Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 401422 kertaa)

Poissa kiwi

• Tukkaguru
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #510 : 20.02.08 - klo:13:32 »
Mistä mahtaa saada Bootsin Wonderbalmia? Paljon maksaa? kokemuksia?

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #511 : 20.02.08 - klo:13:38 »
^ Tuskin ainakaan kovin monesta paikkaa, Sokokseltahan nämä ilmeisesti poistuvat. Alennuksista saattaa hyvällä tuurilla löytää. Itse ostin joskus viime vuonna, hinta oli jotain 7e paikkeilla. Ei ole kyllä hintansa arvoinen, paljon parempia löytyy. Tässä on mineraaliöljyä heti ensimmäisenä INCI:ssä, ja tällä oli ainakin minun huuliini loppujen lopuksi samanlainen efekti kuin TBS:n huulivoilla -> kuivuivat entistä enemmän. Ei kiitos tätä enää. Yritän epätoivoisesti saada purnukkaa loppumaan.. Kaiken lisäksi tätä on äärettömän vaikea kaivaa näin korkeasta purkista.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #512 : 20.02.08 - klo:13:41 »
^ Tuskin ainakaan kovin monesta paikkaa, Sokokseltahan nämä ilmeisesti poistuvat. Alennuksista saattaa hyvällä tuurilla löytää. Itse ostin joskus viime vuonna, hinta oli jotain 7e paikkeilla. Ei ole kyllä hintansa arvoinen, paljon parempia löytyy. Tässä on mineraaliöljyä heti ensimmäisenä INCI:ssä, ja tällä oli ainakin minun huuliini loppujen lopuksi samanlainen efekti kuin TBS:n huulivoilla -> kuivuivat entistä enemmän. Ei kiitos tätä enää. Yritän epätoivoisesti saada purnukkaa loppumaan.. Kaiken lisäksi tätä on äärettömän vaikea kaivaa näin korkeasta purkista.

Ok, no tuskin sitten ostan, jos on noin kallistakin.. Olen kyllä nähnyt muistaakseni tätä vielä.

Blistex vaan alkaa jälleen kerran loppumaan niin pitää joko ostaa sitä lisää tai joku muu. Blistex on kyllä parasta, mutta voihan sitä muutakin kokeilla välillä.

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #513 : 20.02.08 - klo:14:13 »
Ostin Tarjoustalosta 3 kpl Fruity lip balm purnukoita (7 g/kpl) kun halvalla sain. Maksoi vaan 1,59€/kpl ja tuoksut oli tosi kivoja. Nää on siis sellasia purkkimallisia. Kovin monenlaisia öljyjä näissä on kaikissa incin alussa pitkälista ja tuntuvatkin sulavan huulille kivasti. Ei jää mitään kerroksen tuntua.

Ostin mansikan, passion hedelmän ja pinacoladan tuoksuiset, mutta annoin tuon viimeisen lahjana eteenpäin. Pitää mennä vielä katsomaan josko noita olisi siellä jäljellä niin saisi uuden tilalle.
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #514 : 20.02.08 - klo:14:14 »
Yves Rocherilta tuli eilen ostettua kaksi huulivoidetta. Kuuluvat molemmat Baume nature-sarjaan. Toinen on aprikoosi ja toinen manteli. Olivat sen verran edullisia että tuli ostettua. Täytyy myöntää, että tuli osittain ostettua myös söpöjen tuubien takia.  ;D Ovat molemmat ihan ok. Eivät varmasti riittäisi oikein rohtuneille ja kuiville huulille, mutta minulle sopivat ihan hyvin. Voisivat olla vähän rasvaisempia, tuntuu siltä, että puikosta pitää hieroa huulirasvaa huulille aika paljon, ennen kuin huulista tulee liukkaat. Tuo aprikoosi etenkin tuoksuu ihanalle.  :-*

Olen aiemmin käyttänyt huulilla tavallista vaseliinia, mutta se ei jostain syystä toimi enää. Jos sitä laittaa yötä vasten, aamulla herää "kalvo" huulilla.  :-X

Miramen sinivalkoinen huulirasva oli myös ennen käytössä. Kosteutti huulia kivasti, mutta ei ollut ollenkaan riittoisaa.
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Anniza

