Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 412213 kertaa)

Ladyc

• Vieras
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #480 : 09.01.08 - klo:15:05 »
Mä ostin vaihteeksi Blistexin Lip relief creamia kun TBS:n kaakaopuikko loppui. En muistanutkaan että on näin tehokasta ainetta, huulet pehmenee nopeasti ja kosteutus tuntuu pitkään. Lopputuloksena ihanan pehmeät ja sileät huulet :)
En tutkinut inciä sen kummemmin eli ei ole tietoa mitä kaikkea voide sisältää, mutta on kyllä unelmatuote talvihuulille :-*

Mulla on tuota ollut myös joskus, mut ei riittäny tehot pidemmän päälle siinäkään.. ja en hirveesti muutenkaan tykännyt kun huulet jäi valkoisiksi ja aine oli ehkä hiukan liian litkua mun makuun :)

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #481 : 09.01.08 - klo:15:12 »
^ Mulla ei jää huulet valkoisiksi. Levitysvaiheessa näkyy valkoista tietysti, mutta imeytyy nopeasti. Yhdellä kerralla käytän noin kahden nuppineulanpään kokoisen määrän voidetta ja en levitä sillä applikaattorilla vaan otan pikkusormeen ja siitä huulille.
Mun huulet ei kuitenkaan ihan rutikuivat ole, eli voi olla että todella kuiville huulille ei sitten tehoaisikaan niin hyvin.
Verrattuna TBS:n kaakaoon, Lip reliefin teho tuntuu lähes koko päivän mulla kun taas tuo kaakao vain pari tuntia.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #482 : 09.01.08 - klo:17:09 »
Ostin nyt Labellon Velvet Rosén, kun Labelloa on täällä niin kehuttu. Mun huulet on lähes värittömät, joten aattelin, että kevyt sävy voisi olla ihan kiva. Äsken vasta kokeilin ekaa kertaa, joten vaikea sanoa muuta kuin että mukavalta ainakin tuntuu. Toivottavasti tästä ei tule mitään allergista reaktiota, kuten niin monista huulirasvoista. Se on outo juttu, koska muuten ihoni ei ole yhtään herkkä enkä ole millekään allerginen.

Naputtelin ton incin tänne myös.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #483 : 22.01.08 - klo:18:45 »
suosittelen TBSn kaakaovoi huulipuikkoa. Auttanut mulla varsinkin talvisin hyvin rohtuneisiin huuliin täydellisesti.

Kiitos Huskylle ja kaikille muille tätä tuotetta kehuneille. Kävin ostamassa oman puikon kun tätä oli nyt saapunut TBS:lle (aiemmin oli loppuunmyyty, epäilen juureshyökkäystä  ;)). Tosi hyvän tuntuinen, rauhoittaa heti kivistävät tulehtuneen oloiset huulet eikä tuoksukaan ole hassumpi, vaikka muistuttaakin suklaakakkutaikinaa.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #484 : 22.01.08 - klo:18:49 »
Mä oon kans tykännyt tuosta TBS:n kaakaovoi huulirasvasta.. Ei tunnu huulilla sellaselta ällöntahmealtakaan, ja tuokuu myös kivalta. :)
3a/b F ii

Poissa Rory

• Tukkaguru
  • Jones in the fast lane
« Vastaus #485 : 26.01.08 - klo:19:30 »
Mulla on nyt ollut pari uutta huulirasvaa, nimittäin Yves Rocherin puikkomainen vanilja-kookos ja Guerlainin tuubissa oleva baume de la ferté. Yvesin rasvan tuoksu on kyllä aikas ihana mutta ei ole mitenkään ekstra-kosteuttava tuote. Tuskin ostan toiste.

