Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 418944 kertaa)

Poissa Miia

• HAIRahtanut
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #465 : 24.12.07 - klo:14:46 »
Oon käytelly nyt pari viikkoa Eucerinin Lip Reparia. Kyllähän tää ihan mukavasti kuivuneet ja kärsineet huulet parantaa, mutta jotenkin häiritsee kun tää on niin mitäänsanomattoman hajuinen ja tuntuinen. Tykkäisin että olis vaikkapa kiva tuoksu tai ihana koostumus. Esim punanen bepanthen tuntuu huulilla ihanan runsaalta ja rasvaiselta. Lip repair vaa on huulilla ilman että sitä järin edes tuntee.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #466 : 25.12.07 - klo:13:01 »
Mun mielestä toi Nutrisource Levres imeytyy tosi nopsaan, tietysti olettaen että huulilla ei ole paksua kerrosta kuivunutta ihoa (mutta sitten ei mikään imeytyisi tietenkään...). Ja tosi hoitava on.

HRltä löytyy kyllä "aikuiselle iholle" hoitavampi kuin All About Lips tai toi Biotherm.

Mutta olen kyllä itse käyttänyt tota Biothermiä päivittäin huulipunan/-kiillon alle ja ihan hyvin pysyy.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #467 : 25.12.07 - klo:16:39 »
Mille tuo Biothermin uusi Nutrisource Levres tuoksuu/maistuu?

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #468 : 25.12.07 - klo:16:44 »
^Eipä juuri millekään.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

ina

• Vieras
« Vastaus #469 : 25.12.07 - klo:19:06 »
Mä vannon ehdottomasti Carmexin nimeen, jos huulet alkaa rohtua. Carmex kihelmöi ihan pikkasen ja tekee varmaan sen takia huulista vähän paksummat ja punaisemmat. Mahtavaa, että sitä saa nykyään myös Stockalta, sillä aiemmin ostelin sitä ulkomaanreissuilta varastoon.

Lancomella on ihana vaaleanpunainen huulivoide/kiilto lasipurkissa, joka tuoksuu ihan uskomattoman hyvältä ja kosteuttaa. En löydä purkin nimeä netistä, toivottavasti eivät ole lopettaneet sitä.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #470 : 25.12.07 - klo:19:13 »
^ Puhutkohan Lancomen Sweet caprice huulivoiteesta? Se on sellaisessa jännän mattamaisessa huurteisessa lasipurkissa, harmaa kansi. Tuoksuu vähän karkilta. Se kuului kevätlookiin, eikä siis taida saada enää kuin ehkä netistä.

ina

• Vieras
« Vastaus #471 : 25.12.07 - klo:20:38 »
Tarkoitan juurikin sitä. Harmi, kuvittelin että se on ihan Lancomen perusvalikoimaa. Onneksi purkki taitaa kestää ikuisuuden :)

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #472 : 27.12.07 - klo:01:11 »
Tajusin juuri, että Labellon vaaleansinikorkkinen huulirasva ei ole todellakaan mistään riittoisimmasta päästä.. Kyllä mulla yleensä ihan markettihuulirasvatkin kestää suht pitkään, mutta tuo ei ole ollut minulla edes kovin kauaa, ehkä viikon, ja on varmaan puolet kulunut tuosta jo. :o
Mä taidan olla ihan pahimman luokan huulirasvatuhlari. :D
3a/b F ii

Poissa tadetski

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #473 : 01.01.08 - klo:19:12 »
Jess! Nyt on Dermosilille tullut huulivoidepuikko takaisin.  :D  Ehdin kokeilemaan heillä ollutta huulivoidepuikkoa kun se sitten jo lopetettiin.  Pakko pistää tilaukseen.

Tässä vähän tietoa huulivoiteesta.

https://www.dermoshop.com/article.asp?id=5267

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #474 : 02.01.08 - klo:11:57 »
Minä olen viime aikoina käytellyt vähän erilaista huulirasvaa, nimittäin Koti Pizzan puikkohuulirasvaa. ;D Tuli siis pizzoja ostaessa kaupan päälle, ja on epäilyksistä huolimatta toiminut yllättävän hyvin. Inciä en valitettavasti voi enää tarkistaa, mutta sen muistan katsoneeni, ettei sisällä silikoneja, mineraaliöljyjä eikä vaseliinia. Suojakerroin on 20 ja tuoksuna vanilija. Tämä on hyvin kevyttä ja vähän kiiltävän pinnan jättävää. Ei mitään huippukosteuttavaa, mutta ongelmattomille huulille hyvin toimivaa. Eikä ole aiheuttanut riippuvuutta, niinkuin halppishuulirasvat yleensä tuppaavat tekemään.