• Vieras
« Vastaus #515 : 20.02.08 - klo:15:20 »
Kamalaa kun on näin kylmät ilmat ollut pari päivää, niin on huulet mennyt hirveään kuntoon. Olen huomannut, että ainut mikä toimi huuliini niiden nyt ollessa hirmu rohtuneet, oli tuo miramen minttuhuulirasva (se turkoosi). Aivan täydellinen rasva minun huulilleni, ainakin näistä "halpiksista". Kaikki labellot, vaseliinit ja muut koittelin läpi viikonlopun aikana, ennenkuin tuota pääsin ostamaan.  :-*

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #516 : 20.02.08 - klo:15:23 »
^ Markettihuulirasvoilla ei tee mitään sen jälkeen, kun on kokeillut punaista Bepanthenia. ;) Saman asian ajavat Smith's Rosebud salve ja Elizabeth Ardenin 8 hour cream. Kummassakaan ei ole yhtä hyvä INCI kuin Bepanthenissa, mutta ovat silti ihan kivaa vaihtelua.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #517 : 20.02.08 - klo:15:26 »
^ Markettihuulirasvoilla ei tee mitään sen jälkeen, kun on kokeillut punaista Bepanthenia. ;) Saman asian ajavat Smith's Rosebud salve ja Elizabeth Ardenin 8 hour cream. Kummassakaan ei ole yhtä hyvä INCI kuin Bepanthenissa, mutta ovat silti ihan kivaa vaihtelua.

Riippuu varmaan millaisesta huulirasvasta pitää, sillä kyllä ainakin minun huulille sopii aivan hyvin Blistex-huulirasva (se sininen purkki.) Huulet tulee tällä loistavaan kuntoon. Bepanthenia tosin meinaan ostaa tässä, mutta viimeksi en siitä niinkään pitänyt, koska oli niin vetistä eikä tuoksukaan ollut häävi.  :-\ Nyt kuitenkin ajattelin antaa sille uuden mahdollisuuden.  :D

Onko tuo Smith's Rosebud salve hyvääkin, kun katselin sitä yksi päivä jossain, mutta oli aika sairaan pahan hajuinen ja sika kallista (12e) ??
« Viimeksi muokattu: 20.02.08 - klo:15:28 kirjoittanut kiwi »

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #518 : 20.02.08 - klo:15:31 »
^ Oletko varma, ettei sinulla ollut siniraitaista Bepanthenia? Siniraitainen on juuri sellaista vetistä ja ohutta, mutta punainen ei ole minusta kyllä vetistä nähnytkään. Punainen on sellaista paksua ja kermaista. Tuoksu nyt ei tosiaankaan ole kyllä häävi, mutta eipä apteekin tuotteilta voi kovin hyviä tuoksuja tai tuoksuja ylipäätäänkään odottaa. Minusta on vaan ihan kivaa välillä käyttää sellaistakin tuotetta, jossa on vain mieto tuoksu tai ei tuoksua ollenkaan. :)

Blistexit eivät ole oikein mitkään sopineet minun huulilleni. Minusta ne eivät kosteuta kunnolla ja ärsyttävät huulet punaisiksi. Etenkin siitä valkeapurkkisesta tulee inhottava makukin suuhun. Miramet eivät myöskään ole minulla koskaan toimineet, nekin ärsyttävät. Labellot taas ovat minusta ihan ok, mutta eivät erikoisia suuntaan eivätkä toiseen.

edit. Minusta Rosebud salve on hyvää, mutta kaikkihan siitä eivät kyllä täälläkään ole tykänneet. En ole varma, maksaisinko itsekään siitä 12 euroa. Tykkään enemmän Bepanthenista kuitenkin.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #519 : 20.02.08 - klo:15:35 »
^ Oletko varma, ettei sinulla ollut siniraitaista Bepanthenia? Siniraitainen on juuri sellaista vetistä ja ohutta, mutta punainen ei ole minusta kyllä vetistä nähnytkään. Punainen on sellaista paksua ja kermaista. Tuoksu nyt ei tosiaankaan ole kyllä häävi, mutta eipä apteekin tuotteilta voi kovin hyviä tuoksuja tai tuoksuja ylipäätäänkään odottaa. Minusta on vaan ihan kivaa välillä käyttää sellaistakin tuotetta, jossa on vain mieto tuoksu tai ei tuoksua ollenkaan. :)

Kyllä se on ollut se punainen, mutta ehkä oli mennyt huonoksi sitten tai jotain..  ::) :-\

Lainauksesta voi aina itse muokata turhat kohdat pois modify-napilla ja muutenkin kirjoittaa viestiin informaatiota enemmän, jotta siitä olisi hyötyä muillekin.
« Viimeksi muokattu: 20.02.08 - klo:16:00 kirjoittanut ChaosBlack »

Poissa Emily D.

