Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 412264 kertaa)

Poissa Herya

• Tukkaguru
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #495 : 28.01.08 - klo:12:07 »
^ Vähän ot mut tuolla tuoksukaupassa on myynnissä sellasia tyhjiä huulirasvapuikkoja mihin saa miksattuu omat seokset. Siis jos ei joku tienny ja on kiinnostunu tekeen itse  ;D

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #496 : 28.01.08 - klo:13:29 »
^ Ajattelinkin tilata yhden huulipuikkopakkauksen ja tehdä siihen uuden satsin, kun tämä huulirasva joskus loppuu tai kun mua ällöttää niin paljon ajatukset pöpöistä, etten voi enää käyttää putelia loppuun ;D Onkohan kukaan juures jo ehtinyt kokeilla tuollaisen huulipuikon täyttöä omalla mössöllä?

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #497 : 28.01.08 - klo:17:42 »
Mitenkäs joku pieni spaatteli, tai sen ominaisuudessa mukana pidettävä joku muovitappi?
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #498 : 28.01.08 - klo:19:14 »
Toimiihan se spaatteli kotosalla, mutta kun on reissun päällä ja haluaa laittaa huulirasvaa, niin sitten pitäisi oikeastaan aina käydä pesemässä kädet ennen huulirasvan ottamista sormella siitä purkista.

Poissa tadetski

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #499 : 28.01.08 - klo:20:18 »
Jess! Nyt on Dermosilille tullut huulivoidepuikko takaisin.  :D  Ehdin kokeilemaan heillä ollutta huulivoidepuikkoa kun se sitten jo lopetettiin.  Pakko pistää tilaukseen.

Tässä vähän tietoa huulivoiteesta.
https://www.dermoshop.com/article.asp?id=5267

Onkohan tämä kuinka rasvainen? Mä en tykkää kuivista huulirasvoista, mitä jotkut puikkomaiset on. Tämä kyllä kiinnostaisi.

Kiitos Kimaralle Basibact vinkistä!

En ole huomannut tätä kysymystä ennen. Itse en sitten saanut sitä huulipuikkoa. Minulla oli tilauksessa niitä aika monta ja varmuuden vuoksi tilasin sitten yhden lisää ja kun ne sitten tulivat olinkin laskenut tilauksen väärin ja jäinkin itse ilman.
Tuolla Dermon sivuilla sitä on kehuttu hyvin kosteuttavaksi. Alkuun puikko on tuntunut kovalta, mutta muutaman kerran käytön jälkeen ollut erittäin hyvä.

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #500 : 29.01.08 - klo:11:28 »
^Tosta uutuus huulibalsamista tuli heti mun suosikki. Parempi kun mikään muu kokeilemani  :-*. Tosi hyvin kosteuttaa ja tuoksu on ihanan vaniljainen, rupee tekeen mieli vaniljajäätelöä  :P slurps. Poikaystäväkin tykkää kun ostin hänelle oman. Ei tee huulista kiiltäviä, siksi kai mieskin tykkäilee.

Poissa Sylver

• HAIRahtanut
  • Kissojen ystävä
« Vastaus #501 : 31.01.08 - klo:10:40 »
Käynkin hakemassa tuota Eucerin lip carea :) Luonnollisesti hyvä  ja halpa on aina plussaa :D

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #502 : 31.01.08 - klo:15:46 »
Uusi kaveri on Pirkka -huulirasva. Kahden kappaleen paketti, kova puikko, vaniljainen tuoksu, ei kiillä pahemmin. Kovan puikon plussa siinä, että on helppo laappaista myös kynsinauhoille.

Karpalon makuista Pirkkaa en ole vielä löytänyt, raportoikaa jos on tuttu.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #503 : 31.01.08 - klo:15:54 »
^ Minä katselin myös kaupassa noita, mutta INCI-lista ei tainnut olla kummoinen. Alku oli muistaakseni täynnä mineraaliöljyjä, jätin sen takia kauppaan. Niissä taisi olla kaksi rasvaa yhdessä paketissa.

Poissa Sylver

• HAIRahtanut
  • Kissojen ystävä
« Vastaus #504 : 31.01.08 - klo:16:16 »
Nyt huulilla tuota Eucerin huulirasvaa, todella hyvältä tuntuu :) ..Labellon sinistä purkkia mulla aikaisemmin ollut, mutta se ei tunnu tuovan minkäänlaisia tuloksia.. Hetkellistä apua vain.. Tämä Eucerin tuntuu pysyvän huulilla vähän pidempääkin, kun sen ekat pari minuuttia tyylillä :) Hyvä tuote! Kiitos vinkistä :)

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #505 : 31.01.08 - klo:16:18 »
Nyt huulilla tuota Eucerin huulirasvaa, todella hyvältä tuntuu :) ..Labellon sinistä purkkia mulla aikaisemmin ollut, mutta se ei tunnu tuovan minkäänlaisia tuloksia.. Hetkellistä apua vain.. Tämä Eucerin tuntuu pysyvän huulilla vähän pidempääkin, kun sen ekat pari minuuttia tyylillä :) Hyvä tuote! Kiitos vinkistä :)

Kummasta huulirasvasta puhut: lip activesta (puikossa) vai lip repairista (tuubi)?
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #506 : 31.01.08 - klo:17:05 »
^ Minä katselin myös kaupassa noita, mutta INCI-lista ei tainnut olla kummoinen. Alku oli muistaakseni täynnä mineraaliöljyjä, jätin sen takia kauppaan. Niissä taisi olla kaksi rasvaa yhdessä paketissa.

Oli kyllä, unohtuikin mainita asiasta erikseen vaikka täällä tuntuu tuo kasviöljyolettamus nykyään olevan. Vaan kyllä paranee rohtumat :)

Poissa Sylver

• HAIRahtanut
  • Kissojen ystävä
« Vastaus #507 : 31.01.08 - klo:21:24 »
Puhuin siis tuossa aikaisemmin Eucerin Activesta koska se on rasva joka ei ole niin huulikiiltomainen. Sellaista yritin tuolla aikaisemmin kysellä ja hakea, mikä jättää suht mattaisen lopputuloksen. En sitten edes harkinnut kokeilevani tuota toista, en tykkää ollenkaan kiiltohuulista.

Ollaan nyt vähän selkeämpiä. ;)
« Viimeksi muokattu: 31.01.08 - klo:21:27 kirjoittanut Sylver »

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #508 : 31.01.08 - klo:22:00 »
^ Edellisellä sivulla puhuit lip caresta (?), niin vähän hämäännyin. :)

Käynkin hakemassa tuota Eucerin lip carea :) Luonnollisesti hyvä  ja halpa on aina plussaa :D
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Sylver

• HAIRahtanut
  • Kissojen ystävä
« Vastaus #509 : 31.01.08 - klo:22:06 »
^ Lip care = Huulihoito niin sanotusti.. yleisesti siis huulirasva ja kun etsin kokoajan sitä mattamaista, niin tuota Eucerin activea tarkoitin. Olin epäselvä, pyydän anteeksi :)