Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 401491 kertaa)

Poissa viceversa

• Tukkaguru
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #435 : 26.11.07 - klo:19:49 »
Ostin ihan umpimähkään hetkessä kuivuneille huulille Eucerinin Lip Repairin, josta on täälläkin ollut puhetta. Pääsi heti parhaimpien kokeilemieni huulirasvojen joukkoon! Tykkään tuubista ja koostumuksesta, totaalinen hajusteettomuus ja mauttomuus on hyvä, sillä mun talvihuulille voimakkaat hajusteet jne. ovat kauhistus.

Pysyvyydeltään ei mun mielestä ole huippuluokkaa, mutta tätä lisäilee mielellään, eikä ainakaan toistaiseksi ole aiheuttanut riippuvuutta :D
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #436 : 26.11.07 - klo:20:21 »
Mä tykkään YR:n Baume Nature huulirasvoista. Etenkin siitä rypäleuute, tuoksuu ihanalta eikä tee huulista tahmeita. :)
Myös Vitalis toimii huulissa erinomaisesti, ei vaan maistu kovin hyvältä, mutta siihen tottuu ;D
Blistexin huulirasvat olen myös todennut hyviksi.
3a F ii

Poissa Lauris

• Hiushörhö
« Vastaus #437 : 27.11.07 - klo:09:47 »
Minulle tulee välillä huulille ihmeellinen, allergisen reaktion tapainen juttu. Eli huulille ilmestyy aivan pieniä kohoumia/näppylöitä, huulet kuivuvat ja kiristävät ja lisäksi niitä yleensä polttelee paljon. Viikonloppuna juuri taas kärsin tästä ja sitä ennen alkukesästä oli viimeisin "kohtaus". Yleensä ongelma on kestänyt viikosta kahteen, mutta nyt kun tajusin sivellä huulille ohuesti kortisonia pari kertaa, kesti tämä vain pari päivää.
Mistäköhän ihmeestä tämä voisi johtua? ??? Mielestäni tämä ei ole normaalia huulten kuivumista ja rohtumista, mutta allerginen reaktiokin on aika epätodennäköinen, koska en ole kokeillut mitään uusia tuotteita enkä myöskään syönyt mitään uutta.

Kyllä allerginen reaktio on ihan mahdollinen, sillä jollekin tuotteelle voi herkistyä vähitellen. Mulle kävi ihan samalla tavalla: käytin puolen vuoden ajan ongelmitta yhtä huulikiiltoa, kunnes se alkoi vähitellen aiheuttaa allergiaa. Oireet olivat ihan samanlaisia kuin sinulla.

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #438 : 27.11.07 - klo:10:16 »
Blistex Daily Lip Conditioner-huulirasva on tajuttoman huonoa!
Se on valkoisessa purkissa, eikä kyllä mulla toimi. Muista Blistex-tuotteista olen tykännyt.
I wake up, it's a bad dream,

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #439 : 29.11.07 - klo:19:37 »
Tänään tarttui heräteostoksena mukaan Carmexin klassikkohuulirasva keltakantisessa purkissa.

Pidän miedosta tuoksusta ja mausta, kihelmöi huulilla sopivasti muttei liikaa eikä liian kauaa. Ei myöskään jää huulille 'lillumaan' pitkiksi ajoiksi, vaan imeytyy nopeasti ja kosteuttaa riittävästi.
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

Tristy

• Vieras
« Vastaus #440 : 29.11.07 - klo:20:07 »
Ostin jossain mielenhäiriössä Blistexin Lip splash -huulirasvan, koska siinä oli kiva kuulamainen levityspää ja halusin vaihtelua. Aine itsessään on ihan turhaa, tuntuu että huulet on ehkä jopa enemmän rohtuneet, kuin mitä olivat ennen tätä. Tämä myös kuluu ihan älytöntä vauhtia, ja haisee ja maistuu vähän epämiellyttävälle. Käytin ennen Bebanthenia, jota olin laittanut tyhjään EDM:n samplepurkkiin, taidan palata siihen.

Poissa Kimara

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Smartass
« Vastaus #441 : 29.11.07 - klo:20:39 »
^^ Kokeilin tota carmexia kun stokkalta sai näytteitä, enkä tiedä oonko kovin vakuuttunut. Alkutuntuma ja tuoksu ovat aika samanlaisia kuin valkopurkkisessa blistexissä, samoin kihelmöinti. Sen sijaan mulla toi ei alun jälkeen imeytynyt minnekään vaan jäi sellaseksi mehiläisvahan tuntuseksi kerrokseksi huulille. Varmaan ihan jees jos laskee tai lautailee, niin saattaa suojata viimalta, mutta tykkään citykäytössä enemmän sellasista rasvoista joiden päälle voi sutia jotain huulikiiltoa tms. :)
1a F ii Tukkakuva

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #442 : 29.11.07 - klo:20:56 »
^ Tuokin taitaa olla aika ihmiskohtaista, mä taas kiinnitin huomiota nopeaan imeytyvyyteen. Riippuu varmasti huulten kunnostakin, mulla on tällä hetkellä kamalat korppuhuulet.