• HAIRahtanut
« Vastaus #520 : 20.02.08 - klo:16:08 »
Bepanthen-voide on kyllä huulirasvojen kuningas. Levitän sitä aamuin ja illoin, ilman en selviäisi.
Joskus erehdyin kokeilemaan Bepanthenin emulsiovoidetta, juuri sitä siniraitaista - ei toiminut ollenkaan, se ikään kuin haihtui huulita pois.
Bepanthenin lisäksi minulla on muutama markettihuulirasva, joita pidän esim. käsilaukuissa mukana. Niissä saa olla vähän väriä ja kiiltoa, mielellään hyvä tuoksukin.
I had actively participated in every moment of the creation of this life. So why didn't I see myself in any of it?
The only thing more impossible than staying was leaving.
I didn't wanna hurt anybody. I wanted to slip quietly out the back door and not stop running until I reached Greenland.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #521 : 20.02.08 - klo:16:18 »
Hassua, mutten itse miellä Bepanthenia (punaista) huulirasvojen kuninkaaksi, vaikka odotukset oli korkealla. Viikon toimi ja sen jälkeen oli yhtä kuivat huulet kuin ennenkin. Välillä pistän tuota kumminkin. My Lip Stuffit on myös liian kevyitä talveksi, vaikka kosteutatvatkin, toimii varmaan keväästä eteenpäin mulla. Mutta Candy Kisses huulivoiteet on ihanan paksuja ja hoitaa tosi hyvin :-* Myöskin Eucerinin Lip Repair vaikutti hyvältä, kun äidiltä testasin. Sitä vois joskus myös hommata, tosin nyt on varastossa tarpeeksi huulivoiteita. Myöskin joskus pitää testata TBS:n kaakaovoihuulirasva(vai mikä se nyt onkaan, joka puikossa on). Kumma juttu, en löytänyt TBS:n sivuilta tuota kaakaovoihuulirasvaa. Oonko mä sokea vai eikö sitä vain ole tuolla sivuilla?
« Viimeksi muokattu: 20.02.08 - klo:16:23 kirjoittanut ChaosBlack »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #522 : 20.02.08 - klo:16:27 »
^ Minäkin tykkään noista Candy Kisseseistä. Minulla on se vaniljajäätelö ja vesimeloni, taisin näitä joskus aiemminkin täällä kehua. INCI näissä ei ollut kummoinen, mineraaliöljyä taisi olla ihan alussa, mutta hoitavat siitä huolimatta hyvin ja ovat tosiaan ihanan paksuja.

edit. Minäkään en löytänyt TBS:n sivuilta kaakaovoipuikkoa.
« Viimeksi muokattu: 20.02.08 - klo:16:30 kirjoittanut Magia »

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #523 : 20.02.08 - klo:18:21 »
Kaapista löytyi Lumenen Premiun Beauty Elvyttävä Huulihoide jota olen nyt käytellyt viikon verran. (En edes muistanut omistavani tälläistä  :-[)

Lupaa:
Antaa huulille luonnollista täyteläisyyttä ja tasoittaa huultenympärysihon juonteita. Sileämmät ja täyteläisemmät huulet. Kiinteämpi ja pehmeämpi huultenympärysiho.

Heti levityksen jälkeen huulet tuntuu kyllä tosi kivoilta, pehmeiltä ja kosteutetuilta. Kosteuttava vaikutus ei vaan kestä kovin pitkään, tänäänkin jouduin lisäämään huulirasvaa jo puolen tunnin jälkeen. Plussaa hygieenisestä pumppupullo-pakkauksesta.
« Viimeksi muokattu: 20.02.08 - klo:19:03 kirjoittanut siili »

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #524 : 20.02.08 - klo:22:21 »
Onkos noita Candy Kisses -huulirasvoja Suomessa jossain myynnissä?  :)