Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 401541 kertaa)

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #450 : 15.12.07 - klo:14:46 »
^Hyviä suosituksia kosteuttaviin huulirasvoihin löytyy tästä ketjusta varmasti pilvin pimein. Itse suosittelen TBSn kaakaovoi huulipuikkoa. Auttanut mulla varsinkin talvisin hyvin rohtuneisiin huuliin täydellisesti.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #451 : 22.12.07 - klo:16:22 »
Onko kukaan kokeillut Avenen puikkomallista huulirasvaa? Kattelin tuota eilen apteekissa, hinta vaan taisi olla lähempänä kymppiä.

Jatkan yksinpuheluani; olisiko kenelläkään laittaa Smith´s Rosebud Salven inciä? :)
2c F ii

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #452 : 22.12.07 - klo:16:36 »
^ Original-versio, nämä tarrasta joka on liimattu pohjan päälle (eiköhän ole kuitenkin samat kuin sen alla):

Heliol, Oil Rose Paris, Rose J, Rose P, Fixatol E, Pelargone, Cream White Petrolatum USP, Cottonseed Oil, Dye-Red #17.

Olen tykännyt tästä ihan hirveästi, hoitaa hyvin rohtuneetkin huulet. Hintansa väärti!
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #453 : 22.12.07 - klo:17:04 »
^ Mistä tuota saa? :)
3a F ii

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #454 : 22.12.07 - klo:17:07 »
^ Haulla löytyi: Erottajalta Urban A:sta.

Onkohan tavallisella ja mansikan tuoksuisella mitään muuta eroa kuin tuoksu?

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #455 : 22.12.07 - klo:17:35 »
Rosebudia saa ainakin Stockalta, purkillisen hinta olisko ollut jotain 12 euroa. Aika kallista lystiä siis. Normaaliversion inci oli huomattavasti parempi kuin sen mansikkaisen. Mansikan inci oli jotain ihan sontaa, ehkä pelkkää mineraaliöljyä. Normaalin tuoksu vaikutti kuitenkin ihmeen pistävältä testeristä nuuhkaistuna ja sen koostumuskin tuntui purkissa turhan salvamaiselta. En vakuuttunut enkä ostanut. Noita yleisrasvoja multa löytyy jo muutenkin, 8 hour ja Bepanthen.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #456 : 22.12.07 - klo:17:40 »
^ Niin näköjään olikin. :P Noitakaan on turha kyllä täältä ostaa, tilasin juuri Ebaysta sellaisen setin, jossa on mansikka, tavallinen ja menthol. Kaikki nuo kolme postareineen vähän päälle 12e. ;D Jotenkin niin mukavaa ainakin yrittää uskoa noihin kaiken maailman ihmevoiteisiin, jotka toimivat joka ongelmaan.. Itsellenikin näitä alkaa kertyä.

Tavallinen: Cotton Seed Oil, Aromol, with Essential Oils Blended in a Special Petrolatum Base

Mansikka: Petrolatum, Lanolin, Alcohol, Synthetic Wax, Natural and Artificial Flavors

Menthol: Camphor, Menthol, Methyl Salicylate, Oil of Eucalyptus, with selected Petrolatum Base

Tavallisessa on tosiaan paras INCI. Tuota viimeistä ei ilmeisesti kannatakaan huuliin käyttää? Taitaa olla tarkoitettu vaan viilennystarkoitukseen muualle..?

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #457 : 22.12.07 - klo:20:24 »
^Minulla on Rosebud Salvea. Ei se minusta mitenkään ihmelliseltä tunnu. Se oli muuten ensimmäinen tuote, minkä aikoinaan ulkomailta tilasin. Snowdrops.com:ista. Tuota mainostettiin silloinkin, että on julkkisten suosikki ja ihmeitä tekevä aine. Höpönlöpön!

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #458 : 22.12.07 - klo:21:04 »
Olen laittanut Rosebud salvea viikon nuhanenään ja ympäristöön ja ainakin mulla pelasti ihon. Välillä äitin EA 8 hour creamia, mutta se pisteli rikkoontuneessa ihossa.
Mansikkainen on hyvä huulirasva, Chapstick kyllä parempi.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #459 : 22.12.07 - klo:21:10 »
^ Olen kyllä MerGirlin kanssa samoilla linjoilla, pehmentää ainakin mulla kynsinauhat ja rohtuneet rystysetkin hienosti. Mietin mansikkaisen ja tavallisen välillä, mutta juuri tuo mansikkaversion INCi sai päätymään normaaliin.
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #460 : 22.12.07 - klo:21:17 »
Laitan nyt tänne, kun en parempaakaan paikkaa keksinyt. Mulla on ongelmana rohtunut nenänalunen -ja pielet. Nytkin on iho ihan punainen nenän alta ja nenän pielet on välillä arat sisäpuolelta. Bepanthenia oon laitellut yöksi ja välillä päivälläkin, mutta nyt tuntuu, ettei sekään auta.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Kimara

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Smartass
« Vastaus #461 : 22.12.07 - klo:21:27 »
^Noihin tilanteisiin joissa Bebanthen ei ole enää auttanut, mulla on Bacibactia. Sitä jääkaappikylmänä tulehtuneisiin nenän- tai suupieliin niin johan helpottaa.
1a F ii Tukkakuva

brea

• Vieras
« Vastaus #462 : 22.12.07 - klo:21:45 »
Mun valikoivat huulet on tykästyneet Blistexin Lip Relief Creamiin. Välillä laitan ihan vaan vedetöntä Vitalista, ja se pelittää myös ehdottoman hyvin.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #463 : 24.12.07 - klo:13:59 »
Biothermin uusi Nutrisource Levres on tosi helmi! Huulet on pysynyt tosi pehmeinä kun olen tuota käyttänyt aamuin illoin. 15ml purkki n. 21€ eli kallis mutta riittoisaa.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #464 : 24.12.07 - klo:14:27 »
^ Kiitos! ;D Olin tulossa kysymään onko kukaan jo kokeillut. Imeytyykö kuin nopsaan? Äidilleni meinasin ostaa synttärilahjaksi kun sillä usein jää tavalliset huulirasvat vaan huulten pinnalle ja huulipuna ei silloin pysy.
Rubisteinilläkin oli joku Cliniquen All About Lipsiä vastaava tuote, sitäkin harkitsen.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”