Donatella Versace

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #443 : 02.12.07 - klo:00:43 »
Pakkaspäivinä mulla välillä vuotaa huulista ihan vertakin ja koko aika on ihan kuivat huulet. Ostin tällä viikolla Bepanthenia (voide) ja oon pistänyt sitä useita kertoja päivässä huuliin niin johan auttaa :-* Ei enää lainkaan kipeät huulet ja ne on paljon paremmassa kunnossa. Tätä tulee aina olemaan mun kaapissa hätävarana huulien takia. Vaikka joskus aion kyllä kokeilla Eucerinin tuub-i ja puikkovoidetta.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #444 : 02.12.07 - klo:00:53 »
Elizabeth Ardenin 8 hour cream on myös loistava huulirasva. Maistuu pahalle, mutta kosteuttaa ja korjaa rohtuneet huulet hetkessä!

Täältäkin lähtee ääni tälle tuotteelle!

Tuli muuten tilattua Strawberrynetistä tuo 8 hour cream kun on jo pitkään tehnyt mieli kokeilla. On oikein hyvä tuote huulille, en ihmettele että tätä on kehuttu paitsi täällä niin lehdissäkin jne! :) Kosteuttaa ihanasti ja korjaa rohtumia ja antaa kivaa kiiltoakin kaupan päälle. Haju/maku ei kyllä ole paras mahdollinen, mutta kyllä sen kestää. Tuubikin on ihanan iso joten kestää varmasti kauan, joten hinta/laatu/määräsuhdekin on edullinen kun tilaa netistä tuon voiteen.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #445 : 02.12.07 - klo:11:10 »
^ Olisiko sinulla tai jollain muulla 8 hour creamin INCI:ä? Itseltänikin tuo löytyy, mutta INCI oli vaan pakkauksessa.

edit. minulla on muuten pidemmän aikaa ollut tämä Eight hour creamin käyttö tauolla, mutta nyt oli taas pakko testailla, kun on niin hyviä kokemuksia tullut. Huuleni olivat aamulla todella repaleiset ja kuivat, mutta tätä olen nyt hölväillyt neljä kertaa, ja oh my gosh! Ei näy eikä tunnu enää kuin kaunis kiilto ja pehmeät, tasaiset huulet. Mitä minä olen tätä ennen oikein ajatellut..
« Viimeksi muokattu: 02.12.07 - klo:14:08 kirjoittanut Magia »

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #446 : 02.12.07 - klo:18:42 »
^ Olisiko sinulla tai jollain muulla 8 hour creamin INCI:ä? Itseltänikin tuo löytyy, mutta INCI oli vaan pakkauksessa.

Voi harmi, ehdin jo heittää sen pakkauksen roskiin ja viedä roskat niin ei ole enää sitä inciä saatavilla.  :-\ Toivottavasti joltakulta muulta löytyy!
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Josi

• Hiushörhö
« Vastaus #447 : 03.12.07 - klo:12:57 »
Elizabeth Arden Eight Hour Cream

Ingredients: Petrolatum, Lanolin, Mineral oil/paraffinum liquidum, tocopherol, BHT, Salicylic Acid, Ricinus Communis/castor) seed oil, vegetable oil, zea mays (corn) oil, parfum, citral, citronelloö, geraniol, limonene, linalool, propylparaben, iron oxides (CI 77491, CI 77492)

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #448 : 05.12.07 - klo:17:12 »
Olen nyt käyttänyt vuorotellen karitevoita ja Chap Stickiä huulilla ja nyt on ensimmäinen talvi, kun huulet eivät ole olleet järkyttävän kuivat ja rohtuneet. En osaa eritellä kumpi noista olisi parempi, molemmat toimivat ihan yhtä hyvin.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

suski7

• Vieras
« Vastaus #449 : 15.12.07 - klo:12:48 »
mulla on nyt varmaan kesästä lähtien huulet rohtuneet oikein kunnolla. aina mulla on huulet reagoinu esim huulipunaan rohtumisena mutta nyt menee jo överiksi. jos en illalla laita esim valkovaseliinia niin aamulla jos erehdyn hymyilemään, huulet halkee ja ne vuotaa vertakin ja ovat todella arat. Voideltuani huulet saan kohta repiä niistä nahkaa niin että hirvittää. mä en siis enää tiedä mitä tehdä? vinkkejä, kiitos.