiu

• Haiven
  • *
« Vastaus #431 : 22.11.07 - klo:12:40 »
Elizabeth Ardenin 8 hour cream on myös loistava huulirasva. Maistuu pahalle, mutta kosteuttaa ja korjaa rohtuneet huulet hetkessä!

Täältäkin lähtee ääni tälle tuotteelle!

Mulla on toiminut parhaiten kyseisen voiteen "huuliversio", eli Eight Hour Cream Lip Protectant Stick. Tosin se kuluu nopeaa, ja hinta kirpaisee aika paljon (huulirasvaksi). Tata kait saa myos varillisena versiona, mutta mulla on tuo ihan variton kaytossa.
TBS:n kaakaohuulirassa tai L'Occitanen karitevoi seuraavaksi listalla - toivottavasti loytaisin niista HG:n aina kuiville huulilleni!

Poissa Sylvia

• HAIRahtanut
« Vastaus #432 : 22.11.07 - klo:14:01 »
TBS:n Kaakaovoi-huulirasva on todellakin aivan ihanaa. Tykkään koostumuksesta ja se kosteuttaa omat superkuivat huulet ainakin tehokkaasti. Tuoksukin on ihana, vaikka toisaalta tiedän monia jotka eivät tuota tuoksua voi sietää ollenkaan. Tässä rasvassa on vain yksi huono puoli. Voimakas tuoksu houkuttelee koiraani ja se on varastanut laukustani rasvan ainakin kolmesti ja syönyt sen. :P Muutaman kerran päässyt pari ärräpäätä, kun tämä ei kuitenkaan ihan niitä halvimpia huulirasvoja ole.
1c M ii

Poissa MiuMiu

• Haiven
  • *
« Vastaus #433 : 22.11.07 - klo:14:21 »
TBS:n Kaakaovoi-huulirasva on todellakin aivan ihanaa. Tykkään koostumuksesta ja se kosteuttaa omat superkuivat huulet ainakin tehokkaasti. Tuoksukin on ihana, vaikka toisaalta tiedän monia jotka eivät tuota tuoksua voi sietää ollenkaan. Tässä rasvassa on vain yksi huono puoli. Voimakas tuoksu houkuttelee koiraani ja se on varastanut laukustani rasvan ainakin kolmesti ja syönyt sen. :P Muutaman kerran päässyt pari ärräpäätä, kun tämä ei kuitenkaan ihan niitä halvimpia huulirasvoja ole.

No tuota vaaraa ei mulla pitaisi olla, kuin ei ole koiraa tai mitaan muutakaan elaimia. Vai pitaiskohan huulirasva pitaa piilossa myos suklaata rakastavalta poikaystavalta... ;D

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #434 : 26.11.07 - klo:18:30 »
Minulle tulee välillä huulille ihmeellinen, allergisen reaktion tapainen juttu. Eli huulille ilmestyy aivan pieniä kohoumia/näppylöitä, huulet kuivuvat ja kiristävät ja lisäksi niitä yleensä polttelee paljon. Viikonloppuna juuri taas kärsin tästä ja sitä ennen alkukesästä oli viimeisin "kohtaus". Yleensä ongelma on kestänyt viikosta kahteen, mutta nyt kun tajusin sivellä huulille ohuesti kortisonia pari kertaa, kesti tämä vain pari päivää.
Mistäköhän ihmeestä tämä voisi johtua? ??? Mielestäni tämä ei ole normaalia huulten kuivumista ja rohtumista, mutta allerginen reaktiokin on aika epätodennäköinen, koska en ole kokeillut mitään uusia tuotteita enkä myöskään syönyt mitään uutta.

Ostin täällä hehkutetun Eucerinin Lip Repairin ja se toimiikin ihan mainiosti. Koseuttaa hyvin ja tuntuu myös pysyvän huulilla pitkään. Ei ehkä riittoisimpia tuotteita, mutta hintakaan ei ole paha. Tämä yhdessä kortisonin kanssa auttoi myös huuliani paranemaan.
2c F ii