Guerlainin huulirasvan tilasin mansikkanetistä. Sattumalta huomasin, että uusimmassa Menaisissa on tuosta tuotteesta kerrottu myös. Sisältää jotain viiniuutetta ja tuolla samalla reseptillä on tehty sitä jo yli 100 vuotta. Ei tuo hassummalta tunnu, ihan ok tuote. Tuoksu siinä ei ole mielestäni kovin ihastuttava vaan sellainen lääkemäinen. Rasva on väriltään oranssia mutta huulilla väritön. En kuitenkaan varmaan heti tuon loputtava uutta samanlaista osta, etsiskelen vielä sitä parhainta huulirasvaa...

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #486 : 26.01.08 - klo:20:35 »
Mulla on nyt ollut pari uutta huulirasvaa, nimittäin Yves Rocherin puikkomainen vanilja-kookos ja Guerlainin tuubissa oleva baume de la ferté.

Muistan kuinka muutama vuosi sitten pahimpana korppukautena keskellä talvea astuin sisälle kemppariin kysyen jotain, mistä voisi olla apua kärsimykseen. Ihoni oli silloin todella huonossa kunnossa, suunympärys varsinkin - mulla on taipumusta krooniseen suunympärysihottumaan. Myyjä myi minulle tuon Guerlainin viinivoiteen, kehui sen tehoja ja ylivertaisuutta  :D ja olin niin epätoivoinen, että maksoin siitä 20 €.
Eihän se juuri mitään auttanut, kirveli vain... (Apteekin Locobase Repair olisi ollut paljon järkevämpi valinta, 50 g about 6 €.) Tuubi pyöri sitten pitkään meikkipussissani, kun en raaskinut poiskaan heittää. Lopulta kuitenkin hankkiuduin siitä eroon....
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Rory

• Tukkaguru
  • Jones in the fast lane
« Vastaus #487 : 26.01.08 - klo:23:45 »
^Ei tuo Guerlain mulla kirvele yhtään, ihan hyvältä tuntuu ja pysyy pitkään. Ei tartte koko aika olla lisäämässä, niinkuin joidenkin huulirasvojen kanssa saa olla. Tuoksu vaan on aika yyh. Incissä oli suht loppupuolella paraffinum liquidum, jota yritän muuten vältellä mutta ei ainakaan vielä ole ärsyttänyt tämä mitenkään.

Mutta ei tosiaan ole niin hyvä voide, ettenkö jotain muuta kokeilisi seuraavaksi. Jotain vähän enemmän kosteuttavampaa ja parempi tuoksuista sitten mieluusti.

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #488 : 27.01.08 - klo:11:10 »
Ostin Eucerinin Lip Repairin seuraksi Lip Activen, joka onkin jo osaittautunut hyväksi hankinnaksi. Ei ole niin hoitava kuin Lip Repair, niinkuin täällä onkin jo todettu, mutta on minulle päiväkäyttöön aivan riittävä. Puikkoa on mielestäni tuubia kätevämpi käyttää, ja lisäksi Lip Activen koostumus on sopivan jämäkkää, mutta rasvaa irtoaa kuitenkin tarpeeksi huulille sivellessä. Tämä ei aiheuta rippuvuutta, niinkuin ei myöskään Lip Repair ja plussaa tulee lisäksi vielä suojakertoimesta. Olisin toivonut tältä vähän kiiltävämpää lopputulosta, koska huulirasva on yleensä ainoa huulimeikkini, mutta toimii muuten niin hyvin, ettei voi valittaa. :)
2c F ii

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #489 : 27.01.08 - klo:18:46 »
^ Olisi hyödyllisempää kirjoittaa myös tuotteiden tarkat nimet ja miksi ne sinulla toimivat hyvin ym. :)

Minä olen kovin tyytyväinen Rosebud salveen huulirasvana. :-* Tykkään ihan mielettömästi, melkein samalle tasolle menee Bepanthenin ja Eight hour creamin kanssa. Kosteuttaa hyvin ja jättää huulet tosi pehmeiksi, eikä myöskään kiillota liikaa tai tee huulia punaisiksi.

