Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 412230 kertaa)

Poissa Jadele

• Hiushörhö
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #45 : 31.01.06 - klo:12:47 »
Nyt on tullut uudet Bootsin Mediterranean huulivoiteet:
Nektariinihuulivoide 15ml, Manteli/Minttuhuulibalsami 15ml ja sitruuna/herukkahuulibalsami 15ml   7.90/kpl.
Huomasin sokoksen lehdessä mainoksen ja vaikuttaa aika kiinnostavalta.
En vain tiedä mikä noista sitten olisi paras..
Nektariinihuulivoide on purkissa ja manteli/minttu ja sitruuna/herukka tuubissa.

Poissa si3nna

• HAIRahtanut
« Vastaus #46 : 31.01.06 - klo:12:52 »
Dermosilin huulirasvoista oon tykännyt kovasti, en vain muista niiden nimiä, mutta kaikkia valikoimissa olevia olen tainnut käyttää  :D (ja siis kaikki tosi hyviä!)

Nyt en tuolta ole saanut tilattua, käytössä TBS:n pikkuinen Born Lippy -huulirasvapurkki, josta tuntuu olevan melkeinpä enemmän haittaa kuin hyötyä huulille.. Miramekin toimi paremmin. 

Poissa Marielle

• Hiushörhö
« Vastaus #47 : 03.02.06 - klo:11:52 »
Ostin eilen tuon Bootsin minttuhuulirasvan tuubissa, suosittelen, kosteuttaa hyvin ja tuoksu on tosi hyvä. Myyjän mukaan lasipurkissa oleva nektariini on kaikkein kosteuttavin ja sopii erittäin kuiville huulille. Sen koostumus näytti vähän erilaiselta kuin noiden tuubien.

Poissa Marielle

• Hiushörhö
« Vastaus #48 : 03.02.06 - klo:11:56 »
Ai niin, piti vielä mainita että Carmex huulirasva jota ostin Tukholmasta on kyllä parhaita rasvoja joita olen kokeillut, ellei paras. Jo yhden päivän käyttö poisti kuivuudesta johtuvat rohtumat ja pehmensi huulet.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #49 : 03.02.06 - klo:12:02 »
Punainen paksu Bepahthen on parasta, voittaa jopa Blistexin (joka on kyllä "oikeista" huulirasvoista paras).
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #50 : 03.02.06 - klo:12:47 »
Ai niin, piti vielä mainita että Carmex huulirasva jota ostin Tukholmasta on kyllä parhaita rasvoja joita olen kokeillut, ellei paras. Jo yhden päivän käyttö poisti kuivuudesta johtuvat rohtumat ja pehmensi huulet.

Inciä?

Olisi kiva verrata suosikkiini eli mentholatumiin, muistini mukaan nämä oliisvat lähes identtiset.
this too shall pass.

silkkitukka

• Vieras
« Vastaus #51 : 03.02.06 - klo:12:57 »
Tykkään Weledan Everonista ja Dr. Hauschkan puikkokin on ok. Käytän myös L'Occitanen 100 % shea butteria huuliin ja se toimii hyvin. L'Occitanen Anti-Drying Lip Balm on ihan hyvä kans, vaikka se sisältää luonnon aineiden lisäksi myös aika paljon muuta.

Labellosta, Miramesta, Blistexista ym. olen luopunut, koska ne tuntuvat vain jäävät kalvoksi huulten pinnalle

Poissa Marielle

• Hiushörhö
« Vastaus #52 : 03.02.06 - klo:13:07 »
Deko, tässä inci:

Petrolatum, Lanolin, Cetyl Esters, Theobroma Oil, Beeswax, Parrafin Wax, Camphor, Menthol, Salisylic Acid, Vanillin, Fragrance

Eli petrolatumia ja parafifinia sisältää mutta toimii silti tuolla koostumuksella aivan loistavasti.

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #53 : 03.02.06 - klo:13:31 »
Carmex-huulirasva

Petrolatum, Lanolin, Cetyl Esters, Theobroma Oil, Beeswax, Parrafin Wax, Camphor, Menthol, Salisylic Acid, Vanillin, Fragrance

Eli petrolatumia ja parafifinia sisältää mutta toimii silti tuolla koostumuksella aivan loistavasti.

Mentholatum huulirasva (apteekista)

paraffinum liquidium, cera microcristallina, petrolatum, ethylhex methoxycinnamate, menthol, camphor, eucalyptus globulus, methyl salicylate, bht, parfum

Tiettyjä yhteneväisyyksiä löytyy. Kiitos incistä!
this too shall pass.

Poissa Marielle

• Hiushörhö
« Vastaus #54 : 03.02.06 - klo:13:41 »
Deko, joo näyttää löytyvän yhtäläisyyksiä. Täytyypä joskus kokeilla myös tuota Mentholatumia.

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #55 : 03.02.06 - klo:16:37 »
Mikä olikaan se yks huulirasva, jota sai vain ulkomailta? Monet kovasti kehu sitä joskus..
Alan kohta epätoivoisiin tekoihin ku nämä huulet on niin hankalat! >:(
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #56 : 03.02.06 - klo:18:28 »
Chapstickiä ja Burt's Beesiä on ainakin kehuttu. Mulle BB vain pahensi tilannetta, vaikka ihanan minttuinen onkin. Sama tilanne L'Occitanen karitevoin kanssa.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Marielle

• Hiushörhö
« Vastaus #57 : 03.02.06 - klo:18:33 »
Mustikka: Samoin tuota Carmexia on kehuttu. Carmex ja Burt's and Bees ovat jenkkiläisiä, Carmexia löytyi ainakin Tukholman NK:lta ja Burt's and Bees:iä olen nähnyt HQ Hair nettikaupassa.

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #58 : 03.02.06 - klo:21:55 »
Onko tuo Carmex semmonen tuubi vai pikku purkissa? Löysin kaksi erilaista kuvaa siitä.

Ja onko nämä Chapstickejä:

edit. löytyikin kuva nuista carmexeista. Carmexia löytyy ilmeisesti puikkonaki.
« Viimeksi muokattu: 03.02.06 - klo:22:03 kirjoittanut Mustikka »
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Marielle

• Hiushörhö
« Vastaus #59 : 04.02.06 - klo:17:56 »
Se minun Carmex on tuo purkissa oleva.