Huonona puolena räikeän keltainen pakkaus, tietysti suurella Koti Pizza -logolla. Joten tulee jäämään kotikäyttöön... Eikä tähän parane ihastua liiaksi, sillä lisää saadakseen joutuu ostamaan pizzan.
2c F ii

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #475 : 02.01.08 - klo:14:06 »
Jess! Nyt on Dermosilille tullut huulivoidepuikko takaisin.  :D  Ehdin kokeilemaan heillä ollutta huulivoidepuikkoa kun se sitten jo lopetettiin.  Pakko pistää tilaukseen.

Tässä vähän tietoa huulivoiteesta.
https://www.dermoshop.com/article.asp?id=5267

Onkohan tämä kuinka rasvainen? Mä en tykkää kuivista huulirasvoista, mitä jotkut puikkomaiset on. Tämä kyllä kiinnostaisi.

Kiitos Kimaralle Basibact vinkistä!
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #476 : 02.01.08 - klo:14:10 »
Tuli tilattua Mama Coco`s merkkinen huulivoiderasia, tuotteen nimi on Hawaiian Vanilla lip balm. Tuotekuvailu vaikutti hyvältä, inciä en ole vielä nähnyt. Nyt vaan odottelemaan josko jo ensi viikolla pääsisi tuota testailemaan. :)
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Ladyc

• Vieras
« Vastaus #477 : 07.01.08 - klo:21:13 »
Tänää tuli ostettua Eucerinin lip repair siinä toivossa ettei se koukuttais ihan niin pahasti kuin esim. Blistexin daily lip conditioner.. Sitä kun laittaa niin aluksi tuntuu ihan hyvältä huulissa ja hetken päästä huulet huutaa sitä lisää. Ja varsinkin jos on unohtanut laittaa, niin huulista irtoaa nahka ikävästi  :(

Eucerin tuntui huulissa tosi mukavalta ja pysyy pitkään ilman että tarvii lisätä heti.. ja mitä nyt jotain tosta incistä ymmärrän niin ei ainakaan löydy petrolatumia, lanolinia eikä muita vastaavia toisin kuin tuosta Blistexin purkista. Ja tuossa Eucerinissa on myös dexpanthenolia mukana, iso plussa siitä myös. Jatkan testailua  :)

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #478 : 07.01.08 - klo:22:06 »
Kokeilin tänään Biothermin uutta kosteuttavaa huulihoidetta, nimeä vain en satu muistamaan...vaikka olin sitä ihan esittelemässä.  ;D
Oli ihan kivan tuntuinen, kosteuttaa kuulemma pitkävaikutteisesti (8h) ja tuntui huulilla kivalta. Näyti hieman huullikiillolta, muttei kuitenkaan ole ihan sekään. Sävyvaihtoehtoja oli kolme, joista jokainen oli todella luonnollisen värinen huulilla. En vain raaskinut ostaa kun hintaa kuitenkin oli 19e.

Mä taisin tilata tän just mansikkanetistä? Biotherm - Aquasource Moisturizing Balm Protective Lip Care, huulikiiltomaisessa vaaleanpunaisessa tuubissa. Toivottavasti on hyvä, kaipailen vähän väriä huulille kosteutuksen lisäksi, pelkkä huulikiilto ei oikein riitä kosteuttamaan pakkasilla. Nyt mulla on joku Labellon hyvin viileä sävyinen vaaleanpunainen, mutta se on kamalan kova ja ei oikein kosteuta. Väri on kyllä mulle hyvä, jos jotain positiivista pitää hakea.

Mikäli Biotherm ei vakuuta, seuraavaksi lähtee testiin Clinique ja EA 8h. Onko niitä muita sävytettyjä olemassa? Markettijutskista Doven olen myös kokeillut, mutta se oli vielä kamalampi kuin tuo Labello.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #479 : 08.01.08 - klo:09:11 »
Mä ostin vaihteeksi Blistexin Lip relief creamia kun TBS:n kaakaopuikko loppui. En muistanutkaan että on näin tehokasta ainetta, huulet pehmenee nopeasti ja kosteutus tuntuu pitkään. Lopputuloksena ihanan pehmeät ja sileät huulet :)
En tutkinut inciä sen kummemmin eli ei ole tietoa mitä kaikkea voide sisältää, mutta on kyllä unelmatuote talvihuulille :-*