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #490 : 27.01.08 - klo:19:04 »
Löytyi uusi suosikki. Nuxen Reve de Miel.  :-* Todella ihana, paksu ja täyteläinen koostumus, kun ottaisi hunajaa purkista. Tuoksu on yllättävää kyllä vähän sitrusmainen, ei paha kuitenkaan. Jättää huulille mattapinnan. Näin talvella kun on todella kova nuha ja nenän ympärys on kuiva ja punoittava, niin tätä voi hyvinkin laittaa nenänpieliin, jopa meikin päälle. Helpottaa kirvelevää nenää, mutta ikinä ei arvaisi että nenässä on rasvakerros, kun ei kiillä.  ;D

Mikä parasta, purkki on niin ylellisen näköinen!

Poissa Sylver

• HAIRahtanut
  • Kissojen ystävä
« Vastaus #491 : 27.01.08 - klo:19:26 »
Kuinka paljon tuo Nuxen huulivoide maksoi? ..Itse en tykkää kiiltävistä huulista, joten tuo kuulostaa aika hyvältä.. Onko muita sellaisia hyviä huulirasvoja jotka eivät tee huulikiiltomaista vaikutusta? ..Eli kaikki mattaiset ideat :)

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #492 : 27.01.08 - klo:20:28 »
^Ostin Nuxen reve de Miel pakkauksen, jossa oli kasvorasva, huulirasva sekä pienikokoien vartalovoide. Pakkauksella oli hintaa 25€, eli en tiedä mitä pelkästään tuo huulirasva maksaa.  :-\ Anyone?

Yksi erittäin hyvä, mattapinnan jättävä huulirasva on Eucerinin puikko (Lip Active). Apteekista n. 3€. Eucerinin huulirasvat ovat todella hyviä, minulla ollut käytössä jo monta vuotta, näistä en ikinä luovu! Jos haluaa 'huulikiiltomaisen'  kannattaa ostaa eucerinin Lip repair, se on sellaista 'juoksevaa'. Tuo jälkinmäinen päihittää jopa Bepanthenit mennen tullen! :)

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #493 : 28.01.08 - klo:09:03 »
Laivalla tuo Nuxen huulirasvapurkki on maksanut reilun kympin, ehkä jotain 12 euroa (siitä on kyllä jo aikaa). Itsekin tykkäsin Nuxesta ensin, mutta se muuttui purkisssa turhan nopeasti aika kovaksi jankiksi. Voidetta ei saanut enää kunnolla levitettyä huulille eikä voide enää sulanutkaan iholle samalla tavalla kuin uutena. Jos rasvaa yritti sulattaa huulilla hieromalla huulia yhteen, niin voide kasautui ikäviksi klimpeiksi, jotka piti pyyhkiä paperilla pois. :-\ Eli purkki olisi ilmeisesti tarvinnut kuluttaa täyttä vauhtia loppuun, mutta kun se oli niin julmetun suuri, niin eihän sitä saanut kulumaan millään! Ja minusta tuollainen iso lasipurkki on huulirasvana kyllä epäkäytännöllisyyden ruumiillistuma... ::)

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #494 : 28.01.08 - klo:11:48 »
Mie sulatin kaakaovoita, karitevoita ja hiukan Laveran himskatin kovaa huulirasvaa sekä väriksi sekoitin mineraaliposkipunaa ja pistin sen Lily Lolon samplepurkkiin. Muuten todella hyvää ainetta, mutta mua hiukan epäilyttää aina tuollaisten sormilla kosketeltavien purkkien ja sisältöjen hygieenisyys. Yritän aina raapaista huulirasvaa kynnen ulkopuolella, etten sorki likaisilla sormilla purkin muuta sisältöä. En halua edes ajatella sitä pöpöjen määrää mikä löytyy huulirasvapurkista, jota on sormella kaivettu :-X Hygieenisyyden takia suosin huulirasvapuikkoja.